Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 17:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb nu voor het eerst die Some Chords geluisterd en jezus waar maakt die gast zich druk om. Alleen die akkoorden aan het begin van de breaks in SF zijn hetzelfde, nou boehoe.

En daarnaast vind ik dat er algemeen gezien niet zo gejankt moet worden om het 'stelen' van muziek. Tuurlijk gebruiken artiesten melodieën en dergelijken van andere muziek, maar ze maken het hun eigen waardoor het toch weer heel anders is dan die andere track. Als je zo gaat redeneren als Deadmau5 is bijna alles gestolen, want bijna elke melodie die tegenwoordig gemaakt wordt lijkt wel weer op een andere.

Kortom een hoop gejank om niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 17:13 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Ik heb nu voor het eerst die Some Chords geluisterd en jezus waar maakt die gast zich druk om. Alleen die akkoorden aan het begin van de breaks in SF zijn hetzelfde, nou boehoe.

En daarnaast vind ik dat er algemeen gezien niet zo gejankt moet worden om het 'stelen' van muziek. Tuurlijk gebruiken artiesten melodieën en dergelijken van andere muziek, maar ze maken het hun eigen waardoor het toch weer heel anders is dan die andere track. Als je zo gaat redeneren als Deadmau5 is bijna alles gestolen, want bijna elke melodie die tegenwoordig gemaakt wordt lijkt wel weer op een andere.

Kortom een hoop gejank om niks.

Ben ik met je eens, bijna alle nummers zijn op andere nummers geïnspireerd, zeggen artiesten ook vaak in interviews als er word gevraagd waar ze hun inspiratie vandaan halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 17:21 
 
Hardtraxx Elite

Dragenser schreef:



Jup pleurus muis is zeker deze gast xD
Gaat nergens over allemaal....

Waarom ken ik dit nummer ergens van? xd

Zou iemand deze naar Deadmau5 willen tweeten? Dan kan hij zien dat hij zelf ook niet de eerste was. Al zitten er wel wat verschillen in. Vermakelijk gedoe, dat wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 17:41 
 
Hardtraxx Addict

tijntjuh120 schreef:
Ben ik met je eens, bijna alle nummers zijn op andere nummers geïnspireerd, zeggen artiesten ook vaak in interviews als er word gevraagd waar ze hun inspiratie vandaan halen.


En daarom blijf ik Everything Is A Remix spammen tot zoveel mogelijk mensen hem gezien hebben :P

http://www.youtube.com/watch?v=coGpmA4saEk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 17:42 
 
Hardtraxx Addict

Andy The Core schreef:
in the studio lets make a @deadmau5 track YAY! should only take about 7 minutes.


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Citaat:
dear hardstyle, i dont know what your problem is (actually i do tho) ... but... you do know that if annoyed by anything, im annoyed that my track got pretty much ripped off. im not mad at EVVERY hardstyle artist, like afrojack or sweedish house mafia... im just angry that my musics was stolen cheer up kids. dont be mad. honestly, i dont care what genre youre into... i dont. i just dont think ripping off someone elses shit and selling is is such an amazing idea. anyway... carry on.

Wtf? :lol:

Hij bedoelt dat afrojack en shm elke hardstyle artiest haten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Hardstyle dj's zijn de meest schijnheilige dj's on earth. Kontkruipers. Deadmau5 heeft gewoon gelijk, Straightforward is een grote rip-off.


Jah want als 10 dj's het voor elkaar opnemen zijn gelijk alle hardstyle dj kontkruipers. :/ Kontkruipers waar jij eens in de maand 60 euro voor betaald :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 19:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er zijn nog 2 a 3 DJ's die zich publiekelijk kritisch uit durven/kunnen laten. De rest is gebonden aan een of meerdere organisaties (indirect bijvoorbeeld vaak aan Q) waardoor zij over veel zaken niet anders kunnen dan hun mond houden. Dat jij dat nu nog niet hebt ingezien maakt niet uit, maar als je je wat meer verdiept in het reilen en zeilen binnen de scene kom je er misschien nog wel achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net maar even die deadmau5 track geluisterd, zelfs als house liefhebber vind ik dit super saai en het lijkt imo niet eens op straightforward.
Dit liedje heeft echter precies hetzelfde melodie als straightforward. (Vanaf 0:36)



Conclusie: deadmau5 is een depressief en arrogant ventje
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Best wel epische reacties van audiofreaq en hhz ahah spacer bestond dus gewoon al :")

Deadmau5 moet zich er gewoon niet mee bemoeien en druk om maken er word idd al zo veel gejat/geript, hij zet zn eigen gruwelijk voor paal zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 21:13 
 
Hardtraxx Elite

Ik las Wildstylez en dacht dus dat hij gereageerd had, maar Wildstylerz is het >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Ik las Wildstylez en dacht dus dat hij gereageerd had, maar Wildstylerz is het >.<

Ja, en?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 21:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Je hebt ook gewoon artiesten die gewoon hun eigen ding doen en zich niet zo druk maken over gedoe als dit. Artiesten die dit soort dingen door management laten oplossen zodat ze zelf bezig kunnen zijn met muziek maken. :thumbup:

Hahaha ja die heb je ook ja. Volgens mij hebben we het niet over hetzelfde segment binnen de scene. Ik heb het namelijk over het volk dat keer op keer op een mainstage mag draaien. Die zie ik, op Frontliner (ook al ben je het er niet me eens) en een handjevol anderen na nooit eens hun mening geven. Management van die artiesten zie ik helemaal nooit statements geven. Wanneer is bijvoorbeeld de laatste keer dat Scantraxx eens iets liet weten over de gang van zaken? En waarom releasen artiesten de laatste tijd vaak op Q-Dance? Transparantie in de scene is ver te zoeken hoor, of heb jij betere bronnen dan ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 21:25 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
Andromeda schreef:
Ik las Wildstylez en dacht dus dat hij gereageerd had, maar Wildstylerz is het >.<

Ja, en?

Niks, mag ik dat ook niet meer melden? Volgens jou doe ik alles fout, dit slaat weer helemaal nergens op. Houd gewoon je mond dicht dan is iedereen tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik denk dat deadmau5 extra zei dat hij hardstyle in 1 uur kan maken om de hs scene gewoon ff op te naaien. En dat is hem goed gelukt ik zie al artiesten plaatjes maken en zo over deadmau5....

Ik denk dat die zit te rollebollen achter de pc. Sorry hoor maar audiofreq is de enige volwassen in zijn reactie. Wildstylez is gewoon arrogant. Geef deadmau5 gewoon gelijk want het is gewoon jatwerk

Die arrogante zak doet natuurlijk alsof hij nooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiit iets jat en alles zelf verzint in zijn creatieve super producers brein

ALs hij deadmau5 goed had gelezen dan had hij geweten dat deadmau5 boos is omdat Joram net doet alsof het allemaal van hem zelf is (zonder enige bron/credits)

Hij heeft gewoon 100% gelijk. Enne het is niet erg dat je eens wat "leent" van een andere producers maar kom er dan ook voor uit als er naar gevraagd wordt....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Qre8ive schreef:
Je hebt ook gewoon artiesten die gewoon hun eigen ding doen en zich niet zo druk maken over gedoe als dit. Artiesten die dit soort dingen door management laten oplossen zodat ze zelf bezig kunnen zijn met muziek maken. :thumbup:

Hahaha ja die heb je ook ja. Volgens mij hebben we het niet over hetzelfde segment binnen de scene. Ik heb het namelijk over het volk dat keer op keer op een mainstage mag draaien. Die zie ik, op Frontliner (ook al ben je het er niet me eens) en een handjevol anderen na nooit eens hun mening geven. Management van die artiesten zie ik helemaal nooit statements geven. Wanneer is bijvoorbeeld de laatste keer dat Scantraxx eens iets liet weten over de gang van zaken? En waarom releasen artiesten de laatste tijd vaak op Q-Dance? Transparantie in de scene is ver te zoeken hoor, of heb jij betere bronnen dan ik?


Scantraxx pffffffffff neem een voorbeeld aan het gezellige fusion waar plezier & werk nog samen gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Best wel epische reacties van audiofreaq en hhz ahah spacer bestond dus gewoon al :")


spacer?

Ik mag hopen dat dit een typfoutje is...

Zo niet; dan heb je er niet veel van begrepen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Wildstylerz schreef:
Best wel epische reacties van audiofreaq en hhz ahah spacer bestond dus gewoon al :")


spacer?

Ik mag hopen dat dit een typfoutje is...

Zo niet; dan heb je er niet veel van begrepen...


Hahah idd :D :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 00:11 
 
Hardtraxxer

Snap Deadmau5 z'n punt wel. Maar waarom moet hij hier dan nou nog steeds zo ver op in gaan en zulke dingen neergooien;



:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 00:13 
 
Hardtraxx Addict

Zielige vent :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yoeerii schreef:
Snap Deadmau5 z'n punt wel. Maar waarom moet hij hier dan nou nog steeds zo ver op in gaan en zulke dingen neergooien;



:/

Is dit het :S oh boy.... Ik had op zijn minst wel meer verwacht.... maar dit klinkt nergens na...
Alsof hij alle distortie en filters op 1 channel dondert en ook nog eens op de zelfde channel als de punch.... Ik hoor totaal geen lagen in het gehele plaatje.....

pfffff :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 00:44 
 
Hardtraxx Veteran

Als hij het had gelaten bij dat ene ding over dat jatten oké, maar nu is het gewoon aandacht zoeken. En dat lukt hem helaas nog aardig ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 00:53 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Er zijn nog 2 a 3 DJ's die zich publiekelijk kritisch uit durven/kunnen laten. De rest is gebonden aan een of meerdere organisaties (indirect bijvoorbeeld vaak aan Q) waardoor zij over veel zaken niet anders kunnen dan hun mond houden. Dat jij dat nu nog niet hebt ingezien maakt niet uit, maar als je je wat meer verdiept in het reilen en zeilen binnen de scene kom je er misschien nog wel achter.


Dat vind ik dan ook altijd zo mooi aan Deadmau5. Die interesseert dat gewoon niet. Toen die nog bij Ultra zat liep hij daar ook gewoon publiekelijk over te zeiken (was ook een volkomen terechte situatie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 01:00 
 
Hardtraxxer

Jay schreef:
TiMOTHYb schreef:
Qre8ive schreef:
Je hebt ook gewoon artiesten die gewoon hun eigen ding doen en zich niet zo druk maken over gedoe als dit. Artiesten die dit soort dingen door management laten oplossen zodat ze zelf bezig kunnen zijn met muziek maken. :thumbup:

Hahaha ja die heb je ook ja. Volgens mij hebben we het niet over hetzelfde segment binnen de scene. Ik heb het namelijk over het volk dat keer op keer op een mainstage mag draaien. Die zie ik, op Frontliner (ook al ben je het er niet me eens) en een handjevol anderen na nooit eens hun mening geven. Management van die artiesten zie ik helemaal nooit statements geven. Wanneer is bijvoorbeeld de laatste keer dat Scantraxx eens iets liet weten over de gang van zaken? En waarom releasen artiesten de laatste tijd vaak op Q-Dance? Transparantie in de scene is ver te zoeken hoor, of heb jij betere bronnen dan ik?


Scantraxx pffffffffff neem een voorbeeld aan het gezellige fusion waar plezier & werk nog samen gaan :D


Ik denk dat management zich echt niet gaat bezig houden met dit soort kinderachtig gedoe, zoiets gaat wel weer over en dan hoor je er niks meer van
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 11:16 
 
Hardtraxx Addict

Alsof Deadmau5 niet jat?



Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen