Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:33 

Hardtraxx Elite

xplode schreef:
OT: iemand ervaring met paarse playboys hoor testresultaten van 170mg en van 113mg ; )

Die van 113mg is een echt testresultaat (August De Loor in Amsterdam), die 170mg zal wel bullshit zijn ;)

xplode schreef:
HAHA oke op die manier had het beetje fout geïnterpreteerd. Wat wil je allemaal weten :). Ik bezoek regelmatig hardstyle feestjes ;)

Hoe kom je hier terecht? Van waar ben je? Hoe oud ben je? Wat zijn de laatste feesten waar je heen bent geweest? Aangezien je enkel nog maar in het drugsgebruik topic heb gepost, hoe vaak gebruik je? Hoeveel op een avond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:41 

Hardtraxx Addict

xplode schreef:
OT: iemand ervaring met paarse playboys hoor testresultaten van 170mg en van 113mg ; )

Had er laatst een halve van op en ging behoorlijk hard!
Aangezien ik een redelijke tolerantie heb, ga ik er van uit dat ze ver boven de 113mg uit komen ^^
Welkom trouwens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:44 

Hardtraxx Newbie

DarkBeatz schreef:
xplode schreef:

Hoe kom je hier terecht? Van waar ben je? Hoe oud ben je? Wat zijn de laatste feesten waar je heen bent geweest? Aangezien je enkel nog maar in het drugsgebruik topic heb gepost, hoe vaak gebruik je? Hoeveel op een avond?

Kwam hier terecht toen ik livesetjes van qlimax aan het zoeken was :d.
Ik gebruik laten we zeggen alleen op feestjes . Ben van de zomer op decibel/defqon/dominator/free festival en nog wel wat meer maar kan ik zo niet opkomen : ) rest is wel op me profiel te vinden ;). Ohja en heoveel ik gebruikt dat hangt ervanaf. Vaak is het zo
dat ik het lang zo mogelijk uitstel en eerst gewoon 10/15 bier drink en dan een halfje heb ik de rest van de avond genoeg. Ook vaker gedaan zonder alcohol en alleen flesje water maar dat beviel me toch niet echt goed :), En hoeveel gebruik jij meestal op een avond dan : )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:45 

DarkBeatz schreef:
Bruine boom: 199mg

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:46 

Hardtraxx Elite

xplode schreef:
En hoeveel gebruik jij meestal op een avond dan : )

2a3 pilletjes, max 1x per maand :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:48 

Hardtraxx Newbie

DarkBeatz schreef:
xplode schreef:
En hoeveel gebruik jij meestal op een avond dan : )

2a3 pilletjes, max 1x per maand :thumbsup:

hehe ja dan blijft het ook leuk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:48 

Donateur

KSwoosh schreef:
DarkBeatz schreef:

is veels te veel voor jou KSwoosh, mag je niet nemen op Qountdown.,. anders ben je weer zo irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:51 

Hardtraxx Newbie

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
DarkBeatz schreef:

is veels te veel voor jou KSwoosh, mag je niet nemen op Qountdown.,. anders ben je weer zo irritant.

hehe ja het is echt een battle of the MG's aan het worden of je nou 170 of 200 door je mik hebt maakt toch allemaal niet meer uit hehe :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:53 

Hardtraxx Addict

xplode schreef:
hehe ja het is echt een battle of the MG's aan het worden of je nou 170 of 200 door je mik hebt maakt toch allemaal niet meer uit hehe :yes:

Haha gelukkig wel!
Mag ook wel na die schaarse periode van ongeveer anderhalf jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:55 

Hardtraxxer

Even een vraagje:

Een bekende van mij gaat vaak mee naar feestjes. Afgelopen tijd ong 2 keer per maand en gebruikt meestal pep ( gem. 1gr per feestje). Nou heeft hij rode plekjes/vlekken op zijn buik en rug. Hele vage plekken het jeukt niet, het doet niet zeer. Je voelt er niks van. De plekjes zien eruit alsof je daar heel hard geknepen hebt ofzo. Nou is mijn vraag kan dit door de pep komen? Ze zijn er al een tijdje. Ik heb al wat rond geneusd op google maar kan alleen vlekjes op benen vinden die er na een feestje direct zijn en die binnen 2 a 3 dagen weg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:57 

Hardtraxxer

Dat komt wel eens vaker voor ja bij speed gebruik. Heeft volgens mij met lichaamswarmte te maken, maar dat zou vanzelf weer weg moeten gaan idd. 1 gram en dan 2x per maand vind ik dan ook VEELS te veel. Hoop dat ie het zelf ook doorheeft. Ook al zou ie er geen vlekken van krijgen, 't mag wel wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:58 

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
DarkBeatz schreef:

maajra, op qlimax was het ook gewoon kut
op thrillogy viel ik niemand lastig :P
qoutndown wordt sowieso wel beter denkik :P zolang et daar maar hard gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:59 

Hardtraxxer

Deeltjesversneller schreef:
Dat komt wel eens vaker voor ja bij veel speed gebruik. 1 gram en dan 2x per maand vind ik dan ook VEELS te veel. Hoop dat ie het zelf ook doorheeft.

Kan het ook aan het soort pep komen? Wij halen sinds kort bij iemand anders en sindsdien heeft hij het. Tenminste toen is het opgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:02 

Hardtraxxer

Geen idee, maar je kan je speed gewoon anoniem gratis laten testen: http://www.drugs-test.nl/

Weet je precies hoeveel % zuiver het is en of er misschien wat andere stoffen inzitten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:03 

Hardtraxx Elite

Jopsem schreef:
Kan het ook aan het soort pep komen? Wij halen sinds kort bij iemand anders en sindsdien heeft hij het. Tenminste toen is het opgevallen.

Volgens mij kan het wat met vernauwing van de bloedvaten te maken hebben, is alleszins echt niet goed en zou zowiezo even ermee kappen tot de vlekken weg zijn. Eventueel ook even navraag erover doen bij Jellinek of een arts zodat je wat professionele raad krijgt. En breng eens 100mg binnen in een testcentrum, is anoniem en dan weet je of er geen andere actieve bestandsdelen door zijn geroerd.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vasoconstriction
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:04 

Hardtraxxer

Deeltjesversneller schreef:
Geen idee, maar je kan je speed gewoon anoniem gratis laten testen: http://www.drugs-test.nl/

Weet je precies hoeveel % zuiver het is en of er misschien wat andere stoffen inzitten :thumbup:

Thanks ik zal het eens met hem overleggen :) ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:52 

Hardtraxxer

toen ik op vakantie was heb ik elke dag pep gebruikt en toen gebruikte ik ook 1 gr per dag 4 of 5 dagen achter elkaar (wat nogal dom was :P) maar ik had geen last van rode vlekken of wat dan ook en mijn kamaraden ook niet dus ik denk dat het aan de pep ligt ;) je kunt het inderdaad beter laten testen
maar pep is zobiezo één grote chemische rommel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 00:53 

Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
Even een vraagje:

Een bekende van mij gaat vaak mee naar feestjes. Afgelopen tijd ong 2 keer per maand en gebruikt meestal pep ( gem. 1gr per feestje). Nou heeft hij rode plekjes/vlekken op zijn buik en rug. Hele vage plekken het jeukt niet, het doet niet zeer. Je voelt er niks van. De plekjes zien eruit alsof je daar heel hard geknepen hebt ofzo. Nou is mijn vraag kan dit door de pep komen? Ze zijn er al een tijdje. Ik heb al wat rond geneusd op google maar kan alleen vlekjes op benen vinden die er na een feestje direct zijn en die binnen 2 a 3 dagen weg zijn.

Weet je zeker dat je het over 'een vriend' hebt? :P

@ Xplode

Welkom :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 13:49 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Jopsem schreef:
Even een vraagje:

Weet je zeker dat je het over 'een vriend' hebt? :P

@ Xplode

Welkom :clap:

Hoi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 16:42 

Hardtraxx Newbie

MENSEN TOCH!!!!!!

Er wordt al ruim 3uur niet over drugs gepraat hier :/ Afkickverschijnselen?
Maar even een vraagje over algemeen misschien ook niet gelezen hoor maar zijn de FF'jes zo goed als weg uit de handel ofzo :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 16:54 

Hardtraxx Veteran

sjoerd13021991 schreef:
MENSEN TOCH!!!!!!

Er wordt al ruim 3uur niet over drugs gepraat hier :/ Afkickverschijnselen?
Maar even een vraagje over algemeen misschien ook niet gelezen hoor maar zijn de FF'jes zo goed als weg uit de handel ofzo :(

Nou, ze worden niet meer gemaakt, de opvolgers zijn er immers al: de Groene Olifanten. Maar er zullen vast nog mensen zijn die nog een voorraadje hebben liggen en ze ook in de verkoop doen. Maar als alternatief kun je natuurlijk voor de Bruine Bomen gaan. Ongeveer zelfde hoeveelheid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 17:00 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Nou, ze worden niet meer gemaakt, de opvolgers zijn er immers al: de Groene Olifanten. Maar er zullen vast nog mensen zijn die nog een voorraadje hebben liggen en ze ook in de verkoop doen. Maar als alternatief kun je natuurlijk voor de Bruine Bomen gaan. Ongeveer zelfde hoeveelheid :)

FF's zijn eerder rond de 170mg. Dus net zoals de Olifanten, Blauwe Bomen, Q-Dance pillen. De Bruine Bomen is de enige pil die echt rond de 200mg zitten. Nogmaals die 3e batch van FF's was een fout van de drukker! En er zijn veel meer FF's in omloop (geweest) van de eerste batches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 17:39 

Hardtraxx Newbie

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

FF's zijn eerder rond de 170mg. Dus net zoals de Olifanten, Blauwe Bomen, Q-Dance pillen. De Bruine Bomen is de enige pil die echt rond de 200mg zitten. Nogmaals die 3e batch van FF's was een fout van de drukker! En er zijn veel meer FF's in omloop (geweest) van de eerste batches.

Spijtig... Heb de groene olifantjes gehad, niet echt tevreden over.... Vaag als een malle!
Maar zal dan indd is naar die bruine bomen vragen! ik zoek beukers :$

(Zijn die in Sneek te krijgen, weet jij dat Robertt?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 18:02 

Hardtraxx Elite

sjoerd13021991 schreef:
Spijtig... Heb de groene olifantjes gehad, niet echt tevreden over.... Vaag als een malle!

Van een Bruine Boom ga je dan nog veel vager worden, je moet juist op zoek naar een lichtere pil... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 18:53 

Donateur

sjoerd13021991 schreef:

Uhmm woon jij ook in sneek dan :) en geen idee, koop zelf niks meer.
Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen