Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 20:54 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
maar olifantjes zijn beter :$

Het is maar wat je beter vind... Ik vind het kutpillen net zoals de bomen en de ff's. Rode duiven en canadezen :love:

haha :P canadezen zijn inderdaad ook heerlijk, heb er ook nog aardig vooraadje van liggen :love:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 20:59 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
haha :P canadezen zijn inderdaad ook heerlijk, heb er ook nog aardig vooraadje van liggen :love:

Haha ja hier liggen er bij een maat ook nog genoeg voor nog een lange tijd door te komen :P
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 23:05 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Het is maar wat je beter vind... Ik vind het kutpillen net zoals de bomen en de ff's. Rode duiven en canadezen :love:

Hoezo olifanten, bomen en ff's kut? Gewoon omdat ze zo sterk zijn of?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 23:17 

Hardtraxx Newbie

Yo yo

Klein vraagje:

Ik heb maandje geleden al is kristalle (mdma) gebruikt en was echt nice :)

Nu ga ik binnekort rode dollars proberen, is het gevoel te vergelijken met kristallen?

Of...

Zou 128 mg bevatten.

Eerste keer gebruik van bol ^^
Bericht Geplaatst op 28 okt 2010 23:57 

Hardtraxx Addict

BassHunt3r schreef:
Yo yo

Klein vraagje:

Ik heb maandje geleden al is kristalle (mdma) gebruikt en was echt nice :)

Nu ga ik binnekort rode dollars proberen, is het gevoel te vergelijken met kristallen?

Of...

Zou 128 mg bevatten.

Eerste keer gebruik van bol ^^

DOM BEZIG

Sorry haha, maar ik wil je gewoon echt duidelijk maken dat je zo geen XTC moet gebruiken.
Houd tussen je gebruik minimaal 2 maanden in. Zo bespaar je je hersennen en kan je altijd volop genieten van je drugs.
Nu is het natuurlijk niet zo erg, aangezien je het pas 1 keer gedaan hebt, dus deze keer zal ik het door de vingers zien haha.
Het is echter wel zo dat als jij vaker dan 1 keer in de 2 maanden gebruikt, je dat lekkere gevoel gaat kwijtraken en achteraf ga je daar zeker spijt van krijgen!!

Maargoed, om je vraag te beantwoorden:
Ikzelf vind wel dat er een klein verschil merkbaar is tussen kristallen en pillen.
Als ik een capsule met kristallen neem word ik daar heel erg sloom en berig van, je gaat net ff IETS zweveriger.
Vind voor op een feest pillen wat lekkerder aangezien ik daar altijd wat energieker van word. Geen idee waar dit aan zal liggen want ik heb gewoon zuivere mdma pillen zonder andere stoffen.
Zou misschien een placebo effect kunnen zijn, who knows.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 01:39 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Foei, ff's en olifanten heb ik als stukken lekkerder ervaren dan die canadezen ;)
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 01:45 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Foei, ff's en olifanten heb ik als stukken lekkerder ervaren dan die canadezen ;)

Same here, de maker van die pillen is echt heilig :worship:

Echt kut trouwens, ik heb nu al sinds het weekend de blaftyfus. Ik ga nooit meer aan de alcohol, is veel slechter voor je dan harddrugs :(
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 03:16 

Hardtraxx Addict

chukkels de blaftyfus van alcohol?
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 03:33 

Hardtraxx Veteran

Nou, ik heb me afgelopen weekend een beetje laten gaan, ik kan me van zaterdagnacht niks meer herrinneren (tussen 2 en 5 's nachts) en vrijdag had ik 's middags na m'n tentamens aan iets meer dan een uur genoeg om dronken te worden xd

Dus ja, denk dat het daar door komt :P
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 04:09 

Hardtraxxer

Net weeste stappen in Ehv en voor het eerst een sleutelpuntje speed gehad. Ik had wat moeite met 'scheppen' dus ik weet niet precies hoeveel ik heb gehad. Sowieso zou ik niet weten hoeveel mg een sleutelpunt bevat. Iemand een idee?
Ik zat het eerste kwartier maar te wachten en te wachten totdat ik iets voelde. Ik voelde helemaal niks opkomen.
Ik had van te voren al wel flink wat bier gedronken en de alcoholconsumptie werd ook niet minder na de pep inname.
Het eerste uur had ik echt het gevoel alsof er een brok pep in mijn keel bleef hangen, heb een paar keer keihard staan hoesten maar dat hielp niet, ook drinken hielp niet, dit was een erg onprettig gevoel.
Daarna voelde ik dus nog steeds niet echt iets.
'Achteraf' kan ik wel zeggen dat ik me op het eind erg energiek voelde en niet naar huis wilde, jammer dat de rest daar anders over dacht.
Maar toen ik in de gaten kreeg dat iedereen naar huis wilde zag ik ook wel dat ik aardig aan het kaakschaatsen was. Dit kon ik zelf wel controleren, maar nu ben ik thuis en laat ik alles de vrije loop en is het zelfs erger als met xtc.
Ook was ik in gesprek met twee vrouwen, allemaal leuk en aardig, maar zij vroegen opeens ofdat ik pillen op had omdat ik zulke grote pupillen had. Toen ik thuis kwam keek ik meteen in de spiegel (met best veel licht, oke) en toen waren mijn pupillen gewoon normaal.

Even samenvatting in het kort:
+ Punten:
+ Ik ben redelijk normaal gebleven.
+ Het heeft me niks gekost.
+ Mijn vrienden hebben niks gemerkt
+ Ik heb me goed gevoeld.
+ Ik had veel gedronken maar heb het gevoel dat ik redelijk 'nuchter' was.
+ Ik kon me dus normaal gedragen en ik zei geen gekke dingen.

- Punten:
- Ik sta hier echt hard te kaakschaatsen
- Vreemde mensen zagen dat ik grote pupillen had
- Ik weet niet of ik nu wel kan slapen

Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
6 November, Masters of Hardcore, ga ik zeker meer proberen ;)
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 06:47 

Hardtraxx Addict

DarkNoize schreef:
Net weeste stappen in Ehv en voor het eerst een sleutelpuntje speed gehad. Ik had wat moeite met 'scheppen' dus ik weet niet precies hoeveel ik heb gehad. Sowieso zou ik niet weten hoeveel mg een sleutelpunt bevat. Iemand een idee?

Het precieze aantal mg wat je op een sleutel schept weet ik niet precies, maar als ik zou moeten schatten zou dit denk ik 50 a 60mg zijn

Ik zat het eerste kwartier maar te wachten en te wachten totdat ik iets voelde. Ik voelde helemaal niks opkomen.

Het is niet zo dat je van een beetje pep een compleet ander gevoel krijgt, zoals je bijvoorbeeld bij X dat wel hebt. Als je wat meer gebruikt zal de rush wel wat meer aanwezig zijn.

Ik had van te voren al wel flink wat bier gedronken en de alcoholconsumptie werd ook niet minder na de pep inname.
Het eerste uur had ik echt het gevoel alsof er een brok pep in mijn keel bleef hangen, heb een paar keer keihard staan hoesten maar dat hielp niet, ook drinken hielp niet, dit was een erg onprettig gevoel.
Daarna voelde ik dus nog steeds niet echt iets.
'Achteraf' kan ik wel zeggen dat ik me op het eind erg energiek voelde en niet naar huis wilde, jammer dat de rest daar anders over dacht.
Maar toen ik in de gaten kreeg dat iedereen naar huis wilde zag ik ook wel dat ik aardig aan het kaakschaatsen was. Dit kon ik zelf wel controleren, maar nu ben ik thuis en laat ik alles de vrije loop en is het zelfs erger als met xtc.
Ook was ik in gesprek met twee vrouwen, allemaal leuk en aardig, maar zij vroegen opeens ofdat ik pillen op had omdat ik zulke grote pupillen had. Toen ik thuis kwam keek ik meteen in de spiegel (met best veel licht, oke) en toen waren mijn pupillen gewoon normaal.

Was het niet toevallig gewoon donker? Je pupillen passen zich namelijk aan aan het licht. Zelf blijven mijn pupillen, ook in hogere dosissen, vrijwel op normale grootte. Soms worden ze zelfs nog kleiner. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen.

Even samenvatting in het kort:
+ Punten:
+ Ik ben redelijk normaal gebleven. Pep blijf je vrijwel nuchter van. Je word juist scherper.
+ Het heeft me niks gekost. Pep kost sowieso geen drol xd
+ Mijn vrienden hebben niks gemerkt
+ Ik heb me goed gevoeld.
+ Ik had veel gedronken maar heb het gevoel dat ik redelijk 'nuchter' was. Pep overheerst het alcohol gevoel, dus vandaar
+ Ik kon me dus normaal gedragen en ik zei geen gekke dingen.

- Punten:
- Ik sta hier echt hard te kaakschaatsen
- Vreemde mensen zagen dat ik grote pupillen had
- Ik weet niet of ik nu wel kan slapen

Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
6 November, Masters of Hardcore, ga ik zeker meer proberen ;)
Aangezien je nog nieuw bent wat betreft het gebruik van pep, zal ik je aanraden mijn huge motherfcking post te lezen die een paar pagina's terug te vinden is. Staat veel info in ;)
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 08:14 

Donateur

PEPEPE 24/7 online tyvus gek :P
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 08:56 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:

Haha, met een saaie stage in de ICT krijg je dat he :whistle:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 09:22 

Donateur

pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:

Haha heb ik ook :lol: doe je ook ICT beheer ?

Maar nog 1 dag En dan weer lekker snoepen :yay:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 09:24 

Hardtraxx Newbie

pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:

Indd saaie kut stage, he mikkel.
hahaha
:lol:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 09:29 

Donateur

roberttt schreef:
pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:

Roberttt zit alweer te watertanden achter ze bureautje :whistle:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 09:38 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:

Haha nee, ik doe applicatie ontwikkeling.
ICT beheer vind ik niks man.. haat servers :P
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 10:04 

Donateur

Heb gister een aanbod gekregen om heel goedkoop shit in te slaan, het gaat hierbij om roze mitsu's. Ik weet het, mitsu's zijn ontzettend veel replica's van, dus ga ze sowieso eerst ff laten testen. Maarja misschien heeft iemand er ervaring mee.. heb zelf al op pillreports gekeken, daar was het wisselend het commentaar maar vooral negatief :(
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 10:55 

Donateur

Roze mitsus waren laatst MCPP. Je kan het geld beter in je reet stoppen, heb je meer plezier aan.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:00 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:

Ja veel te sterke pillen, dat vind ik linke boel. Er moest maar eens een meisje van 60kg zo een pil onwetend hoe sterk ze zijn innemen... :x En natuurlijk vinden jullie wat zo belachelijk sterke pillen slikken deze beter, maar gezond of verstandig ben je er niet mee bezig :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:17 

Donateur

dawasiknie schreef:
Roze mitsus waren laatst MCPP. Je kan het geld beter in je reet stoppen, heb je meer plezier aan.

:lol:

Thxs Daan :thumbup: toch dan maar op die lovely rode dollars houden :loving: :worship:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:27 

Hardtraxxer

Shirts zijn binnen! Ik ga alles zo in orde maken en iedereen krijgt een bericht wanneer ik hem verstuurd heb :thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:28 

Donateur

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:

Ja veel te sterke pillen, dat vind ik linke boel. Er moest maar eens een meisje van 60kg zo een pil onwetend hoe sterk ze zijn innemen... :x En natuurlijk vinden jullie wat zo belachelijk sterke pillen slikken deze beter, maar gezond of verstandig ben je er niet mee bezig :thumbdown:

Als je halfjes neemt is er niks aan de hand en dan heb ik genoeg aan anderhalve pil voor een hele avond plezier, terwijl je bij andere pillen misschien wel 3 nodig hebt. Zo kan je het ook bekijken.

Voor de onwetende mensen is het natuurlijk een ander verhaal. Een maat van mij gooide laatst 2 olifanten tegelijk in z'n mik :')
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:29 

Hardtraxxer

Net nieuwe lading gekocht, blauwe boompjes en groene olifantjes! :love:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:38 

Donateur

hsrobin schreef:
Net nieuwe lading gekocht, blauwe boompjes en groene olifantjes! :love:

:drool: :love:

Deeltjesversneller schreef:
Shirts zijn binnen! Ik ga alles zo in orde maken en iedereen krijgt een bericht wanneer ik hem verstuurd heb :thumbup:

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen