Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 09:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ik vind t teleurstellend klinken :(
De drie korte previews klinken dun, steriel, kil en een matige kick. Ik mis gevoel en sfeer!
Tracks zoals All in this together, You want it, We forget to live graag. Die hadden tenmiste ook een kick :D


Tot nu toe dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 09:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beetje dunnetjes en 13/12 inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg Vengaboys-vibes van die laatste plaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 15:14 
 
Hardtraxxer

Dacht een tijdje terug nog dat hij zijn eigen graf aan het graven was, maar ondertussen ligt ie er al bijna in heb ik het idee. Geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt, maar draait nog wel erg veel in het buitenland. Die paar Nederlandse boekingen zijn dan op niet heel denderende podia als Dance Valley en dit weekend zelfs de Zwarte Cross xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt, maar draait nog wel erg veel in het buitenland.


Dat vind ik ook bijzonder. Maar als je dan ziet dat hij daar weer voor een paar man en een paardenkop (haha, vriendin) zit te draaien in de clubs dan betwijfel ik of hij in het buitenland wel zo populair is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Dacht een tijdje terug nog dat hij zijn eigen graf aan het graven was, maar ondertussen ligt ie er al bijna in heb ik het idee. Geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt, maar draait nog wel erg veel in het buitenland. Die paar Nederlandse boekingen zijn dan op niet heel denderende podia als Dance Valley en dit weekend zelfs de Zwarte Cross xd


Wat hij daar doet begrijp ik ook totaal niet, zal wel goedkoop zijn voor de organisatie om zo toch een relatief bekende hardstylenaam er bij te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Svennn schreef:
Dacht een tijdje terug nog dat hij zijn eigen graf aan het graven was, maar ondertussen ligt ie er al bijna in heb ik het idee. Geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt, maar draait nog wel erg veel in het buitenland. Die paar Nederlandse boekingen zijn dan op niet heel denderende podia als Dance Valley en dit weekend zelfs de Zwarte Cross xd


Wat hij daar doet begrijp ik ook totaal niet, zal wel goedkoop zijn voor de organisatie om zo toch een relatief bekende hardstylenaam er bij te hebben.

Frequencerz en Atmozfears staan er ook en die kosten meer dan een frietje met en 2 frikandellen speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Zwarte Cross xd

Btje off topic maar Zwarte Cross is altijd geweldig hoe ze dingen brengen :D
Check https://www.zwartecross.nl/locatie/dansvloer/ ze nemen de moeite om bij iedere DJ een verhaaltje te verzinnen.

Bijvoorbeeld bij The Prophet:
Citaat:
Tante Rikie kan zich de avond nog goed herinneren waar ze deze held voor het eerst hoorde: “Ik stond te hakken in één van de steigers tijdens Hellraiser in de Sporthallen Zuid maar dit tafereel duurde trouwens niet lang nadat ik door de beveiliging gesommeerd werd onmiddellijk naar beneden te komen…”

+1 voor de organisatie met droge humor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
fflkkr schreef:
Svennn schreef:
Dacht een tijdje terug nog dat hij zijn eigen graf aan het graven was, maar ondertussen ligt ie er al bijna in heb ik het idee. Geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt, maar draait nog wel erg veel in het buitenland. Die paar Nederlandse boekingen zijn dan op niet heel denderende podia als Dance Valley en dit weekend zelfs de Zwarte Cross xd


Wat hij daar doet begrijp ik ook totaal niet, zal wel goedkoop zijn voor de organisatie om zo toch een relatief bekende hardstylenaam er bij te hebben.

Frequencerz en Atmozfears staan er ook en die kosten meer dan een frietje met en 2 frikandellen speciaal.


Ja maar die komen uit de regio dus dat is vrij logisch he
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Hij draait toch gewoon voor alles dat niks met B2S en Qdance te maken heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 20:56 
 
Hardtraxxer

Geen idee of het in contrast staat met de artistfee, maar volgens https://festileaks.com/2017/09/5-meest-bezochte-festivals-van-2017/ is de Zwarte Cross een van de meest bezochte festivals in Nederland, denk dat het vooral in een naambekendheids een slim idee is om die boeking aan te nemen. In geval van Frontliner zal het vooral 'bij gebrek aan beter zijn', maar lijkt me alsnog niet terecht om de Zwarte Cross af te schrijven op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 06:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zwarte Cross is de laatste jaren ook veel minder leuk sinds het zo tiefusdruk is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 08:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
fflkkr schreef:
Svennn schreef:
Dacht een tijdje terug nog dat hij zijn eigen graf aan het graven was, maar ondertussen ligt ie er al bijna in heb ik het idee. Geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt, maar draait nog wel erg veel in het buitenland. Die paar Nederlandse boekingen zijn dan op niet heel denderende podia als Dance Valley en dit weekend zelfs de Zwarte Cross xd


Wat hij daar doet begrijp ik ook totaal niet, zal wel goedkoop zijn voor de organisatie om zo toch een relatief bekende hardstylenaam er bij te hebben.

Frequencerz en Atmozfears staan er ook en die kosten meer dan een frietje met en 2 frikandellen speciaal.


Normaal doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 08:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
nemen de moeite om bij iedere DJ een verhaaltje te verzinnen.


Bij Frontliner:

Citaat:
Frontliner, die je ook kent als ‘The Melodyman’, staat bekend om zijn sublieme melodieën en intense basslijnen die hij samenvoegt tot de dikste hardstyle tunes around.... Ondanks dat deze man momenteel alle grote festivals rockt, blijft hij lekker met beide voeten op de grond staan.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Alm1ghty schreef:
fflkkr schreef:

Wat hij daar doet begrijp ik ook totaal niet, zal wel goedkoop zijn voor de organisatie om zo toch een relatief bekende hardstylenaam er bij te hebben.

Frequencerz en Atmozfears staan er ook en die kosten meer dan een frietje met en 2 frikandellen speciaal.


Ja maar die komen uit de regio dus dat is vrij logisch he

Okay Neophyte dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
hurricane schreef:
nemen de moeite om bij iedere DJ een verhaaltje te verzinnen.


Bij Frontliner:

Citaat:
Ondanks dat deze man momenteel alle grote festivals rockt, blijft hij lekker met beide voeten op de grond staan.


xd

Hier hebben ze de plank misgeslagen xd
Tante Rikie, volgend jaar graag beter uw research doen aub :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2018 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwam dit stukje tegen op FB zo lekker staat hij dus niet op beiden voeten volgens mij.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2018 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2018 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2018 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke hoax denk ik van iemand. Er is geen bedrijf die zo'n garage box verhuurd die je op die manier bericht over je wanbetaling.

En als je het als particulier doet ook niet lijkt me. Waarschuwen is waarschuwen of je dit nou per mail doet of anders dat is voor de deurwaarder genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2018 23:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dikke hoax denk ik van iemand. Er is geen bedrijf die zo'n garage box verhuurd die je op die manier bericht over je wanbetaling.

En als je het als particulier doet ook niet lijkt me. Waarschuwen is waarschuwen of je dit nou per mail doet of anders dat is voor de deurwaarder genoeg


Inderdaad, zal wel heel onprofessioneel zijn van diegene om Barry z'n privé dingen even lekker open en bloot o pfacebook te knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 09:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahah ik zie dat soort shit veel vaker voorbij komen tegenwoordig en zo heel onprofessioneel vind ik het ook niet eens. Gewoon laatste aanmaning waarvan je zeker weet dat de ontvanger hem leest en zich niet kan verschuilen achter 'post niet ontvangen, was op vakantie'.

Niet-betalen is nog een stuk onprofessioneler. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 09:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Inderdaad, zal wel heel onprofessioneel zijn van diegene om Barry z'n privé dingen even lekker open en bloot o pfacebook te knallen.


Mwa stel dat ze het al meerdere malen op professionele wijze hebben geprobeerd? Want het lijkt me niet dat er zoiets op fb geknald wordt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 09:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik geloof er trouwens geen fluit van dat het een hoax zou zijn. Veel te uitgebreid en specifiek, geen taalfouten en een behoorlijk profiel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 09:43 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik geloof er trouwens geen fluit van dat het een hoax zou zijn. Veel te uitgebreid en specifiek, geen taalfouten en een behoorlijk profiel.


Die eerste zin is al echt al heel slecht geschreven :lol:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen