1. Decibel
2. Qlimax
3. Defqon
2. Qlimax
3. Defqon
Ik vond het ook wel chill, heerlijk afkoelen als je uit de Blue kwamwrote:Wat zou er volgens jou dan vetter zijn geweest als het weer beter was?wrote: 5. Defqon.1 (als het weer beter was geweest, had dit zoveel vetter kunnen zijn)
Was toch niks mis mee, een paar druppeltjes regen!?
T was gvd een koude, gure en smerige teringbende waardoor de buitenarea's niet te genieten waren en de tenten te druk...wrote:Wat zou er volgens jou dan vetter zijn geweest als het weer beter was?wrote: 5. Defqon.1 (als het weer beter was geweest, had dit zoveel vetter kunnen zijn)
WAT EEN LOCATIE!wrote:Te moeilijk dit. Top 3 bestaat sowieso uit:
Syndicate
The Qontinent (zaterdag)
Dominator
Inception wil ik er nog bij, Loudness april ook, Rebirth, Bass Academy Lesson 2... Damn, dit is lastig.
Regen op free festival was ook wel chillwrote:Die regen bij Defqon was chillll.
Dat was maar even, maar als je buiten stond was je wel meteen helemaal nat. Stond toevallig net bij The beholder, staan we met z'n 3en bij een lege mainstagewrote:Die regen op ground zero toch niet
Not sure if serious...wrote:Regen op free festival was ook wel chillwrote:Die regen bij Defqon was chillll.
Geweldig, vooral ook omdat het zo lekker rustig bleef in die tent en er echt totaal niet veel chagrijnige dagjesmensen warenwrote:Vond je het niet vet dan? Lekker in die modderpoelen spelen
Koud? Guur?wrote:T was gvd een koude, gure en smerige teringbende waardoor de buitenarea's niet te genieten waren en de tenten te druk...wrote:Wat zou er volgens jou dan vetter zijn geweest als het weer beter was?wrote: 5. Defqon.1 (als het weer beter was geweest, had dit zoveel vetter kunnen zijn)
Idd, ook weinig lopend publiek en de sfeer was subliemwrote:Geweldig, vooral ook omdat het zo lekker rustig bleef in die tent en er echt totaal niet veel chagrijnige dagjesmensen warenwrote:Vond je het niet vet dan? Lekker in die modderpoelen spelenOjah en dan heb ik het ge-wel-dige geluid nog niet eens genoemd!
Ja what the fuck, HAGELwrote:Die regen op ground zero toch niet