Hoe is dat 2c-b op feesten? 20mg droppen (niet snuiveng), dat je wel lekker naar je zin hebt, maar niet enorm loopt te trippen. Aanrader?wrote:Je moet wel erg veel ervaring hebben met psychedelica voor je dat op een feest doet inderdaad, zeker op een hardstyle feest. Het fucked inderdaad wel aardig met je hoofd namelijk. Op Fusion had ik ook 2cb op en het was best een unieke leuke ervaring maar ook erg vaagwrote:Lijkt mij dus helemaal niks! Goser die ik ken dacht lekker op houseqlassics een capsule kristalle te kopen van iemand, bleek dus een capsule 2cb zijn met een flinke dosis erin. Hij was helemaal gek geworden, was bang geworden voor iedereen, dacht dat iedereen naar hem keek, en dat iemand ze pet had gejat terwijl die die nog geeneens bij zich had. Uiteidndelijk is die neer EHBO gegaan..die konde niks doen, en toen is die maar in ze eentje naar huis gegaan![]()
Als ik dat hoor wil ik nog geeneens het risico lopen, met trip drugs op feestenMaar Ricardo heeft dus ook al aardig wat ervaring met 2c's hoor. Op een Goa/Psytrance feest lijkt het me wel super, daar staat toch iedereen te spacen
Ik krijg net ook te horen dat 4-FMP een goede combi ermee is, maar dat men dan eerst de 4-FMP moet droppen (en evt. Methylone) en daarna pas de 2c-b. Wat is het voordeel daaraan ipv eerst 2c-b om vervolgens 3,5 uur later over te stappen op 4-FMP en Methylone?