Maar wel draaien diezelfde dag en nacht ervoor..wrote:Hm, was blijkbaar ziek
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:Maar wel draaien diezelfde dag en nacht ervoor..wrote:Hm, was blijkbaar ziek
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Hij zei op Twitter : dat mensen niet mochten/kunnen oordelen met welke ziekte hij te maken had enzo :') en dat hij het wel zou inhalen.wrote:wrote:Maar wel draaien diezelfde dag en nacht ervoor..wrote:Hm, was blijkbaar ziek
Gewoon gevalletje :kiezen waar je het meest verdient. En voor niets komt de zon op. Vrijwilligers werk kent hij niet.
Las vanochtend ook dat ze hem na 20 keer bellen pas te pakken kregen. Man man
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Als Q ballen toont boeken ze hem niet meer. Genoeg jonge gasten met een betere opvoeding.wrote:Las vanochtend ook dat ze hem na 20 keer bellen pas te pakken kregen. Man man
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Beetje overdreven niet..? Lijkt of alsof iedereen Atmozfears persoonlijk kent en alle ins en outs weet 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
wrote:Beetje overdreven niet..? Lijkt of alsof iedereen Atmozfears persoonlijk kent en alle ins en outs weet
Ik ken 2 ex vriendinnen van hem, telt dat ook?
Je hoeft hem niet heel persoonlijk te kennen om te weten dat het de Justin Bieber/John Terry van Hardstyle is.wrote:Beetje overdreven niet..? Lijkt of alsof iedereen Atmozfears persoonlijk kent en alle ins en outs weet
Het is wel raar als ie zomaar niet komt opdagen natuurlijk.
Maar dat gedoe met Energyzer lag toch vooral aan energyzer zelf.
Maar dat gedoe met Energyzer lag toch vooral aan energyzer zelf.
Last edited by zeke on , edited 1 time in total.
Dat waren weer 2 fijne pagina's leesvoer. Maar wat was er nou met Coone?
Energyzed.wrote:Het is wel raar als ie zomaar niet komt opdagen natuurlijk.
Maar dat gedoe met Energyzer lag tot vooral aan energyzer zelf.
Mwe Mwe Mwe
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.
Op dit punt is het gewoon eigen schuld als je je werk rond Thyron laat slingeren...
Man man man, deze gast leert het ook nooit. 
Wedden dat hij alsnog mag blijven bij Gearbox?
Beetje brave reactie van Delete,
Zou ik niet van op kijken nee..wrote:Wedden dat hij alsnog mag blijven bij Gearbox?
Dit idee had ik ook alwrote:Man man man, deze gast leert het ook nooit.
Eerst maar even wachten op z'n antwoord. Veel lijkt tegenwoordig op Delete z'n kicks met Gearbox. Kan nu even niet luisteren dus niet vergelijken, maar het zal toch niet exact 1 op 1 zijn?
Je mag er toch wel een beetje vanuit gaan dat Delete zelf het toch wel hoortwrote:Eerst maar even wachten op z'n antwoord. Veel lijkt tegenwoordig op Delete z'n kicks met Gearbox. Kan nu even niet luisteren dus niet vergelijken, maar het zal toch niet exact 1 op 1 zijn?
Toen ik een eerder filmpje voorbij zag komen vroeg ik me echt af waarom ze hem nou weer een kans gegeven hebben. Hij flikt het gewoon bijna meteen weer.wrote:Dit idee had ik ook alwrote:Man man man, deze gast leert het ook nooit.
Ik snap niet dat er bij hem zelf geen lampje gaat branden dat dit niet zo slim is 
Wat moet Delete precies doen tegen kick rippen? Password erop zetten ofzo
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wrote: Password erop zetten ofzo