Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 21:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dat vind ik ook, maar daar doelde ik niet op. Dan varieren ze dus beide niet, maar nogmaals daar komt bij FL ook nog eens bij dat je die platen overal aan moet horen. Ik hoor op Unlike Others bijna nooit iets van RR door een andere artiest. Dat maakt FL zijn gekloot voor mij nog vervelender; 4x dezelfde plaat op een feest etc. Zelfde met Alphaverb trouwens, die draait ook een hoog percentage eigen platen (of van 't label), maar aangezien niemand anders het in z'n hoofd haalt iets van AVIO te draaien is dat voor mij lang zo ergerlijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja dat vind ik ook, maar daar doelde ik niet op. Dan varieren ze dus beide niet, maar nogmaals daar komt bij FL ook nog eens bij dat je die platen overal aan moet horen. Ik hoor op Unlike Others bijna nooit iets van RR door een andere artiest. Dat maakt FL zijn gekloot voor mij nog vervelender; 4x dezelfde plaat op een feest etc. Zelfde met Alphaverb trouwens, die draait ook een hoog percentage eigen platen (of van 't label), maar aangezien niemand anders het in z'n hoofd haalt iets van AVIO te draaien is dat voor mij lang zo ergerlijk niet.

Dan is het juist vermakelijk als zo'n artiest veel eigen platen draait, want je kunt ze bijna niet ergens anders live horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 06:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, al is pattern 2 bijvoorbeeld verplichte kost voor élke DJ van RR tot PP de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 07:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja dat vind ik ook, maar daar doelde ik niet op. Dan varieren ze dus beide niet, maar nogmaals daar komt bij FL ook nog eens bij dat je die platen overal aan moet horen. Ik hoor op Unlike Others bijna nooit iets van RR door een andere artiest. Dat maakt FL zijn gekloot voor mij nog vervelender; 4x dezelfde plaat op een feest etc. Zelfde met Alphaverb trouwens, die draait ook een hoog percentage eigen platen (of van 't label), maar aangezien niemand anders het in z'n hoofd haalt iets van AVIO te draaien is dat voor mij lang zo ergerlijk niet.

Dan is het juist vermakelijk als zo'n artiest veel eigen platen draait, want je kunt ze bijna niet ergens anders live horen.


Wel zo handig; ik sla AVIO over, en hoor de platen ook gelukkig niet bij een andere dj. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 15:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vind het juist lekker dat hij zijn eigen platen draait. Misschien erg kort door de bocht maar als ik naar een optreden van Blof ga verwacht ik ook dat zij hun eigen producties zingen.
Heb al vaak zat meegemaakt dat ik een bepaalde artiest bezoek in de hoop dat ze net die ene heerlijk (eigen productie) plaat draaien en dan baal ik ervan als die niet in zijn set zit.

Op Emporium kwam alles voorbij, Queensday ook. Ik kan er wel van genieten :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Nogmaals; je kunt een band niet vergelijken met een DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 15:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Nogmaals; je kunt een band niet vergelijken met een DJ.


Dan verschillen we van mening :) .
Zolang een DJ eigen muziek maakt (wat je dan dus ook een artiest kan noemen) en niet alleen maar plaatjes van anderen draait verwacht en hoop ik dat hij zijn eigen producties ook draait.

Moet er wel bij vermelden dat ik Frontliner zijn muziek graag hoor dus dat ik daarom niet echt objectief bezig ben. Als elke DJ dit zou doen kan het een aardige saaie boel worden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een DJ is toch wat anders dan een band... 9/10 keer word er een 'feest' georganiseerd voor een band, waar zij de enige zijn die daar draaien, eventueel met voorprogramma waar 1/2 andere spelen.

Een DJ draait op een feest waar 8/9 andere draaien en wat vaak ook véél langer duurt dan een concert.

Zullen ongetwijfeld nog zoveel dingen zijn waardoor je een band niet kan vergelijken met een DJ, maar die schieten even niet bij me binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 16:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij heeft wel enigzins gelijk. Als ik een artiest/dj wil zien verwacht ik wel enige platen van diegene zelf.

Maar als ik een hele set wil horen met diegene zijn eigen nummers ga ik wel naar een Frontliner LIVE, omdat hij dan zijn eigen platen draait.

Maar in principe is het nu elke keer Frontliner LIVE zonder de edit's en live editing/mixing weetikveel dingen, dan haal je wel een beetje de exclusiviteit en lol er vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een paar pagina's eerder hadden we het hier ook al over; bij een DJ ga je toch vaak kijken vanwege de zogenaamde 'DJ-skills'?

Je hebt bij beide 'beroepen' dus twee keuzes.

Producer-optreden/band; voor hun eigen producties
DJ/coverband; voor de 'skillz'/het optreden an sich

Kijk eens naar de DJ kampioenschappen, gaat het daar om de tracks die hij of zij draait? Neen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 16:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Een paar pagina's eerder hadden we het hier ook al over; bij een DJ ga je toch vaak kijken vanwege de zogenaamde 'DJ-skills'?

Je hebt bij beide 'beroepen' dus twee keuzes.

Producer-optreden/band; voor hun eigen producties
DJ/coverband; voor de 'skillz'/het optreden an sich

Kijk eens naar de DJ kampioenschappen, gaat het daar om de tracks die hij of zij draait? Neen. :)


Dat is toch voor iedereen anders? Ik sta echt niet te kwijlen voor een DJ/artiest omdat hij zo gigantisch goed kan scratchen enz.
Ik verwacht gewoon wel wat tracks van een DJ die hij zelf geproduceert heeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

creapYYY schreef:
Ik verwacht gewoon wel wat tracks van een DJ die hij zelf geproduceert heeft :)

'Wel wat tracks' dus niet alleen maar! Snap je het punt wel, constant moet er weer herhaald worden dat het er om gaat dat er ALLEEN tracks van die DJ worden gedraaid en dat hij te egoïstisch is om tracks van andere te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

creapYYY schreef:
Moet er wel bij vermelden dat ik Frontliner zijn muziek graag hoor dus dat ik daarom niet echt objectief bezig ben. Als elke DJ dit zou doen kan het een aardige saaie boel worden :whistle:

Ben blij dat je die nuance even aanbrengt. Het is dus ook niet nodig om hierop door te gaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Andromeda schreef:
Dat maakt mij niet uit. Hij heeft ook gewoon niet originele tracklists. Dat die stijl jou beter bevalt is een ander verhaal. Ik vind dat RR en Crypsis ook wel eens wat anders mogen draaien. Doe in ieder geval de moeite om er iets leuks van te maken. Elke keer hetzelfde is ook niet "je van het."

Maar zoals gezegd, Frontliner platen hoor je echt overal, Radical platen bijna nooit. Dus waarom zou Frontliner niet eens de moeite nemen om wat gevarieerder te gaan draaien ?

Je kunt zeggen wat je wilt, maar Radical draait altijd wel andere platen in z'n sets, vorige week zondag op Intents deze:
Ctr.Alt.Del.
Fade to Black
Be Amazed
Lellebel
Answers (originele)
Torture
Pattern 2
Chronic Discounter
Tuatara

Aangevul met Brutal 3.0, Brutal 2.0, Unlike Others, Prostitute, Drug 'n Roll, Black Demon, Everyone has died, Accumulated Filth, Resurrected Soul en zo ben ik niks vergeten geloof ik :P.


Redemption - art of fighters
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 07:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

creapYYY schreef:
hoebedoelje schreef:
Een paar pagina's eerder hadden we het hier ook al over; bij een DJ ga je toch vaak kijken vanwege de zogenaamde 'DJ-skills'?

Je hebt bij beide 'beroepen' dus twee keuzes.

Producer-optreden/band; voor hun eigen producties
DJ/coverband; voor de 'skillz'/het optreden an sich

Kijk eens naar de DJ kampioenschappen, gaat het daar om de tracks die hij of zij draait? Neen. :)


Dat is toch voor iedereen anders? Ik sta echt niet te kwijlen voor een DJ/artiest omdat hij zo gigantisch goed kan scratchen enz.
Ik verwacht gewoon wel wat tracks van een DJ die hij zelf geproduceert heeft :)


Of het nu wel of niet voor iedereen anders is is een ander vraagstuk, wij hebben hier met twee partijen te maken;

1. Frontliner en zijn bijzondere gedachtegang
2. het publiek dat van die bijzondere gedachtegang een beetje moe begint te worden

Ik mijd Frontliner al sinds dat hij uberhaupt bekend is geworden, dus aan mij is deze meneer sowieso niet besteed, maar ik vind het wel boeiend me neutraal te mengen in een discussie zoals deze.

Maar ik begin de kant van 'het publiek' wel steeds meer te begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 07:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb er geen verstand van verder, maar als ik 3x naar Linking Park zou gaan, en ze zouden 3x precies dezelfde liedjes spelen en zelfs de exact zelfde volgorde daarvan aanhouden, zou ik me toch echt genaaid voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 08:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
urbandesigner schreef:
Andromeda schreef:
Dat maakt mij niet uit. Hij heeft ook gewoon niet originele tracklists. Dat die stijl jou beter bevalt is een ander verhaal. Ik vind dat RR en Crypsis ook wel eens wat anders mogen draaien. Doe in ieder geval de moeite om er iets leuks van te maken. Elke keer hetzelfde is ook niet "je van het."

Maar zoals gezegd, Frontliner platen hoor je echt overal, Radical platen bijna nooit. Dus waarom zou Frontliner niet eens de moeite nemen om wat gevarieerder te gaan draaien ?

Je kunt zeggen wat je wilt, maar Radical draait altijd wel andere platen in z'n sets, vorige week zondag op Intents deze:
Ctr.Alt.Del.
Fade to Black
Be Amazed
Lellebel
Answers (originele)
Torture
Pattern 2
Chronic Discounter
Tuatara

Aangevul met Brutal 3.0, Brutal 2.0, Unlike Others, Prostitute, Drug 'n Roll, Black Demon, Everyone has died, Accumulated Filth, Resurrected Soul en zo ben ik niks vergeten geloof ik :P.


Redemption - art of fighters


Angerfist - From the Blackness :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 08:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik heb er geen verstand van verder, maar als ik 3x naar Linking Park zou gaan, en ze zouden 3x precies dezelfde liedjes spelen en zelfs de exact zelfde volgorde daarvan aanhouden, zou ik me toch echt genaaid voelen.


Kijk ik ben een volbloed Theracords aanhanger, maar wanneer DJ Thera een uur lang enkel eigen tracks zou gaan draaien, iedere keer weer, zou ik ook weglopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thera representeert zijn label ook inderdaad. Omdat op Theracords vaak (hoogwaardige) releases uitkomen kan hij zijn setjes ook een beetje origineel houden. Komt nog eens bij dat hij ook wel eens tracks buiten het label draait.

Frontliner aan de andere kant mag ook wel eens paar getalenteerde artiesten op zijn label verwelkomen, misschien is dat een start om eens gevarieerder te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Basscow schreef:
Thera representeert zijn label ook inderdaad. Omdat op Theracords vaak (hoogwaardige) releases uitkomen kan hij zijn setjes ook een beetje origineel houden. Komt nog eens bij dat hij ook wel eens tracks buiten het label draait.

Frontliner aan de andere kant mag ook wel eens paar getalenteerde artiesten op zijn label verwelkomen, misschien is dat een start om eens gevarieerder te draaien.


Shadix zit op het Keep it up label, daar ie mee bezig. Release zal dit jaar wel komen van Shadix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had het ook al in het defqon topic gezet maar;

Hij staat dus op de opening op vrijdag, en hij sluit af op zaterdag.

Hij zal toch niet twee keer dezelfde set gaan neerzetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 21:41 
 
Hardtraxx Elite

Op vrijdag staat hij B2B met Heady en Zatty. Maar ik denk wel dat ie al ze nummers van hem zelf beide dagen draait :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Op vrijdag staat hij B2B met Heady en Zatty. Maar ik denk wel dat ie al ze nummers van hem zelf beide dagen draait :thumbdown:

ah ok, wist niet dat het een B2B set zou worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 07:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Op vrijdag staat hij B2B met Heady en Zatty. Maar ik denk wel dat ie al ze nummers van hem zelf beide dagen draait :thumbdown:


Bedankt voor de info!

Nu slaan wij de vrijdagavond over en komen pas zaterdag! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Op vrijdag staat hij B2B met Heady en Zatty. Maar ik denk wel dat ie al ze nummers van hem zelf beide dagen draait :thumbdown:


Hoe weet je dat ie B2B staat? Of gok je dat gewoon omdat er geen timetable staat. Staan We R er dan na of voor of hoe zit dat?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen