Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 10:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Ik gok zo maar eens dat Joram eerder binnen een uur een track van Deadmau5 kan namaken dan andersom :).

Als je probeert te insinueren dat Deadmau5 niets waard is als DJ/producer zit je er toch wel aardig naast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 10:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Hij is gewoon echt zo. Hij speelt het niet.

Wildstylez had vooral in eerste instantie contact op moeten nemen en vooral niet reageren dat hij some chords pas later heeft gehoord. Vrijwel alle artiesten posten op twitter als iets geript wordt. Deed wildstylez ook toen zijn kick in veel tracks zat. Snap best dat je zoiets naar buiten wilt brengen. Het publiek mag dat best weten.

Zoiets naar buiten brengen vind ik ook prima, je neemt namelijk credits voor iets wat niet van jou is, dat hoort het publiek ook te weten. Alleen om daarna nu in 1 uur hardstyle te gaan maken op een stream is nogal zielig. Dan ben je 33 jaar en dan moet je nog op zo'n manier aan je aandacht komen. Maar goed ik had niks anders verwacht van iemand die een muizenkop opzet tijdens optredens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was net te laat voor die stream, was dat nog wat? Welke samplepacks gebruikte hij? Had ie al dikke screeches?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die deadmau5 word wel eventjes op zijn plekje gezet, wat een drama die vent :lol:

Wat zet die knaap zich weer lekker voor lul zoals die vaker doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 11:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deadmau5 heeft gelijk over dat gejat, maar stelt zich, zoals gewoonlijk, weer te veel aan :P
En heel de hardstyle zit weer elkaar af te likken op fronliner na, die wel even mooi op zn plek word gezet haha.

Maar alle gekheid opzij. Deadmau5 heeft echt wel meer productie skillls en variatie dan Wildstylez.
En ik respecteer hem als artiest daarom ook meer, omdat hij zelf al aangeeft dat hij geen dj is maar een producer. Maar als persoon is hij of een jankertje of een grote troll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prachtige vent die deadmau5, hij heeft een mening (ook al ben ik het er niet mee eens) en deelt die gewoon, zorgt tenminste voor wat leven in de brouwerij.

@deadmau5
allright "hardstyle" dont get your kandi and glowsticks in a bunch...

Vond ik toch wel een mooie. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
deadmau5 ‏@deadmau5 15 u
@wildstylez go fuck yourself. seriously. yes, i am, in fact, taking credit for the melody i wrote. Are you telling me its yours?


:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En heel de hardstyle zit weer elkaar af te likken op fronliner na


De Hardstyle-scene laat maar weer eens zien wat een slap zooitje het is.

Blinddoek op, en alle handen op één buik want kom niet aan onze Hardstyle 'artiesten'. :D

Alle negatieve reacties richting mijnheer Deadmau5 zijn van Nederlandse (Hardstyle-liefhebbers) accounts, de rest van de wereld snapt het wel en schaart zich bij kamp-Deadmau5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 12:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
..:: Hairhunterz ::. ‏@djheadhunterz
Citaat:

:worship:

Alles even teruggelezen, wat een vermaak :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Broken Balance schreef:
En heel de hardstyle zit weer elkaar af te likken op fronliner na


De Hardstyle-scene laat maar weer eens zien wat een slap zooitje het is.

Blinddoek op, en alle handen op één buik want kom niet aan onze Hardstyle 'artiesten'. :D

Alle negatieve reacties richting mijnheer Deadmau5 zijn van Nederlandse (Hardstyle-liefhebbers) accounts, de rest van de wereld snapt het wel en schaart zich bij kamp-Deadmau5.


En waarom zijn dat dan geen kontenlikkers? Het is nu dat Deadmau5 gelijk heeft, maar die zouden precies hetzelfde doen wanneer hij niet gelijk heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Broken Balance schreef:
En heel de hardstyle zit weer elkaar af te likken op fronliner na


De Hardstyle-scene laat maar weer eens zien wat een slap zooitje het is.

Blinddoek op, en alle handen op één buik want kom niet aan onze Hardstyle 'artiesten'. :D

Alle negatieve reacties richting mijnheer Deadmau5 zijn van Nederlandse (Hardstyle-liefhebbers) accounts, de rest van de wereld snapt het wel en schaart zich bij kamp-Deadmau5.


Dat is ook vooral vanwege de "ik maak in 1 uur een Hardstyle track", dat van die melodie kan ik helemaal begrijpen, is gewoon 1 op 1 geript, en Wildstylez lijkt er moeite mee te hebben dat toe te geven.

Maar met die opmerking over in 1 uur een Hardstyle track kunnen maken, beweert hij dat het makkelijke muziek is, en daar heeft hij gewoon ongelijk, een producer zou toch wel moeten kunnen horen dat het moeilijk te maken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heeft iemand een opname van zijn creatie :p ben namelijk wel super nieuwsgierig wat onze 'supergodproducer' heeft gecreeerd in 1 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik was net te laat voor die stream, was dat nog wat? Welke samplepacks gebruikte hij? Had ie al dikke screeches?

Op Twitter zag ik de naam Vengeance packs voorbij komen, maar produceer zelf niet, dus geen idee. Het was iig een drama. En screeches? Really? Jij verwachtte iets hards? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 13:30 
 
Hardtraxxer

http://deadmau5.tumblr.com/post/77369529736/my-day-on-twitter-a-brief-roundup-of-how-my-day-went
Citaat:
my day on twitter. a brief roundup of how my day went.
Hi i am a producer am i am have made technos for 20 (twenty) years long. Hardstyle is most complex genre because of the notes. And the kick. first hardstyle kick ever invented by Benny Benasi in 1986 in Tripoli. Then scooter invented rave. since rave. hardstyle has been complicated and takes forever to get kick. kick made by OWN producer and not stealed. you cant stealed kicks.
Anyways. copyright laws are must giving when copies the song. Now in 2014 afroajck and SMH are best ahardstyle artists. the truth hardstep hardstyle. i have a soother.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind die muziek van deadmau5 anders maar pure scheit, wat een zooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
http://deadmau5.tumblr.com/post/77369529736/my-day-on-twitter-a-brief-roundup-of-how-my-day-went
Citaat:
my day on twitter. a brief roundup of how my day went.
Hi i am a producer am i am have made technos for 20 (twenty) years long. Hardstyle is most complex genre because of the notes. And the kick. first hardstyle kick ever invented by Benny Benasi in 1986 in Tripoli. Then scooter invented rave. since rave. hardstyle has been complicated and takes forever to get kick. kick made by OWN producer and not stealed. you cant stealed kicks.
Anyways. copyright laws are must giving when copies the song. Now in 2014 afroajck and SMH are best ahardstyle artists. the truth hardstep hardstyle. i have a soother.

Wtf heeft hij gebruikt? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 13:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een internethelden allemaal :') Kansloos gedoe van beide kanten. Steek die energie nou maar in het maken van nieuwe muziek in plaats van de held uit te hangen op twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Delt-A schreef:
Ik was net te laat voor die stream, was dat nog wat? Welke samplepacks gebruikte hij? Had ie al dikke screeches?

Op Twitter zag ik de naam Vengeance packs voorbij komen, maar produceer zelf niet, dus geen idee. Het was iig een drama. En screeches? Really? Jij verwachtte iets hards? :lol:


Nee, ik verwachtte een soortgelijke plaat als Straightforward, maar dan slapper en eentonig.


Maximum schreef:
Wtf heeft hij gebruikt? :huh:


Het "How to be super mega funny on the internet for Dummies" handboek. Mag wel even blijven oefenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Jay schreef:
daarna de hele boel opjutten met zijn "ik maak in 1 uur een hardstyle plaat" ...en inderdaad de hardstyle producers doen HAP HAP HAP.... fail !

Dat noemen ze opkomen voor iets waar je van houd :) Hij maakt ook gewoon Hardstyle in z'n geheel belachelijk dus is ook terecht

Inderdaad, en naderhand hap hap hap zeggen als t niet is gelukt is wel heel makkelijk natuurlijk he.

Basshunterzz schreef:
En waarom zijn dat dan geen kontenlikkers? Het is nu dat Deadmau5 gelijk heeft, maar die zouden precies hetzelfde doen wanneer hij niet gelijk heeft.

Delt-A schreef:
Dat is ook vooral vanwege de "ik maak in 1 uur een Hardstyle track", dat van die melodie kan ik helemaal begrijpen, is gewoon 1 op 1 geript, en Wildstylez lijkt er moeite mee te hebben dat toe te geven.

Maar met die opmerking over in 1 uur een Hardstyle track kunnen maken, beweert hij dat het makkelijke muziek is, en daar heeft hij gewoon ongelijk, een producer zou toch wel moeten kunnen horen dat het moeilijk te maken is.

Dit. ^

Deadmau5 is, zoals hieruit weer blijkt, gewoon een irritant kinderachtig ventje. Ja, hij had gewoon een goed punt met z'n melodie, prima. Maar om vervolgens een hele scene belachelijk te maken omdat een producer uit dat genre je melodie jat is gewoon nergens voor nodig en totaal irrelevant. Daarom zijn de reacties van mede hardstyle producers niet meer dan terecht, wat heeft dat nou weer met likgedrag te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
dear hardstyle, i dont know what your problem is (actually i do tho) ... but... you do know that if annoyed by anything, im annoyed that my track got pretty much ripped off. im not mad at EVVERY hardstyle artist, like afrojack or sweedish house mafia... im just angry that my musics was stolen cheer up kids. dont be mad. honestly, i dont care what genre youre into... i dont. i just dont think ripping off someone elses shit and selling is is such an amazing idea. anyway... carry on.

Wtf? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle dj's zijn de meest schijnheilige dj's on earth. Kontkruipers. Deadmau5 heeft gewoon gelijk, Straightforward is een grote rip-off.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Alle negatieve reacties richting mijnheer Deadmau5 zijn van Nederlandse (Hardstyle-liefhebbers) accounts, de rest van de wereld snapt het wel en schaart zich bij kamp-Deadmau5.


Ik zit in een FB groep voor het Owsla label, waar bijna niemand van hardstyle houdt en/of Nederlander is, en daar zijn de meningen nogal verdeeld. Gaat wel om mensen die betalen voor een subscription service en muziek dus redelijk serieus nemen.

De meeste negatieve reacties richting mijnheer Deadmau5 zijn dus van Nederlandse hardstyle-liefhebbers die niet echt in staat zijn om hun eigen mening te vormen en graag gaan rellen zodra er een "wij tegen de rest" soort situatie ontstaat. De rest van de wereld schaart zich bij kamp-Deadmau5 omdat zij ook geen eigen mening kunnen vormen en graag gaan rellen zodra er een "wij tegen de rest" soort situatie ontstaat. Het aantal Deadmau5 volgers is wel wat groter, dus hij wint. Toch zou ik er niet zoveel waarde aan hechten.

Wildstylez is in staat om zulke samples/wat dan ook te clearen en had dat beter kunnen doen of de track moeten free-releasen. Hij heeft niet een complete track gejat, maar slechts een stuk en dat vervolgens als thema gehanteerd voor de rest van de track. Als vocals zonder sample clearance overgenomen worden is dat geen probleem, maar een stukje melodie wel. Nogal krom. Deadmau5 doet er iig veel te kinderachtig over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie mag je tot bepaalde lengte overnemen zonder in de problemen te komen toch?

Ik ken de track van Wildstylez niet en die van Deadmau5 niet dus zal niet weten hoeveel hij gejat zou hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet of het al bekend was maar Straightforward is ondertussen van Hardstyle.com afgehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dus ze zijn van hs.com gewoon bang dat ze er te veel negativiteit aan overhouden? Sterk staaltje poot stijf houden trouwens, of zouden ze willen beweren dat ze voor de release nog niet wisten dat het een kopie was. Eigenlijk alleen maar verliezers in dit verhaal.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen