Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 08:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Ach, kunnen we hier weer ergens over discussiëren!


Volgens mij hebben ze hier gewoon meegelezen en vonden zij het ook weer tijd voor wat topicvoer, waarvoor dank! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 08:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel grappig dat Angerfist zo'n beetje het langst meedraait van iedereen maar toch het niveau heeft van een 9-jarig enigst kind. Vermoed dat ie het niet kan hebben dat Headhunterz nu de #1 Hard Dance Artiest is, terwijl die award toen Headhunterz weg was steeds zonder strijd naar Angerfist is gegaan. Dusja huilen nu natuurlijk, ellende. Één plekje vesrchil ook maar, super pijnlijk allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Valt me op dat Headhunterz en RR ook opvallend vaak langs komen in deze topic. Als ze zelf niet de hoofdrol spelen in zo'n relletje, dan bemoeien ze zich er vaak nog wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Valt me op dat Headhunterz en RR ook opvallend vaak langs komen in deze topic. Als ze zelf niet de hoofdrol spelen in zo'n relletje, dan bemoeien ze zich er vaak nog wel mee.

Jep. Er zal hier niet zo snel iets staan over D-Block & S-Te-Fan die ruzie hebben met Scope DJ. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Dat Angerfist boos zou zijn om het feit dat HHZ nu weer rank 1 hard pakt zou sowieso echt sneu zijn :lol: :lol: het is ook niet alsof HHZ al sinds de 'nustyle' periode de #1 populairste hard artiest is hoor, stond in 2012 zelfs op plek #11 djmag. De enige keren dat Angerfist hoger stond was toen HHZ niet met Hardstyle bezig was. Zegt genoeg :corn:

Radical vind ik sowieso minstens net zo'n 'diva' als HHZ qua social media houding en dat gedoe met Deetox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Waar is de tijd van even persoonlijk een bericht sturen ipv iemand online maar even op zijn daden te wijzen zodat de rest van de wereld het ook even kan zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 11:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Produceert die kerel überhaupt nog wat? Al die mensen hemelen hem helemaal op maar volgens mij is hij zo irrelevant als maar kan zijn voor een subtopper. :')


lol wie denk je dat die platen voor Brennan Heart produceert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat ze wel heel duidelijk een statement hebben willen maken door bewust Headhunterz niet te feliciteren. Voorheen heb ik RR bijv. ook nog nooit collega's zien feliciteren met hun plek in de top 100. Denk dat dit gewoon pure jaloezie is van Radical aangezien hij nu ineens niet meer de hoogste hardstyle dj is door de terugkomst van HHZ. Hij zal zichzelf wel wijsmaken dat dit niet eerlijk is omdat HHZ zo hoog staat mede door zijn house fans o.i.d.. Heb sowieso het idee dat RR een heel narcistisch mannetje is die het niemand gunt om succesvoller te zijn dan hij, zelfs z'n matties niet. Hoop dat hij er volgend jaar helemaal niet meer in staat, benieuwd wat voor stunt hij dan uit gaat halen xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je gaat misschien ook wel een beetje in jezelf geloven als je zelfs in China aanbeden wordt en jaarlijks een eigen evenement hebt waar duizenden mensen heen gaan. Dan ga je vanzelf denken dat je de grootste bent en het uitgevonden hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Denk dat dit gewoon pure jaloezie is van Radical aangezien hij nu ineens niet meer de hoogste hardstyle dj is door de terugkomst van HHZ.


Dit lijkt me niet. Radical boort een totaal ander segement aan dan HHZ. Het is zelfs eigenlijk idioot dat deze 2 uiterste onder dezelfde noemer worden gecategoriseerd. Als je kijkt naar radical zijn profiel, fanbase en eigen evenementen, wat moet hem nou boeien dat hhz hoger staat?

Ik denk dat hier iets anders achter zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Heb sowieso het idee dat RR een heel narcistisch mannetje is die het niemand gunt om succesvoller te zijn dan hij, zelfs z'n matties niet. Hoop dat hij er volgend jaar helemaal niet meer in staat, benieuwd wat voor stunt hij dan uit gaat halen xd xd


Dit denk ik in lichte mate ook. Moeilijk oordelen als je de beste man niet persoonlijk kent natuurlijk, maar het komt soms over alsof hij iets te veel in zijn eigen one man army sprookje is gaan geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Zonder duidelijke reacties van beide kanten is dit gewoon ook super kinderachtig en kun je het alleen zien als provoceren.
Het is wachten op Igmar die een duit in het zakje doet en Headhunterz op de radio belt om te vragen wat er aan de hand is.. :')

Ik denk dat de het mooiste nog moet komen. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Niks uit de wandelgangen van BattleRoyalNL en/of Miwer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Lijkt me gerelateerd aan het eerdere verhaal HHZ/RR. Lijkt me sterk dat 'ie dit nu toevallig post namelijk.

Na 10 jaar ff iets anders proberen (en terugkomen met gewoon prima platen) is natuurlijk ook niet loyaal he. :/

HHZ had al onmogelijk veel voor Hardstyle betekend en had meer internationale boekingen dan nationale voordat de naam Radical ooit gevallen was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit een sneer is naar hhz zijn house avontuurtje dan vind ik het wel heel triest :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dempie komt net kijken en dan gaat hij het hebben over loyaliteit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Loyaal waaraan? De scene? Radical heeft zelf op dit forum verkondigd dat hij puur muziek maakt die hij zelf leuk vind. Het enige waar je dan loyaal aan moet zijn ben je zelf, en nu zegt hij dat hij loyaal is aan zijn fanbase?

Je verkondigd in principe met zo'n post dat je een sell out bent. Zo zou ie het wel niet bedoelen, maar zo kan je het interpreteren xd

WAT? WAT!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een bullshit, triest mannetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha Redicon Fridensen wat een lamzak. Zonder Heady had ‘ie nooit bereikt wat hij nu heeft bereikt. Ff pas op de plaats Dempie
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foto met Radical van m'n fb verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal 'm hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Foto met Radical van m'n fb verwijderd.


Kijk uit hoor, nu ben je niet meer loyaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen die dr maar automatisch vanuit gaat dat dit over HHZ gaat, terwijl dit ook gewoon een bedankje aan zn fans kan zijn. Postte ie niet ook zoiets meteen nadat zn positie op de DJ Mag bekend was maar dan iets korter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unexist schreef:
OMG WHAT THE FUCK HAPPENED TO THE SCENE I KEEP SEEING CRYING BABIES ARGUING ABOUT SHIT THAT ARE NOT EVEN SUPPOSED TO BE RELEVANT TO THE HARDCORE SCENE GET A GRIP YOU SENSITIVE PUSSIES !!!!NEWS FLASH FOR YOU !!!WE ARE NOT ALL BEST FRIENDS IN THE SCENE THERE'S GOOD PEOPLE AND FUCKING HUGE DICKHEADS IF YOU THINK WE ARE ALL UNITED BY OUR SOUND WE ARE NOT !!! AND THATS FUCKING FINE EVERYONE IS ENTITLED TO LIKE OR NOT LIKE SOMEONE AND SAY IT IF HE FEELS LIKE .#GETTHEHARDCOREBACKTOITSCORE #FUCKTHISPOLITICALLYCORRECTSHIT

PS I HAVENT BEEN AROUND ON SOCIAL MEDIA BECAUSE THEY MAKE YOU DUMB (MY GOAT TOLD ME )


Edit: comment:
Unexist schreef:
oh no nothing personal actually just SOME COMMENTS CRYING ON Angerfist PAGE SAYING IT WAS DISRESPECTFUL TO NOT CONGRATULATE HHZ FOR DJ MAG WHO GIVES A FLYING FUCK MAYBE HE DOESNT LIKE THE GUY OR THE MOVE HE DID IN THE PAST BUT REALLY WHO GIVES A SHIT Hardcore was never about this silly stuff Maybe it time to take the real spirit back


Bron: http://www.mostwanted.dj/artists/unexist
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 23:30 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben het dan weer eens met bovenstaande eerlijk gezegd..
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen