Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:53 
 

Broken Balance schreef:
Junkenlul schreef:
Jij praat ook erg volwassen voor je leeftijd ja.

Bedankt voor deze nuttige toevoeging. :yawn:

Zie reactie van patrickjeb. AniThing probeert andere mensen te attenderen op hun gedrag/uitspraken, maar vervolgens komt hij zelf met een reactie als; ''hersenloze reacties van sukkeltjes die nog in hun luier zitten''. Beetje hypocriet.

OT: Ik weet niet waar deze man mee bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou je zeggen dat het overgrote youtube en facebook fan volk bekritiserend en normaal/intelligent reageert dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb even een lijstje gemaakt.
Ik heb van alle solo DJ-sets op feesten (dus geen radioshows, warmupmixen of liveacts) van Frontliner het afgelopen jaar die zijn uitgezonden de tracks geturfd. Dit zijn de sets op:

XXlerator Frontliner,
EDC Las Vegas,
Defqon NL,
Decibel Mainstage,
Decibel Afterparty,
Q-Base,
Defqon Australia,
Q-Dance Pres HHZ,
Qlimax,
Qapital,
Emporium.

Totaal 11 sets

Zijn meestgedraaide tracks:

On The Go 10x
Dream Dust 9x
Keep It Up 9x
Lose The Style 8x
Rage 8x
Discorecord 7x
Outside Spacer 7x
Symbols 7x
External Life 6x
Showtek - FTS 6x
Never Come Down 6x
Phaseriffic 6x
Halo's 6x
Melodyman 6x
On The Rise 5x
Creative Community 5x
Become The Sky 4x
Pull Tuduu over 4x
Tuuduu 4x
Warphole 4x
Who I Am 4x
The First Cut Rmx 4x

In totaal heeft hij 188 tracks gedraaid in 11 sets, gemiddeld dus 17 tracks per set.
Van de 188 tracks waren er 57 unieke tracks.

Stel dat je met die 57 unieke tracks sets draait van 17 tracks, dan kan je daarmee 3 sets maken. Hij presteert het echter om 11 sets te draaien van 57 verschillende tracks. Met andere woorden, als je 11 sets lang naar Frontliner luistert hoor je 8 sets lang alleen maar shit die je al eerder hebt gehoord.

Wat een creatieve DJ! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 14:11 
 

Broken Balance schreef:
Wou je zeggen dat het overgrote youtube en facebook fan volk bekritiserend en normaal/intelligent reageert dan?

Nee, dat kan het overgrote deel niet.

Ik wou enkel zeggen dat je in mijn ogen niet echt geloofwaardig en volwassen overkomt als je die mensen daar op aanspreekt en vervolgens zelf met taal aan komt zetten dat gelijkwaardig is aan het niveau van de reacties op YouTube/Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 14:12 
 

Gangsterdwerg schreef:
Veel tekst.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
AniThing schreef:
Moet ie wel kritiek krijgen waarmee die wat kan doen

en niet die hersenloze reacties van sukkeltjes die nog in hun luier zitten

Ik weet niet waar jij kijkt, maar niemand hier (Op een enkele keer 'idioot' er tussen) scheld Frontliner uit of maakt hem met de grond gelijk. Er wordt kritiek gegeven op zijn performances en de mensen die iedereen maar een hater noemen.



ik heb het ook niet over de HT mensen maar over de facebook hooli's
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Junkenlul schreef:
Broken Balance schreef:
Wou je zeggen dat het overgrote youtube en facebook fan volk bekritiserend en normaal/intelligent reageert dan?

Nee, dat kan het overgrote deel niet.

Ik wou enkel zeggen dat je in mijn ogen niet echt geloofwaardig en volwassen overkomt als je die mensen daar op aanspreekt en vervolgens zelf met taal aan komt zetten dat gelijkwaardig is aan het niveau van de reacties op YouTube/Facebook.



ik gebruik die taal niet tegen een dj ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap Frontliner ook wel hoor, die kerel kan totaal NIET mixen dusja dan maar alleen maar eigen platen draaien, die snapt hij dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frontliner wil dus alleen maar eigen producties draaien? Hmm... ik vind dat een belediging tegenover zijn collega's. Zij draaien namelijk wel tracks van hem in een set. Dat noemen ze support mensen! Ik ben benieuwd hoe andere DJ's/Producers hier op reageren. Als ik een DJ was, zou ik nooit weer een track van hem draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou er helemaal gek van worden zo vaak dezelfde nummers horen, ook al zouden ze van mezelf zijn. Frontliner moet voor de rest maar lekker zelf weten wat hij doet, maar voor mij zijn de setjes die hij draait niet meer interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 17:35 
 
Hardtraxx Addict

en dan een tijd geleden wel helemaal een bericht doen naar iedereen dat hij niet commercieel wilt gaan enzo en hij niet wilt dat de hele wereld hem gaat kennen :P Als je het mij vraagt allemaal bull shit.. als we negatief feedback geven zijn we Whiners en haters..

Edit: Als je die hele Facebookpagina ook door kijkt met al die reacties van die buitenlanders >.<
Het is echt frustrerend gewoon..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 17:48 
 

Heb Save. Exit. Planet. al een tijdje niet gehoord in zn sets geloof ik.
Kan ook aan mij liggen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qapital geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Qapital geloof ik.

Meen ik me ook te herinneren, toen draaide hij ook de originele The First Cut :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 18:56 
 
Hardtraxx Addict

G1LL is iig op dreef op Frontliner's Facebook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 19:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zoals ik in het WJD-topic al zei, blijkbaar is zijn ego strelen belangrijker voor hem dan creatief en divers met muziek bezig zijn. Maar goed ik maak me er verder niet druk over, ik sta nog liever bij Headhunterz dan bij Frontliner, dus daar zul je mij toch nooit tegenkomen. Gelukkig voor Frontliner zijn er zat simpele zielen die hij nog wel tevreden kan houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basss27 schreef:
G1LL is iig op dreef op Frontliner's Facebook :thumbsup:


Tja ik kan 't soms niet laten. Het enige wat ik doe is mijn mening er over vertellen, en als ik dan alleen maar van die vervelende antwoorden terug krijg die echt helemaal nergens op slaan, verlies ik mijn geduld en ga ik vervelende woorden gebruiken (waar ik in die chat ook al wel mijn excuses voor heb gemaakt).

Al die mensen die maar zeggen dat al z'n tracks top zijn, en hij 't zelf mag weten en dat hij naar Australiƫ moet komen: ''wat heb ik daar nou aan, daar gaat mijn verhaal niet over en dat zal allemaal wel''. Zelfs na 2 of 3 keer vertellen waarom ik vind dat alleen maar eigen tracks draaien NIET goed is, gaan ze er nog tegenin zonder goede argumenten.

Toch wel gek dat altijd wanneer ik me ergens mee bemoei het altijd zo uitloopt, of dat nou op Facebook is of Youtube. Geloof me, zo wil ik het zelf ook niet, en vaak negeer ik die dingen ook gewoon maar Barry zelf moet 't ook maar een keer lezen.

Alleen maar eigen tracks draaien is niet alleen saai voor jezelf, maar ook voor 't publiek. Ik heb ook op Facebook gezegd dat ik het mij niet voor kan stellen dat je steeds een uur lang zijn platen wilt horen. Hoe fan je ook van een artiest bent, een uur lang zijn zelfde tracks horen is toch niks aan? En of ik nou wel of niet van zijn producties houd is helemaal niet belangrijk. Ik vind bijv. B-Front erg goed, maar een uur lang zijn tracks horen zit ik niet op te wachten.

Barry moet maar 's wat origineels gaan doen. Gooi d'r is een plaatje uit 2008 in of support 's een artiest met zijn nieuwe tracks (die hij vast wel toegestuurd krijgt). Wat je ook doe, wees 's wat creatiever. Dat hij zichzelf creatief noemt met muziek maken snap ik wel, dat kan hij ook wel, maar dat heeft echt helemaal niks te maken met zijn draaistijl.

Wat ook nog wel grappig was: Op The Qontinent vorig jaar moesten wij wachten op zo'n busje die ons naar het terrein reed. Toen kwam net Frontliner aan lopen met zijn vriendin. Er was maar 1 busje, en hij moest over 3 kwartier draaien, dus wij konden wel even wachten. Die chauffeur moest alleen weer wachten op een andere artiest, en wilde per se niet dat Frontliner en z'n vriendin in stapten. Nou prima, maar z'n vriendin werd een beetje gek en zat tegen 'm te roepen van ''we moeten NU mee, dus bel je baas maar!'' . ''maar m'n baas zegt dat ik moet wachten''. ''Nou dan negeer je hem maar, we moeten nu gaan want Barry moet toch weten welke tracks de DJ voor hem draait''? . Nou echt, ik moest effe lachen :p .

Barry, je bent goed bezig qua producties, maar pak ook 's wat negatieve feedback. I kben d'r nu wel klaar mee eigenlijk, zijn sets bezoek ik in ieder geval niet meer als hij niks veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ach ja, hoef je ook geen demo's te sturen naar Frontliner, hij draait ze toch niet!

En het is ook wel makkelijk als bijvoorbeeld frontliner op een festival draait, dat je hem niet hoef te bezoeken. Luister een dag ervoor een setje van hem, en dan kan je op het festival mooi een andere artiest opzoeken die WEL een gevarieerde set speelt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
En het is ook wel makkelijk als bijvoorbeeld frontliner op een festival draait, dat je hem niet hoef te bezoeken. Luister een dag ervoor een setje van hem, en dan kan je op het festival mooi een andere artiest opzoeken die WEL een gevarieerde set speelt!


Met alle respect: doe dat dan :). Is het enige statement wat je kan maken, want van een willekeurig klein groepje op facebook zou ik ook geen boodschap hebben als artiest zijnde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 20:12 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Basss27 schreef:
G1LL is iig op dreef op Frontliner's Facebook :thumbsup:
Lang verhaal :$


Klopt helemaal wat je zegt. Ik heb een groot deel van je reacties geliked haha.

Wat me ook opvalt; andere producers zie je vaak via Social Media op foto's staan met elkaar enzo, dat zie je bij Frontliner totaal niet meer gebeuren. Ook zie je andere producers niet zo snel meer collabs met Fronty doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Holy shit, die facebook reacties. Vooral de vergelijking Frans Bauwer / Marco Borsato, verschrikkelijk irritant!

Frontliner heeft een account op hardtraxx, ik hoop dat hij er ooit weer is een keer op komt en dat we zonder al die irritante fanboyzzz uit amerika (die alleen maar "OMG I LOVE YOU BARRY, WHEN WILL YOU PLAY IN AMERICA (L) (L) (L) (L) " kunnen zeggen) een normale discussie kunnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Frontliner heeft een account op hardtraxx, ik hoop dat hij er ooit weer is een keer op komt en dat we zonder al die irritante fanboyzzz uit amerika (die alleen maar "OMG I LOVE YOU BARRY, WHEN WILL YOU PLAY IN AMERICA (L) (L) (L) (L) " kunnen zeggen) een normale discussie kunnen hebben.


Ik zou er niet zo snel op rekenen, maar ondanks dat ik mijn ongelijk graag laat bewijzen, zie ik Barry tegenwoordig niet meer als een persoon die uitmuntend met opbouwende kritiek om kan gaan, onder andere dankzij dit soort Facebook posts. Denk wel dat het een hele goede discussie op zou kunnen laaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 22:54 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
iMark schreef:
En het is ook wel makkelijk als bijvoorbeeld frontliner op een festival draait, dat je hem niet hoef te bezoeken. Luister een dag ervoor een setje van hem, en dan kan je op het festival mooi een andere artiest opzoeken die WEL een gevarieerde set speelt!


Met alle respect: doe dat dan :). Is het enige statement wat je kan maken, want van een willekeurig klein groepje op facebook zou ik ook geen boodschap hebben als artiest zijnde..


Nouja dat kleine groepje die er over zeurt weet Barry toch zover te krijgen een reactie te plaatsen dat hij er genoeg van heeft ;) Het is gewoon het niet willen accepteren van negatieve feedback..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Citaat:
"If you want to hear other producers tracks go see them."


Voila, het probleem van hardstyle-DJ's/Producers de afgelopen jaren in een notendop.


Touche
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 07:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frontliner kan in ieder geval wel uit alle Promo Pools worden gehaald. -.-
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen