Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wie is die Robin waar hij 't over heeft eigenlijk?

Wat ik er nu uit opmaak is dat een bevriende vocalist/songwriter van Corey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:


De beredenering van Corey snap ik niet helemaal. Ik bedoel, je ript ook vocalen en melodie lijnen om bootlegs te maken wat de artiest of vocalist die het gemaakt heeft ook niet ten goede komt.


Het lijkt me bijna zeiken om het zeiken om zo een wit voetje te halen ofzo. Als ik het verhaal van D'stylerz in dit topic terug lees heeft Atmozfears nagenoeg hetzelfde geflikt en daar kraait geen haan naar.

Hierom zeiken is hetzelfde als zeiken op Frequencerz omdat ze een melodielijn van Two Steps From Hell hebben gekopieerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Code Black is al jaren niet meer interessant en de enige manier om in beeld te blijven is door dit soort zinloze facebook comments te plaatsen.

De houdbaarheidsdatum van Code Black is al gepasseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is er dan? FB loop me weer in de zeik te nemen: pagina is niet meer geldig oid

Verder eens met RTM93, Code Black vind ik momenteel wel een van de meest zaaddodende producers in de scene atm
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Het lijkt me bijna zeiken om het zeiken om zo een wit voetje te halen ofzo. Als ik het verhaal van D'stylerz in dit topic terug lees heeft Atmozfears nagenoeg hetzelfde geflikt en daar kraait geen haan naar.

Inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Wat is er dan? FB loop me weer in de zeik te nemen: pagina is niet meer geldig oid

Code Black beweert dat Energyzed/Xander vocals heeft gestolen van Atmozfears aangezien deze van een bevriende vocalist van Code Black afkomstig zijn en hij dus weet dat deze vocals voor een track van Atmozfears zijn gemaakt. Maar blijkbaar is dit een nummer waar Energyzed en Atmozfears in der tijd samen aan gewerkt hebben. Dus gewoon likes scoren van Code Black door via Facebook te reageren ipv in een privé bericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 12:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Al eerder gezegd, maar je mag als DJ idd een nieuwe kans krijgen, maar je verleden compleet negeren en doen alsof dit niet gebeurt is, is imo ook kwalijk.

Het is vrij snel na het gebeuren. Geen van ons weet of het het waar is of niet, wij hebben geen hard bewijs. We moeten het maar op hun verhalen geloven.

Als het zo is, dan is het niet erg dat je opnieuw begint na zo'n fout. Maar het feit dat je het gedaan hebt is nog steeds even kwalijk als normaal. En het zal nooit vergeten worden. Dat zal je dan moeten accepteren.

Als het niet zo is, dan is dit inderdaad een gehele like en jank stunt van Atmozfears/Code Black e.d.

Beide partijen zitten hier in de fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Waar er twee ruziën... :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Waar er twee ruziën... :yes:

..om een track, gaat code black er mee op zijn bek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 15:34 
 

ik had code black direct van mn label geflikkerd maar ja ik ben de baas niet bij we r
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
ik had code black direct van mn label geflikkerd maar ja ik ben de baas niet bij we r

Nee dat is Brennan Heart, maar die kan ook beter zichzelf van het label flikkeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 15:59 
 

Chroman schreef:
jeffrey2107 schreef:
ik had code black direct van mn label geflikkerd maar ja ik ben de baas niet bij we r

Nee dat is Brennan Heart, maar die kan ook beter zichzelf van het label flikkeren

dan kunnen ze beter we r gelijk opdoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
jeffrey2107 schreef:
ik had code black direct van mn label geflikkerd maar ja ik ben de baas niet bij we r

Nee dat is Brennan Heart, maar die kan ook beter zichzelf van het label flikkeren


Echte Haattraxx² posts achter elkaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 21:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat ik er van begrijp is het:
1. Xander gebruikt een melodie die hij van Tim gekregen had voor een eventuele collab.
2. Deze melodie is gewoon aan de hand van een zooitje vocals wat geschreven is door ene Robin (dus de rechten liggen bij hem waarschijnlijk)
3. Code Black heeft de vocalen op zijn computer (gehad) voor een eventuele collab of track (mer dan 3 jaar lang).
4. Het idee dat Xander hier nu mee wil 'scoren' zint Code Black niet. Het feit dat de melodie bij Tim vandaan komt en de vocals van Robin hier bij hoorden maakt het een soort 'jatten'.

Ik snap wel waar Code Black op doelt, maar het is wel een beetje zeiken om het zeiken ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien moet Code Black zich eens focussen op zijn eigen werk, want dat is ook niet meer wat het geweest is... Een gevalletje "Beating a dead horse" lijkt het mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 23:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Misschien moet Code Black zich eens focussen op zijn eigen werk, want dat is ook niet meer wat het geweest is... Een gevalletje "Beating a dead horse" lijkt het mij.

Hij 'beschermd' gewoon een goede vriend, Robin blijkt de rechten daadwerkelijk te hebben voor die melodie lijn, om daar een hardstyle melodie op te bouwen is natuurlijk niet de bedoeling zonder toestemming (wat dus het geval blijkt te zijn). Robin is de stem van Accelerate. Dus Tim werkt ook met hem, en gebruikt nu dus ook de vocals waar deze melodie op gebaseerd is.

Bron: pb met Code Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, maar dan is het toch niet netjes om er weer openbaar een drama van te maken. Dat is toch wat ik denk dat er gebeurd is. De link staat inmiddels privé of werd verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Dan had hij die Robin moeten inlichten of Tim zelf en het achter de schermen oplossen als het een professionele artiest was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 08:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maar deze scene is ook dan alles behalve volwassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Maar deze scene is ook dan alles behalve volwassen.

Wat nog niet is, kan natuurlijk nog komen. Ik denk menig persoon na ~15 jaar ook nog niet volwassen is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke dance-genre scene is wel volwassen dan? Als ze elkaar voor de bus kunnen gooien wordt dat dan ook echt wel gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 13:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Welke dance-genre scene is wel volwassen dan? Als ze elkaar voor de bus kunnen gooien wordt dat dan ook echt wel gedaan


Heb nooit drama in Industrial gehoord, Drum & Bass, Darkstep, Trance, Techno...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

da bunt gewoon mieten, echte soldiers vechten hun verschillen publiekelijk uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De techno scene is ook niet bepaald volwassen hoor. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 13:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
De techno scene is ook niet bepaald volwassen hoor. xd


Ja dat volg ik niet zo veel, zou wel kunnen nu het een enorm commercieel succes is geworden, maar ik mik eigenlijk meer op de iets hardere kant (Unpolished richting)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen