Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 466, 467, 468, 469, 470, 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 18:56 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Lijkt mij dus helemaal niks! Goser die ik ken dacht lekker op houseqlassics een capsule kristalle te kopen van iemand, bleek dus een capsule 2cb zijn met een flinke dosis erin. Hij was helemaal gek geworden, was bang geworden voor iedereen, dacht dat iedereen naar hem keek, en dat iemand ze pet had gejat terwijl die die nog geeneens bij zich had. Uiteidndelijk is die neer EHBO gegaan..die konde niks doen, en toen is die maar in ze eentje naar huis gegaan :/

Als ik dat hoor wil ik nog geeneens het risico lopen, met trip drugs op feesten

Je moet wel erg veel ervaring hebben met psychedelica voor je dat op een feest doet inderdaad, zeker op een hardstyle feest. Het fucked inderdaad wel aardig met je hoofd namelijk. Op Fusion had ik ook 2cb op en het was best een unieke leuke ervaring maar ook erg vaag :P Maar Ricardo heeft dus ook al aardig wat ervaring met 2c's hoor. Op een Goa/Psytrance feest lijkt het me wel super, daar staat toch iedereen te spacen :cool:

Hoe is dat 2c-b op feesten? 20mg droppen (niet snuiveng), dat je wel lekker naar je zin hebt, maar niet enorm loopt te trippen. Aanrader?

Ik krijg net ook te horen dat 4-FMP een goede combi ermee is, maar dat men dan eerst de 4-FMP moet droppen (en evt. Methylone) en daarna pas de 2c-b. Wat is het voordeel daaraan ipv eerst 2c-b om vervolgens 3,5 uur later over te stappen op 4-FMP en Methylone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 16:44 

Donateur

Ik heb een vraagje over druukks en de beste plek is natuurlijk dit :D

Op Intents Festival wil ik overdag PEP gaan gebruiken, en 's avonds een snoepje.
Hoe is deze combi, zijn er mensen die dit afraden of vinden dat het een negatieve werking heeft?
Zelfde hoorde ik dat vooral het energieke zal overheersen als ik een snoepje zou nemen, klopt dit?
Nou ik hoor het wel

alvast bedankt :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 18:26 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Ik heb een vraagje over druukks en de beste plek is natuurlijk dit :D

Op Intents Festival wil ik overdag PEP gaan gebruiken, en 's avonds een snoepje.
Hoe is deze combi, zijn er mensen die dit afraden of vinden dat het een negatieve werking heeft?
Zelfde hoorde ik dat vooral het energieke zal overheersen als ik een snoepje zou nemen, klopt dit?
Nou ik hoor het wel

alvast bedankt :kiss2:

Ik heb persoonlijk redelijk slechte ervaring met deze volgorde. Ik heb dit 2x gedaan en je word behoorlijk vaag van het snoepje omdat pep eigenlijk heel erg lang werkt. Het werkt elkaar tegen zegmaar op een hele vage mannier. Andersom is een betere optie. Dan is het snoepje uitgewerkt dan ga je over op pep en heb je geen last dat ze elkaar tegen gaan werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 11:03 

Hardtraxxer

Kan het eigenlijk kwaad om verschillende X door elkaar te nemen?
Heb hier nog een eekhoorntje en een halve triforce, riskant of maakt t niet uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 11:06 

Hardtraxx Veteran

TwizTed-Mind schreef:
Heb hier nog een eekhoorntje en een halve triforce, riskant of maakt t niet uit?

Maakt niet uit. De werkzame stof is hetzelfde, alleen de hoeveelheid verschilt van pil tot pil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 11:15 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
TwizTed-Mind schreef:

Maakt niet uit. De werkzame stof is hetzelfde, alleen de hoeveelheid verschilt van pil tot pil.

Dan hoef ik me daar gelukkig dus geen zorgen om te maken :)\
Thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 13:32 

Donateur

Wat PNXRMX zegt klopt inderdaad. Je komt vaak mensen tegen die zeggen van jaa, elke XTC pil werkt anders.
XTC=MDMA , MDMA werkt altijd hetzelfde, de ene pil kan anders werken dan de andere door.

-De hoeveelheid MDMA in een pil.
maar ook de settings zijn heel belangrijk.
-de sfeer
-de warmte
-de maaginhoud
-zit je goed in je vel of niet.

Maar als je 2 verschillende tegelijk neemt, maakt het echt geen drol uit of na elkaar

Mensen die zeggen dat de ene pil gaan space, en van de andere pil energie krijgen (terwijl het beide gewoon XTC met MDMA is) de mensen die sporen niet :P
XTC=XTC
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 15:15 

Hardtraxx Addict

TwizTed-Mind schreef:

't Kan zoals al gezegd, geen kwaad, maar houd wel rekening met de opkomst van de pillen. In dit geval zijn het beide vrij zware noten, dus denk ik dat het niet zo veel uitmaakt. Maar in het geval van een duidelijk verschil in mg's, zou ik de zwaardere altijd later droppen dan de lichte :) Anders mis je die heerlijke rush...

Er zit wel degelijk verschil tussen de pillen. MDMA = wel MDMA, maar er zit volgens mij vaak genoeg verschil in de synthese van de stof en of deze wel of niet correct is afgemaakt. Het testcentrum zal alsnog op pure MDMA stuiten!

Maar over het algemeen zijn de factoren genoemd door Kevin van grote invloed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Er zit wel degelijk verschil tussen de pillen. MDMA = wel MDMA, maar er zit volgens mij vaak genoeg verschil in de synthese van de stof en of deze wel of niet correct is afgemaakt. Het testcentrum zal alsnog op pure MDMA stuiten!

Waar baseer je dat op en waarom zou het dan een ander effect hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 15:43 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
mr_vertigo schreef:

Waar baseer je dat op en waarom zou het dan een ander effect hebben?

Ik zal de bron even voor je opzoeken zo, maar ik heb het hier niet handig opgeschreven. Het effect is nog hetzelfde. Het is niet alsof je van de een gaat stuiteren en van ander verliefd wordt op iedereen, maar denk dat het wel een rol speelt in, ik noem het maar even, "het karakter" van de pil.

Iedereen heeft andere ervaringen bij verschillende pillen, maar toch zijn er duidelijke overeenkomsten te herkennen bij bepaalde soorten. Zoals laatst op Loudness... dropte mijn maatjes en ik allemaal de zelfde noot (schoon 120-135mg), eentje die we nog nooit hadden gehad en hij vertoonde bij ons allemaal een herkenbaar patroon. Ik vermoed zelf dat er toch altijd wel wat andere rotzooi in die bindmiddelen zit van pillen, die op een een of andere manier effect hebben...

In ieder geval kan jij probleemloos die eekhoorn en je halve triforce droppen op dezelfde avond, al zou ik al genoeg hebben aan 1 eekhoorntje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 15:44 

Donateur

mr_vertigo schreef:

MDMA = MDMA , het enige wat erbij zit zal Bindmiddel zijn, of kleurstoffen. Als je andere "synthetische" MDMA heb zoals jij zegt, is het goed pure meer maar troep. Maar tegenwoordig kom je dat niet vaak tegen.
Testresultaten liegen er niet om ;) en deze discussie is al te vaak hier gevoerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 16:09 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
mr_vertigo schreef:

MDMA = MDMA , het enige wat erbij zit zal Bindmiddel zijn, of kleurstoffen. Als je andere "synthetische" MDMA heb zoals jij zegt, is het goed pure meer maar troep. Maar tegenwoordig kom je dat niet vaak tegen.
Testresultaten liegen er niet om ;) en deze discussie is al te vaak hier gevoerd

Ik wil inderdaad geen oude discussie opwakkeren of wat dan ook:P... maar ik snap deze zin niet helemaal:

" Als je andere "synthetische" MDMA heb zoals jij zegt, is het goed pure meer maar troep. "

En dan met name niet, wat je bedoeld met, synthetische MDMA die ik heb?! Dat is nou eenmaal een synthetische stof, bij iedereen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 16:10 

Hardtraxxer

Nou het gaat mij puur om t feit dat te veilig is :P
Gelukkig is dat t dus kan niet wachtenn <3
Thankx y'all
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 16:15 

Donateur

mr_vertigo schreef:
er zit volgens mij vaak genoeg verschil in de synthese van de stof en of deze wel of niet correct is afgemaakt. Het testcentrum zal alsnog op pure MDMA stuiten!

Jaa ik zei het beetje verkeerd, maar ik doelde op deze zin. ;) Dat dit niet klopt, kwam het eigenlijk op neer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:21 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Mensen die zeggen dat de ene pil gaan space, en van de andere pil energie krijgen (terwijl het beide gewoon XTC met MDMA is) de mensen die sporen niet :P
XTC=XTC

En TOCH durf ik te beweren dat ik van een Groene Canadees harder én beter ga, dan van een Q-Dance. Zelfs al is die Q-Dance zwaarder. En kom niet aan met rustperiodes dit en dat, want ik heb mindere rustperiodes gehad bij bijvoorbeeld een Eekhoorn, Triforce, of whatever dan bij een Q-Dance.

Ik snap ook wel dat MDMA MDMA is, maar iets zorgt ervoor dat de Q-Dance bij mij minder werkt. Hell, ik durf zelfs te stellen dat als ik geeneens zou weten wat voor pil ik zou nemen (geef mij in dezelfde setting geblinddoekt een Q-Dance en een Eekhoorn) dat ik op de Eekhoorn beter ga.

Misschien is het de kleurstof die afbreuk doet of iets dergelijks, maar het kan gewoon geen toeval zijn :P

Ik ben het dus compleet met Vertigo eens (yes, ik heb eindelijk eens een medestander hierin :yay: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:29 

Bierkoning

ff een vraagje:

Ik heb de komende 2 weken examens, en nou heb ik altijd al moeite gehad met concentreren, en dat maakte voorheen nooit zo heel veel uit, maar nu ben ik bang dat het echt ten koste kan gaan van m'n examens.
Daarnaast heb ik de laatste tijd echt heel veel moeite met slapen, ik lig elke nacht wakker tot 3 uur en vorige week vrijdag zelfs de hele nacht...

Weet iemand mss iets wat écht helpt tegen deze 2 dingen de komende 2 weken (of het nou een soort van medicijn/drug is of niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:37 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
ff een vraagje:

Ik heb de komende 2 weken examens, en nou heb ik altijd al moeite gehad met concentreren, en dat maakte voorheen nooit zo heel veel uit, maar nu ben ik bang dat het echt ten koste kan gaan van m'n examens.
Daarnaast heb ik de laatste tijd echt heel veel moeite met slapen, ik lig elke nacht wakker tot 3 uur en vorige week vrijdag zelfs de hele nacht...

Weet iemand mss iets wat écht helpt tegen deze 2 dingen de komende 2 weken (of het nou een soort van medicijn/drug is of niet).

Dat wakkerliggen heb ik ook af en toe, maar dat komt omdat ik 's nachts altijd aan heel veel dingen ga denken en daardoor wakker blijf. Allemaal dingen plannen enzo :P Doe jij dat ook of niet? Mja iig: Promethazine of Codeine xd Vroeger toen ik ziek was ofzo en niet kon slapen nam ik Promethazine. Nu als ik echt niet kan slapen Codeine ;) maar codeine is eigenlijk tegen hoesten maar maakt je ook suf en slaperig, er zijn ook middelen speciaal voor om in slaap te vallen hoor xd
Verder helpt: optijd naar bed gaan, niet te laat eruit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
ff een vraagje:

Je kan voor slaapmiddelen gaan en spierverslappers. Medicijnen als Diazepam, flunitrazepam en dergelijke. Echter kan je deze alleen op voorschrift van dokter krijgen of via het illegale circuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:58 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
ff een vraagje:

Je kan voor slaapmiddelen gaan en spierverslappers. Medicijnen als Diazepam, flunitrazepam en dergelijke. Echter kan je deze alleen op voorschrift van dokter krijgen of via het illegale circuit.

Fluitje van een cent. Je zegt gewoon tegen je dokter "ik ben overspannen" en hij schrijft je oxazepam voor, en als je een beetje geluk hebt en goed toneel kan spelen dat je er heel erg aan toe bent diazepam.

Alleen zou ik dat nou net niet gebruiken als je examens hebt. Ik heb zelf een tijdje lang oxazepam gebruikt omdat ik overspannen was, maar dat spul is dodelijk voor je concentratie. Je wordt er alleen maar suf en slaperig van. Ook leuk natuurlijk, maar niet echt wat je wil als je toetsen moet maken. Je kan beter valeriaanwortel nemen. Dat is rustgevend, goed om in slaap te vallen, maar verminderd niet je concentratie. Bovendien is het legaal verkrijgbaar in elke drogisterij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:00 

Hardtraxx Veteran

En 5-HTP dan? Want dat is ook rustgevend en een redelijk werkend slaapmiddel. Daarbovenop is het ook nog eens goed voor je serotonine-aanmaak ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:02 

Hardtraxxer

Een vraagje, ik heb de afgelopen 2 feesten voor de eerste keren gesnoven. Mijn eerste feestje overdag 2 puntjes pep en s'avonds nog wat sos naar binnen gewerkt, alleen toen kreeg ik een bloedneus.
De week na dit feest heb ik ook een keer een bloedneus gehad. Laatst op een ander feest voor de 2e keer gesnoven, en ook 2 maal. Weer na de 2e keer een bloedneus gekregen en de dag daarna ook nog een.
Mijn vrienden hebben hier totaal geen last van, ben ik er gewoon overgevoelig voor? En is dit heel schadelijk?

Alvast bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:04 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
ff een vraagje:

Fluitje van een cent. Je zegt gewoon tegen je dokter "ik ben overspannen" en hij schrijft je oxazepam voor, en als je een beetje geluk hebt en goed toneel kan spelen dat je er heel erg aan toe bent diazepam.

Alleen zou ik dat nou net niet gebruiken als je examens hebt. Ik heb zelf een tijdje lang oxazepam gebruikt omdat ik overspannen was, maar dat spul is dodelijk voor je concentratie. Je wordt er alleen maar suf en slaperig van. Ook leuk natuurlijk, maar niet echt wat je wil als je toetsen moet maken. Je kan beter valeriaanwortel nemen. Dat is rustgevend, goed om in slaap te vallen, maar verminderd niet je concentratie. Bovendien is het legaal verkrijgbaar in elke drogisterij.

Ik zei ook niet dat het niet makkelijk was. :P

Tja..dat is wat ik zou doen. Voor zover ik weet ben je de volgende dag dan gewoon uitgerust, maar dat verschilt vast per persoon. Al is het misschien slim om bijvoorbeeld iets als valeriaanwortel te nemen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:05 

Hardtraxx Veteran

Juggernaut schreef:
Een vraagje, ik heb de afgelopen 2 feesten voor de eerste keren gesnoven. Mijn eerste feestje overdag 2 puntjes pep en s'avonds nog wat sos naar binnen gewerkt, alleen toen kreeg ik een bloedneus.
De week na dit feest heb ik ook een keer een bloedneus gehad. Laatst op een ander feest voor de 2e keer gesnoven, en ook 2 maal. Weer na de 2e keer een bloedneus gekregen en de dag daarna ook nog een.
Mijn vrienden hebben hier totaal geen last van, ben ik er gewoon overgevoelig voor? En is dit heel schadelijk?

Zoals je merkt verschilt het per persoon.
De ene persoon krijgt een bloedneus, de andere niet.

Het laat je in ieder geval weten dat het niet goed voor je is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:11 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Juggernaut schreef:

Maar god wat is het lekker :love: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:15 

Hardtraxx Veteran

Juggernaut schreef:
Olijfboompje schreef:
Juggernaut schreef:

Maar god wat is het lekker :love: xd

Ben ik harstikke met je eens haha :P
Achja, je kan het wel tegen gaan door je neus goed te wassen etc.

Echter is het beter helemaal niet te snuiven haha :)
Vorige  1 ... 466, 467, 468, 469, 470, 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen