Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 11:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Pijnlijk. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 12:10 
 
Hardtraxx Elite

Jay schreef:
TiMOTHYb schreef:
Qre8ive schreef:
Je hebt ook gewoon artiesten die gewoon hun eigen ding doen en zich niet zo druk maken over gedoe als dit. Artiesten die dit soort dingen door management laten oplossen zodat ze zelf bezig kunnen zijn met muziek maken. :thumbup:

Hahaha ja die heb je ook ja. Volgens mij hebben we het niet over hetzelfde segment binnen de scene. Ik heb het namelijk over het volk dat keer op keer op een mainstage mag draaien. Die zie ik, op Frontliner (ook al ben je het er niet me eens) en een handjevol anderen na nooit eens hun mening geven. Management van die artiesten zie ik helemaal nooit statements geven. Wanneer is bijvoorbeeld de laatste keer dat Scantraxx eens iets liet weten over de gang van zaken? En waarom releasen artiesten de laatste tijd vaak op Q-Dance? Transparantie in de scene is ver te zoeken hoor, of heb jij betere bronnen dan ik?


Scantraxx pffffffffff neem een voorbeeld aan het gezellige fusion waar plezier & werk nog samen gaan :D


ohja jij bent daar natuurlijk iedere dag dus kan daar goed over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 12:34 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Pijnlijk. :yes:


Haha ja wtf :D gevalletje pot verwijt de ketel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 13:25 
 
Hardtraxx Addict

Nijidik schreef:
Alsof Deadmau5 niet jat?



Als je eerst eens leest wat er nou daadwerkelijk aan de hand is dan had je deze domme opmerking niet gemaakt. Het jatten is niet het probleem, maar geen credits geven en doen alsof het niet gejat is wel. Er is ook een andere track die iets van deadmau5 heeft gebruikt en daar maakt hij helemaal geen probleem van, omdat dat gewoon netjes is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 13:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hoezo is dat een domme opmerking dan? Waar zijn de credits van Deadmau5 voor O (Overdrive)? En het doen alsof het niet gejat is kwam pas nadat Deadmau5 de opmerking plaatste. In mijn ogen een prima analogie van Nijidik die aantoont dat het gewoon hypocriet van hem is, hoe zeer hij misschien ook gelijk heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 13:46 
 
Hardtraxx Addict

Wat een trieste discussie is dit zeg... Deadmau5 is gewoon een triest mannetje dat hij dit via Social Media zo wilt spelen.. en de Hardstyle scene moet hier gewoon niet op ingaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Qlown schreef:
Andromeda schreef:
Ik las Wildstylez en dacht dus dat hij gereageerd had, maar Wildstylerz is het >.<

Ja, en?

Niks, mag ik dat ook niet meer melden? Volgens jou doe ik alles fout, dit slaat weer helemaal nergens op. Houd gewoon je mond dicht dan is iedereen tevreden.

Ik vraag alleen maar wat de toegevoegde waarde is van jouw bericht in dit topic. Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Wat voor transparantie zoek je dan? Je kunt niet echt verwachten dat alles binnen een zakenwereld zomaar online gezet word. Het online verkondigen van een mening als artiest is iets wat een artiest zelf bepaald en zeker niet verplicht denk ik.

Ja ik begrijp ook wel dat er geen bedrijfsgeheimen worden gedeeld, maar ik zou het bijvoorbeeld toch fijn vinden te weten wie waar nu eigenlijk released en waarom? Jij kwam met het idee dat het management zich in dit geval zou moeten mengen, dus ik probeer onder de aandacht te brengen dat ik zelden of nooit iets van een management/groot label verneem. Het wordt allemaal zeer oppervlakkig gehouden en het grote publiek loopt er als schaapjes achteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 17:22 
 
Hardtraxxer

Jezus mensen.... 5 chords die toevallig hetzelfde lopen.... en meteen is het gejat... ja hetzelfde maar misschien niet bewust?

[Youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oOlDewpCfZQ&feature=youtube_gdata_player[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 17:58 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Hoezo is dat een domme opmerking dan? Waar zijn de credits van Deadmau5 voor O (Overdrive)? En het doen alsof het niet gejat is kwam pas nadat Deadmau5 de opmerking plaatste. In mijn ogen een prima analogie van Nijidik die aantoont dat het gewoon hypocriet van hem is, hoe zeer hij misschien ook gelijk heeft.


Nee is nog steeds domme opmerking. Deadmau5 is niet boos, omdat het gejat is. Dus vermelden dat Deadmau5 ook eens iets gejat heeft en de reacties daarna dat hij dan niks mag zeggen is dus dom. Als Wildstylez netjes credits had gegeven aan Deadmau5 was er nooit een probleem ontstaan. Dus het jatten opzich is niet het probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yoeerii schreef:


Oke dit is best grappig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Alsof Deadmau5 niet jat?




Het ging dus niet perse om het jatten he, maar om de credits die men elkaar geeft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 20:33 
 
Hardtraxx Addict

En zijn punt is dus dat Deadmau5 daar ook niet credits aan Scot Project heeft gegeven = hypocriet. Lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 22:21 
 
Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
En zijn punt is dus dat Deadmau5 daar ook niet credits aan Scot Project heeft gegeven = hypocriet. Lezen.


Je weet niet hoe het daar is geregeld toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 02:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 02:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha wat een gast xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Die heeft het helemaal verloren zeg, waar is hij nou mee bezig. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 14:03 
 
Hardtraxxer

Citaat:
deadmau5 ‏@deadmau5 12 u
id love to post my hardstyle track, but the military asked me not to, because its too killer. it actually kills people bro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 14:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgensmij heeft die knul het wel zwaar omdat het hem niet gelukt is.

Of hij is wat obvious aan het trollen.

Aan de andere kant, is het bijna een gelijkenis op Justin Bieber.
Iemand haat op hem en alle fans gaan als wilde verliefde kleine meisjes hun geliefde hardstyle artiest verdedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 14:38 
 
Hardtraxxer

Denk dat hij gewoon flink aan het trollen is en er van geniet hoe iedereen er over los gaat.
De kick die hij heeft gemaakt:
https://soundcloud.com/fuckmylife/dat-kick-doe
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Hiwo schreef:
Denk dat hij gewoon flink aan het trollen is en er van geniet hoe iedereen er over los gaat.
De kick die hij heeft gemaakt:
https://soundcloud.com/fuckmylife/dat-kick-doe

Slowpoke, ik kies jou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat Stefanomedia dit nog beter kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 19:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Of hij is wat obvious aan het trollen.

Je denkt toch niet serieus dat hij dit meent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga sowieso altijd dood van het lachen om die gast op twitter... enige reden dat ik hem volg :P Het is gewoon echt een mafkees die <volgens mij> werkelijk overal schijt aan heeft en while he's at it overal tegen aan wil schoppen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik ga sowieso altijd dood van het lachen om die gast op twitter... enige reden dat ik hem volg :P Het is gewoon echt een mafkees die <volgens mij> werkelijk overal schijt aan heeft en while he's at it overal tegen aan wil schoppen xd


Ook de enige reden waarom ik Tim op twitter volg... oh en uh om natuurlijk het lokale Haagse nieuws mee te krijgen!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen