Toevallig afgelopen week oordoppen aan laten meten, en ik kwam er de dag voor m'n afspraak achter dat ik die korting kon krijgen. Was wel even een leuke meevaller!Rossieking wrote:Misschien een tip voor mensen die op het punt staan te kopenPROFITEER NU VAN 15% FESTIVALKORTING op onze oordoppen
en geniet maximaal van de SUMMER BEATS op jouw favoriete festival!
http://www.elacin.com/nl/nl/page/497/el ... tivalactie
Related topics
- View the latest post: DJ's Corner, een overzicht: Waar kan ik mijn ei kwijt?
- View the latest post: Label topics: Een overzicht
- View the latest post: Overzicht Hardstyle Releases 1999-2012
- View the latest post: Overzicht 'interessante' Hardcore Releases 2016
- View the latest post: Overzicht Hardcore Releases 2015
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik ben mijn linker oordopje van Elacin kwijt geraakt, was pas de eerste keer dat ik ze mee had.
Weet iemand of je met de verzekering hier wat mee kan doen? Of moet ik direct weer nieuwe bestellen.
Weet iemand of je met de verzekering hier wat mee kan doen? Of moet ik direct weer nieuwe bestellen.
Hoi ik heb een vraagje, ik ben 19 jaar en nog nooit eerder nooit een hardstyle/hardcore feest/festival geweest.
Een vriend en ik willen dit jaar naar mysteryland gaan. Is het belangrijk dat ik dan oordoppen aanschaf?
Zo ja; welke zijn het beste, mijn keuze tot nu toe valt op Noizezz Green, omdat ik niet al te veel heb om uit te geven qua geld, en ik bang ben ze niet vaak te gebruiken.
En waar zou het het beste zijn om ze aan te schaffen, mijn oog valt op schoonenberg aangezien deze ook in mijn woonplaats te vinden is. Met dit soort dingen heb ik liever niet iets via een webshop.
Alvast bedankt,
Koen
Een vriend en ik willen dit jaar naar mysteryland gaan. Is het belangrijk dat ik dan oordoppen aanschaf?
Zo ja; welke zijn het beste, mijn keuze tot nu toe valt op Noizezz Green, omdat ik niet al te veel heb om uit te geven qua geld, en ik bang ben ze niet vaak te gebruiken.
En waar zou het het beste zijn om ze aan te schaffen, mijn oog valt op schoonenberg aangezien deze ook in mijn woonplaats te vinden is. Met dit soort dingen heb ik liever niet iets via een webshop.
Alvast bedankt,
Koen
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Tja hoeveel is je gehoor je waard... Ook slechts 1x gaan veroorzaakt schade en je loopt het risico dat je er voor de rest van je leven tinnitus aan overhoud. Ik zou het dus maar doen 
Noisezz zijn prima, heb ze sinds begin dit jaar en nog steeds blij mee dat ik ze gebruik. Ben begonnen met Green maar naar 2-3 feestjes toch maar de roze/paarse filters besteld (die iets lichter zijn). Denk dat ze ook nog wel even meegaan zolang je ze goed onderhoud.
Yesss... deze week langs bij Schoonenberg voor elacins op maat met korting
Iemand advies qua filter? ER15 of 25?
Als je ze alleen op grote feesten gaat gebruiken 25, maar kroeg erbij kan 15 ook wel. Ik heb in ieder geval de 15.
-
QHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
En als je ook doet draaien, dan de 15 of ook 25? Of een extra filter erbij om af te wisselen?
Ik heb zelf alleen de 15. In principe zou je geen oordoppen nodig moeten hebben bij het draaien, kwestie van je monitor en koptelefoon zacht genoeg zetten.
Ik denk dat ik er dan de 25 in laat zetten... die vrouw zei sowieso dat ik ze binnen 3 maanden gratis kan omruilen voor de 15, als het niet bevalt... 
Heb nu al een jaar noizezz green wil al langer op maat gemaakte hebben nu denk met de actie maar naar schonenberg toe. Twijfel ook nogsteeds tussen de 15 en 25
@Rossie
ik heb ze vandaag laten aanmeten, en ze gaan de 25 filter er in doen. 15 is te weinig bij een blootstelling aan zulke harde muziek voor zo'n lange tijd (een beetje feest duurt minimaal 6 uur, festivals vaak zelfs 12)
Daarnaast kun je binnen de eerste 2 maanden de filter gratis vervangen als je toch niet tevreden bent over de demping.
ik heb ze vandaag laten aanmeten, en ze gaan de 25 filter er in doen. 15 is te weinig bij een blootstelling aan zulke harde muziek voor zo'n lange tijd (een beetje feest duurt minimaal 6 uur, festivals vaak zelfs 12)
Daarnaast kun je binnen de eerste 2 maanden de filter gratis vervangen als je toch niet tevreden bent over de demping.
de noizezz green die ik nu heb zijn ook 24 dus ga gewoon daarvoor idd volgende week maar even langsgaan
-
G
ik zou idd voor Noizzezz gaan japrovehito wrote:Hoi ik heb een vraagje, ik ben 19 jaar en nog nooit eerder nooit een hardstyle/hardcore feest/festival geweest.
Alvast bedankt,
Koen
-
B
- 3 posts member since 2013
- last seen Oct 2013
Ook net de Noizezz green besteld op jullie aanraden, hopen dat ze voor vrijdag binnen zijn
( eerste post btw op hardtraxx jee )
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik heb ze ook. En had ze de volgende dag binnen, maar volgens mij moet je ze voor 16:00 bestellen om ze de volgende dag binnen te krijgen.bingozonderb wrote:Ook net de Noizezz green besteld op jullie aanraden, hopen dat ze voor vrijdag binnen zijn![]()
Btw, welkom
Vandaag langs geweest voor afdrukken te maken bij schonenberg
ben benieuwd
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Zijn Noizes Green goed genoeg als je naar Q-base in de hanger gaat staan?
Hoor je dan ook gewoon alles goed zoals een normaal feestje? zoals Bass enzo
25 zijn voor mij perfect!
Die filters in de elacin, die hoor je niet zelf er uit te kunnen halen of wel? Als ik namelijk in één van mijn oordoppen knijp schiet het filter eruit.
Als je binnen de 2 jaar je garantie gebruikt kan je dan, stel, er gebeurt nog iets voor dat de 2 jaar om zijn nog steeds van die garantie gebruik maken?
Die filters in de elacin, die hoor je niet zelf er uit te kunnen halen of wel? Als ik namelijk in één van mijn oordoppen knijp schiet het filter eruit.
Als je binnen de 2 jaar je garantie gebruikt kan je dan, stel, er gebeurt nog iets voor dat de 2 jaar om zijn nog steeds van die garantie gebruik maken?
-
PHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2012
- last seen Apr 2020
Je hoeft je niet druk te maken dat de bas wegvalt, de noizzes dempen vooral de hoge tonen.. het geluid wordt juist wat 'ronder' hierdoor. Ze bevallen mij primahotymoty wrote:Zijn Noizes Green goed genoeg als je naar Q-base in de hanger gaat staan?
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Naja als hun het kunnen zal jij het ook kunnenDraidy wrote:25 zijn voor mij perfect!
En volgens mij kan je onder die verzekering maar 1x een claim indienen.
laatst zijn mijn filters uit mijn elacin er's geschoten, omdat ik erop ging zitten.
Ik kon ze er zo weer in drukken. Is dit een probleem of hoort dit te kunnen?
Ik kon ze er zo weer in drukken. Is dit een probleem of hoort dit te kunnen?
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
lees de post boven je is...

Ik ben langsgegaan.Martijn wrote:Naja als hun het kunnen zal jij het ook kunnenDraidy wrote:25 zijn voor mij perfect!
Als je binnen de 2 jaar je garantie gebruikt kan je dan, stel, er gebeurt nog iets voor dat de 2 jaar om zijn nog steeds van die garantie gebruik maken?Ze waarschuwen alleen wel om niet te vaak je filter eruit te halen aangezien dan het afdekkapje te ruim gaat worden.
En volgens mij kan je onder die verzekering maar 1x een claim indienen.
Het zou inderdaad zelf moeten kunnen. Het is de bedoeling dat je ook zelf filters kan wisselen. Je moest wel van binnenuit / op een bepaald manier op de doppen drukken om de filters eruit te krijgen.
Bij mij ging dit de makkelijk bij die ene oordop dus, kan hem terugsturen kijken ze hem na.
Dit valt onder service, ik hoef dus geen verzekering te claimen, dat hoeft alleen bij diefstal of verlies.