Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 45 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Ik heb nu voor het eerst die Some Chords geluisterd en jezus waar maakt die gast zich druk om. Alleen die akkoorden aan het begin van de breaks in SF zijn hetzelfde, nou boehoe.

En daarnaast vind ik dat er algemeen gezien niet zo gejankt moet worden om het 'stelen' van muziek. Tuurlijk gebruiken artiesten melodieën en dergelijken van andere muziek, maar ze maken het hun eigen waardoor het toch weer heel anders is dan die andere track. Als je zo gaat redeneren als Deadmau5 is bijna alles gestolen, want bijna elke melodie die tegenwoordig gemaakt wordt lijkt wel weer op een andere.

Kortom een hoop gejank om niks.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Pommer wrote:Ik heb nu voor het eerst die Some Chords geluisterd en jezus waar maakt die gast zich druk om. Alleen die akkoorden aan het begin van de breaks in SF zijn hetzelfde, nou boehoe.

En daarnaast vind ik dat er algemeen gezien niet zo gejankt moet worden om het 'stelen' van muziek. Tuurlijk gebruiken artiesten melodieën en dergelijken van andere muziek, maar ze maken het hun eigen waardoor het toch weer heel anders is dan die andere track. Als je zo gaat redeneren als Deadmau5 is bijna alles gestolen, want bijna elke melodie die tegenwoordig gemaakt wordt lijkt wel weer op een andere.

Kortom een hoop gejank om niks.
Ben ik met je eens, bijna alle nummers zijn op andere nummers geïnspireerd, zeggen artiesten ook vaak in interviews als er word gevraagd waar ze hun inspiratie vandaan halen.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Dragenser wrote:View on YouTube

Jup pleurus muis is zeker deze gast xD
Gaat nergens over allemaal....
Waarom ken ik dit nummer ergens van? xd

Zou iemand deze naar Deadmau5 willen tweeten? Dan kan hij zien dat hij zelf ook niet de eerste was. Al zitten er wel wat verschillen in. Vermakelijk gedoe, dat wel :)
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
tijntjuh120 wrote: Ben ik met je eens, bijna alle nummers zijn op andere nummers geïnspireerd, zeggen artiesten ook vaak in interviews als er word gevraagd waar ze hun inspiratie vandaan halen.
En daarom blijf ik Everything Is A Remix spammen tot zoveel mogelijk mensen hem gezien hebben :P

View on YouTube
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Andy The Core wrote: in the studio lets make a @deadmau5 track YAY! should only take about 7 minutes.
:P
Hardtraxxer
395 posts member since 2013
last seen Jan 2016
Parvuz wrote:
dear hardstyle, i dont know what your problem is (actually i do tho) ... but... you do know that if annoyed by anything, im annoyed that my track got pretty much ripped off. im not mad at EVVERY hardstyle artist, like afrojack or sweedish house mafia... im just angry that my musics was stolen cheer up kids. dont be mad. honestly, i dont care what genre youre into... i dont. i just dont think ripping off someone elses shit and selling is is such an amazing idea. anyway... carry on.
Wtf? :lol:
Hij bedoelt dat afrojack en shm elke hardstyle artiest haten :P
Last edited by Darklevi on 21 Feb 2014 20:11, edited 1 time in total.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 16 days ago
JVDM wrote:Hardstyle dj's zijn de meest schijnheilige dj's on earth. Kontkruipers. Deadmau5 heeft gewoon gelijk, Straightforward is een grote rip-off.
Jah want als 10 dj's het voor elkaar opnemen zijn gelijk alle hardstyle dj kontkruipers. :/ Kontkruipers waar jij eens in de maand 60 euro voor betaald :thumbup:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Er zijn nog 2 a 3 DJ's die zich publiekelijk kritisch uit durven/kunnen laten. De rest is gebonden aan een of meerdere organisaties (indirect bijvoorbeeld vaak aan Q) waardoor zij over veel zaken niet anders kunnen dan hun mond houden. Dat jij dat nu nog niet hebt ingezien maakt niet uit, maar als je je wat meer verdiept in het reilen en zeilen binnen de scene kom je er misschien nog wel achter.
Hardtraxxer
458 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Net maar even die deadmau5 track geluisterd, zelfs als house liefhebber vind ik dit super saai en het lijkt imo niet eens op straightforward.
Dit liedje heeft echter precies hetzelfde melodie als straightforward. (Vanaf 0:36)

View on YouTube

Conclusie: deadmau5 is een depressief en arrogant ventje
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Best wel epische reacties van audiofreaq en hhz ahah spacer bestond dus gewoon al :")

Deadmau5 moet zich er gewoon niet mee bemoeien en druk om maken er word idd al zo veel gejat/geript, hij zet zn eigen gruwelijk voor paal zo.
A
Hardtraxx Elite
Ik las Wildstylez en dacht dus dat hij gereageerd had, maar Wildstylerz is het >.<
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Andromeda wrote:Ik las Wildstylez en dacht dus dat hij gereageerd had, maar Wildstylerz is het >.<
Ja, en?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Qre8ive wrote: Je hebt ook gewoon artiesten die gewoon hun eigen ding doen en zich niet zo druk maken over gedoe als dit. Artiesten die dit soort dingen door management laten oplossen zodat ze zelf bezig kunnen zijn met muziek maken. :thumbup:
Hahaha ja die heb je ook ja. Volgens mij hebben we het niet over hetzelfde segment binnen de scene. Ik heb het namelijk over het volk dat keer op keer op een mainstage mag draaien. Die zie ik, op Frontliner (ook al ben je het er niet me eens) en een handjevol anderen na nooit eens hun mening geven. Management van die artiesten zie ik helemaal nooit statements geven. Wanneer is bijvoorbeeld de laatste keer dat Scantraxx eens iets liet weten over de gang van zaken? En waarom releasen artiesten de laatste tijd vaak op Q-Dance? Transparantie in de scene is ver te zoeken hoor, of heb jij betere bronnen dan ik?
A
Hardtraxx Elite
Qlown wrote:
Andromeda wrote:Ik las Wildstylez en dacht dus dat hij gereageerd had, maar Wildstylerz is het >.<
Ja, en?
Niks, mag ik dat ook niet meer melden? Volgens jou doe ik alles fout, dit slaat weer helemaal nergens op. Houd gewoon je mond dicht dan is iedereen tevreden.
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
ik denk dat deadmau5 extra zei dat hij hardstyle in 1 uur kan maken om de hs scene gewoon ff op te naaien. En dat is hem goed gelukt ik zie al artiesten plaatjes maken en zo over deadmau5....

Ik denk dat die zit te rollebollen achter de pc. Sorry hoor maar audiofreq is de enige volwassen in zijn reactie. Wildstylez is gewoon arrogant. Geef deadmau5 gewoon gelijk want het is gewoon jatwerk

Die arrogante zak doet natuurlijk alsof hij nooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiit iets jat en alles zelf verzint in zijn creatieve super producers brein

ALs hij deadmau5 goed had gelezen dan had hij geweten dat deadmau5 boos is omdat Joram net doet alsof het allemaal van hem zelf is (zonder enige bron/credits)

Hij heeft gewoon 100% gelijk. Enne het is niet erg dat je eens wat "leent" van een andere producers maar kom er dan ook voor uit als er naar gevraagd wordt....
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
TiMOTHYb wrote:
Qre8ive wrote: Je hebt ook gewoon artiesten die gewoon hun eigen ding doen en zich niet zo druk maken over gedoe als dit. Artiesten die dit soort dingen door management laten oplossen zodat ze zelf bezig kunnen zijn met muziek maken. :thumbup:
Hahaha ja die heb je ook ja. Volgens mij hebben we het niet over hetzelfde segment binnen de scene. Ik heb het namelijk over het volk dat keer op keer op een mainstage mag draaien. Die zie ik, op Frontliner (ook al ben je het er niet me eens) en een handjevol anderen na nooit eens hun mening geven. Management van die artiesten zie ik helemaal nooit statements geven. Wanneer is bijvoorbeeld de laatste keer dat Scantraxx eens iets liet weten over de gang van zaken? En waarom releasen artiesten de laatste tijd vaak op Q-Dance? Transparantie in de scene is ver te zoeken hoor, of heb jij betere bronnen dan ik?
Scantraxx pffffffffff neem een voorbeeld aan het gezellige fusion waar plezier & werk nog samen gaan :D
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Wildstylerz wrote:Best wel epische reacties van audiofreaq en hhz ahah spacer bestond dus gewoon al :")
spacer?

Ik mag hopen dat dit een typfoutje is...

Zo niet; dan heb je er niet veel van begrepen...
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
hoebedoelje wrote:
Wildstylerz wrote:Best wel epische reacties van audiofreaq en hhz ahah spacer bestond dus gewoon al :")
spacer?

Ik mag hopen dat dit een typfoutje is...

Zo niet; dan heb je er niet veel van begrepen...
Hahah idd :D :x
Y
Hardtraxxer
64 posts member since 2013
last seen Oct 2015
Snap Deadmau5 z'n punt wel. Maar waarom moet hij hier dan nou nog steeds zo ver op in gaan en zulke dingen neergooien;

View on SoundCloud

:/
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Zielige vent :lol: .
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Yoeerii wrote:Snap Deadmau5 z'n punt wel. Maar waarom moet hij hier dan nou nog steeds zo ver op in gaan en zulke dingen neergooien;

View on SoundCloud

:/
Is dit het :S oh boy.... Ik had op zijn minst wel meer verwacht.... maar dit klinkt nergens na...
Alsof hij alle distortie en filters op 1 channel dondert en ook nog eens op de zelfde channel als de punch.... Ik hoor totaal geen lagen in het gehele plaatje.....

pfffff :corn:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Als hij het had gelaten bij dat ene ding over dat jatten oké, maar nu is het gewoon aandacht zoeken. En dat lukt hem helaas nog aardig ook.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
TiMOTHYb wrote:Er zijn nog 2 a 3 DJ's die zich publiekelijk kritisch uit durven/kunnen laten. De rest is gebonden aan een of meerdere organisaties (indirect bijvoorbeeld vaak aan Q) waardoor zij over veel zaken niet anders kunnen dan hun mond houden. Dat jij dat nu nog niet hebt ingezien maakt niet uit, maar als je je wat meer verdiept in het reilen en zeilen binnen de scene kom je er misschien nog wel achter.
Dat vind ik dan ook altijd zo mooi aan Deadmau5. Die interesseert dat gewoon niet. Toen die nog bij Ultra zat liep hij daar ook gewoon publiekelijk over te zeiken (was ook een volkomen terechte situatie)
H
Hardtraxxer
57 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Jay wrote:
TiMOTHYb wrote:
Scantraxx pffffffffff neem een voorbeeld aan het gezellige fusion waar plezier & werk nog samen gaan :D
Ik denk dat management zich echt niet gaat bezig houden met dit soort kinderachtig gedoe, zoiets gaat wel weer over en dan hoor je er niks meer van
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Alsof Deadmau5 niet jat?

View on YouTube

View on YouTube