Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ttthijss schreef:
mensen, ik hou van hardstyle en volgens mij heeft dit niks met hardstyle te maken, het boeit me echt totaal niet of een dj likes of volgers koopt, zolang ik maar kan genieten :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Mocht een vriend van mij likes of volgers kopen vind ik het wel fokking dom haha:P

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

HAHAAHHAH this made my day, heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:57 
 
Hardtraxx Elite

Vind het gewoon zwak van heady kan niets anders zeggen ik was sowieso de laatste tijd al niet echt meer zo'n fan van 'm, maar dit slaat alles.. Het is kinderachtig en je gaat toch geen collega neerhalen en als zatox dat wil doen laat hem lekker het is INTERNET echt heady lijkt wel een wijf. 'Oh jij hebt volgers gekocht da magnie!' Als het tegenwoordig al gaat om hoeveel volgers je hebt op twitter nou jongens waar gaat het naartoe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:58 
 

Onthafloorx schreef:
Vind het gewoon zwak van heady kan niets anders zeggen ik was sowieso de laatste tijd al niet echt meer zo'n fan van 'm, maar dit slaat alles.. Het is kinderachtig en je gaat toch geen collega neerhalen en als zatox dat wil doen laat hem lekker het is INTERNET echt heady lijkt wel een wijf. 'Oh jij hebt volgers gekocht da magnie!'



Respectloos. Laat die jongen gevoelens hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Vind het gewoon zwak van heady kan niets anders zeggen ik was sowieso de laatste tijd al niet echt meer zo'n fan van 'm, maar dit slaat alles.. Het is kinderachtig en je gaat toch geen collega neerhalen en als zatox dat wil doen laat hem lekker het is INTERNET echt heady lijkt wel een wijf. 'Oh jij hebt volgers gekocht da magnie!' Als het tegenwoordig al gaat om hoeveel volgers je hebt op twitter nou jongens waar gaat het naartoe..


Wat betreft emoties en dat soort ongein is Heady inderdaad net een "wijf". Desondanks heb ik over beide kampen niet zozeer een mening, vind het erg vermakelijk zo langs de zijlijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
heady lijkt wel een wijf.

Herken je jezelf een beetje dan? :lol: [/flauw]
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:13 
 
Hardtraxx Elite

Solis schreef:
Onthafloorx schreef:
heady lijkt wel een wijf.

Herken je jezelf een beetje dan? :lol: [/flauw]


Nee maar ik heb genoeg vriendinnen die zulke dingen zouden doen roddel roddel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ben dat hele gedoe rondom likes/followers nu wel een beetje zat, kunnen artiesten zich niet gewoon bezig houden met, wat hun passie zou moeten zijn, muziek? En zich niet zo lopen af te trekken op het aantal likes, aangezien 98% daarvan toch nooit kritisch luistert.

Al 1000x aangekaart om die 'like us for free tracks' kutzooi van het forum te weren. Liken als je iets leuk vind, niet omdat je iets wil hebben.

Tevens: wat is precies het nadeel voor mij als luisteraar als een artiest volgers koopt? Lekker laten kopen, moet hij toch weten. En wat is precies het nadeel voor Headhunterz als een van zijn 'collega's' volgers koopt? Dat hij niet meer virtueel boven aan staat in het klassement?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:55 
 
Hardtraxxer

Vergis je niet, het aantal likes/followers is tegenwoordig een veel gebruikte graadmeter om de populariteit te bepalen. En wat betekend populariteit? (Of de illusie ervan) Boekingen en dus centjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:57 
 
Hardtraxx Elite

Ik weet het niet hoor, maar als ik kik naar de populariteit van artiesten, dan kijk ik niet naar het aantal likes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Martijn schreef:
Vergis je niet, het aantal likes/followers is tegenwoordig een veel gebruikte graadmeter om de populariteit te bepalen. En wat betekend populariteit? (Of de illusie ervan) Boekingen en dus centjes.

Ik geloof er niets van dat Headhunterz daarover na heeft zitten denken. Wat je zegt klopt verder pijnlijk genoeg wel, de illusie van populariteit zorgt voor boekingen en dus centjes en dat komt o.a. door DJ's die graag bovenaan de lijsten met de meeste duimpjes willen staan.

jambekkie schreef:
Ik weet het niet hoor, maar als ik kik naar de populariteit van artiesten, dan kijk ik niet naar het aantal likes xd

Jij niet, andere wel. Getuige onder andere die site hier in dat topic waar het allemaal netjes wordt bijgehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:03 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Ik weet het niet hoor, maar als ik kik naar de populariteit van artiesten, dan kijk ik niet naar het aantal likes xd


Maar het boekingskantoor en de organisatie wel ;)

TiMOTHYb schreef:
Martijn schreef:
Vergis je niet, het aantal likes/followers is tegenwoordig een veel gebruikte graadmeter om de populariteit te bepalen. En wat betekend populariteit? (Of de illusie ervan) Boekingen en dus centjes.

Ik geloof er niets van dat Headhunterz daarover na heeft zitten denken. Wat je zegt klopt verder pijnlijk genoeg wel, de illusie van populariteit zorgt voor boekingen en dus centjes en dat komt o.a. door DJ's die graag bovenaan de lijsten met de meeste duimpjes willen staan.

jambekkie schreef:
Ik weet het niet hoor, maar als ik kik naar de populariteit van artiesten, dan kijk ik niet naar het aantal likes xd

Jij niet, andere wel. Getuige onder andere die site hier in dat topic waar het allemaal netjes wordt bijgehouden.


Dat Headhunterz dat doel niet had en gewoon oprecht verontwaardigd was wil ik best geloven hoor :) Ik vind het gewoon zeer laag van Zatox om te doen. (Als het echt zo is, hoewel het er wel op lijkt) Je probeert gewoon door vals te spelen een betere positie tegenover je collega's te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Als HHZ niks had gezegd, hadden meer artieste misschien gedacht, he nu kan ik het onopgemerkt ook gewoon doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Als HHZ niks had gezegd, hadden meer artieste misschien gedacht, he nu kan ik het onopgemerkt ook gewoon doen...


Dat wilde hij juist voorkomen, dat stond ook in de tweet:
Citaat:
I post this to discourage anyone who considered buying likes or follows, because people will find out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
Spobbertiet schreef:
Als HHZ niks had gezegd, hadden meer artieste misschien gedacht, he nu kan ik het onopgemerkt ook gewoon doen...


Dat wilde hij juist voorkomen, dat stond ook in de tweet:
Citaat:
I post this to discourage anyone who considered buying likes or follows, because people will find out.


Ohja overheen gelezen :x maar je moet gewoon werke voor je likes vind ik dus(ook) en niet teveel waarde aan hechten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch wel respect voor degene die het verzint. Het verkopen van likes op Facebook. Waarom ben k daar godverdomme niet opgekomen :thumbdown: Zal wel klauwen met geld opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:20 
 
Hardtraxxer

In plaats van gewoon dikke platen te maken en niet bezig houden met dit soort onzin. Dat levert pas echt veel volgers op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:23 
 
Hardtraxxer

Het verdient inderdaad niet verkeerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:58 
 
Hardtraxx Addict

Technoboy heeft het blijkbaar ook gedaan, evenals Dj Mad Dog. Als ik wist dat er zo veel te verdienen zou zijn zit ik graag voor een paar 100 euro even achter mijn pc :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 01:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vraag me af waarom Headhunterz uitgerekend Zatox basht terwijl er andere artiesten in de scene zijn die hetzelfde doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 08:50 
 
Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Toch wel respect voor degene die het verzint. Het verkopen van likes op Facebook. Waarom ben k daar godverdomme niet opgekomen :thumbdown: Zal wel klauwen met geld opleveren.


Tja als alles zo simpel was zouden we allemaal slapend rijk worden denk ik. Maar toch geloof ik wel dat hier geen consequenties aanhangen voor Zatox dan wel niet de ''gekochte'' accounts. Alleen gezeik over hem heen in de scene dan. Tja als zijn tracks evengoed als die van vroeger waren, dan had ie recht van spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:03 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Wie zegt dat Zatox die followers zelf heeft gekocht? Iedereen kan bestellingen plaatsen voor welk twitter account dan ook. Dus als de ene artiest de andere wil naaien koopt hij gewoon ff 20k followers voor het twitter account van die andere en gaat hij vervolgens huilie huilie doen op forums. Zomaar een mogelijkheidje -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Net alsof Zatox zich dan stil gaat houden als dat het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

digitalattack schreef:
Wie zegt dat Zatox die followers zelf heeft gekocht? Iedereen kan bestellingen plaatsen voor welk twitter account dan ook. Dus als de ene artiest de andere wil naaien koopt hij gewoon ff 20k followers voor het twitter account van die andere en gaat hij vervolgens huilie huilie doen op forums. Zomaar een mogelijkheidje -.-

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:59 
 

Klikspaan, halve maan... (het eerste wat in mij opkwam)

Opzich snap ik het wel van HHZ dat hij het meldt. Iedereen weet dat Zatox niet meer zo populair is behalve hijzelf omdat hij het niet wil erkennen.
Koopt hij volgers dan lijkt hij nog populair te zijn. Maar het blijft het klikprincipe...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen