Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben het eens met onthafloorx, wat zit Heady nou te huilen?
Ik vind hem ook moeilijk irritant met al zijn gevoelens etc. Soms vind ik het net zo'n schreeuw om aandacht, maar dat is hoe het op mij overkomt.
Nouja als daar nummers als From Within van komen \0/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik ben het eens met onthafloorx, wat zit Heady nou te huilen?
Ik vind hem ook moeilijk irritant met al zijn gevoelens etc. Soms vind ik het net zo'n schreeuw om aandacht, maar dat is hoe het op mij overkomt.
Nouja als daar nummers als From Within van komen \0/


Verklaar u nader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 22:19 
 
Hardtraxx Elite

Solis schreef:
JVDM schreef:
Ik ben het eens met onthafloorx, wat zit Heady nou te huilen?
Ik vind hem ook moeilijk irritant met al zijn gevoelens etc. Soms vind ik het net zo'n schreeuw om aandacht, maar dat is hoe het op mij overkomt.
Nouja als daar nummers als From Within van komen \0/


Verklaar u nader!


Haha trouwens eerst gaatie liedjes maken over haters :lol: en dan gaatie ineens hele andere kant op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
Onthafloorx schreef:
Achjoh al dat gezeur als alles zo doorgaat word de scene een freaking kutzooi als iedereen zoals HHZ wordt wel allemaal lekker comercieel produceren en andere DJ collega's neerhalen :thumbsup:

Klopt want alles gaat om geld tegenwoordig en HHZ had dit nooit moeten doen want dan had Zatox onopgemerkt verder kunnen gaan hadden anderen het ook kunnen doen maar HHZ is een eikel want hij verpest heel de scene nu. :thumbsup: Het enige wat hij doet is de scene verneuken met commercieel produceren en collega's neerhalen !!1

lol hij staat nog altijd bovenaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 22:21 
 
Hardtraxx Addict

Wildstylerz schreef:
Kwisniks schreef:
Onthafloorx schreef:
Achjoh al dat gezeur als alles zo doorgaat word de scene een freaking kutzooi als iedereen zoals HHZ wordt wel allemaal lekker comercieel produceren en andere DJ collega's neerhalen :thumbsup:

Klopt want alles gaat om geld tegenwoordig en HHZ had dit nooit moeten doen want dan had Zatox onopgemerkt verder kunnen gaan hadden anderen het ook kunnen doen maar HHZ is een eikel want hij verpest heel de scene nu. :thumbsup: Het enige wat hij doet is de scene verneuken met commercieel produceren en collega's neerhalen !!1

lol hij staat nog altijd bovenaan ;)

Het was ook sarcasme, maak je geen zorgen :P. Beter mijn best doen de volgende keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

dan vergeef ik het je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 22:42 
 

Wildstylerz schreef:
lol hij staat nog altijd bovenaan ;)



;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Hij moet geen collega's neerhalen joh kind dattie is. Zijn toch allemaL soort broers van elkaar je broertje ga je ook niet nakken omdat hij een extra appel at ja rare vergelijking :p

Wat jij zegt is juist het probleem van deze scene. Alle bekende DJ's houden elkaar de hand boven het hoofd.

Ik vind het trouwens wel een nette actie van Headhunterz. Fans moet je verdienen door je muziek, en niet door het kopen van like(r)s/ followers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:18 
 
Hardtraxxer

Jammer dat er geen Knock Out is dit jaar, ik wist nog wel een mooie battle.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Wilde gullie likes? Wanne gek zeg!" bambambam
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 20:15 
 

All day all night I got the Likes on my eyes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
JVDM schreef:
Ik ben het eens met onthafloorx, wat zit Heady nou te huilen?
Ik vind hem ook moeilijk irritant met al zijn gevoelens etc. Soms vind ik het net zo'n schreeuw om aandacht, maar dat is hoe het op mij overkomt.
Nouja als daar nummers als From Within van komen \0/


Verklaar u nader!

Wat wil je weten?
Hard With Style zit vol met gelul over hoe die beste kerel zich voelt, van hoe diep van binnen zijn tracks komen, dat hij 'in de put' zat in 2011 en ga maar door. Vind ik irrelevant en oninteressant en maakt Hard With Style vervelend om te luisteren.
Die clip van Lessons In Love, 'een foutje in het nummer'. Gast?! Ik begin mezelf nu al een mierenneuker te vinden maar daar stoor ik me echt aan.
From Within is toch zo'n zeiknummer? Die maakte hij omdat hij zich weet ik veel hoe voelde. Ik zie liever weer eens een nummer van hem dat knalt, geen handjesklapgedoe.

Paar puntjes :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 03:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oneens, ik vind het vaak best fijn om naar de gedachten van HHz te luisteren en vooral de manier waarop hij zijn leven beleefd. Ik ben het wel met je eens dat dit misschien niet zo erg in HWS thuis past, af en toe zit ik na zo'n afdwaling van hem ook een beetje gedesoriënteerd voor m'n PC mezelf af te vragen wat hij nu eigenlijk bedoeld.

Qua dit onderwerp vraag ik me dan weer veel meer af waarom hij zich er druk over maakt. Steek die tijd dan lekker in je producties of maak nog een zwik van die op stap met HHz en WS filmpjes. Doodzonde van een producer zijn tijd dit soort kinderspelletjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:49 
 
Hardtraxx Elite

Svennn schreef:
Jammer dat er geen Knock Out is dit jaar, ik wist nog wel een mooie battle.. :cool:



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een drama om niks :')

btje huilie huilie doen over twitter followers :lol:

'ja maar jij hebt er meer dan mij' boehoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:24 
 
Hardtraxxer

Als ik Headhunterz was zou ik er een soort van competitie van maken: zoek de DJ's met de meeste uitschieters wat betreft likes en followers. Shout out naar de vinder van de grootste uitschieter in de volgende HWS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'De folowkoperrrrrrrrrrr van de maand maand maand maand maand'
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hhz heeft ookal eerder op twitter kritiek op Deadmau5 gehad. Ik vond dat toen ook al echt dikke onzin. Iets over dat Deadmau5 geen fuck geeft om zijn fans ofzo. Hier heeft hij ook zijn eigen reactie op gegeven: http://www.youtube.com/watch?v=JE7k7LRs-AA
vooral dat stukje waarin headhunterz geïntresseerd is in alle "roem" en "fame" die Deadmau5 krijgt klinkt me bekent in de oren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:52 
 

jordifcg schreef:
Hhz heeft ookal eerder op twitter kritiek op Deadmau5 gehad. Ik vond dat toen ook al echt dikke onzin. Iets over dat Deadmau5 geen fuck geeft om zijn fans ofzo. Hier heeft hij ook zijn eigen reactie op gegeven: http://www.youtube.com/watch?v=JE7k7LRs-AA
vooral dat stukje waarin headhunterz geïntresseerd is in alle "roem" en "fame" die Deadmau5 krijgt klinkt me bekent in de oren ^^


Gewoon een tekort aan aandacht, die willempie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Hhz heeft ookal eerder op twitter kritiek op Deadmau5 gehad. Ik vond dat toen ook al echt dikke onzin. Iets over dat Deadmau5 geen fuck geeft om zijn fans ofzo. Hier heeft hij ook zijn eigen reactie op gegeven: http://www.youtube.com/watch?v=JE7k7LRs-AA
vooral dat stukje waarin headhunterz geïntresseerd is in alle "roem" en "fame" die Deadmau5 krijgt klinkt me bekent in de oren ^^


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 11:41 
 

o o o o xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
willempie

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 19:38 
 
Hardtraxx Elite

Zygoma schreef:
Fekete schreef:
willempie




xd
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen