Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 days ago
GB47 wrote: Kunnen organisaties eens dan niet gewoon (onbekende) Dj's boeken, die wel gevarieerde sets kunnen neerzetten als ik zie wat voor lijsten sommige Hardtraxxers kunnen neerzetten lijkt me dit wel vet!
Zeker leuk, maar dan staan ze voor een lege zaal te draaien. Zo gaat dat helaas.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Helicaze wrote:
GB47 wrote: Kunnen organisaties eens dan niet gewoon (onbekende) Dj's boeken, die wel gevarieerde sets kunnen neerzetten als ik zie wat voor lijsten sommige Hardtraxxers kunnen neerzetten lijkt me dit wel vet!
Zeker leuk, maar dan staan ze voor een lege zaal te draaien. Zo gaat dat helaas.
Yup, dan staan ze te draaien voor twee man en de vrouw van Frontliner.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Nuracore wrote:
Zamble wrote:Over het algemeen wel eens met de reacties. Maar er zijn genoeg DJ's waar ik niet alleen voor hun eigen muziek heen ga. Lees: een Clockartz, Thera, Psyched toentertijd, die hebben zelf vette platen, maar juist de grote afwisseling met ander werk vind ik vet.
Niet om het één of ander maar hoeveel van deze genoemde artiesten worden door het grote publiek gewild?
Ondanks dat hun producties gewoon goed zijn.
Adaro, Clockartz, Sound Rush, Jason Payne om maar wat te noemen zijn aardig populair en draaien niet louter eigen producties.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Heeft dat er ook niet gewoon mee te maken dat je op een gegeven moment lang genoeg meedraait en zoveel eigen producties heb, dat je ook makkelijk een set kan vullen met alleen eigen werk.

Frontliner in de begin jaren draaide namelijk ook hele gevarieerde sets met tracks van anderen.
Frontliner @ Q-BASE 2008: https://lsdb.nl/set/8285/frontliner-q-b ... 8-30-08-08
12 tracks uit 23 die niet van hem zelf zijn.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Joey wrote:
Helicaze wrote:
Yup, dan staan ze te draaien voor twee man en de vrouw van Frontliner.
:lol: :lol: :lol:
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Chroman wrote:
simon10pont wrote:
TiMOTHYb wrote:Ik ben, advocaat van de duivel
Is goed :aww:

OT: Het moet best zuur zijn voor Frontliner om Dillytek te zien verkassen. Wie zat er verder nog meer bij zijn label?
Nexone
Ik kwam er net dus achter dat Nexone ondertussen ook naar een ander label is verhuist.
Derailed Traxx.
Dit heeft hij op Facebook laten weten in een video bericht (2 Mei).

Volgens mij zit er verder niemand meer op buiten hemzelf.

Ik vraag me eigenlijk af hoe de zaken er nu echt voor staan. Hij is nu lekker aan het touren in Amerika. Dat je die mogelijkheid hebt als artiest zijnde is natuurlijk niet niks.

Maar verder?
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Als ie weer van die dikke tracks gaat maken zoals de laatste previews die voorbij kwamen. Geloof ik wel dat het weer goed komt, zelfs met Q-dance.
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
zeke wrote:Heeft dat er ook niet gewoon mee te maken dat je op een gegeven moment lang genoeg meedraait en zoveel eigen producties heb, dat je ook makkelijk een set kan vullen met alleen eigen werk.

Frontliner in de begin jaren draaide namelijk ook hele gevarieerde sets met tracks van anderen.
Frontliner @ Q-BASE 2008: https://lsdb.nl/set/8285/frontliner-q-b ... 8-30-08-08
Tracklisten van toen :worship:

Hopelijk Frontliner binnenkort toch eens te checken ergens.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ronzz wrote:
zeke wrote:Heeft dat er ook niet gewoon mee te maken dat je op een gegeven moment lang genoeg meedraait en zoveel eigen producties heb, dat je ook makkelijk een set kan vullen met alleen eigen werk.

Je spreekt jezelf hier wel tegen neef.
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 1 day ago
zeke wrote:Als ie weer van die dikke tracks gaat maken zoals de laatste previews die voorbij kwamen. Geloof ik wel dat het weer goed komt, zelfs met Q-dance.
Misschien ja, als ze nou eens het B-Frontliner album zouden droppen. Zou wel behoorlijk fijn zijn aangezien ik al lange tijd op tracks van hun wacht!
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Goldenstyle wrote:
zeke wrote:Als ie weer van die dikke tracks gaat maken zoals de laatste previews die voorbij kwamen. Geloof ik wel dat het weer goed komt, zelfs met Q-dance.
Misschien ja, als ze nou eens het B-Frontliner album zouden droppen. Zou wel behoorlijk fijn zijn aangezien ik al lange tijd op tracks van hun wacht!
world outside :cry:
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Millard Fillmore wrote:
Ronzz wrote:

Je spreekt jezelf hier wel tegen neef.
Waar?
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
Vraag ik mij ook af eigenlijk
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Denk dat hij bedoelt dat je lijsten van toen goed vond en hem nu wilt zien.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
Dna nog steeds, waar spreekt hij zich zelf tegen?
Hij geeft alleen aan dat hij Frontliner toch weer eens wilt checken.
Heeft niets te maken met zijn lijstjes van vroeger maar meer om te kijken hoe het nu is na zo'n lange tijd.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Nuracore wrote:maar meer om te kijken hoe het nu is na zo'n lange tijd.
Spoiler: nog steeds zeer kut
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Nuracore wrote:Dna nog steeds, waar spreekt hij zich zelf tegen?
Hij geeft alleen aan dat hij Frontliner toch weer eens wilt checken.
Heeft niets te maken met zijn lijstjes van vroeger maar meer om te kijken hoe het nu is na zo'n lange tijd.
Precies dit :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
pim0412 wrote:
Nuracore wrote:maar meer om te kijken hoe het nu is na zo'n lange tijd.
Spoiler: nog steeds zeer kut
Ik kan dit tot mijn grote spijt beamen.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Album aankondiging + sneak peak:

http://www.hardnews.nl/frontliner-kondi ... m-aan-omg/

View on Facebook

Ben benieuwd :x
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
DonnyD wrote:Album aankondiging + sneak peak:

http://www.hardnews.nl/frontliner-kondi ... m-aan-omg/

View on Facebook

Ben benieuwd :x
De laatste preview pakt mij wel meteen, lekker zomers deuntje, HAPPYSTYLES.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Bizar hoe hij er eigenlijk compleet alleen voor staat. Wel benieuwd wat hij nu maakt als hij met een album komt.
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Parvuz wrote:Bizar hoe hij er eigenlijk compleet alleen voor staat.
Vraag me ook vaak af hoe die het volhoudt...
Zag wel op de instastory van B-Front dat het B-Frontliner album al bijna klaar is. Ben benieuwd hoe dat gaat aangezien hij nu eerst met een eigen album komt.
B
Hardtraxxer
381 posts member since 2018
last seen Jul 2020
Goldenstyle wrote:
Parvuz wrote:Bizar hoe hij er eigenlijk compleet alleen voor staat.
Vraag me ook vaak af hoe die het volhoudt...
Zag wel op de instastory van B-Front dat het B-Frontliner album al bijna klaar is. Ben benieuwd hoe dat gaat aangezien hij nu eerst met een eigen album komt.
Verwacht dat het Frontliner album dan eind dit jaar zal komen?? En B-Frontliner album in 2019?
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 22 days ago
Moet zeggen dat dit (voor Frontliner 2017/2018 begrippen) best aardig klinkt wel.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Ik vind t teleurstellend klinken :(
De drie korte previews klinken dun, steriel, kil en een matige kick. Ik mis gevoel en sfeer!
Tracks zoals All in this together, You want it, We forget to live graag. Die hadden tenmiste ook een kick :D