Sjezus....op vakantie en dan dit nieuws horen. Wat een problemen moet die kerel gehad hebben. Bah, zo verschikkelijk.
R.I.P
R.I.P
Dit inderdaad. Delete is altijd mijn favoriet geweest vanaf het begin. Album grijs gedraaid in de auto, al zijn nummers en setjes enorm veel geluisterd, bij elk feest waar ik was en waar hij moest draaien altijd aanwezig. Ga hem enorm missenwrote: ik ben nog nooit zo geraakt door het overlijden van iemand die ik niet kende, heb zondag echt een flinke traan gelaten en ga z'n muziek en invloed op de hardstyle scene echt enorm missen.
Ik denk dat dit het perfect voor mij samenvat.wrote:Als ik terugkijk naar 10 jaar lang feesten was Delete eigenlijk altijd wel betrokken bij mijn favoriete momenten.
Mooi spul dit idd. En hoor je helaas zelden. Die VIP edit op Qapital 2016 staat me ook nog heel helder voor de geest, ging knoepertje hard en zuiver, de tering.
Ik snap dat je aan de hand van die Avicii-docu hier misschien hetzelfde verhaal in ziet, maar ik vind het niet eerlijk om Delete nu af te schilderen als slachtoffer van een verneukte industrie. Als ik de insta-post van Warface bijvoorbeeld lees, lijkt het er juist op dat vrienden en collega's hard hun best hebben gedaan om hem erbovenop te laten komen. Filmpjes van afgelopen Rebirth laten ook weer zien hoe ontzettend toegewijd het publiek was. Dat is volgens mij ook juist wat depressie zo'n kloteziekte maakt. Dat het maar niet lukt om gelukkig te worden, ondanks alle liefde en support om je heen. Maar zelfs met zo'n conclusie moet je heel voorzichtig zijn. We weten sowieso nu nog niet goed wat er precies gebeurd is. En als z'n mentale problemen inderdaad de oorzaak zijn geweest, zullen we misschien wel nooit weten wat er zich precies in zijn hoofd afspeelde.wrote: Je zou hopen dat dit een oogopener wordt maar helaas zijn veel scenes in de muziekwereld door en door verrot van binnen, er is geen menselijkheid te vinden en Delete is bij lange na niet de eerste of de laatste die hier een slachtoffer van zal zijn.