Active topics in Tracks
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
DHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Oct 2015
Zo deze even naar @deadmau5 getweet:) nu hopen op een leuke reactie:)
doemaarnietswrote:Zo deze even naar @deadmau5 getweet:) nu hopen op een leuke reactie:)
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Wat een baas 
-
A
Ach joh, is toch mooi. Ik lag wel even dubbel toen ik dit vanochtend op facebook zag staanwrote:Exit Mind wil ook ff aandacht![]()
?
Ik zeg ook niet dat ik er niet om kan lachen
-
A
wrote:Ik zeg ook niet dat ik er niet om kan lachen
Ik snap hem niet echt? Kan aan mij liggen

-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Hoopte stiekem op een climax als in Together, maar om te bashen is dit wel vetjes 
-
T
Exit Mind = held
Held? Baas? Ik vind het eerder ontzettend triest. Wat faalt deze man hard zeg. Dan laat je even zien dat je de muziekindustrie niet serieus neemt.
Dan zijn er meerdere artiesten 'triest', want best veel hoge namen hebben zich eigen ermee lopen bemoeien met dit Deadmau5 incident, ik kan er wel om lachen, want Deadmau5 vraagt er zelf ook weer om aan de andere kant.wrote:Held? Baas? Ik vind het eerder ontzettend triest. Wat faalt deze man hard zeg. Dan laat je even zien dat je de muziekindustrie niet serieus neemt.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Je kunt je ergens over opwinden zeg.wrote:Held? Baas? Ik vind het eerder ontzettend triest. Wat faalt deze man hard zeg. Dan laat je even zien dat je de muziekindustrie niet serieus neemt.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Je denkt hetzelfde over Deadmau5 dan neem ik aan?wrote:Held? Baas? Ik vind het eerder ontzettend triest. Wat faalt deze man hard zeg. Dan laat je even zien dat je de muziekindustrie niet serieus neemt.
Je eigendom 'beschermen' is vragen om nog meer rips?wrote:want Deadmau5 vraagt er zelf ook weer om aan de andere kant.
Je hebt de logica van een wijf.
wrote:Je eigendom 'beschermen' is vragen om nog meer rips?wrote:want Deadmau5 vraagt er zelf ook weer om aan de andere kant.
Je hebt de logica van een wijf.
Je eigendom beschermen is geen probleem, maar het gaat meer op de manier waarop die het deed. Hij heeft ook kinderachtig lopen schelden en shit en alles uit zitten lokken. Dan vraag je er gewoon om vind ik. Als hij het gewoon had vermeld dat die inderdaad geript werd en er verder geen kinderachtige opmerkingen bij had gemaakt was Exit Mind waarschijnlijk niet op het idee gekomen om een track van Deadmau5 te rippen voor de ouwehoer.