Ja inderdaad. Wtf. Hoe kun je trouwens followers kopen eigenlijkwrote:Waar maken we, misschien niet iedereen, en Headhunterz zich eigenlijk druk om? Zal mij aan mn reet roesten of Zatox volgers koopt waar hij eigenlijk geen klote aan heeft. Haha.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Zal vast een site voor zijn uit India ofzo. 
*edit
lol, een hele business...
https://www.google.nl/search?aq=0&oq=bu ... +followers
*edit
lol, een hele business...
https://www.google.nl/search?aq=0&oq=bu ... +followers
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Vaag. Mja snap niet waarom je followers zou kopen, Zatox is populair genoeg dacht ik zo.
Nu kan ik me vergissen...maar bij de eerder geposte Angerfist en DBSTF was het ook 17 maart dat de stijging was...is er niet gewoon iets speciaal op die dag gebeurd? Een bepaalde lijst die gepresenteerd werd ofzo?
Bedoel, de stijgingen zijn relatief, de onderkant is geen 0, dus je kunt hem zo manipuleren als je wilt.
Bedoel, de stijgingen zijn relatief, de onderkant is geen 0, dus je kunt hem zo manipuleren als je wilt.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dat eerder dat ie bedoelt dat hhz dus niet alleen hier komt om uit te huilen, maar ook gewoon rondkijkt en af en toe post. 
kunnen ze geen actie houden wie de meeste like/followers.ect. koopt !
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Ja, en dan daar ook weer een tabel van maken, en dat je daar dan ook weer likes en followers voor kunt kopen... Huhh, Like/Follow-ceptionwrote:kunnen ze geen actie houden wie de meeste like/followers.ect. koopt !
heeft ie waarschijnlijk ook autoclicker op refresh pagina staanZatox deelde een Link.
11 uur geleden
Still sick but good news!! My Life videoclip over 1 million of views in 2 months! never had a reaction like that ! THANK U GUYS
Nu is het me ook duidelijk waarom Zatox de enige was die geen likes vroeg voor z'n free releases.
Ze mogen nu toch echt wel is ophouden met die followers en like flauwekul! Stelletje kleine kinderen 
-
S
Check die Basshunter
die heeft 2.3 miljoen fb likes, en gaat er elke dag 6000 omhoog
En ik heb nog nooit gehoord van hem? Die heeft al een heel fortuin gespendeerd.
En ik heb nog nooit gehoord van hem? Die heeft al een heel fortuin gespendeerd.
Basshunter ken je toch wel 
1 muziekje met elke keer een andere vocal
1 muziekje met elke keer een andere vocal
-
S
Nee echt niet?
-
S
Wat the fock? Wat een guido is dat jonge. En ik zie op z'n Facebook dat 'ie echt in Dubai op reis zit 'nzo, met zo'n bullshit te verkopenwrote:View on YouTube
-
S
Jawel hoor, maar ik heb nooit de intentie gehad om te zoeken wie die gemaakt heeft.wrote:Ken je die track echt niet?
zijn nieuwe track northern light gaat ook helemaal nergens over;
-
THardtraxxer
- 290 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
mensen, ik hou van hardstyle en volgens mij heeft dit niks met hardstyle te maken, het boeit me echt totaal niet of een dj likes of volgers koopt, zolang ik maar kan genieten
Mocht een vriend van mij likes of volgers kopen vind ik het wel fokking dom haha:P
Mocht een vriend van mij likes of volgers kopen vind ik het wel fokking dom haha:P
En dat veranderd het principe omdat?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dus is het fokking dom...wrote:mensen, ik hou van hardstyle en volgens mij heeft dit niks met hardstyle te maken, het boeit me echt totaal niet of een dj likes of volgers koopt, zolang ik maar kan genieten![]()
![]()
![]()
-
S
wrote:mensen, ik hou van hardstyle en volgens mij heeft dit niks met hardstyle te maken, het boeit me echt totaal niet of een dj likes of volgers koopt, zolang ik maar kan genieten![]()
![]()
![]()