Zouden we mogen weten hoeveel stemmen er in totaal zijn uitgebracht?
Rond de 4000 meen ik ergenswrote:Zouden we mogen weten hoeveel stemmen er in totaal zijn uitgebracht?
Rond de 4000 meen ik ergenswrote:Zouden we mogen weten hoeveel stemmen er in totaal zijn uitgebracht?
Inderdaad... Vind dat ook een beetje flauw tegenover Duruz, Festuca etc..wrote:Snap nog steeds the magic show bij residents niet?
Duruz staat er anders wel in.wrote:Inderdaad... Vind dat ook een beetje flauw tegenover Duruz, Festuca etc..wrote:Snap nog steeds the magic show bij residents niet?
Die maken zo geen kans
Tja...natuurlijk weinig uitgebracht. Wacht maar op volgend jaarwrote:The Machine bijvoorbeeld staat er niet heel vaak in, alleen op de plaatsen 1 en 10. Wel heel hoog natuurlijk, maar vorig jaar bracht hij veel meer dan nu.
Jup, daarom. Maar als je naar Sasha F kijkt heeft The Machine niet stil gezeten, vond de Evil Divine EP de beste release van het jaar!wrote:Tja...natuurlijk weinig uitgebracht. Wacht maar op volgend jaarwrote:The Machine bijvoorbeeld staat er niet heel vaak in, alleen op de plaatsen 1 en 10. Wel heel hoog natuurlijk, maar vorig jaar bracht hij veel meer dan nu.
Niet meer dan normaal. De tijd van 'dat kleine labeltje dat andere hardstyle released' is gewoon voorbij.wrote:Thanks iedereen voor de support! Ik vind t echt een supervette eer dat we met Theracords bij de nominaties staan voor beste label, dus we hebben in ieder geval de nummer 5 te pakken![]()
Inderdaad, en Outside the Box kan ook nog wel.wrote:Denk dat Its What We Are, Rotten From The Inside of Goddamn wel kans hebben om in de top 100 te komen.