Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 19:34 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het heerlijk dat ik het ze verteld had. Gaat er toch een last van je af.
Wilde niet liegen toen ze t vroegen.

Maar nu moet ik elke keer na gebruik nog harder liegen dan ik die ene keer had kunnen doen :/

Ze hebben het maar te begrijpen, ben bijna 21, woon op mezelf, zelfstandig genoeg. Ga er (eerst niet, nu wel) verstandig mee om en vreet zo veel mogelijk vitaminepillen om te compenseren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 19:50 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Ik vond het heerlijk dat ik het ze verteld had. Gaat er toch een last van je af.
Wilde niet liegen toen ze t vroegen.

Maar nu moet ik elke keer na gebruik nog harder liegen dan ik die ene keer had kunnen doen :/

Ze hebben het maar te begrijpen, ben bijna 21, woon op mezelf, zelfstandig genoeg. Ga er (eerst niet, nu wel) verstandig mee om en vreet zo veel mogelijk vitaminepillen om te compenseren :P

Het is onderhand je eigen leven.

Mijne weten het ook, vinden het niet leuk maar zeggen ook, we kunnen je niks verbieden maar we staan er niet achter en ga er aub verstandig mee om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 19:56 

Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:
Het is onderhand je eigen leven.

Mijne weten het ook, vinden het niet leuk maar zeggen ook, we kunnen je niks verbieden maar we staan er niet achter en ga er aub verstandig mee om.

Idd :)

Maar mijn moeder ziet het zo: XTC, coke, heroine, crack.. Harddrugs is harddrugs.
Je weet nooit wat je krijgt, kan niemand vertrouwen, je raakt er meteen aan verslaafd en je gaat er aan kapot en meestal dood.

Dat is de enige waarheid die ze kent en wil kennen :thumbdown: :list:

Maar goed, ga nog wel eens met m'n pa alleen praten misschien dat ik t hem kan laten begrijpen :P

Mol, heb jij niet een leuk foldertje ofzo waar het een beetje waarheidsgetrouw en (ook alle slechte dingen natuurlijk) minder slecht uit naar voren komt? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 19:57 

Donateur

Lars55 schreef:
dawasiknie schreef:
Op Dominator hadden ze labello en aanstekers, was wel chill. En op Hysteria ook ff een snoepje gepakt (die van Haribo haha).
Citaat:
ga je niet?

Ik ga wel, maar grote kans dat ik heel de avond nuchter blijf.

Ik ga hem ook nuchter pakken denk ik. je weet niet hoe het loopt maar ga het wel proberen.

Dus alleen nog Music als drugg;)

Ja na Hysteria (wilde eerst niks maar het eindigde met behoorlijk wat teringzooi) weet ik dat maar al te goed :P .
Ik ga echt alleen gebruiken als ik voor het feest heb gevoetbald en me krachteloos voel rond 2/3 uur. Anders gewoon helemaal niks, ook geen alcohol. Zit namelijk ook in een tamelijk belangrijke periode op school ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 20:20 

Hardtraxxer

Citaat:
Ja na Hysteria (wilde eerst niks maar het eindigde met behoorlijk wat teringzooi) weet ik dat maar al te goed :P .
Ik ga echt alleen gebruiken als ik voor het feest heb gevoetbald en me krachteloos voel rond 2/3 uur. Anders gewoon helemaal niks, ook geen alcohol. Zit namelijk ook in een tamelijk belangrijke periode op school ;)

ja prioriteiten stellen he.
Kheb een ander probleem, als ik die zooi neem kan ik sowieso amper tot niet slapen. dus ik voel me de volgende 2 dagen echt ongelofelijk kut.
en heb het ook prima naar me zin zonder, dus probeer hem nuchter te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 20:36 

Hardtraxxer

@ Inno

Zo'n ouders heb ik ook, best irritant want soms wil ik er alles gewoon uitgooien maar ik weet toch dat ze het niet (willen) begrijpen dus dan houd ik mijn mond maar ook als ze ernaar vragen...

Tja als jij zelf al hebt aangeboden ze folders met informatie te geven en ze willen het gewoon niet weten, dan mogen ze niet klagen dat jij niet naar hun luistert vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 20:39 

Donateur

Er is helaas niets te doen aan het probleem dat ouders heet.
Wanneer je ouders vroeger geen losbollen waren zoals die van PNXRMX, ( xd )
heb je grote kans dat ze geïnfecteerd zijn met de jarenlange indoctrinatie over drugs.

Zie het net als geloof, wanneer jij van kinds af aan verteld ben dat het zo zit en niet anders,
dan heb je op latere leeftijd nauwelijks meer mogelijkheid om anders te denken.
Ook al hadden we fantastische folders gehad, het zou als nog niet helpen.
Je zou ze eventueel een keer kunnen verwijzen naar de website van Unity,
al staan de risico's daar duidelijk beschreven en kan dat ze alleen maar banger maken.
Grote kans ook dat ze selectief lezen en op die manier een te snel oordeel vellen.
Dat ze geen informatie van jou willen aannemen zegt in principe al genoeg.
Probeer ze anders nog te vertellen dat je regelmatig voorlichting hebt gehad op feesten,
leg er dan ook wat over uit. Vertel er dan ook bij dat het een initiatief is van verslavingszorg
stichtingen als Jellinek en Centrum Maliebaan. Die namen zullen ze bekend in de oren klinken.

Helaas zien ouders alcohol wel als volledig normaal, al is het een feit dat sigaretten en alcohol
de meeste slachtoffers maken, zowel primair als secundair. Dit beeld zal je nooit
uit ze gaan krijgen helaas. Het zit er gewoon te diep in vast geroest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 20:43 

Hardtraxx Veteran

Als ik m'n moeder vertel dat ik voorlichting heb gehad van verslavingszorg is het helemaal gebeurd :P

Ik ga het hier voorlopig bij laten. Als ze er nog op terugkomen ga ik eens goed met ze om tafel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 20:56 

Donateur

Het is een preventief initiatief van verslavingszorg, wat beter werkt dan alle voorlichtingsprojecten
van scholen en overheden bij elkaar. Al snap ik dat je ouders het moeilijk kunnen slikken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 21:01 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat ik het eerstvolgende feest waar ik nuchter heen ga weer bij m'n ouders ga slapen meteen er na. En dan net zo thuiskomen als m'n aller aller eerste grote feest.

Aanbellen
Als een gek met m'n kaken heen en weer vegen
Extreem grote ogen opzetten
Beetje wankelen
Af en toe scheel kijken

en dan:

GRAPJE :D :D

Ik ga slapen ben KAPOT! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 21:24 

Donateur

Lars55 schreef:
Citaat:

Kheb een ander probleem, als ik die zooi neem kan ik sowieso amper tot niet slapen. dus ik voel me de volgende 2 dagen echt ongelofelijk kut.

Heb je dat altijd al gehad of gebruik je de laatste tijd te vaak achter elkaar? Kan namelijk zijn dat je door regelmatig gebruik te weinig serotonine meer over hebt om goed te kunnen slapen, e.e.a. heeft namelijk wel met elkaar te maken.

Mij gaat het met Fusion puur om het wakker blijven en volhouden tot het einde. Naar m'n zin heb ik het (zeker op dat feest) ook wel zonder pillen of wat dan ook. Hoewel ik stiekem best ook zou willen als ik straks al die spacehoofden naast me zie :P . Nja maar lekker wachten tot Qlimax/Qountdown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 21:26 

Donateur

:worship: hahah Inno, kwam jij zo je eerste feest thuis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 21:39 

Hardtraxxer

Elke keer als ik ook maar over een feest begin of er naar toe ga is het van:
''En je blijft uit de buurt van drugs en andere rommel hè!!!! :mad: ''
Uiteraard zeg ik dan dat ik dat ook doe.
Heb al wel vaak geïrriteerd aangegeven dat ze daar eens mee op mogen houden, na 20× hetzelfde aan te horen valt het een beetje in herhaling.

En als ze er achter komen wat ik uitspook is het feest letterlijk afgelopen voor mij, dan kan ik beter op mezelf gaan wonen denk ik :')

Maar tot nu toe gaat alles goed ;)
Gewoon smorgens om half 10 thuiskomen, papa en mama aan het ontbijt, even een klein praatje maken van hoe het was en naar bed.
En dan bij het avondeten te horen krijgen: ''Je zag er nog best goed uit vanmorgen''

:innocent:

EDIT: Aan mij zie je het ook amper volgens mij (vind ik zelf). Maat van mij ligt van een halve al helemaal te kaakschaatsen van hier tot verweg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 21:53 

Donateur

Zooo net ff flink wat Rode dollars ingekocht! :D genoeg voor komend jaar :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 21:56 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Lars55 schreef:
Citaat:

Heb je dat altijd al gehad of gebruik je de laatste tijd te vaak achter elkaar? Kan namelijk zijn dat je door regelmatig gebruik te weinig serotonine meer over hebt om goed te kunnen slapen, e.e.a. heeft namelijk wel met elkaar te maken.

Mij gaat het met Fusion puur om het wakker blijven en volhouden tot het einde. Naar m'n zin heb ik het (zeker op dat feest) ook wel zonder pillen of wat dan ook. Hoewel ik stiekem best ook zou willen als ik straks al die spacehoofden naast me zie :P . Nja maar lekker wachten tot Qlimax/Qountdown.

Ik heb het niet altijd gehad, maar het is niet zo dat ik heel vaak gebruik, had het na mysteryland ook, toen had ik echt al 2 maanden niet gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 22:02 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Op Dominator hadden ze labello en aanstekers, was wel chill. En op Hysteria ook ff een snoepje gepakt (die van Haribo haha).
Citaat:
ga je niet?

Ik ga wel, maar grote kans dat ik heel de avond nuchter blijf.

Niet meer aan de 4fmp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 22:15 

Donateur

Jawel maar zoals ik al zei, beslis pas ter plekke of ik ga gebruiken of niet ;) . Dus neem maar gewoon mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 22:20 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Jawel maar zoals ik al zei, beslis pas ter plekke of ik ga gebruiken of niet ;) . Dus neem maar gewoon mee :)

:thumbsup: Ik vind het ideaal, ben toch pas om 11u thuis, tegen dan zal ik wel kunnen slapen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 22:22 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Heb al wel vaak geïrriteerd aangegeven dat ze daar eens mee op mogen houden, na 20× hetzelfde aan te horen valt het een beetje in herhaling.

En als ze er achter komen wat ik uitspook is het feest letterlijk afgelopen voor mij, dan kan ik beter op mezelf gaan wonen denk ik :')

Gewoon smorgens om half 10 thuiskomen, papa en mama aan het ontbijt, even een klein praatje maken van hoe het was en naar bed.
En dan bij het avondeten te horen krijgen: ''Je zag er nog best goed uit vanmorgen''

EDIT: Aan mij zie je het ook amper volgens mij (vind ik zelf). Maat van mij ligt van een halve al helemaal te kaakschaatsen van hier tot verweg.

Ik scheet hem dus ook 20000 kleuren hé toen ik thuis kwam van Fusion. Het enige wat ik zei was ´goedemorgen, ik ben moe, weltrusten`. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 22:42 

Donateur

Ik vertel mijn ouders altijd de verhalen dat mensen mij om drugs vragen en die keer dat ik bij de Feestfabriek uit de rij werd gepikt omdat ik er zogenaamd uitzag alsof ik drugs had gebruikt. Daar lopen we elkaar steeds een beetje mee te plagen, en iedere keer als ik naar een feest ga is het weer van "niet teveel snuiven he" :lol:

Ik heb 1 keer nog half kaakschaatsend en met een lulkick van hier tot tokyo aan de ontbijttafel gezeten met m'n ouders, dat was na InQontrol. Maar die hadden niks door. Ga het ze ook niet vertellen, laat ze maar lekker in de waan dat ik een hele correcte jongen ben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 23:48 

dawasiknie schreef:
Ik vertel mijn ouders altijd de verhalen dat mensen mij om drugs vragen en die keer dat ik bij de Feestfabriek uit de rij werd gepikt omdat ik er zogenaamd uitzag alsof ik drugs had gebruikt. Daar lopen we elkaar steeds een beetje mee te plagen, en iedere keer als ik naar een feest ga is het weer van "niet teveel snuiven he" :lol:

Ik heb 1 keer nog half kaakschaatsend en met een lulkick van hier tot tokyo aan de ontbijttafel gezeten met m'n ouders, dat was na InQontrol. Maar die hadden niks door. Ga het ze ook niet vertellen, laat ze maar lekker in de waan dat ik een hele correcte jongen ben ;)

Haha geweldig, vooral als je er een beeld bij krijgt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 07:56 

Hardtraxx Elite

Ouders zijn naief, volgens mij weten de meeste het heus wel hoor. Alleen liegen ze hun eigen liever wat voor :aww: Jammer dat mijn moeder er niet meer is, ik zou me er net op verheugd hebben om met haar erover te kunnen praten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 13:41 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
DarkNoize schreef:

Ik scheet hem dus ook 20000 kleuren hé toen ik thuis kwam van Fusion. Het enige wat ik zei was ´goedemorgen, ik ben moe, weltrusten`. :P

Dat had ik na Koninginnedag, ik hoorde m'n moeder op de badkamer dus ik liep vlug door en zei om het hoekje ff snel Welterusten. Kwam ze daarna m'n kamer binnen deed ik m'n ogen halfdicht en zei "ben moe ga slapen". 's ochtends zei ze: Je was zeker dronken of niet? Ja mam... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 14:56 

Hardtraxxer

Als ik zo die verhalen lees, moeten meer mensen hier serieus gewoon overwegen een goede dosis koffie / energydrinks naar binnen te gooien, daar blijf je ook wel op wakker. Het is msshn niet zo goed voor je, maar altijd beter dan je kanis vol douwen met die geletterde snoepjes. Plus, van energy en koffie blijf je gewoon lekker nuchter...voor mij persoonlijk blijft zo'n feest dan toch leuker.

En verder: Blijkbaar vragen je ouders het niet voor niks, zeker als je de verhalen leest van mensen die nu gewoon altijd 'de stuff' moeten hebben op een feest. Je mag me suf vinden, maar het is gewoon een feit dat in sommige gevallen erg lastig kan zijn om er vanaf te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 14:57 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Ouders zijn naief, volgens mij weten de meeste het heus wel hoor. Alleen liegen ze hun eigen liever wat voor :aww: Jammer dat mijn moeder er niet meer is, ik zou me er net op verheugd hebben om met haar erover te kunnen praten. :P

Erg vervelend, ik voel met je mee :(
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen