Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Blutonium Boy
Jo Jo, ... the idol's from Holland .... tztztztz
deadmau5 - good that you said something .... !

WAT :lol:


Ochjee.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

allard200 schreef:
Was er niet eerder ook al een bitchfight tussen dodemuis en een hardstyle dj? Al met al een klein kind die deadmau, moet eens flink op z'n bakkes geslagen worden.


Volgens mij was dat toen met headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:07 
 
Hardtraxx Addict

@F8trix
Citaat:
http://t.co/8YygAww7Bo


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gadverdamme kijk alle hardstyle vriendjes elkaar eens snel in de hol kruipen weer. Die reacties van Neilio ook, denk je eindelijk dat er eentje een mening heeft is het een grapje <3 <3 <3 Luv (L) (L) (L) (L) lik lik. Zum kotsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou 't ook niet zo kunnen zijn dat Deadmau5 gewoon echt schijt heeft. Ik bedoel: Hij heeft een punt. En het hardstyle maken in 1uur kan toch ook gewoon een troll-actie zijn?

Ik denk dat zijn statements veel serieuzer genomen worden dan ze eigenlijk bedoeld zijn.

Vind 't wel mooi, iemand die z'n mening niet onder stoelen of banken steekt, en volledige lak heeft aan alle ''gedragscodes'' die onder artiesten heersen. Het geeft een inkijkje in hoe het er echt aan toe gaat, en hij lokt mensen uit de tent; artiesten happen, en laten hun ware zelf zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Wildstylez had overigens gewoon niet moeten reageren op die tweet van Deadmau5.

Wel man, juist wel. Dat verheven gedoe van die gasten altijd juist. 1 van de twee heeft in dit verhaal toch gewoon gelijk en mag best op zijn plaats gezet worden? Net of het mensen zijn zeg maar..

Dat eeuwige jaknikken gaat ook vervelen op een gegeven manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die overigens zelf door hem geRT werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ff heel down to earth :

Die muis heeft gewoon gelijk. Wildstylez heeft het hele zooitje gejat. Maar goed dat doen ze wel vaker (project 1 uch uch)

In plaats van gewoon toegeven als een volwassen vent (bedoel dat jatten en rippen gebeurd constant) gaan ze lekker ontkennen en als kleine kindjes over en weer zielig doen.

Hahahaha en dat noemt zich een volwassen scene ? sorry hoor wildstylez is een jattert en muis jankt te hard erom en we gaan het uitvechten op twittur. En iedereen gaat zich er mee bemoeien lol

wat een stel blagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:38 
 
Hardtraxx Veteran

Jay schreef:
ff heel down to earth :

Die muis heeft gewoon gelijk. Wildstylez heeft het hele zooitje gejat. Maar goed dat doen ze wel vaker (project 1 uch uch)

In plaats van gewoon toegeven als een volwassen vent (bedoel dat jatten en rippen gebeurd constant) gaan ze lekker ontkennen en als kleine kindjes over en weer zielig doen.

Hahahaha en dat noemt zich een volwassen scene ? sorry hoor wildstylez is een jattert en muis jankt te hard erom en we gaan het uitvechten op twittur. En iedereen gaat zich er mee bemoeien lol

wat een stel blagen


Ach, zo gebeurd er nog is wat leuks op Twitter :) . Over een paar dagen hoor je er niks meer van
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kosteloos vermaakt, held van de avond is Audiofreq met zijn commentaar op Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Jay schreef:
ff heel down to earth :

Die muis heeft gewoon gelijk. Wildstylez heeft het hele zooitje gejat. Maar goed dat doen ze wel vaker (project 1 uch uch)

In plaats van gewoon toegeven als een volwassen vent (bedoel dat jatten en rippen gebeurd constant) gaan ze lekker ontkennen en als kleine kindjes over en weer zielig doen.

Hahahaha en dat noemt zich een volwassen scene ? sorry hoor wildstylez is een jattert en muis jankt te hard erom en we gaan het uitvechten op twittur. En iedereen gaat zich er mee bemoeien lol

wat een stel blagen


Ach, zo gebeurd er nog is wat leuks op Twitter :) . Over een paar dagen hoor je er niks meer van


Ja dat is dan wel weer waar :) hoog entertainment gehalte maar goed tis wel beetje triest zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk vermaak zo op een donderdag avond haha! Heerlijk dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat krijg je als je met zulke simpele akkoordjes werkt denk ik dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 00:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Hahahaha en dat noemt zich een volwassen scene?

Wie? En waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 01:04 
 
Hardtraxxer

Deze soap is stiekem gewoon een geweldige marketingtruc voor zowel Deadmau5 als Wildstylez.

Wildstylez krijgt een hoop publiciteit. Dit gedoe zal hem wss een hoop extra likes en followers opleveren en zijn track wordt getweet naar meer dan 2,5 miljoen followers.
Deadmau5 lijkt boos maar zal het waarschijnlijk juist mooi vinden dat dit gebeurd. Hij had al een tijdje geen relletje meer veroorzaakt door zijn uitspraken en krijgt dit nu in zn schoot geworpen. Prima publiciteit voor hem en het dikt zijn imago als stoere jongen op internet weer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 01:21 
 
Hardtraxx Addict

provehito schreef:
in mijn ogen had hij dit niet zo op twitter moeten posten, maar eerst contact opnemen met wildstylez. Dan was dit nooit zo gebeurd.


Had wildstylez dat niet met hem moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 01:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Jay schreef:
Hahahaha en dat noemt zich een volwassen scene?

Wie? En waar?


Dat beweren de 'grote' producers toch dat hardstyle een volwassen scene is geworden :P

Jatgedrag heb je altijd met muziek maar om er zo over te twitteren dat toont van grote professionaliteit ;)

Maar wel goede entertainment voor t klootjes volk zoals ik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 01:28 
 
Hardtraxx Addict

Theannoyingdevil schreef:
Deze soap is stiekem gewoon een geweldige marketingtruc voor zowel Deadmau5 als Wildstylez.

Wildstylez krijgt een hoop publiciteit. Dit gedoe zal hem wss een hoop extra likes en followers opleveren en zijn track wordt getweet naar meer dan 2,5 miljoen followers.
Deadmau5 lijkt boos maar zal het waarschijnlijk juist mooi vinden dat dit gebeurd. Hij had al een tijdje geen relletje meer veroorzaakt door zijn uitspraken en krijgt dit nu in zn schoot geworpen. Prima publiciteit voor hem en het dikt zijn imago als stoere jongen op internet weer aan.


Deadmau5 was dan ook tijd gestopt met twitter zelf bij te houden. Ik hoop dat hij weer terug is. Buiten dat hij top muziek maakt is hij echt een held op twitter vind ik. Hij zegt gewoon echt wat hij denkt en boeit het niet of iemand bekend is of niet. Likt niemand zijn kont of wat dan ook. Daar hou ik wel van.

Je hele statement over deadmau5 is dus onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 01:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Theannoyingdevil schreef:
Deze soap is stiekem gewoon een geweldige marketingtruc voor zowel Deadmau5 als Wildstylez.

Wildstylez krijgt een hoop publiciteit. Dit gedoe zal hem wss een hoop extra likes en followers opleveren en zijn track wordt getweet naar meer dan 2,5 miljoen followers.
Deadmau5 lijkt boos maar zal het waarschijnlijk juist mooi vinden dat dit gebeurd. Hij had al een tijdje geen relletje meer veroorzaakt door zijn uitspraken en krijgt dit nu in zn schoot geworpen. Prima publiciteit voor hem en het dikt zijn imago als stoere jongen op internet weer aan.


Deadmau5 was dan ook tijd gestopt met twitter zelf bij te houden. Ik hoop dat hij weer terug is. Buiten dat hij top muziek maakt is hij echt een held op twitter vind ik. Hij zegt gewoon echt wat hij denkt en boeit het niet of iemand bekend is of niet. Likt niemand zijn kont of wat dan ook. Daar hou ik wel van.

Je hele statement over deadmau5 is dus onzin.


Ik hou er ook wel van ... duidelijke taal ... enne hij heeft ook gelijk.... daarna de hele boel opjutten met zijn "ik maak in 1 uur een hardstyle plaat" ...en inderdaad de hardstyle producers doen HAP HAP HAP.... fail !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 01:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylez vs Deadmau5 - Some Straightforward Chords (No No I really Did Not Steal Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 01:54 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Theannoyingdevil schreef:
Deze soap is stiekem gewoon een geweldige marketingtruc voor zowel Deadmau5 als Wildstylez.

Wildstylez krijgt een hoop publiciteit. Dit gedoe zal hem wss een hoop extra likes en followers opleveren en zijn track wordt getweet naar meer dan 2,5 miljoen followers.
Deadmau5 lijkt boos maar zal het waarschijnlijk juist mooi vinden dat dit gebeurd. Hij had al een tijdje geen relletje meer veroorzaakt door zijn uitspraken en krijgt dit nu in zn schoot geworpen. Prima publiciteit voor hem en het dikt zijn imago als stoere jongen op internet weer aan.


Deadmau5 was dan ook tijd gestopt met twitter zelf bij te houden. Ik hoop dat hij weer terug is. Buiten dat hij top muziek maakt is hij echt een held op twitter vind ik. Hij zegt gewoon echt wat hij denkt en boeit het niet of iemand bekend is of niet. Likt niemand zijn kont of wat dan ook. Daar hou ik wel van.

Je hele statement over deadmau5 is dus onzin.


Ik wist niet dat hij z'n twitter de laatste tijd niet zelf beheerde. Dat verklaart dan wel dat het de laatste tijd rustig was.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het ook leuk om te zien dat iemand geen blad voor de mond neemt en gewoon zijn gal spuugt over alles wat hem niet zint, maar in zijn geval heb ik ook vaak het idee dat het een deel van zijn 'image' is. Net als alle andere 'grote' artiesten zal ook deadmau5 een strategie hebben om zichzelf op de kaart te zetten. Het begint natuurlijk bij de muziek, maar daarnaast maken die muizenkop die hij tijdens gigs draagt en zijn opmerkelijke twittergedrag hem wel tot de bekende artiest die hij nu is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 02:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik lees tot nu toe alleen maar dingen over zijn Twitter relletjes in het verleden. Daarom vraag ik me dus af of hij in real life ook zon 'mening uiter' is?

Persoonlijk vind ik het gewoon laf dat iemand, in dit geval deadmau5, zulke dingen gaat zeggen via twitter zodat al zijn volgertjes en de rest van de wereld kunnen zien hoe stoer hij wel niet tegen iedereen zijn mening durft te uiten. Ik snap gewoon niet wat er zo moeilijk aan is om gewoon een belletje of iets anders persoonlijks te doen om het op te lossen. Van iemand van 33 verwachte ik toch iets volwassener gedrag.
Ik snap zijn punt, Wildstylez had slimmer moeten handelen. Maar het gaat mij om de manier waarop hij dit moet verkondigen en dat dit ook niet de eerste keer is dat hij een relletje zoekt, want dat is het gewoon, vanachter zijn computer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 02:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker




Jup pleurus muis is zeker deze gast xD
Gaat nergens over allemaal....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 08:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alle Hardstyle-schaapjes volgen elkaar weer eens zonder een eigen mening te hebben... gelukkig is er nog één iemand die nadenkt:

TiMOTHYb schreef:
Gadverdamme kijk alle hardstyle vriendjes elkaar eens snel in de hol kruipen weer. Die reacties van Neilio ook, denk je eindelijk dat er eentje een mening heeft is het een grapje <3 <3 <3 Luv (L) (L) (L) (L) lik lik. Zum kotsen.


:worship:

Mijn ouders vinden Hardstyle muziek voor 'Knoop in je zakdoek', en ze krijgen steeds meer gelijk. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 10:00 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Ik lees tot nu toe alleen maar dingen over zijn Twitter relletjes in het verleden. Daarom vraag ik me dus af of hij in real life ook zon 'mening uiter' is?

Persoonlijk vind ik het gewoon laf dat iemand, in dit geval deadmau5, zulke dingen gaat zeggen via twitter zodat al zijn volgertjes en de rest van de wereld kunnen zien hoe stoer hij wel niet tegen iedereen zijn mening durft te uiten. Ik snap gewoon niet wat er zo moeilijk aan is om gewoon een belletje of iets anders persoonlijks te doen om het op te lossen. Van iemand van 33 verwachte ik toch iets volwassener gedrag.
Ik snap zijn punt, Wildstylez had slimmer moeten handelen. Maar het gaat mij om de manier waarop hij dit moet verkondigen en dat dit ook niet de eerste keer is dat hij een relletje zoekt, want dat is het gewoon, vanachter zijn computer.


Hij is gewoon echt zo. Hij speelt het niet.

Wildstylez had vooral in eerste instantie contact op moeten nemen en vooral niet reageren dat hij some chords pas later heeft gehoord. Vrijwel alle artiesten posten op twitter als iets geript wordt. Deed wildstylez ook toen zijn kick in veel tracks zat. Snap best dat je zoiets naar buiten wilt brengen. Het publiek mag dat best weten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen