Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Geen idee wat er van waar is maar zag dit onder een post ergens ;) Is vast wel een hardtraxxer die dit uit kan zoeken toch? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Johan010 schreef:
lang verhaal

Jezus wat een dick move. :')


wut
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het niet zo dat een enorm groot deel van de hardstyle scene voortborduurt op bestaande kicks? :P

Geen idee hoe algemeen geaccepteerd dit is, maar zoiets heb ik er altijd van begrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar bij Dancefair gaf atmozfears een producer workshop en toen zag je al goed dat hij sommige samples (kicks) pakt van andere artiesten. Wildstylez fx kick oa. Soms zijn dit 1 op 1 kopietjes en bewerkt hij ze niet verder naar eigen smaak. Hij gebruikt spullen en geluiden van andere. Echter is dit niet zo raar in de hardstyle scene. Dit doet helaas iedereen. Ik hoor zovaak gesamplede kicks, midi files (melodieën) uit andere tracks. Er is geen duidelijke scheidingslijn. 'Inspiratie' is uit zoveel dingen te halen.

Wat vinden jullie? Is de nieuwe track van Retrospect geen aftreksel van Gostosa - Sutra? Is the Unknown van Frequencerz al niet eerder gebruikt?
Ben benieuwd naar jullie meningen over wanneer jullie iets zien als 'jatten' what not done is, of wanneer we het door de vingers kunnen zien :)

(In the end, everything is a remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 14:24 
 
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
Is het niet zo dat een enorm groot deel van de hardstyle scene voortborduurt op bestaande kicks? :P

Correct. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 16:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Everything is a remix, vaak ook nog eens onbewust
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

tsja ik denk dat sommige mensen het sampelen/rippen van sommige artiesten meer 'kunnen hebben' omdat die al groot zijn in de scene en zich bewezen hebben.

persoonlijk vind ik Retrospect - Sombasay echt veel te veel op Sutra lijken, en hun album vond ik niet megagoed geproduceerd, idee was wel leuk.

Atmozfears zou ik het eerder van kunnen hebben (grotere naam, meer tracks gemaakt, langer al bezig), dit klinkt misschien krom 'waarom mag hij het wel en een ander niet', mja van Atmoz heb ik dan ook al tig tracks gehoord die wel origineel/uniek zijn :P

en ik denk dat sowieso voor veel mensen geldt dat 'hun favoriete producer' eerder iets 'fout' mag doen omdat fanboygehalte :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 22:12 
 
Artiest

PNXRMX schreef:
Johan010 schreef:
Dat is ook het kutte er aan. Ik heb dit ook niet gepost omdat ik graag wil dat er iets gebeurt hoor, ik heb alleen dat hele verhaal met Energyzed gevolgd en vond het juist daarom zo vervelend. Want aan het einde van de dag zal die plaat van Atmozfears gewoon gereleased worden, en die van mij niet. :)


Track van jou kun je toch ook gewoon releasen? Komen vaak genoeg tracks uit met dezelfde vocals :)


Ja joh, heb m in de free release gegooid.. zit nu zo'n nare smaak aan weet je :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 22:30 
 
Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
Everything is a remix, vaak ook nog eens onbewust


Dit, dit, dit, en nog eens dit.

http://everythingisaremix.info/watch-the-series/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 01:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik zou niet weten of hij terugkomt. Het lijkt me sterk dat hij zonder Atmozfears iets moois neer kan zetten


Ik ben nooit afhankelijk geweest van iemand om mijn platen op een degelijk niveau te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Energyzed schreef:
Pipa schreef:
Ik zou niet weten of hij terugkomt. Het lijkt me sterk dat hij zonder Atmozfears iets moois neer kan zetten


Ik ben nooit afhankelijk geweest van iemand om mijn platen op een degelijk niveau te krijgen.


Wat weerhoudt jou er van om dan verder te gaan met producen? Je ging toch stoppen? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Als jij binnenkort weer met een vette plaat komt dan gaan mensen heus niet zeggen van oh nee fuck hem, hij heeft dat ene destijds bij Atmozfears geflikt (wat er allemaal van waar is laat ik hier even buiten)

Kijk maar naar thyron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
verhaal


Heb Sombasay even opgezet en denk dat je aan Sutra moet denken door die paar noten die plots omhoog gaan, dat heeft Sutra ook. Verder lijkt de melodie er helemaal niet op imo

Door een zelfde soort synth en die hoge noten snap ik echter wel waarom je er aan denkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Energyzed schreef:
Pipa schreef:
Ik zou niet weten of hij terugkomt. Het lijkt me sterk dat hij zonder Atmozfears iets moois neer kan zetten


Ik ben nooit afhankelijk geweest van iemand om mijn platen op een degelijk niveau te krijgen.


Wat weerhoudt jou er van om dan verder te gaan met producen? Je ging toch stoppen? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Als jij binnenkort weer met een vette plaat komt dan gaan mensen heus niet zeggen van oh nee fuck hem, hij heeft dat ene destijds bij Atmozfears geflikt (wat er allemaal van waar is laat ik hier even buiten)

Dit dus ja. Het grote publiek is dit zo weer vergeten of geeft er geen flikker meer om zolang je maar vette platen blijft maken.

Alleen labels etc doen mss iets moeilijker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 16:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Alleen labels etc doen mss iets moeilijker :$

Zonder label/contacten kom je in deze wereld natuurlijk ook heel snel bij de top zodat je boekingen krijgt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Svbtwee schreef:
Alleen labels etc doen mss iets moeilijker :$

Zonder label/contacten kom je in deze wereld natuurlijk ook heel snel bij de top zodat je boekingen krijgt :yes:

Sarcasme, altijd leuk.

Maar dat is toch ook precies wat ik bedoel :P. Op dat vlak zal het moeilijk zijn, maar het publiek is dit zo vergeten of boeit het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 16:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ze moeten jou bij Wie Is De Mol gaan gebruiken voor puzzels. Niemand die ooit wijzer wordt dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ze moeten jou bij Wie Is De Mol gaan gebruiken voor puzzels. Niemand die ooit wijzer wordt dan.

Ja en jou in de nieuwe Jaws film. Mag je nog meer happen dan dat je nu altijd al doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''Hardtraxx leden Fittie Topic''
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Broken Balance schreef:
Ze moeten jou bij Wie Is De Mol gaan gebruiken voor puzzels. Niemand die ooit wijzer wordt dan.

Ja en jou in de nieuwe Jaws film. Mag je nog meer happen dan dat je nu altijd al doet.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ja en jou in de nieuwe Jaws film. Mag je nog meer happen dan dat je nu altijd al doet.


Eerlijk is eerlijk, dit is een hele sterke comeback. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tegen de tijd dat jullie elkaar mogen / het met elkaar eens zijn / niet haten op elkaar ben ik denk ik al HT veteran :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 17:21 
 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Broken Balance schreef:
Ze moeten jou bij Wie Is De Mol gaan gebruiken voor puzzels. Niemand die ooit wijzer wordt dan.

Ja en jou in de nieuwe Jaws film. Mag je nog meer happen dan dat je nu altijd al doet.

Hheeheheheheh
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Svbtwee schreef:
Ja en jou in de nieuwe Jaws film. Mag je nog meer happen dan dat je nu altijd al doet.


Eerlijk is eerlijk, dit is een hele sterke comeback. :lol: :lol:


Zeker onder de indruk :lol: BB, eerlijk is eerlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 18:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahah netjes SVB :lol:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen