Phase 2 schreef:
Theannoyingdevil schreef:
Deze soap is stiekem gewoon een geweldige marketingtruc voor zowel Deadmau5 als Wildstylez.
Wildstylez krijgt een hoop publiciteit. Dit gedoe zal hem wss een hoop extra likes en followers opleveren en zijn track wordt getweet naar meer dan 2,5 miljoen followers.
Deadmau5 lijkt boos maar zal het waarschijnlijk juist mooi vinden dat dit gebeurd. Hij had al een tijdje geen relletje meer veroorzaakt door zijn uitspraken en krijgt dit nu in zn schoot geworpen. Prima publiciteit voor hem en het dikt zijn imago als stoere jongen op internet weer aan.
Deadmau5 was dan ook tijd gestopt met twitter zelf bij te houden. Ik hoop dat hij weer terug is. Buiten dat hij top muziek maakt is hij echt een held op twitter vind ik. Hij zegt gewoon echt wat hij denkt en boeit het niet of iemand bekend is of niet. Likt niemand zijn kont of wat dan ook. Daar hou ik wel van.
Je hele statement over deadmau5 is dus onzin.
Ik wist niet dat hij z'n twitter de laatste tijd niet zelf beheerde. Dat verklaart dan wel dat het de laatste tijd rustig was.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het ook leuk om te zien dat iemand geen blad voor de mond neemt en gewoon zijn gal spuugt over alles wat hem niet zint, maar in zijn geval heb ik ook vaak het idee dat het een deel van zijn 'image' is. Net als alle andere 'grote' artiesten zal ook deadmau5 een strategie hebben om zichzelf op de kaart te zetten. Het begint natuurlijk bij de muziek, maar daarnaast maken die muizenkop die hij tijdens gigs draagt en zijn opmerkelijke twittergedrag hem wel tot de bekende artiest die hij nu is.