Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 15:52 

Donateur

legendarisch schreef:
Chukkels schreef:
Citaat:
die fastforwards heb ik niet meer zijn al op .. dus leef nog gewoon na Qlimax

Daarvoor in de plaats zijn de Q-Dance pillen gekomen, ben benieuwd op hoeveel die getest zijn, hoop donderdag de uitslag te krijgen :)

Heb ze zelf, tussen de 175 en 188 getest oid.

:drool: kijk dat zijn mooie resultaten! :D Als het goed gaat, en het geregelt kan worden, krijg ik ze ook binnekort! :D 100 stuks :drool:
Maar krijg vandaag of morgen het berichtje of het doorgaat :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 15:59 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
:drool: kijk dat zijn mooie resultaten! :D Als het goed gaat, en het geregelt kan worden, krijg ik ze ook binnekort! :D 100 stuks :drool:
Maar krijg vandaag of morgen het berichtje of het doorgaat :whistle:

En ook hier kunnen ze geregeld worden! :love: :love:
Ga er denk ik maar 1 testen met qountdown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 16:09 

Hardtraxxer

Haha veel plezier met de Q-tjes, ik vind ze minder..

maar vooral omdat ze niet hard binnen klappen.. en ik heb er avondjes bij gehad dat de eerste pas na 2 uur merkbaar was (en dan wel erg hard). Maar goed, dat loste ik op door er een half canadeesje op te gooien, toen was ik binnen 10 minuten alsnog waus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 16:20 

Donateur

maar ik neem naar qlimax voor de zekerheid een Olifant mee :D als die q dan niet snel genoeg inklapt, droppen we er nog een olifantje erbij :-)

Dubbel zoveel veel pret :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 16:31 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
maar ik neem naar qlimax voor de zekerheid een Olifant mee :D als die q dan niet snel genoeg inklapt, droppen we er nog een olifantje erbij :-)

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 17:31 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

Are you for real?
kkgek haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 17:41 

Donateur

pepepe schreef:
roberttt schreef:

Are you for real?

:P dat zou wel erg hard gaan XD ik neem wel 1 tje mee :P maar die is voor de terugreis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 17:54 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
pepepe schreef:
roberttt schreef:

Are you for real?

:P dat zou wel erg hard gaan XD ik neem wel 1 tje mee :P maar die is voor de terugreis.

Waarom eigenlijk op de terugreis nog nemen, ken nog zo een gast van hier wat dat ook doet, maar dat vind ik zo een zonde, het is enkel maar meer hersenschade en het feest word er niet vetter op :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 17:58 

Donateur

ik zit nog vet lang in de bus, en dan kan ik nog lekker doorspacen, anders is het saai in de bus :lol:

En dan wanneer ik thuis komt is ie wel uitgewerkt en kan ik slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 18:01 

Hardtraxxer

Ik ben het wel eens met Darkbeatz, als je op de terugweg al iets wil nemen zou ik een jointje doen ofzo, ook lekker na zo'n nachtje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 18:05 

Donateur

Doe ik ook wel :p maar pas voor dat ik ga slapen.. geef jullie ook wel gelijk.. maar ik space liever nog terug reis ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 18:43 

Hardtraxx Veteran

Lol Robert. Anywayz, hoe kom je eigenlijk aan die oil phanten? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 18:46 

Donateur

Chukkels schreef:
Lol Robert. Anywayz, hoe kom je eigenlijk aan die oil phanten? :innocent:

nou ik haalde dus wat anders, en toen kreeg ik ze erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 19:25 

Hardtraxx Addict

Whaha pillen in de bus nemen.. Sorry maat maar dat VIND IK echt triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 19:33 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Whaha pillen in de bus nemen.. Sorry maat maar dat VIND IK echt triest.

Achja, je hoeft dan niet bang te zijn dat je overstap mist omdat in slaap bent gevallen. :P Heb ook een paar vrienden die dan doen, een aftertje nemen, kan je altijd mee lachen dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 19:34 

Donateur

JIj mag dat triest vinden ik vind dat chill, slapen doe ik toch al niet .. kan ik net zo goed door knallen. aangezien ik altijd nog 3 uren in de bus zit is dat wel zo fijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 19:37 

Hardtraxx Addict

Ja achja inderdaad, als jij het maar chill vindt dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 19:38 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
JIj mag dat triest vinden ik vind dat chill, slapen doe ik toch al niet .. kan ik net zo goed door knallen. aangezien ik altijd nog 3 uren in de bus zit is dat wel zo fijn..

Ja wij zijn ook wel altijd nog minstens 3u op weg eer we thuis zijn, het is gewoon voor mij persoonlijk de schade niet waard om door te spacen, dan pak je beter wat anders op de terugweg, wat 2cb of dergelijke. Dan kan je pas spacen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 19:40 

Donateur

je bent de hele avond al ongezond bezig, kunnen die extra 3 uurtjes er ook wel bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 19:40 

Hardtraxx Veteran

Triest is het absoluut niet. Je hebt mensen die nog even willen doorknallen in een chille setting. Op een feest is het natuurlijk een heel andere beleving dan in een bus, en natuurlijk is het zonde om er die 2 maanden break voor op te zeggen om een keer in een trein of bus te spacen. Dus is het wel handig om het te doen op een avond dat je toch al waus bent, samen met tientallen andere wauzen.

Zelf zou ik het persoonlijk niet doen, aangezien ik op een feest al genoeg naar binnen werk, maar ik kan de mensen wel snappen die het wél doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 19:46 

Hardtraxx Addict

Triest is misschien wat zwaar geformuleerd maar verstandig en verantwoord vind ik het niet. Ik ben zelf na een feest altijd helemaal naar de klote, ik snap dan ook niet dat je het nog trekt om er nog één bij te gooien. Wij moeten doorgaans ook een schijt eind terug in de trein (zeeland) maar ik ga er dan echt niet nog één nemen dan. Enige waar ik aan denk ik na een feest is eten, douchen en slapen in mijn eigen bed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 19:52 

Donateur

als ik met trein ga doe ik het ook niet. Maar nu ga ik met de bus ( met hele grote groep vrienden) iedereen knald nog in de terug reis, het feest wordt daar doorgezet :P En naar de klote ben ik toch al kan die 1ne er nog wel bij ^^
Want als ik nuchter word in de bus, is er niks aan.
Aangezien ik dan altijd zo chagrijnig ben als wat, en nergens meer behoefte aan heb.
En me overal aan ga ergeren :P en daarom knal ik ook door tot dat ik thuis ben -.-

maarja :P boeiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 19:55 

Hardtraxxer

Ik ben nog nooit met de bus geweeest maar lijkt me wel 1 groot feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 20:01 

Hardtraxx Addict

Ben wel benieuwd hoe je gaat op die groene olifanten.. Heb je die al vaker op? Heb er zelf ook nog wat liggen, ik wacht alleen nog ff tot hardbass..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 20:01 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Ik ben nog nooit met de bus geweeest maar lijkt me wel 1 groot feest :D

De Q-Base bus was legendarisch! :woot: :love:
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen