Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:55 

Hardtraxxer

Rossieking schreef:
Citaat:
PROFITEER NU VAN 15% FESTIVALKORTING op onze oordoppen
en geniet maximaal van de SUMMER BEATS op jouw favoriete festival!

http://www.elacin.com/nl/nl/page/497/el ... tivalactie

Misschien een tip voor mensen die op het punt staan te kopen :thumbup:

Toevallig afgelopen week oordoppen aan laten meten, en ik kwam er de dag voor m'n afspraak achter dat ik die korting kon krijgen. Was wel even een leuke meevaller! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:56 

Hardtraxxer

Ik ben mijn linker oordopje van Elacin kwijt geraakt, was pas de eerste keer dat ik ze mee had.
Weet iemand of je met de verzekering hier wat mee kan doen? Of moet ik direct weer nieuwe bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 00:51 

Hardtraxx Veteran

Verzekering regelt dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 22:55 

Hardtraxx Veteran

Hoi ik heb een vraagje, ik ben 19 jaar en nog nooit eerder nooit een hardstyle/hardcore feest/festival geweest.

Een vriend en ik willen dit jaar naar mysteryland gaan. Is het belangrijk dat ik dan oordoppen aanschaf?
Zo ja; welke zijn het beste, mijn keuze tot nu toe valt op Noizezz Green, omdat ik niet al te veel heb om uit te geven qua geld, en ik bang ben ze niet vaak te gebruiken.
En waar zou het het beste zijn om ze aan te schaffen, mijn oog valt op schoonenberg aangezien deze ook in mijn woonplaats te vinden is. Met dit soort dingen heb ik liever niet iets via een webshop.

Alvast bedankt,
Koen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 23:24 

Hardtraxxer

Tja hoeveel is je gehoor je waard... Ook slechts 1x gaan veroorzaakt schade en je loopt het risico dat je er voor de rest van je leven tinnitus aan overhoud. Ik zou het dus maar doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 11:18 

Hardtraxx Elite

Noisezz zijn prima, heb ze sinds begin dit jaar en nog steeds blij mee dat ik ze gebruik. Ben begonnen met Green maar naar 2-3 feestjes toch maar de roze/paarse filters besteld (die iets lichter zijn). Denk dat ze ook nog wel even meegaan zolang je ze goed onderhoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 15:57 

Hardtraxx Veteran

Yesss... deze week langs bij Schoonenberg voor elacins op maat met korting :thumbup: Iemand advies qua filter? ER15 of 25?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:48 

Hardtraxx Veteran

Als je ze alleen op grote feesten gaat gebruiken 25, maar kroeg erbij kan 15 ook wel. Ik heb in ieder geval de 15.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 12:23 

Hardtraxx Newbie

En als je ook doet draaien, dan de 15 of ook 25? Of een extra filter erbij om af te wisselen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 12:26 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zelf alleen de 15. In principe zou je geen oordoppen nodig moeten hebben bij het draaien, kwestie van je monitor en koptelefoon zacht genoeg zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 13:01 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat ik er dan de 25 in laat zetten... die vrouw zei sowieso dat ik ze binnen 3 maanden gratis kan omruilen voor de 15, als het niet bevalt... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:24 

Hardtraxxer

Heb nu al een jaar noizezz green wil al langer op maat gemaakte hebben nu denk met de actie maar naar schonenberg toe. Twijfel ook nogsteeds tussen de 15 en 25
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 15:29 

Hardtraxx Veteran

@Rossie
ik heb ze vandaag laten aanmeten, en ze gaan de 25 filter er in doen. 15 is te weinig bij een blootstelling aan zulke harde muziek voor zo'n lange tijd (een beetje feest duurt minimaal 6 uur, festivals vaak zelfs 12)

Daarnaast kun je binnen de eerste 2 maanden de filter gratis vervangen als je toch niet tevreden bent over de demping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 20:20 

Hardtraxxer

de noizezz green die ik nu heb zijn ook 24 dus ga gewoon daarvoor idd volgende week maar even langsgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 18:38 

provehito schreef:
Hoi ik heb een vraagje, ik ben 19 jaar en nog nooit eerder nooit een hardstyle/hardcore feest/festival geweest.

Een vriend en ik willen dit jaar naar mysteryland gaan. Is het belangrijk dat ik dan oordoppen aanschaf?
Zo ja; welke zijn het beste, mijn keuze tot nu toe valt op Noizezz Green, omdat ik niet al te veel heb om uit te geven qua geld, en ik bang ben ze niet vaak te gebruiken.
En waar zou het het beste zijn om ze aan te schaffen, mijn oog valt op schoonenberg aangezien deze ook in mijn woonplaats te vinden is. Met dit soort dingen heb ik liever niet iets via een webshop.

Alvast bedankt,
Koen

ik zou idd voor Noizzezz gaan ja :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 15:46 

Hardtraxx Newbie

Ook net de Noizezz green besteld op jullie aanraden, hopen dat ze voor vrijdag binnen zijn :D

( eerste post btw op hardtraxx jee )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 17:30 

Hardtraxx Veteran

bingozonderb schreef:
Ook net de Noizezz green besteld op jullie aanraden, hopen dat ze voor vrijdag binnen zijn :D

( eerste post btw op hardtraxx jee )

Ik heb ze ook. En had ze de volgende dag binnen, maar volgens mij moet je ze voor 16:00 bestellen om ze de volgende dag binnen te krijgen.

Btw, welkom :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 18:49 

Hardtraxxer

Vandaag langs geweest voor afdrukken te maken bij schonenberg :thumbsup: ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:52 

Hardtraxx Elite

Zijn Noizes Green goed genoeg als je naar Q-base in de hanger gaat staan?
Hoor je dan ook gewoon alles goed zoals een normaal feestje? zoals Bass enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:48 

Hardtraxx Veteran

25 zijn voor mij perfect!

Die filters in de elacin, die hoor je niet zelf er uit te kunnen halen of wel? Als ik namelijk in één van mijn oordoppen knijp schiet het filter eruit.

Als je binnen de 2 jaar je garantie gebruikt kan je dan, stel, er gebeurt nog iets voor dat de 2 jaar om zijn nog steeds van die garantie gebruik maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 21:45 

Hardtraxx Newbie

hotymoty schreef:
Zijn Noizes Green goed genoeg als je naar Q-base in de hanger gaat staan?
Hoor je dan ook gewoon alles goed zoals een normaal feestje? zoals Bass enzo

Je hoeft je niet druk te maken dat de bas wegvalt, de noizzes dempen vooral de hoge tonen.. het geluid wordt juist wat 'ronder' hierdoor. Ze bevallen mij prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 09:38 

Hardtraxxer

Draidy schreef:

Die filters in de elacin, die hoor je niet zelf er uit te kunnen halen of wel? Als ik namelijk in één van mijn oordoppen knijp schiet het filter eruit.

Als je binnen de 2 jaar je garantie gebruikt kan je dan, stel, er gebeurt nog iets voor dat de 2 jaar om zijn nog steeds van die garantie gebruik maken?

Naja als hun het kunnen zal jij het ook kunnen ;) Ze waarschuwen alleen wel om niet te vaak je filter eruit te halen aangezien dan het afdekkapje te ruim gaat worden.

En volgens mij kan je onder die verzekering maar 1x een claim indienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:53 

Hardtraxxer

laatst zijn mijn filters uit mijn elacin er's geschoten, omdat ik erop ging zitten.
Ik kon ze er zo weer in drukken. Is dit een probleem of hoort dit te kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:22 

Hardtraxxer

lees de post boven je is... :x >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:10 

Hardtraxx Veteran

Martijn schreef:
Draidy schreef:

Naja als hun het kunnen zal jij het ook kunnen ;) Ze waarschuwen alleen wel om niet te vaak je filter eruit te halen aangezien dan het afdekkapje te ruim gaat worden.

En volgens mij kan je onder die verzekering maar 1x een claim indienen.

Ik ben langsgegaan.
Het zou inderdaad zelf moeten kunnen. Het is de bedoeling dat je ook zelf filters kan wisselen. Je moest wel van binnenuit / op een bepaald manier op de doppen drukken om de filters eruit te krijgen.
Bij mij ging dit de makkelijk bij die ene oordop dus, kan hem terugsturen kijken ze hem na.
Dit valt onder service, ik hoef dus geen verzekering te claimen, dat hoeft alleen bij diefstal of verlies.
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen