Deeltjesversneller schreef:
Zo die Datura trip was wel heel raar. Ik dacht dat DMT het ergste tripmiddel was, ivm doodservaringen enzo. Maar dit is volgens mij nog wel een stapje verder.
Lijkt mij om eerlijk te zijn op een manier ook wel interessant (is wat anders dan: leuk), maar dan voor 5 of 10 minuten maximaal

Datura is een delirium, je hebt geen hallucinaties maar deliriums. Je maakt alles mee als echt zijnde en bent je compleet onbewust van het feit dat je tript. Het gebeurt ontzettend vaak dat mensen op datura bv sigaretten lopen te roken zonder dat ze een sigaret vast hebben, of dat ze praten met mensen die er niet zijn en zo hele conversaties hebben. Een datura heeft dus ook totaal geen psychedelische meerwaarde, ik deel de mening van sommige andere die het gewoon krankzinnig vinden als je dit wil meemaken en er dan toch echt een paar schroeven los zitten in de bovenkamer.
1) Het is levensgevaarlijk, doseren is praktisch onmogelijk want de sterkte verschilt van plant tot plant.
2) Je hebt totaal geen besef van een trip, naderhand ben je zo goed als alles vergeten en tijdens je trip doorsta je vooral doodsangsten en vergooi je waarschijnlijk je sociaal leven door een hoop stommiteiten uit te halen zonder dat je het beseft.
Wat is er interessant aan 2 dagen lang van alles te doen waar je geen controle over hebt, waar je geen herinneringen aan over houdt, en waarvan je het besef niet eens hebt dat het niet echt is?