Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 1 day ago
simon10pont wrote:View on Facebook

Een nieuwe productie van Frontliner met heel lekkere melodieen. (vind ik)
Eens een fanboy, altijd een fanboy... :cool:
Kijk dit is nou een plaatje waar je over kan praten. Die andere meuk sloeg echt helemaal nergens op wat hij afgelopen tijd gereleased heeft, maar zoiets als dit trekt mijn aandacht gelijk!
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Ik hoop echt dat deze man een keer een comeback ala DBSTF vorig jaar gaat maken. Helaas heb ik hem in zijn gloriejaren (t/m 2012ish imo) nooit kunnen zien.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Dit nummertje doet het live inderdaad echt ontzettend goed en vooral met dit soort weer is het fijn om hier lekker op weg te dromen! Hoop dat hij ook een comeback maakt, want heb hem ook nooit echt live kunnen aanschouwen hoe die vroeggaaah was.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 22 days ago
Volgens HardNews zit ie weer in de studio met John Harris.
Ben benieuwd, een Halos achtige plaat doet het altijd wel goed :)
Hardtraxxer
93 posts member since 2016
last seen Aug 2021
klinkt zeer goed :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
ULTIMO wrote:Volgens HardNews zit ie weer in de studio met John Harris.
Ben benieuwd, een Halos achtige plaat doet het altijd wel goed :)
Lijkt een soort Happy Hardcore achtige track te worden.
View on Instagram
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Goldenstyle wrote: Kijk dit is nou een plaatje waar je over kan praten. Die andere meuk sloeg echt helemaal nergens op wat hij afgelopen tijd gereleased heeft, maar zoiets als dit trekt mijn aandacht gelijk!
Ik vond het zaterdag echt een uur lang huilen met de pet op, afgezien van een aantal frontliner platen die geweldig zijn en deze track (lekkere zomerse plaat man)
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
Image

Blijkbaar niet zo goed leesbaar...
Opvallend is zijn visie op het DJ zijn!

"Het maakt niet uit of je net vet gescratcht hebt of niet, mensen willen hitjes horen"
"Veel mensen die DJ willen worden, begrijpen niet echt wat het inhoudt. Ik vind DJ eigenlijk ook een rare term. Ik zie dan iemand voor me die in de dicotheek andermans plaatjes staat te draaien. Ik denk juist dat het een artiest is. Het complete plaatje: muziek maken en draaien. Je moet het interessant houden met je platenkeuze. Het maakt mensen niet uit of jij net even gescratcht hebt of niet, ze willen de hits horen. Ik draai bijna alleen maar eigen tracks en tracks van mijn eigen label. Ik maak zo veel eigen muziek, als ik dat niet zou draaien zou ik mezelf tekort doen door niet te laten horen waar ik zo mijn best voor heb gedaan. Iemand die een passie heeft, creatief is, discipline kan opbrengen en tegen slaaptekort kan, maakt volgens Frontliner redelijk kans om een goede dj en producer te worden. Maar je moet wel gewoon jezelf blijven. Dat is belangrijk.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
GB47 wrote:Je moet het interessant houden met je platenkeuze.
:lol:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
"Hij maakte anthems voor Defqon.1, Q-Base en voor Weekend Warriors"
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Wat een verdraaide kijk heeft hij er toch op. Wtf.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Zelfs z'n hond is klaar met die onzin zie ik
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 22 days ago
TiMOTHYb wrote:Zelfs z'n hond is klaar met die onzin zie ik
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Ik moet me zelf eigenlijk voor de kop slaan maar ergens ben ik het wel eens met zijn visie. Een DJ draait platen van een ander maar een artiest laat zijn eigen muziek horen. Gebeurt buiten de DJ wereld ook gewoon dus zo raar is het niet.

Je krijgt tenslotte naar een artiest om zijn muziek te aanschouwen. En niet van iemand anders. Dan zou net zo goed Jaapie er kunnen staan.

Het enige wat hij vervolgens mist is de variatie in producties. Als alles steeds hetzelfde klinkt en je het gevoel hebt een uur lang het zelfde te horen dan verliest men al gauw interesse.

laat het triggeren maar beginnen
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Het maakt mensen niet uit of jij net even gescratcht hebt of niet, ze willen de hits horen.
Dit is ook gewoon waar. Waarom denk je dat BH zo populair is. Artiesten die een gevarieerde set draaien met minder bekende platen hebben een trouw groepje fans/echte liefhebbers (helemaal niks mis mee, juist positief) maar geen grote fanbase. Mensen willen bekende shit horen. Deze zin is wmbt dus gewoon spijker -> kop.

Behalve dat hij zelf juist helemaal niet zo'n hitjesparade dj is als bijv. BH. Mja :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Ben het ook wel eens met Frontliner dat die graag zijn eigen werk laat zien. Het is tenslotte wel iets waar je naar toe werkt & wanneer het dan af is wil je dat graag laten horen aan het publiek. Voor de rest is het belangrijk dat je variatie in je eigen sets brengt, dit vind ik nog wel eens een probleempje bij Frontliner.. Ben het voor de rest wel eens met zijn kijk op het DJ zijn. :yes:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Rowanyt1309 wrote:Ben het ook wel eens met Frontliner dat die graag zijn eigen werk laat zien. Het is tenslotte wel iets waar je naar toe werkt & wanneer het dan af is wil je dat graag laten horen aan het publiek. Voor de rest is het belangrijk dat je variatie in je eigen sets brengt, dit vind ik nog wel eens een probleempje bij Frontliner.. Ben het voor de rest wel eens met zijn kijk op het DJ zijn. :yes:
Maar je brengt toch juist variatie in je sets door ook platen van andere artiesten te draaien? :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
MelvinFR wrote:
Rowanyt1309 wrote:Ben het ook wel eens met Frontliner dat die graag zijn eigen werk laat zien. Het is tenslotte wel iets waar je naar toe werkt & wanneer het dan af is wil je dat graag laten horen aan het publiek. Voor de rest is het belangrijk dat je variatie in je eigen sets brengt, dit vind ik nog wel eens een probleempje bij Frontliner.. Ben het voor de rest wel eens met zijn kijk op het DJ zijn. :yes:
Maar je brengt toch juist variatie in je sets door ook platen van andere artiesten te draaien? :huh:
Klopt. En ik zeg ook nergens dat hij alleen maar platen van zichzelf moet draaien? Af en toe wat platen van een andere artiest kan prima, maar snap wel dat je voor het groten deels je eigen werk laat zien.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Nuracore wrote:Ik moet me zelf eigenlijk voor de kop slaan maar ergens ben ik het wel eens met zijn visie. Een DJ draait platen van een ander maar een artiest laat zijn eigen muziek horen. Gebeurt buiten de DJ wereld ook gewoon dus zo raar is het niet.

Je krijgt tenslotte naar een artiest om zijn muziek te aanschouwen. En niet van iemand anders. Dan zou net zo goed Jaapie er kunnen staan.

Het enige wat hij vervolgens mist is de variatie in producties. Als alles steeds hetzelfde klinkt en je het gevoel hebt een uur lang het zelfde te horen dan verliest men al gauw interesse.

laat het triggeren maar beginnen
Hier ben ik het ook wel mee eens eigenlijk. Al mag je, als je elke week wel ergens geboekt wordt, wat meer verrassingen in je set stoppen.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
MelvinFR wrote:
Of (oude) tracks van jezelf die je normaal nooit draait. Wat redelijk makkelijk kan, met een discography als die van Frontliner.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Het zal de gemiddelde feestbezoeker echt geen drol uitmaken.. (Evenals uitdagend mixwerk tbh) We moeten nou eenmaal echt accepteren dat het geen 2009 meer is en 9/10 artiesten setjes draaien die je voor 90% al kunt voorspellen. Het is nou eenmaal zo en dat gaat ook echt niet meer veranderen. :P
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Over het algemeen wel eens met de reacties. Maar er zijn genoeg DJ's waar ik niet alleen voor hun eigen muziek heen ga. Lees: een Clockartz, Thera, Psyched toentertijd, die hebben zelf vette platen, maar juist de grote afwisseling met ander werk vind ik vet.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Zamble wrote:Over het algemeen wel eens met de reacties. Maar er zijn genoeg DJ's waar ik niet alleen voor hun eigen muziek heen ga. Lees: een Clockartz, Thera, Psyched toentertijd, die hebben zelf vette platen, maar juist de grote afwisseling met ander werk vind ik vet.
Het zijn echt de 0.01% van de festivalbezoekers die er zo over denken. En dat is dus niet de moeite waard voor het overgrote deel van de artiesten. Al helemaal niet wanneer ze zelf wat bekender zijn en genoeg eigen tracks hebben om een set grotendeels mee te vullen.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
Zamble wrote:Over het algemeen wel eens met de reacties. Maar er zijn genoeg DJ's waar ik niet alleen voor hun eigen muziek heen ga. Lees: een Clockartz, Thera, Psyched toentertijd, die hebben zelf vette platen, maar juist de grote afwisseling met ander werk vind ik vet.
Niet om het één of ander maar hoeveel van deze genoemde artiesten worden door het grote publiek gewild?
Ondanks dat hun producties gewoon goed zijn.
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
Sluit me jammer genoeg aan bij Nuracore en Grim ...
Maar snap zelf niet goed dat je dat als DJ (of moet ik nu artiest zeggen ?) niet beu wordt om altijd het zelfde te draaien?
Vraag me eigenlijk af hoe andere DJ's hierover denken.

Kunnen organisaties eens dan niet gewoon (onbekende) Dj's boeken, die wel gevarieerde sets kunnen neerzetten als ik zie wat voor lijsten sommige Hardtraxxers kunnen neerzetten lijkt me dit wel vet!