Hard4Us schreef:
Om even over de club avonden in te haken, vroeger hadden we iedere week wel een club in de buurt waar een Radical kwam of een Adaro, dat zie je nu nog maar nauwelijks. Zal waarschijnlijk ook liggen aan de enorme groei en het prijskaartje van een DJ. Zo'n clubavonden waren altijd mooi, omdat de DJ'S vaak wat onbekender spul draaide in mijn herrinering. Tegenwoordig zie je bij ons (zuid-oost brabant) vooral veel clubavonden m.b.t. Urban, geloof dat Moksi het afgelopen half jaar al 6 keer in de buurt heeft gestaan.
Mijn eerste Hardstyle feest was in een club in 2010 met Zatox en Noisecontrollers. In de jaren die volgde kwamen daar namen als Headhunterz, Wildstylez, Radical, Frequencerz. Tegenwoordig staat er elke week een of andere rapper of vlogger die effe een uurtje komt lullen in de spotlight van duizenden telefoons. Hardstyle DJ's worden te duur, gok ik, en die rappertjes zijn nu nog vrij goedkoop (denk ik??) en trekken toch wel volk.
De club dingetjes (in zijn algemeen) die tegenwoordig worden georganiseerd bestaan uit artiesten van The Wishlist of Gearbox, die hebben dan volgens mij ook altijd wel een mooie deal.