dawasiknie schreef:
Geen last van eigenlijk, zwarte gaten vallen enorm mee met XTC-gebruik. Alleen als je er veel bij blowt of drinkt of speed pakt kan het tegenvallen.
Bleef op HQ zo goed als nuchter en dan weet ik ook echt niet meer alles, gewoon omdat het zo'n lange avond is. Sommige dingen vergeet ik gewoon heel snel, dus dat heeft niks met drank en drugs te maken voor mij.
Die shows... mwah kweet niet. Ik krijg nuchter altijd veel meer mee van een show en vind het dan ook veel vetter eigenlijk. Omdat je je dan beter kan beseffen wat er om je heen gebeurt. Als je pillen op hebt is toch alles leuk

mjah, ik dus wel

ik weet namelijk eigenlijk niks meer van de hardcore zaal @ Thrillogy: toen waren de pillen op hun top

ik weet dat ik pepepe tegen was gekomen, 3x een foto probeerde te maken van mij en een maat [uiteindelijk door iemand laten doen

] en dat ik met een volledig onbekend iemand op de foto sta
maar verder...

Deeltjesversneller schreef:
HardBass dit jaar was m'n 1e feest op X, ik heb er echt geweldige herinneringen aan over gehouden. De muziek, de show, alles.
Maar wat ik me dus afvraag, als je kijkt naar dit filmpje:
http://vimeo.com/9669044 en dan vanaf 11:15 en vooral op 11:57, ik krijg dan echt 3e graads kippenvel elke keer als ik dat terug zie

Is dat bij iedereen zo of heb ik dat omdat ik toen helemaal in de 7e hemel was?
Das Boot remix
sowieso masterlijk vet

die intros waren sowieso egt vet gedaan