1. Thunderdome
2. Pandemonium (staat er niet bij)
3. Syndicate (staat er niet bij)
Heldenfeesten
2. Pandemonium (staat er niet bij)
3. Syndicate (staat er niet bij)
Heldenfeesten
2 hardcore feesten bovenaan, zegt watwrote:Pff lastig....
Zo is mijn top 10![]()
1) Dominator
2) Thunderdome
3) Defqon .1 (weekend)
4) Decibel (weekend)
5) Qlimax
6) Loudness (april)
7) Ground Zero
8) Hardbass
9) XXlerator * Carnaval*
10)Bass academy *lesson 2*
Ja, dat is wel allesbepalend, het fucking weerwrote:Sowieso Decibel, was een van de weinige festivals met goed weer afgelopen zomer
Opzich wel.. anders duiken alle dagjes mensen(incl. ik) de tenten in en wordt t daar weer druk.wrote:Ja, dat is wel allesbepalend, het fucking weerwrote:Sowieso Decibel, was een van de weinige festivals met goed weer afgelopen zomer
Welnee, als ik losga is het handjes klappen, en op defqon ging ik gewoon los op de main in de regen jongewrote:Opzich wel.. anders duiken alle dagjes mensen(incl. ik) de tenten in en wordt t daar weer druk.wrote:Ja, dat is wel allesbepalend, het fucking weerwrote:Sowieso Decibel, was een van de weinige festivals met goed weer afgelopen zomer
Dat, zoiezo was defqon het feestj van het jaar, voor mij dan.wrote:Die regen bij Defqon was chillll.
ja maar jij bent een zeikwijfwrote:Loudness april was nou niet bapaals goed op paar setjes na
Lol das niet waar ben meestal wel positief.wrote:ja maar jij bent een zeikwijfwrote:Loudness april was nou niet bapaals goed op paar setjes na
In het drugs topicwrote:Lol das niet waar ben meestal wel positief.wrote:ja maar jij bent een zeikwijfwrote:Loudness april was nou niet bapaals goed op paar setjes na
Idd heerlijk afkoelen. Tijdens het setje van Chris One begon het zelfs beetje frisjes te worden, dan maar harder los gaan hewrote:Die regen bij Defqon was chillll.
Neejoh, Defqon daar waren de vrouwen die je kaartjes scanden het knapstwrote:Sowieso Decibel, was een van de weinige festivals met goed weer afgelopen zomer