maar ook showtek wil nog wel eens eigen hardstyle tracks draaienwrote:Headhunterz staat nog altijd open voor tijdmachine boekingen, showtek niet meer
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Nieuwe binnenkomers Tchami, Bassjackers en Kygo vind ik dan weer wel leuk
geen wildstylez in de top 100 dit jaar
Misschien wel top 30?wrote:geen wildstylez in de top 100 dit jaar
nee helemaal niet, don diablo saat op 30 en is de meeste plekken gestegen (52 om precies te zijn) en wildstylez stond vorig jaar op 95 dus geen wildstylezwrote:Misschien wel top 30?wrote:geen wildstylez in de top 100 dit jaar
Denk ook dat we geen hardstyle artiesten meer gaan tegenkomen , maar wie weet.
Wildstyles vorig jaar 95e, don diablo is grootste stijger met 52 plaatsen, dus wildstyles kan nooit in de top30 komenwrote:Misschien wel top 30?wrote:geen wildstylez in de top 100 dit jaar
noisecontrollers zou mogelijk nog de enigste kanshebber zijn maar als die voor plek 15 niet langskomt zit hij er ook niet in
Uitslagen tot nu toe
94. Miss K8
87. Zatox
79. Da Tweekaz
73. Frontliner
72. Radical Redemption
53. Brennan Heart
49. Coone
48. Headhunterz
38. Angerfist
37. Showtek
Uit de top 100
- Wildstylez
- Code Black
- Noisecontrollers
94. Miss K8
87. Zatox
79. Da Tweekaz
73. Frontliner
72. Radical Redemption
53. Brennan Heart
49. Coone
48. Headhunterz
38. Angerfist
37. Showtek
Uit de top 100
- Wildstylez
- Code Black
- Noisecontrollers
hoe de fuck kunnen zowel Wildstylez als Noisecontrollers eruit zijn
hoe de fuck kan coone de beste hardstyle artiest te zijn in de dj mag top 100?wrote:hoe de fuck kunnen zowel Wildstylez als Noisecontrollers eruit zijn
Is het niet gewoon mogelijk om een realistische DJ Mag Top 100 te maken?
Of gewoon een hele andere top 100 van EDM DJ's onder een andere naam?
Of gewoon een hele andere top 100 van EDM DJ's onder een andere naam?
Niet de beste, de populairste, zeker in zuid amerika is coone echt populair, komen ongetwijfeld veel stemmen vandaan voor hemwrote:hoe de fuck kan coone de beste hardstyle artiest te zijn in de dj mag top 100?wrote:hoe de fuck kunnen zowel Wildstylez als Noisecontrollers eruit zijn
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat Noisecontrollers niet in deze lijst staat. Dacht dat hij toch wel wat populairder was dan Da Tweekaz bijvoorbeeld.
Manmanman,,,
DVLK n.01, kan het nog erger 
hoe de fucking fack kan dat dan
Doodgooien met smeekberichten om te stemmen,,wrote:hoe de fucking fack kan dat dan
Hardwell;
Zal wel over hun gaanDJ's with iPad promo teams begging for dj mag votes in the streets, really? Let the music do the talking!
Er gaat ook wel lekker veel fout zeg daar bij AMF
Last edited by AvixDJ on , edited 1 time in total.
I raise this glass to Coone, last year I had the honour of being the highest ranked hardstyle artist in the DJ Mag, this year it's you, well done buddy! And thank you everyone for voting for me, I again didn't feel like campaigning so it means the world to me to see you guys still wanted to vote me in the DJ mag, you have made me proud, hardstylers!!

wrote:hoe de fuck kan coone de beste hardstyle artiest te zijn in de dj mag top 100?wrote:hoe de fuck kunnen zowel Wildstylez als Noisecontrollers eruit zijn
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Ik had wel verwacht dat Atmozfears in de top 100 zou komen
En dat van Dimitri....... is gewoon zwaar triest
En dat van Dimitri....... is gewoon zwaar triest
Gefeliciteerd Maarten Vorwerk! Nummer 1 onder zijn alias
Het was altijd al een trieste lijst maar dit is wel echt het dieptepunt. Zatox, BH, Coone, Frontliner, RR
Om over de nummer 1 nog maar te zwijgen. Ik vraag me af of die gasten nu zelf ook echt geloven dat ze de beste zijn. Zou me btw niks verbazen als ze die hele lijst gewoon opgekocht hebben.