Het lijstje grootste puin van de scene.wrote:Zatox, BH, Coone, Frontliner
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Idd gewoon de 4 allerkutste samen met Warface die erin staan :') Omgekeerde wereld
Geweldig grap natuurlijk dit, man man man
Eerder de DJ Clown Top 100. Met name de #1 natuurlijk, maar ook qua hde ben ik vrij verbaasd
Had het Martin Garrix overigens wel gegund, die heeft dit jaar wel bewezen gevarieerd en ijzersterk te kunnen producen (ondanks dat ik niet alles vet vind). Qua draaien, tja.
Had het Martin Garrix overigens wel gegund, die heeft dit jaar wel bewezen gevarieerd en ijzersterk te kunnen producen (ondanks dat ik niet alles vet vind). Qua draaien, tja.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Man man man.. De reden dat ik al een paar jaar niet meer stem, een grote commerciele kut grap. Dat die twee omkoop Belgen op een staan zegt genoeg, diep triest.
Was deze zomer zondag op TML, voor de ingang liepen tal van DVLM promogirls voor de DJ mag top 100 in te vullen. Heb ze toen nog verteld hoe triest ik het vond, maar ze doen ook maar gewoon waar ze voor betaald worden. Maar dit is gewoon belachelijk zielig. Die jongens moeten wel enorm trots zijn dat ze op zo een manier de nr. 1 moeten worden.
Is toch gewoon onmogelijk om zo'n lijst serieus te nemen 
Wildstylez mis ik toch wel hoor, vooral door 'toegankelijkere' sound had ik hem toch wel in de Top 100 verwacht.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Vorig jaar was de DJ MAG top 100 al bullshit, maar dit jaar is het wel echt heel erg triest gesteld.

-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik denk dat de meeste muziekliefhebbers inmiddels wel door hebben dat dit één grote grap is 
Zeker, al is de grap natuurlijk dit jaar wel echt compleet met DVLM op 1. Belachelijk dat zulke promoteams om stemmen te werven überhaupt toegestaan worden. Ik kan me niet herinneren dat er in het verleden zoveel haat op de nummer 1 is geweest als nu.wrote:Ik denk dat de meeste muziekliefhebbers inmiddels wel door hebben dat dit één grote grap is
Ik verbaas me trouwens wel echt over Noisecontrollers die eruit is geknikkerd, hoe kan dat dan? Hij stond vorig jaar nog op 67. Wildstylez stond dan nog op 95.
Verder erg vet dat Miss K8 erin staat, dat had ik zeker niet verwacht. Volgens mij de 2e hardcore artiest ooit die in de top 100 staat? Ze heeft geloof ik zelfs nog enkele productie uitgebracht dit jaar, maar wel een aantal hele vette setjes weggezet.
wrote:Het lijstje grootste puin van de scene.wrote:Zatox, BH, Coone, Frontliner
Mooi feitje, Deadmau5 werd niet eens in de twitterfeed aangegeven, ze gingen van 26 naar 24
https://twitter.com/TheJudgeyyyy/status ... 2232720385
Hij heeft namelijk nog wel eens commentaar op het lijstje
https://twitter.com/TheJudgeyyyy/status ... 2232720385
Hij heeft namelijk nog wel eens commentaar op het lijstje
deadmau5 heb ik wel langs zien komen https://twitter.com/DJmag/status/655097693761642498
Hmm vreemd? Volg de Dj Mag zelf niet via twitter maar zag een retweet langskomen waarin hij er over los gingwrote:deadmau5 heb ik wel langs zien komen https://twitter.com/DJmag/status/655097693761642498
wrote:Hij promoot het op geen enkele manier meer dus het verbaast me werkelijk niks.wrote:Raar dat Headhunterz zo laag staat, had hem wel in de top 30 verwacht.
Edit: Hoop trouwens heel erg dat DVLM lekker laag eindigen.
Ja wel, hij was gister nog op het 20.00 journaal
Toen kon je al niet meer stemmenwrote:wrote:Hij promoot het op geen enkele manier meer dus het verbaast me werkelijk niks.wrote:Raar dat Headhunterz zo laag staat, had hem wel in de top 30 verwacht.
Edit: Hoop trouwens heel erg dat DVLM lekker laag eindigen.
Ja wel, hij was gister nog op het 20.00 journaal
Hahaha, dit is echt lachwekkend. Dimitri Vegas & Like Mike op 1. Het dieptepunt is inderdaad bereikt. Zonder Tomorrowland zouden deze mannen enkel in de plaatselijk kroeg draaien. Ongelofelijk.
Qua hardstyle is deze lijst ook niet serieus te nemen. Coone, Brennan Heart en Zatox?
Leuk voor Radical Redemption dat hij nog steeds in deze lijst staat. Hij weet het merk Radical Redemption ook supersterk neer te zetten.
Verder zwaar verdiend dat Kygo in de lijst staat. Had in mijn ogen zelfs nog hoger moeten staan. Wel jammer dat Sam Feldt het niet heeft gehaald.
Qua hardstyle is deze lijst ook niet serieus te nemen. Coone, Brennan Heart en Zatox?
Leuk voor Radical Redemption dat hij nog steeds in deze lijst staat. Hij weet het merk Radical Redemption ook supersterk neer te zetten.
Verder zwaar verdiend dat Kygo in de lijst staat. Had in mijn ogen zelfs nog hoger moeten staan. Wel jammer dat Sam Feldt het niet heeft gehaald.
Grappig dat HHZ lager staat in zijn house-tijd dan in de hardstyle-tijd
Dat Wildy en NC er niet in staan is voor mij ook onbegrijpelijk
Zatox
Dat Wildy en NC er niet in staan is voor mij ook onbegrijpelijk
Zatox
Zonde voor met name Noisecontrollers, die man heeft zo'n geniaal jaar achter de rug.
Verder ook onverwacht dat Miss K8 er in staat, ik volg de hardcore niet, dus viel me op.
DV&LM een keer gezien en dat was ook één keer te veel. Niet mijn act.
Verder ook onverwacht dat Miss K8 er in staat, ik volg de hardcore niet, dus viel me op.
DV&LM een keer gezien en dat was ook één keer te veel. Niet mijn act.
Radical op 72 en NC nergens te zien.
Fuck Logic.
Fuck Logic.
Zo gek is dat toch niet? In de hardstyle-tijd stond hij bovenaan de top van het genre, in het house-genre niet. Hij heeft nog zoveel te bereiken komende jaren..wrote:Grappig dat HHZ lager staat in zijn house-tijd dan in de hardstyle-tijd![]()
Vind dit juist erg logisch, als je ziet wat een trouwe aanwezige actieve fanbase Radical heeft. Die stemmen wel.wrote:Radical op 72 en NC nergens te zien.![]()
Fuck Logic.
Inderdaad. Logic en de DJMAG is zoiets als Narsing in Oranje. Heeft geen fluit met elkaar van doen.
Zit wat in maar dat verklaart voor mij Coone echt gewoon niet. Ik krijg ziektes van deze schijtlijst.wrote:Vind dit juist erg logisch, als je ziet wat een trouwe aanwezige actieve fanbase Radical heeft. Die stemmen wel.wrote:Radical op 72 en NC nergens te zien.![]()
Fuck Logic.
Beterschap he!wrote:Zit wat in maar dat verklaart voor mij Coone echt gewoon niet. Ik krijg ziektes van deze schijtlijst.wrote:Vind dit juist erg logisch, als je ziet wat een trouwe aanwezige actieve fanbase Radical heeft. Die stemmen wel.wrote:Radical op 72 en NC nergens te zien.![]()
Fuck Logic.
Coone is gewoon fking populair in de andere werelddelen, daar komen ook veel stemmen vandaanwrote:Zit wat in maar dat verklaart voor mij Coone echt gewoon niet. Ik krijg ziektes van deze schijtlijst.wrote:Vind dit juist erg logisch, als je ziet wat een trouwe aanwezige actieve fanbase Radical heeft. Die stemmen wel.wrote:Radical op 72 en NC nergens te zien.![]()
Fuck Logic.