Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:43 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Heb gister een aanbod gekregen om heel goedkoop shit in te slaan, het gaat hierbij om roze mitsu's. Ik weet het, mitsu's zijn ontzettend veel replica's van, dus ga ze sowieso eerst ff laten testen. Maarja misschien heeft iemand er ervaring mee.. heb zelf al op pillreports gekeken, daar was het wisselend het commentaar maar vooral negatief :(

Ga er van uit dat als je echt heel goedkoop in kan slaan, je ook krijgt waar je voor betaald. Heel goedkoop spul dus.
Natuurlijk kan het zo zijn dat je geluk hebt en voor weinig geld, leuke pillen kan halen.

Heb zelf een tijdje blauwe ying yang pillen gekocht en daar waren ook verschillende reports over te vinden.
Naar mijn mening waren dat echt mega lekkere snoepjes. Top 3 waardig van wat ik tot nu toe heb geprobeerd.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:46 

Donateur

pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:
Heb gister een aanbod gekregen om heel goedkoop shit in te slaan, het gaat hierbij om roze mitsu's. Ik weet het, mitsu's zijn ontzettend veel replica's van, dus ga ze sowieso eerst ff laten testen. Maarja misschien heeft iemand er ervaring mee.. heb zelf al op pillreports gekeken, daar was het wisselend het commentaar maar vooral negatief :(

Ga er van uit dat als je echt heel goedkoop in kan slaan, je ook krijgt waar je voor betaald. Heel goedkoop spul dus.
Natuurlijk kan het zo zijn dat je geluk hebt en voor weinig geld, leuke pillen kan halen.

Heb zelf een tijdje blauwe ying yang pillen gekocht en daar waren ook verschillende reports over te vinden.
Naar mijn mening waren dat echt mega lekkere snoepjes. Top 3 waardig van wat ik tot nu toe heb geprobeerd.

Oke, jaa kan ze inslaan voor 70 euro voor 100, dat vind ik wel aardig goedkoop als je het vergelijkt met de rode dollars die ik insla voor 250 euro voor 100 :P
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:52 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:

Oke, jaa kan ze inslaan voor 70 euro voor 100, dat vind ik wel aardig goedkoop als je het vergelijkt met de rode dollars die ik insla voor 250 euro voor 100 :P

70 voor 100 euro? ahahaha, dat komt overeen met een porsche kopen voor de prijs van een fiat punto.
Lekker links laten liggen die pillen, zal hoogstwaarschijnlijk mcpp zijn.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:54 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:

pepepe schreef:
70 voor 100 euro? ahahaha, dat komt overeen met een porsche kopen voor de prijs van een fiat punto.
Lekker links laten liggen die pillen, zal hoogstwaarschijnlijk mcpp zijn.

Ik heb ook witte armani's getest op 100mg kunne inkopen voor 0,80 cent , dat heet gewoon HEEL HEEL dicht bij de bron zitten ;)
Maarja vraag ff testertje en dan rij ik ff om hem te laten testen, als ze rond de 100mg zitten gelijk inslaan :D altijd nog een beetje winst maken
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 12:28 

Hardtraxxer

pepepe schreef:

Daar kan ik het wel mee eens zijn, ik heb er zelf ook nog een paar! Altijd erg lekkere feestjes op gehad haha :P
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 12:31 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Shirts zijn binnen! Ik ga alles zo in orde maken en iedereen krijgt een bericht wanneer ik hem verstuurd heb :thumbup:

:thumbsup: :thumbsup: :yay:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 12:33 

Hardtraxx Veteran

kheb zin in morgen...kan ik eindelijk me groene canadezen uit proberen :drool:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 12:37 

Hardtraxxer

donkeyrollers schreef:
kheb zin in morgen... groene canadezen uit proberen :drool:

Groene volkswagen :worship:

Na Decibel doen die echt wonderen met mij. Eerst 45 min lekker lang stijgen en dan ruim 3 uur ++ helemaal uit me naad gaan.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 12:37 

Hardtraxx Addict

hsrobin schreef:
pepepe schreef:

Daar kan ik het wel mee eens zijn, ik heb er zelf ook nog een paar! Altijd erg lekkere feestjes op gehad haha :P

Haha zo echt hoor. Ik heb helaas me laatste ying yang geslikt op Fusion en kan er nu niet meer aan komen. :cry:
Ik kan nu wel volop aan rode duifjes komen.. die zijn ook zeeeer goed te doen!
Heb er aan 1 of 1.5 altijd wel genoeg.

GReddy schreef:
donkeyrollers schreef:

Na Decibel doen die echt wonderen met mij. Eerst 45 min lekker lang stijgen en dan ruim 3 uur ++ helemaal uit me naad gaan.

Dan moet je minder strakke broeken dragen :/
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 12:40 

Hardtraxxer

pepepe schreef:

GReddy schreef:
donkeyrollers schreef:

Dan moet je minder strakke broeken dragen :/

:huh: juist ja ....... :yawn:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 13:05 

Hardtraxx Veteran

MORGEN!!! Lekker schaatsen weer!
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 13:35 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
MORGEN!!! Lekker schaatsen weer!

Haha ik doe mee :woot:
Ga je trouwens met roberttt? If so, dan zullen wij ook wel meeten :)
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 13:42 

Hardtraxx Veteran

Yup, robert kom morgenmiddag eerst naar Kampen City en dan nemen we de trein van half 9 richting 's Hertogenbosch :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 13:54 

Donateur

Chukkels schreef:
Yup, robert kom morgenmiddag eerst naar Kampen het dorpje en dan nemen we de trein van half 9 richting 's Hertogenbosch :thumbsup:

Haha ja :-) maar op 1 voorwaarde als we weer kebab eten ;) want een goede maaltijd voor gebruik, is wel verstandig :)
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 13:59 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
DarkNoize schreef:

Weer bedankt voor de info, ik volg dit topic al vanaf de 1e post dus had je eerdere posts ook al gelezen ;)

Toen ik in bed lag had ik echt ernstige hartkloppingen dus kon ik niet slapen, toen maar ff de tv aangezet en na een paar minuten toch maar in slaap gevallen :P
Heb nu ook nergens last van. Maar had natuurlijk ook maar een kleine hoeveelheid op.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:02 

Hardtraxx Addict

Ik hoorde of las laatst ergens dat als je geen ADHD had en dan ritalin slikt het ook stimulerend kan werken?
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:03 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Yup, robert kom morgenmiddag eerst naar Kampen het dorpje en dan nemen we de trein van half 9 richting 's Hertogenbosch :thumbsup:

Haha ja :-) maar op 1 voorwaarde als we weer kebab eten ;) want een goede maaltijd voor gebruik, is wel verstandig :)

Ik vind het best, gaan wel naar de kebab zaak :) Maar je moet niet zo denigrerend over Kampen doen, dat ligt tenminste nog in Nederland. Sneek ligt in Friesland... :list:

jeone schreef:
Ik hoorde of las laatst ergens dat als je geen ADHD had en dan ritalin slikt het ook stimulerend kan werken?

Roeffies xd
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:05 

Donateur

jeone schreef:

Ik heb 2 jaar ritalin geslikt, om me beter te conentreren. Maar dat is inderdaad waar. ik wordt er rustig door, en andere mensen weer druk. Maar zou het niet doen als ik jou was . Küt bende dat spul
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:05 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Ik vind het best, gaan wel naar de kebab zaak :) Maar je moet niet zo denigrerend over Kampen doen, dat ligt tenminste nog in Nederland. Sneek ligt in Friesland... :list:

jeone schreef:

Roeffies xd

Roeffies?
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:19 

Hardtraxx Veteran

De Date-Rape Drug Ritalin/Roofies/Rohypnol xd
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:21 

Hardtraxx Addict

Hmmm jullie hebben natuurlijk wel de nodige ervaring xd

Dus denk dat ik dat idee maar laat schieten,
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:23 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:

Ik heb gewoon The Hangover gezien, heb geen persoonlijke ervaringen met verkrachtingsdrugs :lol:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:24 

Donateur

Chukkels schreef:
jeone schreef:

Ik heb gewoon The Hangover gezien, heb geen persoonlijke ervaringen met verkrachtingsdrugs :lol:

Haha dat geloof ik niet ..
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:25 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Yup, robert kom morgenmiddag eerst naar Kampen City en dan nemen we de trein van half 9 richting 's Hertogenbosch :thumbsup:

Haha okeee.
Ik pak toevallig ook de trein om half 9 op hillegom station dus maybe komen we wel rond de zelfde tijd aan.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 14:37 

Hardtraxxer

jeone schreef:

Volgens mij werkt het dan als een soort mini-speed ofso.
Maat van mij heeft het een keer gedaan, je wordt volgens mij gewoon iets scherper.

@ pepepe paar pagina's terug over pupillen,
Nou, wij stonden in de rij om een discotheek binnen te gaan, en daar stond ik dus met die vrouwen te praten. Een paar vienden van mij stonden er ook bij.
En dan zegt ze juist tegen mij dat ik pillen op heb omdat mijn pupillen zo groot zijn. Ja het was donker, maar blijkbaar waren mijn pupillen nóg groter dan die van de rest.
Maargoed, ze smeekte me bijna om met hun mee te gaan, dus erg storend zal het niet geweest zijn :P
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen