Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
263 posts member since 2012
last seen Jul 2021
Frontliner support ook heel goed de remix van endymion......
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ben echt helemaal klaar met die vent :P
Hij zoekt het maar uit! Mij zie je niet meer bij zijn optredens! :)
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Analoxx wrote:Ben echt helemaal klaar met die vent :P
Denk dat hij er ook enorm mee zal zitten.. :lol:

Maar nee, zou wel eens leuk zijn als hij eens wat andere tracks draait. Vind vaak wel leuk hoor, zijn oude Frontliner tracks. Maar soms wat andere tracks van andere artiesten erdoor zou wel leuk zijn! :)
J
Alsof een Frontliner, Wildstylez, Headhunterz of whatever er mee zit wat mensen op een forum zoals Hardtraxx van ze vind.
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
JEFSKIII wrote:
Alsof een Frontliner, Wildstylez, Headhunterz of whatever er mee zit wat mensen op een forum zoals Hardtraxx van ze vind.
heady wel, die maakt er zelfs een track over
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Eigenlijk zouden we gewoon een keer met een heel publiek Frontliner moeten boycotten...helaas gaat dat natuurlijk nooit lukken
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Skyscraper wrote:

:huh: ?

OT:
Draait 1/10 een andere track van een andere artiest. Lessons in love of FTS. Kijken wat ie op Defqon doet anders wordt ie steeds minder interessant. Alle nieuwe tracks klinken hetzelfde. Dat is al saai geworden...
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Lenny wrote:
Skyscraper wrote:

Doomed
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
patrickjeb wrote:
Lenny wrote:
Skyscraper wrote:

Doomed
Ahja, natuurlijk. Niet aan die gedacht :p
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Hoe hard ik ook fan ben van Radical Redemption, hetzelfde geldt eigenlijk ook voor hem. Be Amazed, Pattern 1 & 2, Torture, Beneath the Dark en soms Neophobia zijn praktisch de enege andere tracks die hij draait.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Jonas wrote:Hoe hard ik ook fan ben van Radical Redemption, hetzelfde geldt eigenlijk ook voor hem. Be Amazed, Pattern 1 & 2, Torture, Beneath the Dark en soms Neophobia zijn praktisch de enege andere tracks die hij draait.
Maar dat zijn tenminste platen van andere. Niet dat ik het fijn vind elke keer dezelfde nummers te horen, maar Frontliner kan het fatsoen niet ophalen om platen van andere te draaien
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
patrickjeb wrote:
Jonas wrote:Hoe hard ik ook fan ben van Radical Redemption, hetzelfde geldt eigenlijk ook voor hem. Be Amazed, Pattern 1 & 2, Torture, Beneath the Dark en soms Neophobia zijn praktisch de enege andere tracks die hij draait.
Maar dat zijn tenminste platen van andere. Niet dat ik het fijn vind elke keer dezelfde nummers te horen, maar Frontliner kan het fatsoen niet ophalen om platen van andere te draaien
Is zeker waar. Ik doelde eigenlijk op het feit dat hij dat ook echt in elke set doet. Hij draait wel nummers van anderen, maar ook elke deer die nummers. Waardoor je na een tijdje iets krijgt van, "wordt hij het zelf nu ook niet beu"
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Dat gevoel heb ik sowieso heel erg bij RR en Crypsis, draaien vaak de platen van hun nieuwe albums, en daarnaast het overgrote deel aan MiM tracks. Er worden soms wat meer uitstapjes gemaakt naar andere labels maar vaak zijn ook deze sets aardig te voorspellen.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Skyscraper wrote:
JEFSKIII wrote:
En stuurt een PB om iets te bespreken.
Donateur
last seen Jul 2017
Lenny wrote:Kijken wat ie op Defqon doet anders wordt ie steeds minder interessant.
Op de Defqon.1 cd heeft hij al geprobeerd meer andere tracks te draaien, goede start! :thumbup:

Tijdens zijn Defqon.1 optreden zal het wel opnieuw net zo afgezaagd zijn als voorheen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Bij RR is het echter weer zo dat niemand anders die platen draait, bij Frontliner hoor je ze continu en overal.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
hoebedoelje wrote:
Lenny wrote:Kijken wat ie op Defqon doet anders wordt ie steeds minder interessant.
Op de Defqon.1 cd heeft hij al geprobeerd meer andere tracks te draaien, goede start! :thumbup:

Tijdens zijn Defqon.1 optreden zal het wel opnieuw net zo afgezaagd zijn als voorheen.
CD's zijn altijd anders dan optredens. (op live-CD's na dan :P )
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
hoebedoelje wrote:

Haha hoe episch zou het zijn geweest als ie op die cd ook alleen maar eigen tracks had gezet. xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Maestro N wrote:Haha hoe episch zou het zijn geweest als ie op die cd ook alleen maar eigen tracks had gezet. xd
Idd :lol: Is toch hardstikke normaal dat je op een CD tracks van iedereen draait
Donateur
last seen Jul 2017
Maestro N wrote:
hoebedoelje wrote:

Haha hoe episch zou het zijn geweest als ie op die cd ook alleen maar eigen tracks had gezet. xd
Dat bedoelde ik ook. :P

Nu is hij dus niet erg consequent, terwijl hij zo'n sterk betoog had over het draaien van eigen producties.

Of geldt dat niet voor cd's?

Ik koop de cd toch voor Frontliner, dus wil ik ook Frontliner horen. :P
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
hoebedoelje wrote: Dat bedoelde ik ook. :P

Nu is hij dus niet erg consequent, terwijl hij zo'n sterk betoog had over het draaien van eigen producties.

Of geldt dat niet voor cd's?

Ik koop de cd toch voor Frontliner, dus wil ik ook Frontliner horen. :P
Hij heeft laatst ook Reverze gedaan als CD... En daar staan ook andere tracks op.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
TiMOTHYb wrote:Bij RR is het echter weer zo dat niemand anders die platen draait, bij Frontliner hoor je ze continu en overal.
Dat maakt mij niet uit. Hij heeft ook gewoon niet originele tracklists. Dat die stijl jou beter bevalt is een ander verhaal. Ik vind dat RR en Crypsis ook wel eens wat anders mogen draaien. Doe in ieder geval de moeite om er iets leuks van te maken. Elke keer hetzelfde is ook niet "je van het."
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Andromeda wrote:
TiMOTHYb wrote:Bij RR is het echter weer zo dat niemand anders die platen draait, bij Frontliner hoor je ze continu en overal.
Dat maakt mij niet uit. Hij heeft ook gewoon niet originele tracklists. Dat die stijl jou beter bevalt is een ander verhaal. Ik vind dat RR en Crypsis ook wel eens wat anders mogen draaien. Doe in ieder geval de moeite om er iets leuks van te maken. Elke keer hetzelfde is ook niet "je van het."
Maar zoals gezegd, Frontliner platen hoor je echt overal, Radical platen bijna nooit. Dus waarom zou Frontliner niet eens de moeite nemen om wat gevarieerder te gaan draaien ?

Je kunt zeggen wat je wilt, maar Radical draait altijd wel andere platen in z'n sets, vorige week zondag op Intents deze:
Ctr.Alt.Del.
Fade to Black
Be Amazed
Lellebel
Answers (originele)
Torture
Pattern 2
Chronic Discounter
Tuatara

Aangevul met Brutal 3.0, Brutal 2.0, Unlike Others, Prostitute, Drug 'n Roll, Black Demon, Everyone has died, Accumulated Filth, Resurrected Soul en zo ben ik niks vergeten geloof ik :P.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Die draait ie altijd hoor.
Die jongen mag ook wel is wat meer gaan afwisselen.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Henk-Jan wrote:Die draait ie altijd hoor.
Die jongen mag ook wel is wat meer gaan afwisselen.
Helemaal mee eens.