Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 17:05 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Qlimax en Qountdown.
Hardbass gaan we vrijwel zeker heen maar of ik wat ga pakken moet ik ff afwachten.

Dan kan je beter op Qlimax niets pakken en op Hardbass hard gaan.
Hardbass is zoooo veel beter dan qlimax dat het gewoon bijna grappig is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 19:22 

Hardtraxx Newbie

Op Qlimax mischien voor het eerst pep/speed gebruiken. nou wil ik sowiezo niet snuiven maar een bommetje doen..wat raden jullie mij aan(de mensen die ervaring ermee hebben dan) kwa hoeveelheid? en gewoon 1 keer nemen of nog is bijpakken? ik sprak trouwens ook een kerel die het verkoopt en die zei dat zijn pep zeiknat is(wat goed schijnt te zijn zei hij) en dat ik het dan eerst moet laten drogen ofso..iemand hier idee bij?
alvast bedankt:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 19:46 

Hardtraxxer

Met bommetjes kan ik je niet helpen.
Natte pep heeft niks met de kwaliteit er van te maken.
Je moet het wel sowieso eerst laten drogen, gewoon op een A4tje uitstrijken totdat het droog is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 19:53 

Hardtraxxer

pepepe schreef:

Zeker weten :woot:

Met bommetjes duurt het alleen wat langer dat het inwerking treed.

Pepepe heeft een heel verslag paar pagina's terug over pep geschreven ;)

Citaat:
Dat zei die tenminste tegen me, kan alleen het niet ff 1,2,3 snel terug vinden :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:22 

Hardtraxx Newbie

oke ja volgens mij bedoel je die report van Darknoize..
klinkt wel goed moet ik zeggen..dat je gewoon wat helderder bent dan met pillen.
maar nu is me nog steeds niet echt duidelijk hoeveel ik als eerste keer zo nemen of zeg je van als je het tussen 50 mg en 100 mg houd zit je altijd goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:52 

pepepe schreef:
dawasiknie schreef:
Qlimax en Qountdown.
Hardbass gaan we vrijwel zeker heen maar of ik wat ga pakken moet ik ff afwachten.

dan kan je beter gewoon op et einde van qlimax nemen :P dan kan je eerst lekker de avond helemaal meemaken en op et einde/vanaf de helft/vanaf tweederde keihard knallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 21:33 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
pepepe schreef:
dawasiknie schreef:
Qlimax en Qountdown.

dan kan je beter gewoon op et einde van qlimax nemen :P dan kan je eerst lekker de avond helemaal meemaken en op et einde/vanaf de helft/vanaf tweederde keihard knallen :P

Het is zoveel leuker om die show mee te maken terwijl je wat ophebt lijkt me :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 21:46 

Hardtraxx Addict

vorig jaar op 2 manieren me ogen uitgekeken zeg maar daar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:18 

DarkBeatz schreef:
Het is zoveel leuker om die show mee te maken terwijl je wat ophebt lijkt me :cool:

enigste nadeel is wel dat je dan zoooveeel niet meer weet naderhand :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:20 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
DarkBeatz schreef:

enigste nadeel is wel dat je dan zoooveeel niet meer weet naderhand :(

Misschien is dat maar beter ook: Psyko Punkz Live meer dan 30 minuten. Dat wil je toch niet nuchter meemaken. Als je niks meer kan herinneren, weet je in ieder geval dat je een geweldige avond hebt gehad. De herinneringen kun je dan op doen, als je de DVD in huis haalt, of de aftermovie ziet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:22 

Donateur

Geen last van eigenlijk, zwarte gaten vallen enorm mee met XTC-gebruik. Alleen als je er veel bij blowt of drinkt of speed pakt kan het tegenvallen.
Bleef op HQ zo goed als nuchter en dan weet ik ook echt niet meer alles, gewoon omdat het zo'n lange avond is. Sommige dingen vergeet ik gewoon heel snel, dus dat heeft niks met drank en drugs te maken voor mij.

Die shows... mwah kweet niet. Ik krijg nuchter altijd veel meer mee van een show en vind het dan ook veel vetter eigenlijk. Omdat je je dan beter kan beseffen wat er om je heen gebeurt. Als je pillen op hebt is toch alles leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:29 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Geen last van eigenlijk, zwarte gaten vallen enorm mee met XTC-gebruik. Alleen als je er veel bij blowt of drinkt of speed pakt kan het tegenvallen.
Bleef op HQ zo goed als nuchter en dan weet ik ook echt niet meer alles, gewoon omdat het zo'n lange avond is. Sommige dingen vergeet ik gewoon heel snel, dus dat heeft niks met drank en drugs te maken voor mij.

Die shows... mwah kweet niet. Ik krijg nuchter altijd veel meer mee van een show en vind het dan ook veel vetter eigenlijk. Omdat je je dan beter kan beseffen wat er om je heen gebeurt. Als je pillen op hebt is toch alles leuk :P

HardBass dit jaar was m'n 1e feest op X, ik heb er echt geweldige herinneringen aan over gehouden. De muziek, de show, alles.

Maar wat ik me dus afvraag, als je kijkt naar dit filmpje: http://vimeo.com/9669044 en dan vanaf 11:15 en vooral op 11:57, ik krijg dan echt 3e graads kippenvel elke keer als ik dat terug zie :loving: :loving: :loving: Is dat bij iedereen zo of heb ik dat omdat ik toen helemaal in de 7e hemel was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:35 

dawasiknie schreef:

mjah, ik dus wel :P ik weet namelijk eigenlijk niks meer van de hardcore zaal @ Thrillogy: toen waren de pillen op hun top :P
ik weet dat ik pepepe tegen was gekomen, 3x een foto probeerde te maken van mij en een maat [uiteindelijk door iemand laten doen xd] en dat ik met een volledig onbekend iemand op de foto sta
maar verder...
xd

Deeltjesversneller schreef:
HardBass dit jaar was m'n 1e feest op X, ik heb er echt geweldige herinneringen aan over gehouden. De muziek, de show, alles.

Maar wat ik me dus afvraag, als je kijkt naar dit filmpje: http://vimeo.com/9669044 en dan vanaf 11:15 en vooral op 11:57, ik krijg dan echt 3e graads kippenvel elke keer als ik dat terug zie :loving: :loving: :loving: Is dat bij iedereen zo of heb ik dat omdat ik toen helemaal in de 7e hemel was?

Das Boot remix :bomb: :bomb:
sowieso masterlijk vet :D
die intros waren sowieso egt vet gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:36 

Donateur

Ik heb altijd zwarte gaten na een feest, en meestal weet ik vrijwel niks meer :lol: alleen dat ik me vermaakt heb :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:38 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:

Ja zeker :love: Als ze die komende HB weer draaien stop ik m'n hand in m'n broek hoor (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:43 

Deeltjesversneller schreef:
KSwoosh schreef:

Ja zeker :love: Als ze die komende HB weer draaien stop ik m'n hand in m'n broek hoor (L)

dan loop ik ff weg als ik bij je in de buurt sta :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:50 

Donateur

roberttt schreef:
Ik heb altijd zwarte gaten na een feest, en meestal weet ik vrijwel niks meer :lol: alleen dat ik me vermaakt heb :thumbsup:

jaa maar dat komt omdat meneetje roberrtt doehetzelver, iets meer gebruikt dan je lichaam mag hebben :D Met je 60 kilo , 5 pillen en pep erin knallen :lol: Ja dan snap ik dat je dingen vergeet! haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:54 

Donateur

Ik krijg ook soms kippenvel van bepaalde momenten als ik ze terugzie van feesten, gewoon omdat ik toen ook helemaal wappie was :D City Of Intensity bijv...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 23:05 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik krijg ook soms kippenvel van bepaalde momenten als ik ze terugzie van feesten, gewoon omdat ik toen ook helemaal wappie was :D City Of Intensity bijv...

Vandaag nog op je youtube zitten rondneuzen... ik sta niet eens op het Fusion filmpje waar Slim Shore Dominator draait, maar ik kreeg er wel een geweldig gevoel van om het terug te zien :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 23:08 

Donateur

Hou m in de gaten, er komen nog veel filmpjes van HQ erop straks!
Voor het geval dat mensen heel veel VDK-gasten op een hoop willen zien check dan morgen mn youtube haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 23:09 

Donateur

dawasiknie schreef:
Voor het geval dat mensen heel veel VDK-gasten op een hoop willen zien check dan morgen mn youtube haha.

:yay: is altijd grappig (behalve als ik me zelf zie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 23:38 

Donateur

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:

:yay: is altijd grappig (behalve als ik me zelf zie)

Klopt, ik ben ook een keer gefilmd door een paar lui. Terwijl ik zwaar uit me naad tegen iedereen zat te praten, die aan het eten waren. :lol: Ik probeerde ze wijs te maken, dus je niet moet eten maar moet feesten, maarja lukte niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 23:54 

Hardtraxxer

wie weet misschien de site van die pil database? :D
wil wel weten wat ik allemaal naar binnen gewerkt heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 00:03 

Hardtraxxer

http://www.pillreports.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 00:37 

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

jaa maar dat komt omdat meneetje roberrtt doehetzelver, iets meer gebruikt dan je lichaam mag hebben :D Met je 60 kilo , 5 pillen en pep erin knallen :lol: Ja dan snap ik dat je dingen vergeet! haha

hahahah :lol:
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen