Net weeste stappen in Ehv en voor het eerst een sleutelpuntje speed gehad. Ik had wat moeite met 'scheppen' dus ik weet niet precies hoeveel ik heb gehad. Sowieso zou ik niet weten hoeveel mg een sleutelpunt bevat. Iemand een idee?
Ik zat het eerste kwartier maar te wachten en te wachten totdat ik iets voelde. Ik voelde helemaal niks opkomen.
Ik had van te voren al wel flink wat bier gedronken en de alcoholconsumptie werd ook niet minder na de pep inname.
Het eerste uur had ik echt het gevoel alsof er een brok pep in mijn keel bleef hangen, heb een paar keer keihard staan hoesten maar dat hielp niet, ook drinken hielp niet, dit was een erg onprettig gevoel.
Daarna voelde ik dus nog steeds niet echt iets.
'Achteraf' kan ik wel zeggen dat ik me op het eind erg energiek voelde en niet naar huis wilde, jammer dat de rest daar anders over dacht.
Maar toen ik in de gaten kreeg dat iedereen naar huis wilde zag ik ook wel dat ik aardig aan het kaakschaatsen was. Dit kon ik zelf wel controleren, maar nu ben ik thuis en laat ik alles de vrije loop en is het zelfs erger als met xtc.
Ook was ik in gesprek met twee vrouwen, allemaal leuk en aardig, maar zij vroegen opeens ofdat ik pillen op had omdat ik zulke grote pupillen had. Toen ik thuis kwam keek ik meteen in de spiegel (met best veel licht, oke) en toen waren mijn pupillen gewoon normaal.
Even samenvatting in het kort:
+ Punten:
+ Ik ben redelijk normaal gebleven.
+ Het heeft me niks gekost.
+ Mijn vrienden hebben niks gemerkt
+ Ik heb me goed gevoeld.
+ Ik had veel gedronken maar heb het gevoel dat ik redelijk 'nuchter' was.
+ Ik kon me dus normaal gedragen en ik zei geen gekke dingen.
- Punten:
- Ik sta hier echt hard te kaakschaatsen
- Vreemde mensen zagen dat ik grote pupillen had
- Ik weet niet of ik nu wel kan slapen
Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
6 November, Masters of Hardcore, ga ik zeker meer proberen