Ja dat vind ik ook, maar daar doelde ik niet op. Dan varieren ze dus beide niet, maar nogmaals daar komt bij FL ook nog eens bij dat je die platen overal aan moet horen. Ik hoor op Unlike Others bijna nooit iets van RR door een andere artiest. Dat maakt FL zijn gekloot voor mij nog vervelender; 4x dezelfde plaat op een feest etc. Zelfde met Alphaverb trouwens, die draait ook een hoog percentage eigen platen (of van 't label), maar aangezien niemand anders het in z'n hoofd haalt iets van AVIO te draaien is dat voor mij lang zo ergerlijk niet.
Dan is het juist vermakelijk als zo'n artiest veel eigen platen draait, want je kunt ze bijna niet ergens anders live horen.wrote:Ja dat vind ik ook, maar daar doelde ik niet op. Dan varieren ze dus beide niet, maar nogmaals daar komt bij FL ook nog eens bij dat je die platen overal aan moet horen. Ik hoor op Unlike Others bijna nooit iets van RR door een andere artiest. Dat maakt FL zijn gekloot voor mij nog vervelender; 4x dezelfde plaat op een feest etc. Zelfde met Alphaverb trouwens, die draait ook een hoog percentage eigen platen (of van 't label), maar aangezien niemand anders het in z'n hoofd haalt iets van AVIO te draaien is dat voor mij lang zo ergerlijk niet.