Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Raven schreef:
Hier moet de rijdende rechter bij komen denk ik..


Meneer Visser toch? :lol:


MEESTER Visser. pas op he!
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dat Joram naar Canada moet gaan om Deadmau5 een tik op z'n neus te geven. Deze soap verdient wel een boost.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op basis van het topic 'Waar tracks van afgeleid zijn' kunnen er ook heel wat copyright claims ingediend worden haha.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 21:40 
 

Dit is gewoon puur genieten, wat een amusement
Bericht Geplaatst op 25 feb 2014 22:11 
 
Hardtraxxer

Hoe verder we in de tijd gaan hoe meer er dit soort gedoe zal ontstaan. Ik hoop niet dat er iemand is die denkt dat we in 2017 nieuwe akkoorden zullen uitvinden ofzo.

Wat een grap en kinderachtig kneusje die Deadmau5.

Je mag ook er van uitgaan dat 1 of ander amateur producer dezelfde chord progression had 'uitgevonden' voor deadmau5 dat deed.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2014 02:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wololo schreef:
weg


Jij bent zeker de leukste thuis of niet?
Bericht Geplaatst op 26 feb 2014 08:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Kevin-Raw schreef:
Qre8ive schreef:
Track is ook offline gehaald van alle downloadportals


Stond al op de vorige pagina


Of je leest wat ik geschreven heb, stond niet op vorige pagina :). Op beatport was de track gewoon nog te koop vorige dagen, nu ook niet meer. Betekend dus dat ie vanuit het label/publishing offline gehaald is.


JunoDownload biedt de track nog wel aan, als enige...
Bericht Geplaatst op 26 feb 2014 08:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
JEFSKI schreef:
Ruige bink op het internet die deadmau5, real life zal die wel een minder mondje hebben. Jezus wat een mannetje :lol:


Klopt het is echt een kneusje


Als ik later groot ben wil ik een kneusje worden; Kat von D. :loving:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2014 09:02 
 
Hardtraxx Veteran

Zonder al die plakplaatjes zou Kat wel wat zijn ja.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2014 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Oranje schreef:
JEFSKI schreef:
Ruige bink op het internet die deadmau5, real life zal die wel een minder mondje hebben. Jezus wat een mannetje :lol:


Klopt het is echt een kneusje


Als ik later groot ben wil ik een kneusje worden; Kat von D. :loving:


Denk niet dat je zo'n iemand wil worden als hij. Vergeet niet dat die een hele tijd depressief is geweest en verslaafd aan cocaine, ook niet bepaald prettig. En wat die rare vrouw met 50 kg inkt op haar lichaam ermee te maken heeft of hij een kneus is, geen idee. Vind je haar knap? :huh:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2014 11:04 
 
Hardtraxx Addict

Het is ook al lange tijd over tussen deadmau5 en kat.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2014 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
hoebedoelje schreef:
JunoDownload biedt de track nog wel aan, als enige...

Ondertussen ook niet meer volgens mij :P


http://www.junodownload.com/products/th ... 401055-02/

Wildstylez - "Straightforward" (radio edit) - (4:25) 148 BPM

:D
Bericht Geplaatst op 26 feb 2014 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
hoebedoelje schreef:
Als ik later groot ben wil ik een kneusje worden; Kat von D. :loving:


Vind je haar knap? :huh:


Bijzonder aantrekkelijk! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2014 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Oranje schreef:
hoebedoelje schreef:
Als ik later groot ben wil ik een kneusje worden; Kat von D. :loving:


Vind je haar knap? :huh:


Bijzonder aantrekkelijk! :thumbup:

You, sir, have a good taste.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2014 15:09 
 

Duke schreef:
Ik vind dat Joram naar Canada moet gaan om Deadmau5 een tik op z'n neus te geven. Deze soap verdient wel een boost.

:lol: :worship:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2014 20:58 
 

AndyAsteroids schreef:
Duke schreef:
Ik vind dat Joram naar Canada moet gaan om Deadmau5 een tik op z'n neus te geven. Deze soap verdient wel een boost.


xd xd xd
Bericht Geplaatst op 26 feb 2014 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Duke schreef:
Ik vind dat Joram naar Canada moet gaan om Deadmau5 een tik op z'n neus te geven. Deze soap verdient wel een boost.

:lol: :worship:


Hij is volgens mij pas in Vancouver geweest, gemiste kans! haha
Bericht Geplaatst op 27 feb 2014 00:30 
 
Hardtraxx Addict

Het is denk ik beter om je bek te houden in zo'n juridische kwestie want alles kan tegen je gebruikt worden. Heb zo het idee dat dit nog een staartje krijgt.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2014 01:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://soundcloud.com/exitmindofficial ... s-no-stuff
Bericht Geplaatst op 27 feb 2014 11:19 
 
Hardtraxx Addict

Fluxion schreef:
https://soundcloud.com/exitmindofficial/exit-mind-no-ghosts-no-stuff

hahaha :lol:
Bericht Geplaatst op 27 feb 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
https://soundcloud.com/exitmindofficial/exit-mind-no-ghosts-no-stuff

:worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 27 feb 2014 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
https://soundcloud.com/exitmindofficial/exit-mind-no-ghosts-no-stuff

Mooie plaat :loving:
Bericht Geplaatst op 27 feb 2014 15:30 
 

Ik zag hem ook staan op feesbouk toen ik vanochtend wakker werd! Opstaan met een glimlach xd
Bericht Geplaatst op 27 feb 2014 21:34 
 
Hardtraxxer

kan iemand hem ff naar deadmau5 tweeten? hij reageert toch op bijna alles en ik wil de soap wel weer verder zien gaan :P
Bericht Geplaatst op 27 feb 2014 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
kan iemand hem ff naar deadmau5 tweeten? hij reageert toch op bijna alles en ik wil de soap wel weer verder zien gaan :P

nieuwe-tracks-hs/exit-mind-no-ghosts-no-stuff-t42532.html#p1330939
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen