Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Om even over de club avonden in te haken, vroeger hadden we iedere week wel een club in de buurt waar een Radical kwam of een Adaro, dat zie je nu nog maar nauwelijks. Zal waarschijnlijk ook liggen aan de enorme groei en het prijskaartje van een DJ. Zo'n clubavonden waren altijd mooi, omdat de DJ'S vaak wat onbekender spul draaide in mijn herrinering. Tegenwoordig zie je bij ons (zuid-oost brabant) vooral veel clubavonden m.b.t. Urban, geloof dat Moksi het afgelopen half jaar al 6 keer in de buurt heeft gestaan.

Bij ons was dat vaak altijd het kliekje DBSTF ,HHZ, Wildstylez, Psyko Punkz en Frontliner. Dat waren ook vaak inderdaad de avonden dat ze ouder werk draaiden. Tegenwoordig zie je dat niet meer nee. Maar ik mis het ook niet echt. Toen ik er voor het laatst een keer was, in een discotheek voor een setje van Wildstylez, wordt je raar aangekeken als je ook maar iets los gaat. Het leeftijdsverschil is mij gewoon te groot geworden in die toko's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik denk niet dat Hardstyle in gaat storten, sowieso is wat mij betreft 2017 weer een van de betere jaren geweest qua feesten en releases. Oke je ziet zeker dat er minder feesten uitverkopen. Alleen dat komt volgens mij gewoon door het grote aanbod. Ik denk wel dat er een paar organisaties klappen zullen krijgen in 2018, maar dat dacht ik ook al in 2017..

Om maar een voorbeeld te geven over Wish Outdoor:


Als we het dan over vernieuwing hebben. Ben jij dan blij dat Wish R&B en Urban stages toevoegt als 'vernieuwing'? Doe mij dan maar iets standaards i.p.v. experimenteren met zulke genres op een Wish Outdoor bijvoorbeeld.

Overigens wel heel tof:

Het WiSH Outdoor XXL pretpark
Het festivalterrein is flink onder de loep genomen en wordt voor 2018 he-le-maal geoptimaliseerd voor de ultieme party-mode. Komend jaar komt er nog meer focus op creativiteit! Van hilarische activiteiten tot geheime feestjes en van creatieve belevenissen tot nieuwe area’s: we’ve got it all, folks! Dus bereid je voor op een lekker weekend vol plezier, creatieve chaos en gezelligheid!


Ik denk niet dat het vernieuwing is maar meer dat die genres weer wat populairder worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Om even over de club avonden in te haken, vroeger hadden we iedere week wel een club in de buurt waar een Radical kwam of een Adaro, dat zie je nu nog maar nauwelijks. Zal waarschijnlijk ook liggen aan de enorme groei en het prijskaartje van een DJ. Zo'n clubavonden waren altijd mooi, omdat de DJ'S vaak wat onbekender spul draaide in mijn herrinering. Tegenwoordig zie je bij ons (zuid-oost brabant) vooral veel clubavonden m.b.t. Urban, geloof dat Moksi het afgelopen half jaar al 6 keer in de buurt heeft gestaan.


Mijn eerste Hardstyle feest was in een club in 2010 met Zatox en Noisecontrollers. In de jaren die volgde kwamen daar namen als Headhunterz, Wildstylez, Radical, Frequencerz. Tegenwoordig staat er elke week een of andere rapper of vlogger die effe een uurtje komt lullen in de spotlight van duizenden telefoons. Hardstyle DJ's worden te duur, gok ik, en die rappertjes zijn nu nog vrij goedkoop (denk ik??) en trekken toch wel volk.

De club dingetjes (in zijn algemeen) die tegenwoordig worden georganiseerd bestaan uit artiesten van The Wishlist of Gearbox, die hebben dan volgens mij ook altijd wel een mooie deal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hard4Us schreef:
Om even over de club avonden in te haken, vroeger hadden we iedere week wel een club in de buurt waar een Radical kwam of een Adaro, dat zie je nu nog maar nauwelijks. Zal waarschijnlijk ook liggen aan de enorme groei en het prijskaartje van een DJ. Zo'n clubavonden waren altijd mooi, omdat de DJ'S vaak wat onbekender spul draaide in mijn herrinering. Tegenwoordig zie je bij ons (zuid-oost brabant) vooral veel clubavonden m.b.t. Urban, geloof dat Moksi het afgelopen half jaar al 6 keer in de buurt heeft gestaan.

Bij ons was dat vaak altijd het kliekje DBSTF ,HHZ, Wildstylez, Psyko Punkz en Frontliner. Dat waren ook vaak inderdaad de avonden dat ze ouder werk draaiden. Tegenwoordig zie je dat niet meer nee. Maar ik mis het ook niet echt. Toen ik er voor het laatst een keer was, in een discotheek voor een setje van Wildstylez, wordt je raar aangekeken als je ook maar iets los gaat. Het leeftijdsverschil is mij gewoon te groot geworden in die toko's.


Dieka 9 februari 2013. HHZ. Wat was ik hyped hiervoor, hele vette avond gehad! Staat nog vers in het geheugen. Strak vooraan bij de booth geparkeerd en uur lang helemaal los. Toen sloot ie af met struggle for existance (crypsis remix dacht ik). Wat ziek was dat zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier hetzelfde. Gewoon D-Block & S-Te-Fan en Tatanka op één avond. 1,5 jaar geleden is het nog geprobeerd met kleinere namen als Neilio & The Vision en wat lokale artiesten, maar dat trekt helaas minder volk. En voor iets grotere namen ben je gewoon te veel geld kwijt denk ik, met het risico dat er alsnog maar weinig mensen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
RTM93 schreef:
Hard4Us schreef:
Om even over de club avonden in te haken, vroeger hadden we iedere week wel een club in de buurt waar een Radical kwam of een Adaro, dat zie je nu nog maar nauwelijks. Zal waarschijnlijk ook liggen aan de enorme groei en het prijskaartje van een DJ. Zo'n clubavonden waren altijd mooi, omdat de DJ'S vaak wat onbekender spul draaide in mijn herrinering. Tegenwoordig zie je bij ons (zuid-oost brabant) vooral veel clubavonden m.b.t. Urban, geloof dat Moksi het afgelopen half jaar al 6 keer in de buurt heeft gestaan.

Bij ons was dat vaak altijd het kliekje DBSTF ,HHZ, Wildstylez, Psyko Punkz en Frontliner. Dat waren ook vaak inderdaad de avonden dat ze ouder werk draaiden. Tegenwoordig zie je dat niet meer nee. Maar ik mis het ook niet echt. Toen ik er voor het laatst een keer was, in een discotheek voor een setje van Wildstylez, wordt je raar aangekeken als je ook maar iets los gaat. Het leeftijdsverschil is mij gewoon te groot geworden in die toko's.


Dieka 9 februari 2013. HHZ. Wat was ik hyped hiervoor, hele vette avond gehad! Staat nog vers in het geheugen. Strak vooraan bij de booth geparkeerd en uur lang helemaal los. Toen sloot ie af met struggle for existance (crypsis remix dacht ik). Wat ziek was dat zeg

11 februari 2012 bedoel je dan denk ik. Verder keek ik even in de geschiedenis van Dieka en dan valt me op hoevaak Radical Redemption en Ran-D zijn geweest. Je ziet ook dat sinds 2014 eigenlijk daar ook alleen maar nog Raw artiesten komen op DBSTF na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
11 februari 2012 bedoel je dan denk ik. Verder keek ik even in de geschiedenis van Dieka en dan valt me op hoevaak Radical Redemption en Ran-D zijn geweest. Je ziet ook dat sinds 2014 eigenlijk daar ook alleen maar nog Raw artiesten komen op DBSTF na.


DBSTF in Dieka was mijn eerste hardstyle gerelateerde feestje. 2012 een keer, helemaal niet druk en hartstikke goede sfeer :D als ik nu terugkijk was ik vet naïef wat betreft hardstyle, maar goed.

Wij hadden van de zomer Frequencerz en Bass Modulators in de buurt, bij een dorpsfeest van Wilp, waar nog geen 3000 mensen wonen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat het probleem is dat er gewoon te veel feesten zijn. Elke weekend kan je wel naar "groot" feest en vaak heb je dezelfde avond nog keus tussen 2-3grote feesten. Zoals Headhunterz & Supramacy, The road to redemption & scanxtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 13:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Erg interessante discussie! Het meeste is al wel gezegd, maar ik denk dat één aspect nog niet benoemd is. Of wellicht ben ik gewoon de enige die dit ervaart. Toen ik ongeveer vijf jaar geleden voor het eerst naar een hardstyle feest ging (Gunz for Hire - The Resistance), had ik het idee dat hardstyle bijzonder populair was. Rond die tijd kwam immers ook de hele raw scene op, met de A2-namen en uiteraard de dj’s van MIM. Nu, vijf jaar later, ervaar ik dat ik gewoonweg niet meer de tijd heb om naar al die feesten te gaan. Buiten het feit dat ook de portemonnee het niet meer toelaat (studeren is duur) heb ik ook om de haverklap belangrijke zaken, waar ik niet als een zombie bij kan gaan zitten. Dit is wat er in ieder geval bij mij in de vriendengroep speelt. Als de bulk mensen van toen minder tijd en geld te besteden heeft, gecombineerd met het stijgende aantal feesten, lijkt het me meer dan logisch dat het aantal bezoekers op al die feesten afneemt. Nogmaals, dit is een persoonlijke ervaring. Zou zo maar kunnen dat ik hierin alleen sta. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clarx schreef:
Erg interessante discussie! Het meeste is al wel gezegd, maar ik denk dat één aspect nog niet benoemd is. Of wellicht ben ik gewoon de enige die dit ervaart. Toen ik ongeveer vijf jaar geleden voor het eerst naar een hardstyle feest ging (Gunz for Hire - The Resistance), had ik het idee dat hardstyle bijzonder populair was. Rond die tijd kwam immers ook de hele raw scene op, met de A2-namen en uiteraard de dj’s van MIM. Nu, vijf jaar later, ervaar ik dat ik gewoonweg niet meer de tijd heb om naar al die feesten te gaan. Buiten het feit dat ook de portemonnee het niet meer toelaat (studeren is duur) heb ik ook om de haverklap belangrijke zaken, waar ik niet als een zombie bij kan gaan zitten. Dit is wat er in ieder geval bij mij in de vriendengroep speelt. Als de bulk mensen van toen minder tijd en geld te besteden heeft, gecombineerd met het stijgende aantal feesten, lijkt het me meer dan logisch dat het aantal bezoekers op al die feesten afneemt. Nogmaals, dit is een persoonlijke ervaring. Zou zo maar kunnen dat ik hierin alleen sta. :)


Aan de andere kant komen er natuurlijk aan de "onderkant" weer mensen bij, die eindelijk oud genoeg zijn om naar feesten te mogen. Ik krijg nou niet echt het idee dat hardstyle minder populair zou zijn dan een aantal jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 13:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Clarx schreef:
Erg interessante discussie! Het meeste is al wel gezegd, maar ik denk dat één aspect nog niet benoemd is. Of wellicht ben ik gewoon de enige die dit ervaart. Toen ik ongeveer vijf jaar geleden voor het eerst naar een hardstyle feest ging (Gunz for Hire - The Resistance), had ik het idee dat hardstyle bijzonder populair was. Rond die tijd kwam immers ook de hele raw scene op, met de A2-namen en uiteraard de dj’s van MIM. Nu, vijf jaar later, ervaar ik dat ik gewoonweg niet meer de tijd heb om naar al die feesten te gaan. Buiten het feit dat ook de portemonnee het niet meer toelaat (studeren is duur) heb ik ook om de haverklap belangrijke zaken, waar ik niet als een zombie bij kan gaan zitten. Dit is wat er in ieder geval bij mij in de vriendengroep speelt. Als de bulk mensen van toen minder tijd en geld te besteden heeft, gecombineerd met het stijgende aantal feesten, lijkt het me meer dan logisch dat het aantal bezoekers op al die feesten afneemt. Nogmaals, dit is een persoonlijke ervaring. Zou zo maar kunnen dat ik hierin alleen sta. :)


Aan de andere kant komen er natuurlijk aan de "onderkant" weer mensen bij, die eindelijk oud genoeg zijn om naar feesten te mogen. Ik krijg nou niet echt het idee dat hardstyle minder populair zou zijn dan een aantal jaar geleden.


Ik zou eerlijk gezegd niet weten of hardstyle populairder is geworden of juist niet. Wat ik wel weet is dat de laatste jaren de prestatiedruk enorm is toegenomen, wat zou kunnen betekenen dat mensen bewust naar minder feesten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 14:13 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Clarx schreef:
Erg interessante discussie! Het meeste is al wel gezegd, maar ik denk dat één aspect nog niet benoemd is. Of wellicht ben ik gewoon de enige die dit ervaart. Toen ik ongeveer vijf jaar geleden voor het eerst naar een hardstyle feest ging (Gunz for Hire - The Resistance), had ik het idee dat hardstyle bijzonder populair was. Rond die tijd kwam immers ook de hele raw scene op, met de A2-namen en uiteraard de dj’s van MIM. Nu, vijf jaar later, ervaar ik dat ik gewoonweg niet meer de tijd heb om naar al die feesten te gaan. Buiten het feit dat ook de portemonnee het niet meer toelaat (studeren is duur) heb ik ook om de haverklap belangrijke zaken, waar ik niet als een zombie bij kan gaan zitten. Dit is wat er in ieder geval bij mij in de vriendengroep speelt. Als de bulk mensen van toen minder tijd en geld te besteden heeft, gecombineerd met het stijgende aantal feesten, lijkt het me meer dan logisch dat het aantal bezoekers op al die feesten afneemt. Nogmaals, dit is een persoonlijke ervaring. Zou zo maar kunnen dat ik hierin alleen sta. :)


Aan de andere kant komen er natuurlijk aan de "onderkant" weer mensen bij, die eindelijk oud genoeg zijn om naar feesten te mogen. Ik krijg nou niet echt het idee dat hardstyle minder populair zou zijn dan een aantal jaar geleden.


Ik heb wel het idee dat er minder dagjesmensen zijn? Deze mensen hebben zich voor mijn gevoel meer gevormd in de groep 'We defend the Raw' of hoe denken jullie daar over? Ik heb namelijk het gevoel dat ik een paar jaar terug op Intents bijvoorbeeld allemaal bezoekers zag in 'redelijk nette kleding' en dat ik voornamelijk nu bezoekers zie die er net wat meer 'ordinair' uitzien.

Anyway ik heb ergens wel het idee dat de liefhebbers wel wat meer terug zijn gekomen, maar dat kan ook best komen doordat ik zelf gewoonweg weer meer bezig ben met muziek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is ordinair ? In mijn beleving is er niet veel veranderd aan de kledingkeuze. Je ziet alleen wel veer meer merchendise rondlopen en aanzienlijk meer vrouwelijke bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Vroeger minder ordinair?? :lol: Dan zou ik even filmpjes van oude feesten zoeken

Edit: zoals deze bijvoorbeeld: http://www.facebook.com/MCDV8/videos/10155533691608381/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 14:54 
 
Hardtraxx Elite

Haha nee ik bedoel het jaar dat er ineens heel veel dagjesmensen gingen, zag iedereen er toch degelijk uit? Denk rond 2014 die periode.. Gewoon normale kleding die je ook best naar je werk aan kan.. dat zie je nu toch veel minder? Heb het dus nu over vroeger vroeger... dat was de tijd van we doen zonnebrillen op (mannen) en roze aan.. (vrouwen)

Als je nu kijkt naar bezoekers op feesten dan zien mensen er toch een stuk minder net uit (laat ik het dan zo noemen).. De typische anabool types en mondkapjes.. JULIE SNAPPEN TOCH WEL WAAR IK OP DOEL? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ah die tijd ja, vertelde ook altijd aan mijn vrienden in die tijd dat er best 'normaal' volk rondliep(ivm hardcore was er toen echt een verschil ja)

Ik merk vooral zelf dat ALLE merchandise altijd zwart is :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 15:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Vroeger minder ordinair?? :lol: Dan zou ik even filmpjes van oude feesten zoeken

Edit: zoals deze bijvoorbeeld: http://www.facebook.com/MCDV8/videos/10155533691608381/

Hahahahaha zo de knetter zeg vanaf 33:00: hoe intens vet is dat in verhouding tot een uurtje zeiksynths van Code Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 15:55 
 
Hardtraxx Elite

Spobbertiet schreef:
Ah die tijd ja, vertelde ook altijd aan mijn vrienden in die tijd dat er best 'normaal' volk rondliep(ivm hardcore was er toen echt een verschil ja)

Ik merk vooral zelf dat ALLE merchandise altijd zwart is :mad:


Zwart = leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hahahahaha zo de knetter zeg vanaf 33:00: hoe intens vet is dat in verhouding tot een uurtje zeiksynths van Code Black

Early Hardstyle is ook veel meer feestmuziek dan huidige Hardstyle. Early Hardstyle is lekker non-stop doorpoffen op energieke breaks/melodiëen en climaxen, bij de huidige Hardstyle krijg je bijna een rolberoerte van de lengte van de breaks en het meezingen met bekende teksten in een Hardstyle jasje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
RTM93 schreef:
11 februari 2012 bedoel je dan denk ik. Verder keek ik even in de geschiedenis van Dieka en dan valt me op hoevaak Radical Redemption en Ran-D zijn geweest. Je ziet ook dat sinds 2014 eigenlijk daar ook alleen maar nog Raw artiesten komen op DBSTF na.


DBSTF in Dieka was mijn eerste hardstyle gerelateerde feestje. 2012 een keer, helemaal niet druk en hartstikke goede sfeer :D als ik nu terugkijk was ik vet naïef wat betreft hardstyle, maar goed.

Wij hadden van de zomer Frequencerz en Bass Modulators in de buurt, bij een dorpsfeest van Wilp, waar nog geen 3000 mensen wonen xd


@RTM http://www.overuit.nl/muziek/uitgaansce ... x?id=79499 dacht deze :P
@klapfstühle DBSTF was ook heel sick later in 2013, behoort ook tot een van de eerste feesten/feestjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja couldn't agree more, en toch voor elkaar gekregen om in die 7 jaar niet 1 early hs feestje mee te pakken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:

@RTM http://www.overuit.nl/muziek/uitgaansce ... x?id=79499 dacht deze :P
@klapfstühle DBSTF was ook heel sick later in 2013, behoort ook tot een van de eerste feesten/feestjes :cool:

Oh haha die stond niet in de geschiedenis van PF vandaar mijn opmerking. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:

Dat filmpje :worship: Mr Puta :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 11:06 
 
Hardtraxx Elite

Haha, toevallig dat er weer een keer een wat "hardere" DJ geboekt is bij ons in de buurt in de club. Mark with a K, Demi Kanon en nog iemand die komen een setje draaien. Geluid in die toko is alleen zo bizar slecht, toen Prefix en Density er waren kwam er geen enkele track goed door, en dat lag zeker niet aan hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Spobbertiet schreef:

Dat filmpje :worship: Mr Puta :worship:


@25min dat stelletje xd
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen