Geen idee wat er van waar is maar zag dit onder een post ergens

wutwrote:Jezus wat een dick move. :')wrote:lang verhaal
Correct.wrote:Is het niet zo dat een enorm groot deel van de hardstyle scene voortborduurt op bestaande kicks?![]()
Ja joh, heb m in de free release gegooid.. zit nu zo'n nare smaak aan weet jewrote:Track van jou kun je toch ook gewoon releasen? Komen vaak genoeg tracks uit met dezelfde vocalswrote:Dat is ook het kutte er aan. Ik heb dit ook niet gepost omdat ik graag wil dat er iets gebeurt hoor, ik heb alleen dat hele verhaal met Energyzed gevolgd en vond het juist daarom zo vervelend. Want aan het einde van de dag zal die plaat van Atmozfears gewoon gereleased worden, en die van mij niet.
Dit, dit, dit, en nog eens dit.wrote:Everything is a remix, vaak ook nog eens onbewust
Ik ben nooit afhankelijk geweest van iemand om mijn platen op een degelijk niveau te krijgen.wrote:Ik zou niet weten of hij terugkomt. Het lijkt me sterk dat hij zonder Atmozfears iets moois neer kan zetten
Kijk maar naar thyron.wrote:Wat weerhoudt jou er van om dan verder te gaan met producen? Je ging toch stoppen? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Als jij binnenkort weer met een vette plaat komt dan gaan mensen heus niet zeggen van oh nee fuck hem, hij heeft dat ene destijds bij Atmozfears geflikt (wat er allemaal van waar is laat ik hier even buiten)wrote:Ik ben nooit afhankelijk geweest van iemand om mijn platen op een degelijk niveau te krijgen.wrote:Ik zou niet weten of hij terugkomt. Het lijkt me sterk dat hij zonder Atmozfears iets moois neer kan zetten
Heb Sombasay even opgezet en denk dat je aan Sutra moet denken door die paar noten die plots omhoog gaan, dat heeft Sutra ook. Verder lijkt de melodie er helemaal niet op imowrote:verhaal
Dit dus ja. Het grote publiek is dit zo weer vergeten of geeft er geen flikker meer om zolang je maar vette platen blijft maken.wrote:Wat weerhoudt jou er van om dan verder te gaan met producen? Je ging toch stoppen? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Als jij binnenkort weer met een vette plaat komt dan gaan mensen heus niet zeggen van oh nee fuck hem, hij heeft dat ene destijds bij Atmozfears geflikt (wat er allemaal van waar is laat ik hier even buiten)wrote:Ik ben nooit afhankelijk geweest van iemand om mijn platen op een degelijk niveau te krijgen.wrote:Ik zou niet weten of hij terugkomt. Het lijkt me sterk dat hij zonder Atmozfears iets moois neer kan zetten
Zonder label/contacten kom je in deze wereld natuurlijk ook heel snel bij de top zodat je boekingen krijgtwrote:Alleen labels etc doen mss iets moeilijker
Sarcasme, altijd leuk.wrote:Zonder label/contacten kom je in deze wereld natuurlijk ook heel snel bij de top zodat je boekingen krijgtwrote:Alleen labels etc doen mss iets moeilijker
Ja en jou in de nieuwe Jaws film. Mag je nog meer happen dan dat je nu altijd al doet.wrote:Ze moeten jou bij Wie Is De Mol gaan gebruiken voor puzzels. Niemand die ooit wijzer wordt dan.
wrote:Ja en jou in de nieuwe Jaws film. Mag je nog meer happen dan dat je nu altijd al doet.wrote:Ze moeten jou bij Wie Is De Mol gaan gebruiken voor puzzels. Niemand die ooit wijzer wordt dan.
Eerlijk is eerlijk, dit is een hele sterke comeback.wrote:Ja en jou in de nieuwe Jaws film. Mag je nog meer happen dan dat je nu altijd al doet.
Hheehehehehehwrote:Ja en jou in de nieuwe Jaws film. Mag je nog meer happen dan dat je nu altijd al doet.wrote:Ze moeten jou bij Wie Is De Mol gaan gebruiken voor puzzels. Niemand die ooit wijzer wordt dan.
Zeker onder de indrukwrote:Eerlijk is eerlijk, dit is een hele sterke comeback.wrote:Ja en jou in de nieuwe Jaws film. Mag je nog meer happen dan dat je nu altijd al doet.![]()