Basss27 schreef:
G1LL is iig op dreef op Frontliner's Facebook
Tja ik kan 't soms niet laten. Het enige wat ik doe is mijn mening er over vertellen, en als ik dan alleen maar van die vervelende antwoorden terug krijg die echt helemaal nergens op slaan, verlies ik mijn geduld en ga ik vervelende woorden gebruiken (waar ik in die chat ook al wel mijn excuses voor heb gemaakt).
Al die mensen die maar zeggen dat al z'n tracks top zijn, en hij 't zelf mag weten en dat hij naar Australiƫ moet komen: ''wat heb ik daar nou aan, daar gaat mijn verhaal niet over en dat zal allemaal wel''. Zelfs na 2 of 3 keer vertellen waarom ik vind dat alleen maar eigen tracks draaien NIET goed is, gaan ze er nog tegenin zonder goede argumenten.
Toch wel gek dat altijd wanneer ik me ergens mee bemoei het altijd zo uitloopt, of dat nou op Facebook is of Youtube. Geloof me, zo wil ik het zelf ook niet, en vaak negeer ik die dingen ook gewoon maar Barry zelf moet 't ook maar een keer lezen.
Alleen maar eigen tracks draaien is niet alleen saai voor jezelf, maar ook voor 't publiek. Ik heb ook op Facebook gezegd dat ik het mij niet voor kan stellen dat je steeds een uur lang zijn platen wilt horen. Hoe fan je ook van een artiest bent, een uur lang zijn zelfde tracks horen is toch niks aan? En of ik nou wel of niet van zijn producties houd is helemaal niet belangrijk. Ik vind bijv. B-Front erg goed, maar een uur lang zijn tracks horen zit ik niet op te wachten.
Barry moet maar 's wat origineels gaan doen. Gooi d'r is een plaatje uit 2008 in of support 's een artiest met zijn nieuwe tracks (die hij vast wel toegestuurd krijgt). Wat je ook doe, wees 's wat creatiever. Dat hij zichzelf creatief noemt met muziek maken snap ik wel, dat kan hij ook wel, maar dat heeft echt helemaal niks te maken met zijn draaistijl.
Wat ook nog wel grappig was: Op The Qontinent vorig jaar moesten wij wachten op zo'n busje die ons naar het terrein reed. Toen kwam net Frontliner aan lopen met zijn vriendin. Er was maar 1 busje, en hij moest over 3 kwartier draaien, dus wij konden wel even wachten. Die chauffeur moest alleen weer wachten op een andere artiest, en wilde per se niet dat Frontliner en z'n vriendin in stapten. Nou prima, maar z'n vriendin werd een beetje gek en zat tegen 'm te roepen van ''we moeten NU mee, dus bel je baas maar!'' . ''maar m'n baas zegt dat ik moet wachten''. ''Nou dan negeer je hem maar, we moeten nu gaan want Barry moet toch weten welke tracks de DJ voor hem draait''? . Nou echt, ik moest effe lachen :p .
Barry, je bent goed bezig qua producties, maar pak ook 's wat negatieve feedback. I kben d'r nu wel klaar mee eigenlijk, zijn sets bezoek ik in ieder geval niet meer als hij niks veranderd.