Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apart topic over aangemaakt.

Facebook:
https://www.facebook.com/deletedj
Citaat:
Our scene has lost a VIP
Met pijn in ons hart bevestigen we dat Ryan Biggs aka Delete gisteravond is overleden. Onze gedachten gaan uit naar zijn familie, vrienden, collega's en fans.
Rust zacht Ryan


Waalwijk nieuws:
https://waalwijk.nieuws.nl/112/20220501 ... -waalwijk/
Citaat:
WAALWIJK – In een woning aan de Wielrenner in Waalwijk is zaterdagavond omstreeks 20.00 uur de van oorsprong Australische hardstyle DJ Ryan Biggs levenloos aangetroffen. Hij stond bekend onder zijn artiestennaam DJ Delete.

Tot een uur of twee ‘s nachts heeft de politie onderzoek gedaan in zijnhuis. De precieze doodsoorzaak is niet bekend gemaakt. Wel laat de politie zondagmorgen weten dat er geen sprake is van een misdrijf. ,,Wij doen geen onderzoek meer.”

Ryan Biggs verhuisde in 2013 naar Nederland om zijn carriere verder uit te bouwen. Zijn grootste hits en liveoptredens zijn honderdduizenden keren bekeken op YouTube. Hij stond zowel in Nederland als in het buitenland op grote hardstyle- en dancefestivals. Op Facebook en Instagram heeft de dj honderdduizenden fans. Hij trad vaker op in de regio. Zo stond hij afgelopen jaren ook in de Effenaar in Eindhoven en The Inside in Oisterwijk.

Biggs maakte er op sociale media geen geheim van soms te worstelen met zijn mentale gezondheid. Zo schreef hij vorig jaar op Facebook dat de afgelopen jaren in Nederland zwaar waren en dat hij ondanks zijn successen ook worstelde met depressies en andere mentale problemen. Hij bood daarvoor zijn excuses aan aan zijn fans dat er niet meer nieuwe muziek uitkwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen woorden voor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 12:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bizar. We wisten allemaal wel dat het niet optimaal met hem ging, maar dit is wel de ergste nachtmerrie... Dat hij nu de rust kan vinden die hij zocht. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 12:37 
 
Hardtraxxer

Fack man :cry: boos, verdrietig. Sneu dat het zo ver heeft moeten komen. Loudness 2014 was de eerste keer dat ik hem zag, wat een set. Direct opgezet (L) r.i.p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heel naar. Zoals ik al zei in het wist-je-dat topic: eeuwig zonde dat zo'n jonge gast en goede producer mentaal zo in de knoop zat..
Ben 1x bij een optreden van hem geweest, dat was op Defqon.1 2018 toen hij Delete VIP in de Blue deed. Bijzonder om eens mee te maken, Hardstyle in het kwadraat en over de top, maar wel op zijn manier. Unieke stijl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg treurig nieuws :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 13:26 
 
Hardtraxx Newbie

Jezus wat heftig, mijn absolute favoriet en de man die mijn liefde voor raw heeft aangewakkerd.
De raw scène veranderde maar Delete bleef altijd bij zijn eigen stijl.
Niet verwacht dat dit mij zo zou raken.
Sterkte aan alle vrienden, nabestaanden en bekenden van Ryan! ❤️
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me niet herinneren dat het overlijden van iemand die ik niet persoonlijk kende me zo geraakt heeft. Heb al de hele dag een steen in m'n maag. Diep en diep triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn wat een bizar nieuws. Ben sinds ik het las best van slag.. RIP legend (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat triest dit. Zijn problemen speelden al langere tijd en ik had het idee dat het met pieken en dalen de betere kant opging. Unieke act in de hardstyle scene en als persoon iemand die me heel bescheiden leek. Op elk feest waar ik was en hij draaide was ik wel bij zijn set te bewonderen. Helaas zijn set op Rebirth gemist. Ik hoop dat hij nu zijn rust heeft. :( (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 13:52 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Kan me niet herinneren dat het overlijden van iemand die ik niet persoonlijk kende me zo geraakt heeft. Heb al de hele dag een steen in m'n maag. Diep en diep triest.

Na 1,5 jaar weer eens xtc gebruikt te hebben en dan dit nieuws horen levert voor mij hetzelfde resultaat op. Heb wel een traantje gelaten :cry:. RIP (L). Een onnodig sterven. Heel Zonde ook dat de OD gelijk gelukt is… komt vaak genoeg voor dat zoiets mislukt en iemand nog te redden valt. Echt een groot gemis zal dit zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Na 1,5 jaar weer eens xtc gebruikt te hebbenn


Sterkte
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 14:11 
 
Hardtraxxer

Inzamelingsactie van familie van Delete voor z’n begrafenis. Is legit bevestigd in Dedicated To Hardstyle Facebook groep

https://www.gofundme.com/f/please-help- ... -back-home
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diep bedroefd.. geen woorden voor... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Diep bedroefd.. geen woorden voor... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 15:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

https://gofund.me/5f3db8eb

Hi, My name is Annmaree Biggs, I'm Ryan's step mum of 24 years and married to Ryan's dad Gary. On behalf of Gary, Ryan's mum Yvonne, his sister Jess, and step brothers Grant and Jeremy. I am asking for help to get our boy home. We are so devastated to wake up to this absolute shattering news that our beloved Ryan has passed away. It's been hard knowing he is a world away from us in Holland.
We need to get him home to lay him to rest in his home country of Australia and give him the funeral that he deserves to celebrate his life as a family and start healing.
Ryan left Australia to follow his dreams as a DJ and producer in the hardstyle scene, and didn't he make a name for himself. It's been so hard for us with Ryan on the other side of the world, but we have watched his successes and were so proud of him. For the last few years it has been tough on Ryan with the lockdowns and mental health issues but he gave it everything he had for his fans. Lets now do right by Ryan. Please help us get Ryan aka “Delete" back to his family and home where he can rest in peace.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 15:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

https://gofund.me/df0a0577

Er is ook een Nederlandse opgezet zodat je met iDeal kan doneren. Kan bevestigen dat deze legit is, mocht iemand daar over twijfelen.

Verder ook lost for words :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
. Heel Zonde ook dat de OD gelijk gelukt is…

Is dit bevestigd? Of zijn dat nog steeds geruchten? Ik heb nog nergens echt gelezen wat nu de oorzaak is (maar vermoedens heeft iedereen natuurlijk wel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo onwijs triest nieuws dit, wat een legend was Delete. Sneu dat hij nooit boven z'n mentale problemen is gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wist dat hij mentale problemen had, maar niet zo erg. Hij zal erg gemist worden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 17:54 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Kan me niet herinneren dat het overlijden van iemand die ik niet persoonlijk kende me zo geraakt heeft. Heb al de hele dag een steen in m'n maag. Diep en diep triest.

Ja, ik heb precies hetzelfde gevoel. Doet mij beseffen dat “onze” scene toch erg close is en hopelijk blijft.

Het gaan missen van zijn legendarische setjes doet er nu even niet toe. Gedachten gaan uit naar zijn familie en vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het bekend of hij perongeluk is gestorven of bewust?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 19:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet te bevatten... Stekte aan eenieder die zich verbonden voelde met Ryan als fan of vriend. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 19:47 
 
Hardtraxxer

Dieptriest. Iemand die altijd zoveel plezier en energie meebracht verdient beter dan dit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Kan me niet herinneren dat het overlijden van iemand die ik niet persoonlijk kende me zo geraakt heeft. Heb al de hele dag een steen in m'n maag. Diep en diep triest.

Ik heb precies hetzelfde, ben al lang niet meer zo into hardstyle als vroeger maar ik ben echt opgegroeid met zijn muziek. Wat een groot gemis zal dit zijn..
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen