Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:03 

Hardtraxxer

klein beetje hallucineren lijkt me wel tof, maar om nou zo dicht bij de grens van de dood te komen lijkt me niks >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:18 

Jezus, Datura lijkt me echt ongelooflijk spul :huh:. Eigenlijk gewoon puur vergif wat je naar binnen werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:20 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Jezus, Datura lijkt me echt ongelooflijk spul :huh:. Eigenlijk gewoon puur vergif wat je naar binnen werkt.

Kan me inderdaad niet voorstellen dat zo iets hevigs nog goed voor je kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:22 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:27 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Op zich als ik meer ervaring heb zou ik mij eraan wagen.

:x Er is echt NIEMAND die zijn Datura ervaring als een aangename ervaring beschrijft, enorm veel mensen geraken tijdens de trip bij de politie in een cel omdat je rare dingen gaat doen zoals in je naakte over straat rennen en andere gestoorde boel. Je hebt echt al iemand nodig die je 48u aan een stuk veilig kan houden. Daar bovenop weet je niet eens dat je aan het trippen bent en denk je dat alles echt is, wat is daar leuk aan?

Weet ik, maar het lijkt mij wel interessant.
Natuurlijk zorg je dan voor de nodige maatregelen.
Ik vraag mij dat soort dingen toch af.

Net als een K-hole of DMT, dat blijkt ook heel erg intens te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:29 

Hardtraxx Veteran

Dat report had ik ook gelezen over dat naakt paardrijden. Geniale read!

En dat datura gaat er bij mij dus nooit in. Ziek gewoon. Dan heb ik liever een snelle dood dmv een tragisch ongeluk dan dan ik 48 uur lang die doodservaringen heb :/

Olijfboompje schreef:
DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Op zich als ik meer ervaring heb zou ik mij eraan wagen.

:x Er is echt NIEMAND die zijn Datura ervaring als een aangename ervaring beschrijft, enorm veel mensen geraken tijdens de trip bij de politie in een cel omdat je rare dingen gaat doen zoals in je naakte over straat rennen en andere gestoorde boel. Je hebt echt al iemand nodig die je 48u aan een stuk veilig kan houden. Daar bovenop weet je niet eens dat je aan het trippen bent en denk je dat alles echt is, wat is daar leuk aan?

Weet ik, maar het lijkt mij wel interessant.
Natuurlijk zorg je dan voor de nodige maatregelen.
Ik vraag mij dat soort dingen toch af.

Net als een K-hole of DMT, dat blijkt ook heel erg intens te zijn.

Jij zoekt echt het meest extreme van het meest extreme op of niet. En dan te bedenken dat je het bij een halve pil laat op een feest! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Jij zoekt echt het meest extreme van het meest extreme op of niet. En dan te bedenken dat je het bij een halve pil laat op een feest! :lol:

Ik zie mezelf meer als iemand die veel interessant vind en nieuwsgierig is.

Waarom zou ik meer als een halve pil nemen wanneer ik daar van geniet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:35 

Hardtraxxer

Zo die Datura trip was wel heel raar. Ik dacht dat DMT het ergste tripmiddel was, ivm doodservaringen enzo. Maar dit is volgens mij nog wel een stapje verder.

Lijkt mij om eerlijk te zijn op een manier ook wel interessant (is wat anders dan: leuk), maar dan voor 5 of 10 minuten maximaal :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Zo die Datura trip was wel heel raar. Ik dacht dat DMT het ergste tripmiddel was, ivm doodservaringen enzo. Maar dit is volgens mij nog wel een stapje verder.

Naja datura brengt je in een delirium, dat kan ook wel met meer middelen.
Je wordt er niet vrolijk van, maar op zich is het best interessant.
Vooral om te lezen.

Nu zou ik het niet eens durven aanraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:37 

Hardtraxx Veteran

Ja inderdaad, ik hou het lekker gewoon bij een pilletje op zijn tijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:46 

Hardtraxxer

Wel super raar wat een middel het menselijk brein kan laten doen... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:48 

Hardtraxx Elite

Lijkt mij om eerlijk te zijn op een manier ook wel interessant (is wat anders dan: leuk), maar dan voor 5 of 10 minuten maximaal :x

Datura is een delirium, je hebt geen hallucinaties maar deliriums. Je maakt alles mee als echt zijnde en bent je compleet onbewust van het feit dat je tript. Het gebeurt ontzettend vaak dat mensen op datura bv sigaretten lopen te roken zonder dat ze een sigaret vast hebben, of dat ze praten met mensen die er niet zijn en zo hele conversaties hebben. Een datura heeft dus ook totaal geen psychedelische meerwaarde, ik deel de mening van sommige andere die het gewoon krankzinnig vinden als je dit wil meemaken en er dan toch echt een paar schroeven los zitten in de bovenkamer.

1) Het is levensgevaarlijk, doseren is praktisch onmogelijk want de sterkte verschilt van plant tot plant.
2) Je hebt totaal geen besef van een trip, naderhand ben je zo goed als alles vergeten en tijdens je trip doorsta je vooral doodsangsten en vergooi je waarschijnlijk je sociaal leven door een hoop stommiteiten uit te halen zonder dat je het beseft.

Wat is er interessant aan 2 dagen lang van alles te doen waar je geen controle over hebt, waar je geen herinneringen aan over houdt, en waarvan je het besef niet eens hebt dat het niet echt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 20:06 

Hardtraxx Addict

W.T.F. is dat voor een wazig spul zeg!!!!
Je wilt inderdaad echt aan de hemelpoorten (beter gezegd helpoorten) liggen om dit te gebruiken...

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 20:09 

Maar, je kan toch wel "weten" dat alles nep is aangezien je je herinnert dat je iets genomen hebt? En het is erg raar om te lezen dat je hersenen je zo voor de gek kunnen houden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 20:10 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
W.T.F. is dat voor een wazig spul zeg!!!!
Je wilt inderdaad echt aan de hemelpoorten (beter gezegd helpoorten) liggen om dit te gebruiken...

:thumbdown:

Als ik dat verhaal zo lees is het gewoon een regelrechte poort naar het hiernamaals (Je moet er in geloven, ik vind het ook vaag, maar het komt overeen met bepaalde verhalen over bijna-dood-ervaringen).

Donker, opgesloten, alleen, duivel vreselijk mens, marteling, vuur dat soort shit...

Bekenden die je niet kan plaatsen (misschien overledenen), monsters (demonen ofzo?, al vind ik dat zelf onzin)... Heel vage shit.

Het is misschien wat vergezocht, maar het komt wel overeen met verhalen/mythes/etc :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 20:11 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Vooral om te lezen.

Erover lezen vind ik trouwens ook wel interessant, ook wel eens een documentaire erover gezien etc. Maar interesse die verder gaat als dat gaat een beetje te ver, alhoewel ik wel je tripsitter wil zijn hoor :thumbsup: Dat lijkt me wel interessant :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 20:14 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Het is misschien wat vergezocht, maar het komt wel overeen met verhalen/mythes/etc :/

Het echte enge eraan is dat je in die trip het onderscheid ook niet kan maken tussen nep en echt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 20:16 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Maar, je kan toch wel "weten" dat alles nep is aangezien je je herinnert dat je iets genomen hebt? En het is erg raar om te lezen dat je hersenen je zo voor de gek kunnen houden...

Je hebt toch ook wel eens een droom waar in alles zó echt lijkt, maar waarin tegelijkertijd alles wat er gebeurt totaal niet logisch is. In je droom neem je dan alles voor waarheid en later als je je droom nog herinnert ga je pas beseffen hoe onlogisch het wel niet was.
Met dit middeltje zal dat effect waarschijnlijk nog veel sterker zijn. Mij lijkt het in ieder geval niks. Beetje nieuwsgierigheid ok, maar dit lijkt me toch wel een aantal stappen te ver. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 20:17 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Vooral om te lezen.

Erover lezen vind ik trouwens ook wel interessant, ook wel eens een documentaire erover gezien etc. Maar interesse die verder gaat als dat gaat een beetje te ver, alhoewel ik wel je tripsitter wil zijn hoor :thumbsup: Dat lijkt me wel interessant :D

Ook dat lijkt me een hel...

Om iemand doodsangsten te zien hebben (zoals je zelf nog nooit gevoeld hebt en niet weet hoeveel erger het nog kan dan je eigen grootste angst) en te zien lijden terwijl jij er bijna niets aan kunt doen...

Nee, mij niet gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 20:21 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:

Nee dat weet je niet, aangezien je je in een delerium bevind. Je herinnert je niet eens dat je wat hebt genomen. Zelfs demonen wat je eventueel ziet zijn levensecht, zoals je in het filmpje kunt zien is alles zo echt dat die gast zijn haren kamt echt denkende dat hij zijn haren aan het kammen is, en gewoon niet beseffen of weten dat hij geen kam vast heeft. Zelfde met het roken van de sigaret.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 20:23 

Hardtraxx Addict

Kennen lui dit: http://rollingmovie.com/ ?
Soort documentaire ofzo? :thumbsup: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 20:30 

Hardtraxx Elite

Klos schreef:
Kennen lui dit: http://rollingmovie.com/ ?
Soort documentaire ofzo? :thumbsup: ?

Nah zou beetje matige film moeten zijn, probeert een beetje cash te halen uit het onderwerp xtc. Als je een leuke drugsfilm wilt zien moet je Human Traffic bekijken, die is echt gewoon geniaal!

Citaat:
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. I've got 48 hours off from the world, man. I'm gonna blow steam out my head like a screaming kettle, I'm gonna talk cod shit to strangers all night, I'm gonna lose the plot on the dancefloor. The free radicals inside me are freakin', man! Tonight I'm Jip Travolta, I'm Peter Popper, I'm going to never-never land with my chosen family, man. We're gonna get more spaced out than Neil Armstrong ever did, anything could happen tonight, you know? This could be the best night of my life. I've got 73 quid in my back burner - I'm gonna wax the lot, man! The Milky Bars are on me! Yeah!

:loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 20:46 

Hardtraxx Addict

Oké good! Even kijken waar ik die kan vinden ;)
Trouwens, vanavond die docu hè? Op BBC 3, kan 'm niet kijken, maar vind 'm binnenkort wel :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 20:52 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Als ik dat verhaal zo lees is het gewoon een regelrechte poort naar het hiernamaals (Je moet er in geloven, ik vind het ook vaag, maar het komt overeen met bepaalde verhalen over bijna-dood-ervaringen).

Donker, opgesloten, alleen, duivel vreselijk mens, marteling, vuur dat soort shit...

Bekenden die je niet kan plaatsen (misschien overledenen), monsters (demonen ofzo?, al vind ik dat zelf onzin)... Heel vage shit.

Daar komen dus die verhalen vandaan ;) Dit soort drugs zijn niet nieuw ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 20:52 

Hardtraxx Elite

Klos schreef:
Oké good! Even kijken waar ik die kan vinden ;)
Trouwens, vanavond die docu hè? Op BBC 3, kan 'm niet kijken, maar vind 'm binnenkort wel :corn:

Als het goed is staat die vannacht al online, ben reuze benieuwd!
Vorige  1 ... 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen