Hebben Dimitri Vegas & Like Mike überhaupt al eens een solo plaat uitgebracht?
Nee, altijd samen.wrote:Hebben Dimitri Vegas & Like Mike überhaupt al eens een solo plaat uitgebracht?
Nee, altijd samen.wrote:Hebben Dimitri Vegas & Like Mike überhaupt al eens een solo plaat uitgebracht?
Maar de house-scène nog altijd stuk groter dan de HS scène. Mja, om nou logica uit deze DJ Mag te gaan halen, alsjeblieft niet.wrote:Zo gek is dat toch niet? In de hardstyle-tijd stond hij bovenaan de top van het genre, in het house-genre niet. Hij heeft nog zoveel te bereiken komende jaren..wrote:Grappig dat HHZ lager staat in zijn house-tijd dan in de hardstyle-tijd![]()
Lolwrote:Nee, altijd samen.wrote:Hebben Dimitri Vegas & Like Mike überhaupt al eens een solo plaat uitgebracht?
View on YouTubewrote:Ik kan me niet herinneren dat er in het verleden zoveel haat op de nummer 1 is geweest als nu.
Die nemen die lijst veel te serieus en denken dat DV&LM echt de beste dj's ter wereld zijnwrote:Nu gaat de media commentaar leveren op de reactie van Hardwell![]()
Miss K8? Angerfist er twee keer in duswrote:Wat een lijst zeg, lachertje.![]()
Wel echt blij met Miss K8, RR en Angerfist in de lijst!
Nee ik denk over 5 jaar als ze miljoenen op de bank hebben staan.wrote:vraag me nu echt af of die 2 belgische dwarrels nu trots zijn op zichzelf![]()
Bron?wrote:Schijnbaar hebben DMLM stemmen gekocht via promotie bureaus en er ook behoorlijk voor betaald hebben..wrote:Die nemen die lijst veel te serieus en denken dat DV&LM echt de beste dj's ter wereld zijnwrote:Nu gaat de media commentaar leveren op de reactie van Hardwell![]()
wrote:Bron?
wrote:iPadje vast en dwingen je bijna om te stemmen. Best lang met die mensen staan praten, ze krijgen betaald per stem.wrote:Gaat het zoals op facebook, of is het echt dat ze je half dwingen om ter plekke op hun te stemmen? Want in dat geval is het inderdaad gewoon competititevervalsing.wrote:In Antwerpen aangesproken door promoteam van Dimitri Vegas & Like Mike, wat kinderachtig dat stemmen werven. Dat DJ Mag, hun niet uitsluit is een raadsel
En Wildstylezwrote:http://djmag.com/top100djs/top-100-djs-101-150
105. Ran-D
107. Noisecontrollers
110. Adaro
113. Atmozfears
125. Wasted Penguinz.
132. E-force
140. Psyko Punkz
145. Gunz for Hire
147. Korsakoff
Ik mis wel B-front in dit lijstje...
Kijk eens een pagina terug, modwrote:http://djmag.com/top100djs/top-100-djs-101-150
105 Ran-D
107 Noisecontrollers
110 Adaro
113 Atmozfears
125 Wasted Penguinz
132 E-Force
140 Psyko Punkz
145 Gunz For Hire