Pijnlijk. 
ohja jij bent daar natuurlijk iedere dag dus kan daar goed over oordelen.wrote:Scantraxx pffffffffff neem een voorbeeld aan het gezellige fusion waar plezier & werk nog samen gaanwrote:Hahaha ja die heb je ook ja. Volgens mij hebben we het niet over hetzelfde segment binnen de scene. Ik heb het namelijk over het volk dat keer op keer op een mainstage mag draaien. Die zie ik, op Frontliner (ook al ben je het er niet me eens) en een handjevol anderen na nooit eens hun mening geven. Management van die artiesten zie ik helemaal nooit statements geven. Wanneer is bijvoorbeeld de laatste keer dat Scantraxx eens iets liet weten over de gang van zaken? En waarom releasen artiesten de laatste tijd vaak op Q-Dance? Transparantie in de scene is ver te zoeken hoor, of heb jij betere bronnen dan ik?wrote: Je hebt ook gewoon artiesten die gewoon hun eigen ding doen en zich niet zo druk maken over gedoe als dit. Artiesten die dit soort dingen door management laten oplossen zodat ze zelf bezig kunnen zijn met muziek maken.