In mijn geval omdat ik wel op decibel was en niet op qbase, vandaar op decibel gestemd.wrote:Hoe kan Decibel nou van Q-base hebben gewonnen
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
N
Unglaublich, decibel was echt mn kutste feest vorig jaar lol. Behalve dan AVIO!
Decibel vond ik qua sfeer best wel een minpunt. Ook was het kilometers lopen van de Euphoria naar de Loudnesswrote:In mijn geval omdat ik wel op decibel was en niet op qbase, vandaar op decibel gestemd.wrote:Hoe kan Decibel nou van Q-base hebben gewonnen
wrote:Decibel vond ik qua sfeer best wel een minpunt. Ook was het kilometers lopen van de Euphoria naar de Loudnesswrote:In mijn geval omdat ik wel op decibel was en niet op qbase, vandaar op decibel gestemd.wrote:Hoe kan Decibel nou van Q-base hebben gewonnen. Festival pakte me niet helemaal..
Miste ook het sfeertje, al die battie boys
Dat is dus niet representatiefwrote:In mijn geval omdat ik wel op decibel was en niet op qbase, vandaar op decibel gestemd.wrote:Hoe kan Decibel nou van Q-base hebben gewonnen
vind het eigenlijk niet met elkaar te vergelijken maar vond decibel toch vetter.wrote:Dat is dus niet representatiefwrote:In mijn geval omdat ik wel op decibel was en niet op qbase, vandaar op decibel gestemd.wrote:Hoe kan Decibel nou van Q-base hebben gewonnenIk denk dat degenen die naar allebei zijn geweest Q-Base wel vetter vonden, de meeste althans.