MEESTER Visser. pas op he!wrote:Meneer Visser toch?wrote:Hier moet de rijdende rechter bij komen denk ik..
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik vind dat Joram naar Canada moet gaan om Deadmau5 een tik op z'n neus te geven. Deze soap verdient wel een boost.
Op basis van het topic 'Waar tracks van afgeleid zijn' kunnen er ook heel wat copyright claims ingediend worden haha.
-
T
Dit is gewoon puur genieten, wat een amusement
-
WHardtraxxer
- 112 posts member since 2013
Hoe verder we in de tijd gaan hoe meer er dit soort gedoe zal ontstaan. Ik hoop niet dat er iemand is die denkt dat we in 2017 nieuwe akkoorden zullen uitvinden ofzo.
Wat een grap en kinderachtig kneusje die Deadmau5.
Je mag ook er van uitgaan dat 1 of ander amateur producer dezelfde chord progression had 'uitgevonden' voor deadmau5 dat deed.
Wat een grap en kinderachtig kneusje die Deadmau5.
Je mag ook er van uitgaan dat 1 of ander amateur producer dezelfde chord progression had 'uitgevonden' voor deadmau5 dat deed.
Jij bent zeker de leukste thuis of niet?wrote:weg
JunoDownload biedt de track nog wel aan, als enige...wrote:Of je leest wat ik geschreven heb, stond niet op vorige paginawrote:Stond al op de vorige paginawrote: Track is ook offline gehaald van alle downloadportals. Op beatport was de track gewoon nog te koop vorige dagen, nu ook niet meer. Betekend dus dat ie vanuit het label/publishing offline gehaald is.
Als ik later groot ben wil ik een kneusje worden; Kat von D.wrote:Klopt het is echt een kneusjewrote:Ruige bink op het internet die deadmau5, real life zal die wel een minder mondje hebben. Jezus wat een mannetje
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Zonder al die plakplaatjes zou Kat wel wat zijn ja.
Denk niet dat je zo'n iemand wil worden als hij. Vergeet niet dat die een hele tijd depressief is geweest en verslaafd aan cocaine, ook niet bepaald prettig. En wat die rare vrouw met 50 kg inkt op haar lichaam ermee te maken heeft of hij een kneus is, geen idee. Vind je haar knap?wrote:Als ik later groot ben wil ik een kneusje worden; Kat von D.wrote:Klopt het is echt een kneusjewrote:Ruige bink op het internet die deadmau5, real life zal die wel een minder mondje hebben. Jezus wat een mannetje
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Het is ook al lange tijd over tussen deadmau5 en kat.
http://www.junodownload.com/products/th ... 401055-02/wrote:Ondertussen ook niet meer volgens mijwrote:JunoDownload biedt de track nog wel aan, als enige...
Wildstylez - "Straightforward" (radio edit) - (4:25) 148 BPM
Bijzonder aantrekkelijk!wrote:Vind je haar knap?wrote:Als ik later groot ben wil ik een kneusje worden; Kat von D.
You, sir, have a good taste.wrote:Bijzonder aantrekkelijk!wrote:Vind je haar knap?wrote:Als ik later groot ben wil ik een kneusje worden; Kat von D.
-
A
wrote:Ik vind dat Joram naar Canada moet gaan om Deadmau5 een tik op z'n neus te geven. Deze soap verdient wel een boost.
-
T
wrote:wrote:Ik vind dat Joram naar Canada moet gaan om Deadmau5 een tik op z'n neus te geven. Deze soap verdient wel een boost.
Hij is volgens mij pas in Vancouver geweest, gemiste kans! hahawrote:wrote:Ik vind dat Joram naar Canada moet gaan om Deadmau5 een tik op z'n neus te geven. Deze soap verdient wel een boost.![]()
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Het is denk ik beter om je bek te houden in zo'n juridische kwestie want alles kan tegen je gebruikt worden. Heb zo het idee dat dit nog een staartje krijgt.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
hahahawrote:https://soundcloud.com/exitmindofficial/exit-mind-no-ghosts-no-stuff
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:https://soundcloud.com/exitmindofficial/exit-mind-no-ghosts-no-stuff
Mooie plaatwrote:https://soundcloud.com/exitmindofficial/exit-mind-no-ghosts-no-stuff
-
A
Ik zag hem ook staan op feesbouk toen ik vanochtend wakker werd! Opstaan met een glimlach 
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
kan iemand hem ff naar deadmau5 tweeten? hij reageert toch op bijna alles en ik wil de soap wel weer verder zien gaan 
Exit Mind - No Ghosts No Stuffwrote:kan iemand hem ff naar deadmau5 tweeten? hij reageert toch op bijna alles en ik wil de soap wel weer verder zien gaan