Niet heel slim.. 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Haha dan ben je toch ook een aardappel eersteklas
heee niks tegen regain jaaa hee?wrote:tering boeiend wat regain vindt
Vooral dit.wrote:Haha dan ben je toch ook een aardappel eersteklas
Originele naam ook. Hoe denken dit soort mensen hier mee weg te komen?
Dus je kan gewoon geld verdienen als je een willekeurige track upload?
Als je doet alsof het de jouwe is en niemand erachter komt wel. Is gewoon track verkoop he.wrote:Dus je kan gewoon geld verdienen als je een willekeurige track upload?
Dit dus,wrote:Als je doet alsof het de jouwe is en niemand erachter komt wel. Is gewoon track verkoop he.wrote:Dus je kan gewoon geld verdienen als je een willekeurige track upload?
Ben wel benieuwd hoe dit zich verder escaleert en hoe dit tegen gevochten wordt. Lijkt me dat dit als copyright en diefstal wordt beschouwd en hier een fixe boete op staat.
Dan ben je ook wel heel achterlijk als je andermans track gaat uploaden die wel een beetje naam heeft hahaha.
Heeft Thyron ook gedaan bij een track/tracks van Tartaros. Blijft verbazingwekkend hoeveel kansen Thyron heeft gekregen
Gdumme net een kat met 9 levens.
Klopt, denk dat hij vooral van geluk mag spreken dat hij zoveel talent heeft (tenminste ik denk dat dit de reden is)wrote:Heeft Thyron ook gedaan bij een track/tracks van Tartaros. Blijft verbazingwekkend hoeveel kansen Thyron heeft gekregenGdumme net een kat met 9 levens.
WTF en deze track is van Dr Rude : https://www.beatport.com/track/your-way ... ix/9484786
oei, die gaan problemen krijgen.wrote:WTF en deze track is van Dr Rude : https://www.beatport.com/track/your-way ... ix/9484786
Pieter, als hoe zou je als label zoiets aanpakken vraag ik mij af?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Kun je zoiets reporten ofzo? En in hoeverre kun je dit doen zonder er IRL weg mee te komen? Heeft in een rechtszaak natuurlijk geen poot om op te staan.
wrote:Everything is a remix, vaak ook nog eens onbewust
Bij de shops melden, is eigenlijk de makkelijkste way to go. Maar je kan t idd ook heftiger aanpakken door er meteen een rechtszaak op te flikkeren
Afhankelijk van het aantal sales lijkt dat laatste wel te gebeuren. Verdient tenslotte wel van een creatievan een ander.
wrote:wrote:Everything is a remix, vaak ook nog eens onbewust
Lekker onbeschoft van die restylez danwrote:WTF en deze track is van Dr Rude : https://www.beatport.com/track/your-way ... ix/9484786
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Als ik Dr. Rude of Break Zero was zou ik gelijk rechtszaak aanspannen. Geld verdienen met andermans muziek
Zal wel te veel gedoe zijn, maar zo leren ze het ook nooit af.
Volgens mij als je zo'n rechtszaak wint kost het je geen cent en krijg je ook nog proceskostenvergoeding (reiskosten en compensatie voor een opgenomen vrije dag) dusja waarom zou je het niet doen?
Een rechtszaak aanspannen kost veel energie en moeite, terwijl zo'n gast waarschijnlijk praktisch 0 heeft vediend met de verkoop. Het is de moeite niet waard.wrote:Volgens mij als je zo'n rechtszaak wint kost het je geen cent en krijg je ook nog proceskostenvergoeding (reiskosten en compensatie voor een opgenomen vrije dag) dusja waarom zou je het niet doen?