Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:42 

Hardtraxx Addict

Beste mede-hardtraxx'ers,

ik zelf ben pas sinds 2010 hardstyle gaan luisteren en sinds 2011 fanatiek aan het volgen. Laatste tijd merk ik dat ik het steeds minder vind worden en ben ik meer naar, het zo genoemde, "raw hardstyle" en naar oudere releases gaan luisteren. Ik vroeg me af wat nou de echte klassiekers zijn en wat de ultime beukplaten zijn (zowel van nu als vroeger), Wie kan mij de goede kant opsturen?

bvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:59 

Hardtraxx Veteran

Deze vraag kun je beter stellen in het: algemeen/stel-je-vraag-t821-8275.html
Ik verwacht dat dit topic gesloten wordt, omdat je hiervoor niet zomaar een nieuw topic mag aanmaken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:19 

Hardtraxx Addict

HardstyleForEvah schreef:
Ik verwacht dat dit topic gesloten wordt, omdat je hiervoor niet zomaar een nieuw topic mag aanmaken :(

ahh oke, ik had persoonlijk het idee dat meerdere mensen hier wat aan hebben en dat het een groot onderwerp is. maar ik zal hem neerzetten bij dat topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:24 

Bierkoning

Het is voor iedereen anders natuurlijk, wat ik een geweldige plaat vind kan iemand anders helemaal niks mee hebben. Maar anders moet je even Hardstyle Classics cd's downloaden ofzo, daar staan vaak de hits van vroeger op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 21:32 

Hardtraxx Veteran

Of Google livesets van feesten uit 2007 of wat jij ook maar classics vindt.
Zoveel producers van nu hebben 'vroeger' klassiekers gemaakt, maar de eerste track die in me op kwam na je verhaaltje was toch wel Technoboy - Les Phases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 22:18 

Hardtraxx Addict

JVDM schreef:
Technoboy - Les Phases.
die is erg lekker. thnx!
Mijn vraag komt eigenlijk voort uit de Zany rmx van Octavius Augustus toen werd gezegt dat het orgineel beter was, dus ik het opzoeken en nu vraag ik me dan af wat ik heb gemist, oa dus les phases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 22:54 

Hardtraxx Veteran

Check anders de evolution of style 2007/2008 sets van Stefanke bij de livesets sectie. Goede indicatie lijkt mij en bijna elke track is gruwelijk dik.

Edit laat maar... Zie nu dat deze vraag ook bij stel je vraag topic staat en dat Stefaneke ze zelf al post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 23:02 

Leonidas schreef:
Check anders de evolution of style 2007/2008 sets van Stefanke bij de livesets sectie. Goede indicatie lijkt mij en bijna elke track is gruwelijk dik.

Edit laat maar... Zie nu dat deze vraag ook bij stel je vraag topic staat en dat Stefaneke ze zelf al post.

Dank u, ik zet ze voor het gemak dan ook maar hier neer.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 23:22 

Hardtraxx Addict

Misschien heb je ook wat aan dit topic: algemeen/guide-hoe-leer-ik-mijn-genre-kennen-t7938.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 23:59 

Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:

Jij bent niet eens hardtraxx veteran, er staat toch duidelijk voor de veteranen?

En jij bent 15 jaar dus wat weet jij van klassiekers..? Hij geeft gewoon een tip, dus reageer niet zo achterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:34 

Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
Socializerz schreef:

Jij bent niet eens hardtraxx veteran, er staat toch duidelijk voor de veteranen?

En jij bent 15 jaar dus wat weet jij van klassiekers..? Hij geeft gewoon een tip, dus reageer niet zo achterlijk.

Je kan toch pas iets zinnigs over hardstyle zeggen als je miljoen posts over tosti's hebt geplaatst in de off-topic! pff snap dat dan!

@topicstarter:
algemeen/top-10-all-time-favorites-t24885.html
staat vast wel wat voor je tussen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:46 

Hardtraxx Veteran

Nou, ik vind wel dat je minstens 500 nummers moet hebben gepost in het "Welk nummer luister je nu?"-topic. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:35 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Socializerz schreef:

Precies, wou er zelf niet eens op in gaan, maar bedankt. ^^ Btw, leeftijd heeft daar natuurlijk niet altijd mee te maken (luister zelf namelijk ook al jaren HS).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:52 

Hardtraxx Veteran

sets van Mind.Illusion zijn wel een aanrader: http://www.mindillusion.nl/category/news/livesets

Rechtsbovenin de pagina staan pijltes om al z'n livesets te kunnen zien.

En zelf draai ik veel oud spul afgewisseld met wat nieuwere (vooral harde) tracks: https://soundcloud.com/delt-a
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:25 

Hardtraxx Veteran

Had Lyst niet eens ergens een heel mooi topic hiervoor gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:33 

Hardtraxx Veteran

algemeen/guide-hoe-leer-ik-mijn-genre-kennen-t7938.html ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:47 

Hardtraxx Veteran

Natuurlijk plaats je dit in eerste instantie niet hier, maar in
http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/stel-je-vraag-t821-8275.html

Verder, om een antwoord te geven op je vraag:

Henk-Jan schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/guide-hoe-leer-ik-mijn-genre-kennen-t7938.html

Zal je zeker op weg moeten helpen :)

Pssst, neem ook even een kijkje hier? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:21 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat hierboven je vraag beantwoord is en anders wel duidelijk is dat dit topic in ieder geval dicht gaat :).
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen