Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frontliner support ook heel goed de remix van endymion......
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:33 
 
Hardtraxx Addict

Ben echt helemaal klaar met die vent :P
Hij zoekt het maar uit! Mij zie je niet meer bij zijn optredens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 17:00 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
Ben echt helemaal klaar met die vent :P
Hij zoekt het maar uit! Mij zie je niet meer bij zijn optredens! :)


Denk dat hij er ook enorm mee zal zitten.. :lol:

Maar nee, zou wel eens leuk zijn als hij eens wat andere tracks draait. Vind vaak wel leuk hoor, zijn oude Frontliner tracks. Maar soms wat andere tracks van andere artiesten erdoor zou wel leuk zijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 20:08 
 

Analoxx schreef:
Ben echt helemaal klaar met die vent :P
Hij zoekt het maar uit! Mij zie je niet meer bij zijn optredens! :)


Alsof een Frontliner, Wildstylez, Headhunterz of whatever er mee zit wat mensen op een forum zoals Hardtraxx van ze vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 20:19 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Analoxx schreef:
Ben echt helemaal klaar met die vent :P
Hij zoekt het maar uit! Mij zie je niet meer bij zijn optredens! :)


Alsof een Frontliner, Wildstylez, Headhunterz of whatever er mee zit wat mensen op een forum zoals Hardtraxx van ze vind.


heady wel, die maakt er zelfs een track over
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk zouden we gewoon een keer met een heel publiek Frontliner moeten boycotten...helaas gaat dat natuurlijk nooit lukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:

heady wel, die maakt er zelfs een track over



:huh: ?

OT:
Draait 1/10 een andere track van een andere artiest. Lessons in love of FTS. Kijken wat ie op Defqon doet anders wordt ie steeds minder interessant. Alle nieuwe tracks klinken hetzelfde. Dat is al saai geworden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Skyscraper schreef:

heady wel, die maakt er zelfs een track over



:huh: ?

Doomed
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Lenny schreef:
Skyscraper schreef:

heady wel, die maakt er zelfs een track over



:huh: ?

Doomed


Ahja, natuurlijk. Niet aan die gedacht :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe hard ik ook fan ben van Radical Redemption, hetzelfde geldt eigenlijk ook voor hem. Be Amazed, Pattern 1 & 2, Torture, Beneath the Dark en soms Neophobia zijn praktisch de enege andere tracks die hij draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Hoe hard ik ook fan ben van Radical Redemption, hetzelfde geldt eigenlijk ook voor hem. Be Amazed, Pattern 1 & 2, Torture, Beneath the Dark en soms Neophobia zijn praktisch de enege andere tracks die hij draait.

Maar dat zijn tenminste platen van andere. Niet dat ik het fijn vind elke keer dezelfde nummers te horen, maar Frontliner kan het fatsoen niet ophalen om platen van andere te draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Jonas schreef:
Hoe hard ik ook fan ben van Radical Redemption, hetzelfde geldt eigenlijk ook voor hem. Be Amazed, Pattern 1 & 2, Torture, Beneath the Dark en soms Neophobia zijn praktisch de enege andere tracks die hij draait.

Maar dat zijn tenminste platen van andere. Niet dat ik het fijn vind elke keer dezelfde nummers te horen, maar Frontliner kan het fatsoen niet ophalen om platen van andere te draaien


Is zeker waar. Ik doelde eigenlijk op het feit dat hij dat ook echt in elke set doet. Hij draait wel nummers van anderen, maar ook elke deer die nummers. Waardoor je na een tijdje iets krijgt van, "wordt hij het zelf nu ook niet beu"
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 23:23 
 
Hardtraxxer

Jonas schreef:
Hoe hard ik ook fan ben van Radical Redemption, hetzelfde geldt eigenlijk ook voor hem. Be Amazed, Pattern 1 & 2, Torture, Beneath the Dark en soms Neophobia zijn praktisch de enege andere tracks die hij draait.


Dat gevoel heb ik sowieso heel erg bij RR en Crypsis, draaien vaak de platen van hun nieuwe albums, en daarnaast het overgrote deel aan MiM tracks. Er worden soms wat meer uitstapjes gemaakt naar andere labels maar vaak zijn ook deze sets aardig te voorspellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
JEFSKIII schreef:
Analoxx schreef:
Ben echt helemaal klaar met die vent :P
Hij zoekt het maar uit! Mij zie je niet meer bij zijn optredens! :)


Alsof een Frontliner, Wildstylez, Headhunterz of whatever er mee zit wat mensen op een forum zoals Hardtraxx van ze vind.


heady wel, die maakt er zelfs een track over


En stuurt een PB om iets te bespreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 11:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Kijken wat ie op Defqon doet anders wordt ie steeds minder interessant.


Op de Defqon.1 cd heeft hij al geprobeerd meer andere tracks te draaien, goede start! :thumbup:

Tijdens zijn Defqon.1 optreden zal het wel opnieuw net zo afgezaagd zijn als voorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 11:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij RR is het echter weer zo dat niemand anders die platen draait, bij Frontliner hoor je ze continu en overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Lenny schreef:
Kijken wat ie op Defqon doet anders wordt ie steeds minder interessant.


Op de Defqon.1 cd heeft hij al geprobeerd meer andere tracks te draaien, goede start! :thumbup:

Tijdens zijn Defqon.1 optreden zal het wel opnieuw net zo afgezaagd zijn als voorheen.


CD's zijn altijd anders dan optredens. (op live-CD's na dan :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Lenny schreef:
Kijken wat ie op Defqon doet anders wordt ie steeds minder interessant.


Op de Defqon.1 cd heeft hij al geprobeerd meer andere tracks te draaien, goede start! :thumbup:

Tijdens zijn Defqon.1 optreden zal het wel opnieuw net zo afgezaagd zijn als voorheen.


Haha hoe episch zou het zijn geweest als ie op die cd ook alleen maar eigen tracks had gezet. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Haha hoe episch zou het zijn geweest als ie op die cd ook alleen maar eigen tracks had gezet. xd

Idd :lol: Is toch hardstikke normaal dat je op een CD tracks van iedereen draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
hoebedoelje schreef:
Lenny schreef:
Kijken wat ie op Defqon doet anders wordt ie steeds minder interessant.


Op de Defqon.1 cd heeft hij al geprobeerd meer andere tracks te draaien, goede start! :thumbup:

Tijdens zijn Defqon.1 optreden zal het wel opnieuw net zo afgezaagd zijn als voorheen.


Haha hoe episch zou het zijn geweest als ie op die cd ook alleen maar eigen tracks had gezet. xd


Dat bedoelde ik ook. :P

Nu is hij dus niet erg consequent, terwijl hij zo'n sterk betoog had over het draaien van eigen producties.

Of geldt dat niet voor cd's?

Ik koop de cd toch voor Frontliner, dus wil ik ook Frontliner horen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Dat bedoelde ik ook. :P

Nu is hij dus niet erg consequent, terwijl hij zo'n sterk betoog had over het draaien van eigen producties.

Of geldt dat niet voor cd's?

Ik koop de cd toch voor Frontliner, dus wil ik ook Frontliner horen. :P


Hij heeft laatst ook Reverze gedaan als CD... En daar staan ook andere tracks op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 17:18 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Bij RR is het echter weer zo dat niemand anders die platen draait, bij Frontliner hoor je ze continu en overal.

Dat maakt mij niet uit. Hij heeft ook gewoon niet originele tracklists. Dat die stijl jou beter bevalt is een ander verhaal. Ik vind dat RR en Crypsis ook wel eens wat anders mogen draaien. Doe in ieder geval de moeite om er iets leuks van te maken. Elke keer hetzelfde is ook niet "je van het."
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
TiMOTHYb schreef:
Bij RR is het echter weer zo dat niemand anders die platen draait, bij Frontliner hoor je ze continu en overal.

Dat maakt mij niet uit. Hij heeft ook gewoon niet originele tracklists. Dat die stijl jou beter bevalt is een ander verhaal. Ik vind dat RR en Crypsis ook wel eens wat anders mogen draaien. Doe in ieder geval de moeite om er iets leuks van te maken. Elke keer hetzelfde is ook niet "je van het."

Maar zoals gezegd, Frontliner platen hoor je echt overal, Radical platen bijna nooit. Dus waarom zou Frontliner niet eens de moeite nemen om wat gevarieerder te gaan draaien ?

Je kunt zeggen wat je wilt, maar Radical draait altijd wel andere platen in z'n sets, vorige week zondag op Intents deze:
Ctr.Alt.Del.
Fade to Black
Be Amazed
Lellebel
Answers (originele)
Torture
Pattern 2
Chronic Discounter
Tuatara

Aangevul met Brutal 3.0, Brutal 2.0, Unlike Others, Prostitute, Drug 'n Roll, Black Demon, Everyone has died, Accumulated Filth, Resurrected Soul en zo ben ik niks vergeten geloof ik :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die draait ie altijd hoor.
Die jongen mag ook wel is wat meer gaan afwisselen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 20:12 
 
Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
Die draait ie altijd hoor.
Die jongen mag ook wel is wat meer gaan afwisselen.

Helemaal mee eens.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen