Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het persbericht van Q gaat het over de gemeente, in het filmpje met het nieuwsbericht gaat het over bezoekersaantallen :')

Volgens mij komt Q dit wel weer heel goed uit (net als de btw verhoging met In Qontrol).



Des ondanks denk ik dat het wel een goed resultaat kan hebben, mits het niet te massaal wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Afbeelding


warom nu al speculeren over de opbouw en plaats van tente? :/[/quote]

Ik speculeer helemaal niks,ik laat alleen zien hoe het terein eruit ziet,zoek wat posten terug en je komt er achter![/quote]


was ook niet bedoelt op reactie van jou
maar op die foto van p-stylez
je had alleen de pech dat jouw naam er boven stond xD

liefs zie ik zelf een grote tent met hardtrance/harddance a la fausto/yves deruyter/scott project/organ donors/alex kidd/kidd kaos/wragg & log one


ah ook maar gelijk met de namen die k dan graag zou zien haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:53 
 
Artiest

Martijn schreef:
Zeer jammer dat het ook 2 weken later is, normaal was het altijd de zaterdag na mn verjaardag, toch wel 1 van de beste manieren om dat te vieren imo :P

Afgelopen jaar was het zelfs op mijn verjaardag, hele goede manier om het te vieren! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De partijen zijn in onderhandeling over een contract van tien jaar en de woordvoerder sluit niet uit dat Defqon 1 in de toekomst een meerdaags evenement wordt. Het vindt plaats rond juni.

Bron: Nu.nl

2/3 dagen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jammer dat nu dat strandgevoel weg is, maar twijfel er niet aan dat dit ook een hele vette locatie kan worden. Begrijpelijk als je de vraag naar kaarten ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Jammer dat nu dat strandgevoel weg is, maar twijfel er niet aan dat dit ook een hele vette locatie kan worden. Begrijpelijk als je de vraag naar kaarten ziet.


als ze die dan gewoon lekker goedkoper maken aangesien ze er nu tog meer verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
wootum schreef:
Jammer dat nu dat strandgevoel weg is, maar twijfel er niet aan dat dit ook een hele vette locatie kan worden. Begrijpelijk als je de vraag naar kaarten ziet.


als ze die dan gewoon lekker goedkoper maken aangesien ze er nu tog meer verkopen


Natuurlijk zou ik dat ook liever zien, maar waarom zou Q-Dance als je ze zo ook makkelijk kwijt raakt? Is ook maar een bedrijf dat zoveel mogelijk winst probeert te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zou waarschijnlijk wel weer een super festival worden maar bij Defqon denk je toch automatisch aan Almere strand en dat is niet meer.
Er zullen voordelen zijn maar ook veel nadelen, het is niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
wootum schreef:
Jammer dat nu dat strandgevoel weg is, maar twijfel er niet aan dat dit ook een hele vette locatie kan worden. Begrijpelijk als je de vraag naar kaarten ziet.


als ze die dan gewoon lekker goedkoper maken aangesien ze er nu tog meer verkopen

Locatie kost meer, meer licht, meer decor, meer ruimte, noem maar op. Prijs blijft dus gewoon hetzelfde ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel jammer, zoals al gezegd wordt gaf Almere Strand Defqon echt iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Zo is er ruimte voor meer area's

Zal het? Of krijgen we house/elektro areas >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die was er in Almere al een aantal jaar dus dat komt wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eigenlijk vind ik dat Defqon bij Almere hoort .. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:58 
 

En zo komt Defqon.1 weer op de voorpagina van hyves. Waar hyves overigens hartstikke faalt aangezien ze aangeven dat het over Defqon.1 Australia gaat. Zelfde met Fusion - The Harders Styles. Toen werd het aangezien als "Fusion - The Next Level".
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
In Almere wordt al enige tijd gebouwd aan een nieuwe wijk, namelijk Almere Poort. Deze wijk ligt precies naast het Defqon.1 terrein.

Ondanks meerdere pogingen om tot in lengte van dagen te mogen blijven in Almere, moeten we bij deze meedelen dat de laatste Defqon.1 op het Almere strand in 2010 heeft plaatsgevonden. De bouw van Almere Poort staat de toekomst van het festival in de weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
En zo komt Defqon.1 weer op de voorpagina van hyves. Waar hyves overigens hartstikke faalt aangezien ze aangeven dat het over Defqon.1 Australia gaat. Zelfde met Fusion - The Harders Styles. Toen werd het aangezien als "Fusion - The Next Level".

Dit viel mij ook al op ja. Is wel opvallend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja dit is gewoon groter = meer geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gelukkig ben ik in 2010 nog naar defqon geweest, zal wel anders worden nu het niet meer op almere strand plaats vind :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:06 
 

Edwinn schreef:
Tja dit is gewoon groter = meer geld.

hopen dat het beter uitpakt als bij qliamx met die hoeveelheid meer mensen, want dat was geen success :/
wel nice natuurlijk, meer ruimte ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tijd zaterdag 25 juni · 11:00 - 14:00

facebook, dus zal wel meerdere dagen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Tijd zaterdag 25 juni · 11:00 - 14:00

facebook, dus zal wel meerdere dagen zijn?

Nogmaals, nee.

Misschien later wel, maar ik neem aan dat ze dit jaar maar 1 dag doen, anders zouden ze dat wel melden. Men is nog aan het onderhandelen over het contract.

Bovendien: Is dat wel een pagina die Q-Dance beheert? ;)

Hou gewoon dit in de gaten: http://www.q-dance.nl/q/page/783:defqon1_festival
DAT is de plek voor officiele informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
NaarDeQlote schreef:
Tijd zaterdag 25 juni · 11:00 - 14:00

facebook, dus zal wel meerdere dagen zijn?

Nogmaals, nee.

Misschien later wel, maar ik neem aan dat ze dit jaar maar 1 dag doen, anders zouden ze dat wel melden. Men is nog aan het onderhandelen over het contract.

Bovendien: Is dat wel een pagina die Q-Dance beheert? ;)

Hou gewoon dit in de gaten: http://www.q-dance.nl/q/page/783:defqon1_festival
DAT is de plek voor officiele informatie.



Tijd zaterdag 25 juni · 11:00 - 23:00

--------------------------------------------------------------------------------

Locatie Evenemententerrein Biddinghuizen
Spijkweg 30
Biddinghuizen, Netherlands

--------------------------------------------------------------------------------

Gemaakt door: Q-dance

is dus al weer aangepast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

meerdere dagen defqon in de toekomst? :oh: Vraag me af wat ik me daar bij voor moet stellen, dan kun je toch niet vol gas geven.. Dan krijgen we alleen maar minder losgaande mensen + somige hele wazige buitenlanders (vakantie voor hun) :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
meerdere dagen defqon in de toekomst? :oh: Vraag me af wat ik me daar bij voor moet stellen, dan kun je toch niet vol gas geven.. Dan krijgen we alleen maar minder losgaande mensen + somige hele wazige buitenlanders (vakantie voor hun) :huh:

dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Timmer schreef:
meerdere dagen defqon in de toekomst? :oh: Vraag me af wat ik me daar bij voor moet stellen, dan kun je toch niet vol gas geven.. Dan krijgen we alleen maar minder losgaande mensen + somige hele wazige buitenlanders (vakantie voor hun) :huh:

dit.


Misschien gewoon twee 'losse' dagen, geen combitickets oid. Zal wel behoorlijke faal zijn, maar twee dagen achter elkaar raggen... Kramp springt bij de gedachte al in m'n kuiten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen