Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben er nog nooit geweest, dus zal me wrs niet zo hard opvallen dat het anders is, buiten wat ik weet vanop aftermovies!
Dit jaar, als ik tickets vastrkijg, nrml me eerste keer Defqon!
Normaal altijd examens, nu een keer niet wegens stage! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van de Q-dance website:
Citaat:
In Almere wordt al enige tijd gebouwd aan een nieuwe wijk, namelijk Almere Poort. Deze wijk ligt precies naast het Defqon.1 terrein.

Ondanks meerdere pogingen om tot in lengte van dagen te mogen blijven in Almere, moeten we bij deze meedelen dat de laatste Defqon.1 op het Almere strand in 2010 heeft plaatsgevonden. De bouw van Almere Poort staat de toekomst van het festival in de weg.

Almere strand was de plek waar Q-dance voor het eerst een groot buitenfeest organiseerde. Defqon.1 is in de laatste 8 jaar uitgegroeid tot een van de meest bijzondere festivals in Nederland. We hebben allemaal fantastische herinneringen aan het uitzicht, de stofwolken, de unieke sfeer en natuurlijk de beste muziek. Met gepaste trots nemen wij bij deze afscheid van dit stukje heilige grond.

Niet alleen de breedste waaier aan harde digitale muziekstijlen is kenmerkend voor het festival, ook de mix van het uitzinnige publiek met de rauwe fantasie wereld, het harde geluid, de freaky kunstenaars, de mooie podia en elk jaar een compleet andere beleving, hebben Defqon.1 gemaakt tot wat het is.

Met deze waarden als uitgangspunt verhuist Defqon.1 naar het evenemententerrein Biddinghuizen. Op dit terrein vindt ook Lowlands plaats. Qua creatieve en logistieke mogelijkheden is dit een ideale nieuwe locatie voor Defqon.1. Zo is er ruimte voor meer area's, zijn er camping mogelijkheden en, heel belangrijk, hoeven we geen concessies te doen aan de Defqon.1 geluidsnormen. Daarbij is de toekomst van het festival op deze locatie wèl gegarandeerd.

Defqon.1 vind dit jaar, 2 weken later dan voorgaande jaren, op 25 juni plaats. Informatie over de kaartverkoop en de complete programmering wordt begin maart op Q-dance.nl bekend gemaakt.


http://www.q-dance.nl/q/events/Defqon1_Festival_verhuist_naar_Biddinghuizen/list_messages/12065
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:43 
 
Hardtraxxer

Zeer jammer dat het ook 2 weken later is, normaal was het altijd de zaterdag na mn verjaardag, toch wel 1 van de beste manieren om dat te vieren imo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:44 
 

aha

Gelukkig niet gelijk met Intents!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu dus samen met Summerfestival denk ik... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfoe, dat wordt dan nog een moeilijke keuze als het tegelijk met Summerfestival is. Ben iig blij dat ik bij de laatste editie op Almere strand ben geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mja, weet niet of dat sarcasme is xd
Maar voor mij scheelt het wel een hele reistijd en ten tweede wat mijn vrienden gaan doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WOEI! 25 Juni! Dan kan ik net WEL naar defqon! Voor mij persoonlijk goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Mja, weet niet of dat sarcasme is xd
Maar voor mij scheelt het wel een hele reistijd en ten tweede wat mijn vrienden gaan doen...


Nee geen sarcasme, Summerfestival is voor mij ook veel dichterbij. Woon tegen de grens met Belgie aan. Ben op beide festivals een keer geweest en bevielen allebei erg goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het nu trouwens na of voor lowlands? Want anders mogen wij in een modderpoel gaan spelen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dePipoMadre schreef:
bourzwain schreef:
Mja, weet niet of dat sarcasme is xd
Maar voor mij scheelt het wel een hele reistijd en ten tweede wat mijn vrienden gaan doen...


Nee geen sarcasme, Summerfestival is voor mij ook veel dichterbij. Woon tegen de grens met Belgie aan. Ben op beide festivals een keer geweest en bevielen allebei erg goed ;)


Ah ok :) Ja altijd moeilijk zoiets door te hebben op een forum he xd
Mja, blijkbaar is er dan ook nog trouwfeest van maat van grote groep maten die meej naar Defqon gingen, zal dus wrs wel gwn weer Summer worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Is het nu trouwens na of voor lowlands? Want anders mogen wij in een modderpoel gaan spelen. :thumbdown:


Lowlands is in het weekend van Decibel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:58 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Is het nu trouwens na of voor lowlands? Want anders mogen wij in een modderpoel gaan spelen. :thumbdown:


Lowlands is van 19 tot 21 augustus
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Is het nu trouwens na of voor lowlands? Want anders mogen wij in een modderpoel gaan spelen. :thumbdown:


Voor, Lowlands is derde weekend van augustus als ik me goed herinner!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:14 
 
Hardtraxxer

Wat boeit de Locatie nu, zolang het een outdoor event is verandert er nix, alleen maar voordele want je moet niet door die vervelende zand ploeteren..

En de Organisatie blijft hetzelfde dus waarom klagen, als ze hetzelfde concept en aantal stages behouden blijft dit precies hetzelfde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Mja, weet niet of dat sarcasme is xd
Maar voor mij scheelt het wel een hele reistijd en ten tweede wat mijn vrienden gaan doen...


Ik hoop op sarcasme haha, Defqon 1 is ook voor mij VEEL langer reizen, maar als ik kaarten vast krijg toch 100% Defqon 1 voor mij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm ik had eigenlijk al de keuze gemaakt om naar Decibel te gaan dit jaar, maar met een nieuwe locatie heeft Defqon1 wel weer mijn aandacht getrokken..we zien tegen die tijd wel :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Hmm ik had eigenlijk al de keuze gemaakt om naar Decibel te gaan dit jaar, maar met een nieuwe locatie heeft Defqon1 wel weer mijn aandacht getrokken..we zien tegen die tijd wel :innocent:



Beide... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
qolossos schreef:
Delcone schreef:
quote]

Ja, daar rechtsbovenin die grote tent; daar staat die heuvel. En daar staat op dit plaatje ook de grootste tent ..
Misschien is dan daar toch de meeste ruimte?



Afbeelding


warom nu al speculeren over de opbouw en plaats van tente? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon, omdat het kan. Ben ook wel benieuwd naar het weer, iemand die hier meer van weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Is het nu trouwens na of voor lowlands? Want anders mogen wij in een modderpoel gaan spelen. :thumbdown:


wat maakt dat nou weer uit:P

als t 1 dag ervoor hard regent sta je ook in de modder
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Gewoon, omdat het kan. Ben ook wel benieuwd naar het weer, iemand die hier meer van weet?


bel piet die weet alles over het weer:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Gewoon, omdat het kan. Ben ook wel benieuwd naar het weer, iemand die hier meer van weet?


Ja, ik kan je nu al vertellen wat voor weer t over n half jaar is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Chukkels schreef:
Gewoon, omdat het kan. Ben ook wel benieuwd naar het weer, iemand die hier meer van weet?


Ja, ik kan je nu al vertellen wat voor weer t over n half jaar is...


http://nos.nl/video/167502-binnenlands- ... -2010.html

Dit was het op 25 juni 2010 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding[/quote]

warom nu al speculeren over de opbouw en plaats van tente? :/[/quote]

Ik speculeer helemaal niks,ik laat alleen zien hoe het terein eruit ziet,zoek wat posten terug en je komt er achter!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen