Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 23:24 

Hardtraxx Addict

Ik neem wat olifantjes mee dan maar, voor de gezelligheid.. En misschien ook nog wat groen gespuis uit Canada..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 23:24 

Hardtraxx Veteran

Ik kijk inderdaad :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

Hij was vet de docu. Volgende week coke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 01:03 

Hardtraxx Veteran

Hmm, de boom wordt wel heel druk. Ik denk dat we dan terug moeten naar Qlimax 2009, daar stond een hele grote blauwe boom :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 01:43 

Hardtraxxer

Na enkele dagen fulltime aan school te hebben gewerkt: verslagen verslagen verslagen... en nog eens verslagen..

Nu dan eindelijk de deadline voorbij en wordt 't langzaam de 29e en 12e!

Oh trouwens. Jullie allemaal met jullie bomen vol eekhoorntjes :P Ik ga gas geven met me oranje volkswagen! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 01:55 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:
Na enkele dagen fulltime aan school te hebben gewerkt: verslagen verslagen verslagen... en nog eens verslagen..

Oh trouwens. Jullie allemaal met jullie bomen vol eekhoorntjes :P Ik ga gas geven met me oranje volkswagen! :evil:

Ga je de 29e ook naar xxlerator?
Ik heb een paar euros geruild voor dollars. Is kijken of ik daar wat aan heb in de matrixx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 02:21 

Hardtraxxer

Serotonine schreef:
Oxygene schreef:

Ik heb een paar euros geruild voor dollars. Is kijken of ik daar wat aan heb in de matrixx.

Jazeker! Zin aan! Heb je daar een vast plekkie? Dan kom ik nog gezellig ff spacen! Als dat mag tenminste :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 08:12 

Hardtraxx Elite

How.Drugs.Work.S01E02.HDTV.XviD-FTP of How.Drugs.Work.S01E02.720p.HDTV.X264-FTP
Enjoy :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 08:35 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:
Serotonine schreef:
Oxygene schreef:

Jazeker! Zin aan! Heb je daar een vast plekkie? Dan kom ik nog gezellig ff spacen! Als dat mag tenminste :$

Zou heel gezellig zijn. :yay:
Ik heb niet echt een vaste plek daar. Als je in het topic van xxlerator kijkt, kan je zien welk shirt ik aan doe. Ik zal ook nog wel een foto van mij in het offtopic fototopic gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 09:47 

Donateur

:slow: nog 29 daagjes , morgen precies 4 weekies :corn:

EN WAT HEB ZIN IN DE 12e!!! :D

las alleen net dat Dawasiknie niet meer gaat :thumbdown:

maarja ik wil sowieso een aantal mensen ontmoeten!! :D zoals robertt , pepepe , olijfboompje, klos en nog veel meer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:04 

Hardtraxx Veteran

Wordt echt dik! :D Of ik dan wat ga nemen weet ik nog niet, ligt aan m'n eerste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:09 

Donateur

Nando schreef:
Wordt echt dik! :D Of ik dan wat ga nemen weet ik nog niet, ligt aan m'n eerste keer.

Heb jij nog niet gehad :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:14 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nando schreef:

Nee. :oh: XQ word m'n eerste keer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:18 

Donateur

Nando schreef:
roberttt schreef:
Nando schreef:

Nee. :oh: XQ word m'n eerste keer. :)

Oke, dat jij het zo inplant jo :P wel verstandig natuurlijk. Maar jij bent precies het tegen overgetelde van mij. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:21 

Hardtraxx Veteran

Haha. :P Nouja inplannen valt ook wel mee. Ik weet gewoon dat XQ m'n eerste keer wordt. :P
Maar het kan wel kloppen dat ik qua dat het tegen overgestelde van jou ben. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:24 

Donateur

Ja mijn eerste keer was toch wat anders maak er nog wel ff een report van. Van wat ik er nog van weet :P

Het begon allemaal op een avond toen ik naar een feestje ging, een vriendin van mij vroeg"hee robert, wil jij ook is xtc". Ik meteen ja lijkt me wel grappig, weet alleen niet precies wat het is.
Dus ik neem dat ding, half uur later slaat ie in ofzo, was geniaal.

Dat was het meer weet ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:29 

Donateur

roberttt schreef:
Ja mijn eerste keer was toch wat anders maak er nog wel ff een report van. Van wat ik er nog van weet :P

Het begon allemaal op een avond toen ik naar een feestje ging, een vriendin van mij vroeg"hee robert, wil jij ook is xtc". Ik meteen ja lijkt me wel grappig, weet alleen niet precies wat het is.

haha dat meisje heeft jou leven verandert, ik ben door mezelf de eerste keer gaan doen :P , of eigenlijk door spuiten en slikken, vond het wel intressant was nieuwschierig, vriend van me gevraagd of die mee wilde doen. En toen kwam de 1e keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:34 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

haha dat meisje heeft jou leven verandert, ik ben door mezelf de eerste keer gaan doen :P , of eigenlijk door spuiten en slikken, vond het wel intressant was nieuwschierig, vriend van me gevraagd of die mee wilde doen. En toen kwam de 1e keer :P

haha machtig, ik had de eerste keer ook geen idee wat ik nam, hoeveel ik nam XD alleen dat ie rood was en een duifje als logo had. Vond het toen wel heilig. wel leuke avond gehad :p

En de 2de keer volgde snel xd (1 week later)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:52 

Hardtraxxer

Ik was lang de enigste persoon van de groep die niet gebruikte
Maar ik zag hun echt gewoon plezier hebben da tik iets had van.. fuck dit waarom ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:54 

Donateur

mezeke schreef:
Ik was lang de enigste persoon van de groep die niet gebruikte
Maar ik zag hun echt gewoon plezier hebben da tik iets had van.. fuck dit waarom ook niet :P

meeloper :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:56 

Donateur

hahah :P ik heb juist heeel veel mensen aan de X verslaving geholpen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:59 

Hardtraxx Veteran

Ach zo beginnen de meeste toch?

1 iemand van de groep beslist om het een keer te doen, het bevalt goed en diegene raad het de anderen van de groep aan om het ook een keer te doen, en BAM! De ketting die rolt. Over 10 jaar heeft 80% van de mensen tussen de 18 en de 25 het ooit wel eens een keer genomen.

Ik was trouwens ook de eerste samen met een maat van me die het geprobeerd hebben. Nieuwschierigheid... Nu hebben 6 mensen uit m'n vriendengroep het een keertje gehad, 4 more to go ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:00 

Donateur

Chukkels schreef:

1 iemand van de groep beslist om het een keer te doen, het bevalt goed en diegene raad het de anderen van de groep aan om het ook een keer te doen, en BAM! De ketting die rolt. Over 10 jaar heeft 80% van de mensen tussen de 18 en de 25 het ooit wel eens een keer genomen.

Ik was trouwens ook de eerste samen met een maat van me die het geprobeerd hebben. Nieuwschierigheid... Nu hebben 6 mensen uit m'n vriendengroep het een keertje gehad, 4 more to go ^^

En je bent verslaafd door mij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:01 

Hardtraxx Veteran

Jaja, is je leven nu voltooid? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:02 

Donateur

Chukkels schreef:

Precies hetzelfde, echt precies het zelfde bij mij :P
Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen