Wanneer ga jij dood? Van het lachenwrote: Ook de enige reden waarom ik Tim op twitter volg... oh en uh om natuurlijk het lokale Haagse nieuws mee te krijgen!
Active topics in Algemeen
Moderators
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Wat een crack kop heeft die gast ook zeg..
wrote:Wanneer ga jij dood? Van het lachenwrote: Ook de enige reden waarom ik Tim op twitter volg... oh en uh om natuurlijk het lokale Haagse nieuws mee te krijgen!
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Pfoe, kinderachtig dit.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wat een zielig mannetje
Gaan we weer hoorwrote:Pfoe, kinderachtig dit.
...of het zet mensen eens aan hun best te gaan doen (weer), en zelf iets te verzinnen. 
Bah, kan wel kotsen om die vent. Snap niet hoe mensen achter hem kunnen staan. Nee, Deadmau5 heeft al mijn respect verloren.

Er zijn zoveel tracks met hetzelfde akkoordenschema, waar doet die man moeilijk over? 
Echt een heerlijk mannetje die deadmau5
Geweldig, en alle hardstylebieberfans haten op hem.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Nee man de hele hardstyle wereld is echt vet objectief enzo.
Daar zit wel een kern van waarheid in, vooral omdat wildstylez claimt dat hij de melodie zelf heeft verzonnen.wrote:...of het zet mensen eens aan hun best te gaan doen (weer), en zelf iets te verzinnen.
Toch is het best, in z'n geheel wel een misselijke actie. Hij had het beter normaal kunnen brengen en vragen of hij credits wil geven en zo niet dat hij dan rechtelijke acties zou nemen.
En ik denk niet dat het zelf verzinnen er beter door word, ik denk gewoon dat men voortaan niet meer van deadmau5 jat. Kijk maar naar Blutonium, Scooter e.d. die komen er ook gewoon schaamteloos mee weg.
Haaahahahahahhh
Het is wel een zuigertje, die deadmau5
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Als Wildstylez gewoon verstandig is laat hij dit lekker rusten, zijn we hier ook weer vanaf en heeft Deadmau5 weer zijn aandacht gehad.
Ruige bink op het internet die deadmau5, real life zal die wel een minder mondje hebben. Jezus wat een mannetje 
Klopt het is echt een kneusjewrote:Ruige bink op het internet die deadmau5, real life zal die wel een minder mondje hebben. Jezus wat een mannetje
Die gozer heeft een bankrekening wat 1000maal zo hoger is dan wildstylezwrote:Ruige bink op het internet die deadmau5, real life zal die wel een minder mondje hebben. Jezus wat een mannetje
Stond al op de vorige paginawrote:Track is ook offline gehaald van alle downloadportalswrote:
Hier moet de rijdende rechter bij komen denk ik..
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Is ook wel beetje de omgekeerde wereld toch. Als iemand jouw auto jat ga je dan ook zelf de dief zoeken en vragen of hij het aub terug wilt geven?wrote:Daar zit wel een kern van waarheid in, vooral omdat wildstylez claimt dat hij de melodie zelf heeft verzonnen.wrote:...of het zet mensen eens aan hun best te gaan doen (weer), en zelf iets te verzinnen.
Toch is het best, in z'n geheel wel een misselijke actie. Hij had het beter normaal kunnen brengen en vragen of hij credits wil geven en zo niet dat hij dan rechtelijke acties zou nemen.
En ik denk niet dat het zelf verzinnen er beter door word, ik denk gewoon dat men voortaan niet meer van deadmau5 jat. Kijk maar naar Blutonium, Scooter e.d. die komen er ook gewoon schaamteloos mee weg.
Meen je die vergelijking?wrote: Is ook wel beetje de omgekeerde wereld toch. Als iemand jouw auto jat ga je dan ook zelf de dief zoeken en vragen of hij het aub terug wilt geven?
Last edited by Oranje on 25 Feb 2014 12:56, edited 1 time in total.
Het hele punt blijft hier, dat Deadmau5 de accoorden óók niet zelf heeft bedacht, dus wat geeft hem het recht om als globale eigenaar op te treden?
Als je doorgaans zelf wel eens een auto jat en wanneer er in dit geval een auto van je wordt gestolen die je zelf hebt gestolen, ga je niet huilen bij de politie lijkt me...wrote:Is ook wel beetje de omgekeerde wereld toch. Als iemand jouw auto jat ga je dan ook zelf de dief zoeken en vragen of hij het aub terug wilt geven?wrote:Daar zit wel een kern van waarheid in, vooral omdat wildstylez claimt dat hij de melodie zelf heeft verzonnen.wrote:...of het zet mensen eens aan hun best te gaan doen (weer), en zelf iets te verzinnen.
Last edited by Maximum on 25 Feb 2014 12:57, edited 1 time in total.
Meneer Visser toch?wrote:Hier moet de rijdende rechter bij komen denk ik..
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Niet. Youtube claims zijn makkelijk te maken, maar hoe het zit met hardstyle.com etc. geen ideewrote:Het hele punt blijft hier, dat Deadmau5 de accoorden óók niet zelf heeft bedacht, dus wat geeft hem het recht om als globale eigenaar op te treden?