Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 45 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
mr_vertigo wrote: Ook de enige reden waarom ik Tim op twitter volg... oh en uh om natuurlijk het lokale Haagse nieuws mee te krijgen!
Wanneer ga jij dood? Van het lachen :loving:
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Wat een crack kop heeft die gast ook zeg..
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
TiMOTHYb wrote:
mr_vertigo wrote: Ook de enige reden waarom ik Tim op twitter volg... oh en uh om natuurlijk het lokale Haagse nieuws mee te krijgen!
Wanneer ga jij dood? Van het lachen :loving:
(L)
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Pfoe, kinderachtig dit.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Wat een zielig mannetje
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
:corn:
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Mitzinator wrote:Pfoe, kinderachtig dit.
Gaan we weer hoor >.<
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
...of het zet mensen eens aan hun best te gaan doen (weer), en zelf iets te verzinnen. :thumbsup:
Hardtraxxer
458 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Bah, kan wel kotsen om die vent. Snap niet hoe mensen achter hem kunnen staan. Nee, Deadmau5 heeft al mijn respect verloren. :thumbdown: :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Er zijn zoveel tracks met hetzelfde akkoordenschema, waar doet die man moeilijk over? :huh:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Echt een heerlijk mannetje die deadmau5 :lol: Geweldig, en alle hardstylebieberfans haten op hem.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Nee man de hele hardstyle wereld is echt vet objectief enzo.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
hoebedoelje wrote:...of het zet mensen eens aan hun best te gaan doen (weer), en zelf iets te verzinnen. :thumbsup:
Daar zit wel een kern van waarheid in, vooral omdat wildstylez claimt dat hij de melodie zelf heeft verzonnen.
Toch is het best, in z'n geheel wel een misselijke actie. Hij had het beter normaal kunnen brengen en vragen of hij credits wil geven en zo niet dat hij dan rechtelijke acties zou nemen.

En ik denk niet dat het zelf verzinnen er beter door word, ik denk gewoon dat men voortaan niet meer van deadmau5 jat. Kijk maar naar Blutonium, Scooter e.d. die komen er ook gewoon schaamteloos mee weg.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Haaahahahahahhh :lol: :lol: Het is wel een zuigertje, die deadmau5
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Als Wildstylez gewoon verstandig is laat hij dit lekker rusten, zijn we hier ook weer vanaf en heeft Deadmau5 weer zijn aandacht gehad.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Ruige bink op het internet die deadmau5, real life zal die wel een minder mondje hebben. Jezus wat een mannetje :lol:
Hardtraxxer
last seen Oct 2016
JEFSKI wrote:Ruige bink op het internet die deadmau5, real life zal die wel een minder mondje hebben. Jezus wat een mannetje :lol:
Klopt het is echt een kneusje
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
JEFSKI wrote:Ruige bink op het internet die deadmau5, real life zal die wel een minder mondje hebben. Jezus wat een mannetje :lol:
Die gozer heeft een bankrekening wat 1000maal zo hoger is dan wildstylez xd In reallife zou die dat ook wel uitstralen
Qre8ive wrote:
Hardstylerzzzz wrote:Image
Track is ook offline gehaald van alle downloadportals
Stond al op de vorige pagina
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Hier moet de rijdende rechter bij komen denk ik..
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Broken Balance wrote:
hoebedoelje wrote:...of het zet mensen eens aan hun best te gaan doen (weer), en zelf iets te verzinnen. :thumbsup:
Daar zit wel een kern van waarheid in, vooral omdat wildstylez claimt dat hij de melodie zelf heeft verzonnen.
Toch is het best, in z'n geheel wel een misselijke actie. Hij had het beter normaal kunnen brengen en vragen of hij credits wil geven en zo niet dat hij dan rechtelijke acties zou nemen.

En ik denk niet dat het zelf verzinnen er beter door word, ik denk gewoon dat men voortaan niet meer van deadmau5 jat. Kijk maar naar Blutonium, Scooter e.d. die komen er ook gewoon schaamteloos mee weg.
Is ook wel beetje de omgekeerde wereld toch. Als iemand jouw auto jat ga je dan ook zelf de dief zoeken en vragen of hij het aub terug wilt geven?
Hardtraxxer
last seen Oct 2016
Phase 2 wrote: Is ook wel beetje de omgekeerde wereld toch. Als iemand jouw auto jat ga je dan ook zelf de dief zoeken en vragen of hij het aub terug wilt geven?
Meen je die vergelijking? :/ :/
Last edited by Oranje on 25 Feb 2014 12:56, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
online now
Het hele punt blijft hier, dat Deadmau5 de accoorden óók niet zelf heeft bedacht, dus wat geeft hem het recht om als globale eigenaar op te treden?
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Phase 2 wrote:
Broken Balance wrote:

Is ook wel beetje de omgekeerde wereld toch. Als iemand jouw auto jat ga je dan ook zelf de dief zoeken en vragen of hij het aub terug wilt geven?
Als je doorgaans zelf wel eens een auto jat en wanneer er in dit geval een auto van je wordt gestolen die je zelf hebt gestolen, ga je niet huilen bij de politie lijkt me... xd
Last edited by Maximum on 25 Feb 2014 12:57, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Raven wrote:Hier moet de rijdende rechter bij komen denk ik..
Meneer Visser toch? :lol:
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Steffnov wrote:Het hele punt blijft hier, dat Deadmau5 de accoorden óók niet zelf heeft bedacht, dus wat geeft hem het recht om als globale eigenaar op te treden?
Niet. Youtube claims zijn makkelijk te maken, maar hoe het zit met hardstyle.com etc. geen idee :oh: