S
Destination wrote:Op de foto hierboven zie je dat ze op Knock Out 2 Pioneer sets gebruiken en om die 2 sets te mixen ze nog een DJM mixer gebruiken. Nu is mijn vraag: beatmatchen ze dan 50% oor en 50% koptelefoon omdat ze anders de track van de andere set niet horen of zijn de 2 sets op een of andere manier met elkaar verbonden? of hoe werkt dat precies?
Daar zal wel wat hogere geluidstechnici kunde achter zitten.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Ik zag dat UDC waarschijnlijk bijna failliet is. Stel ze gaan failliet, hoe zit het dan met Dance Valley en Ground Zero (Dat samen met Multigroove georganiseerd word)? Gaat dat dan nog gewoon door of is dat onbekend?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Waarom is het Titanic Records logo een hakenkruis? :huh:
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Leonidas wrote:Waarom is het Titanic Records logo een hakenkruis? :huh:
Dat vragen deze mensen zich ook af :P
http://forum.screamer-hardstyle.com/vie ... 38e02eec1b

Schijnbaar dus door dit:
Image
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ah oke dat zal het dan wel zijn ja.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Valt Megamind - Taub? onder early hardstyle?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Ik vind van wel :P
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
BPM ligt met 135 wel aan de lage kant.
Hardtraxxer
180 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Hoe zit het nu eigenlijk met Wasted Penguinz qua label? ze zijn al maanden lang zonder inmiddels?
Volgens mij hebben zo ook al een hele tijd hun album klaar?
Iemand die hier wat meer van weet?
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
rwd wrote:Hoe zit het nu eigenlijk met Wasted Penguinz qua label? ze zijn al maanden lang zonder inmiddels?
Volgens mij hebben zo ook al een hele tijd hun album klaar?
Iemand die hier wat meer van weet?
Gaat dat niet uitkomen op dat 'We R', zoals men beweert?
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Leonidas wrote:Valt Megamind - Taub? onder early hardstyle?
ja
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
heeft iemand enige ervaring met nummers kopen op hardstyle.com waarbij sommige nummers een soort dubbele bass hebben? Een beetje te vergelijken als je met youtube nummers gaat draaien.

Heb namelijk een zootje tracks gekocht nu en nu was ik aan het opnemen en hoor ik hele tijd een een soort echo in de kicks. Erg irritant.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
B-shockz wrote:heeft iemand enige ervaring met nummers kopen op hardstyle.com waarbij sommige nummers een soort dubbele bass hebben? Een beetje te vergelijken als je met youtube nummers gaat draaien.

Heb namelijk een zootje tracks gekocht nu en nu was ik aan het opnemen en hoor ik hele tijd een een soort echo in de kicks. Erg irritant.
Heb je dit op elke pc/apparaat waar je hem op afspeelt, en heb je al geprobeerd verschillende programma's te gebruiken om af te spelen e.d. :P? Dan weet je of het aan de tracks ligt :) (Heb je anders toevallig master tempo op cdj's aan oid, smerig kut geluid :P ) verder heb ik nooit tracks gekocht via hardstyle.com, altijd Junodownload :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Raar. Ik koop eigenlijk best vaak op hardstyle.com, maar dit heb ik nooit gehad. Is dat probleem alleen met die tracks? Heb je dat op pc of cd/usb?
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Is dit probleem ook zo via bijvoorbeeld een iPod?
H
Heb weleens een probleem gehad met een track, echter betrof dat een éénmalig incident. Als je inderdaad op je ipod, telefoon of waar dan ook nog steeds problemen hebt, mail dan even naar Hardstyle.com.
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Bij welke DJ kan ik de meeste early hardstyle verwachten in een liveset? Vooral tracks tussen 2007 en 2009 en bij voorkeur Italian. Ik weet dat Luna nog soms early draait maar verder weet ik het niet...
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Bedoel je zoiets?

Tracklist:
San Miquel

00:00 Technoboy - Vita [Titanic]
03:06 D-Block and S-Te-Fan - Ride With Uz [Scantraxx Evolutionz]
07:19 The Hose - The Pressure [BLQ]
11:25 The Pitcher - New World [Superplastik]
14:00 Machinehead - Headwave [Wicked]
18:27 Zatox - So High [Wicked]
22:23 Klone - Dragons Lair (Builder Remix) [Green Force]
25:59 DJ Activator - June [Activa]
30:59 Ivan Carsten - Amazing Combination (Technoboys Oldstyle Mix) [BLQ]
35:10 The R3bels - Keep The Rhythm [Wicked]
28:38 Headhunterz - Rock Civilization [Scantraxx Reloaded]
41:52 Wildstylez - Revenge [Scantraxx Reloaded]
45:05 Project One - Art Of Creation [Scantraxx Reloaded]
48:40 Organ Donors - Blackout (Zany Under The Knife Remix) [Nukleuz]
52:25 Alpha Twins - Unleashed [A² Records]
54:51 Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game [Scantraxx]
58:46 Zany - Animated Audio [Fusion]
N
Mind Illusion ook wel.
Hardtraxxer
last seen Jun 2022
Ja dat bedoel ik! Jammer dat hun niet op Defqon staan...
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Japper28 wrote:Bij welke DJ kan ik de meeste early hardstyle verwachten in een liveset? Vooral tracks tussen 2007 en 2009 en bij voorkeur Italian. Ik weet dat Luna nog soms early draait maar verder weet ik het niet...
Zenda @ Real Hardstyle Radio #13 (Italian Special) zoiets? :$
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Maximumraver wrote:
B-shockz wrote:heeft iemand enige ervaring met nummers kopen op hardstyle.com waarbij sommige nummers een soort dubbele bass hebben? Een beetje te vergelijken als je met youtube nummers gaat draaien.

Heb je dit op elke pc/apparaat waar je hem op afspeelt, en heb je al geprobeerd verschillende programma's te gebruiken om af te spelen e.d. :P? Dan weet je of het aan de tracks ligt :) (Heb je anders toevallig master tempo op cdj's aan oid, smerig kut geluid :P ) verder heb ik nooit tracks gekocht via hardstyle.com, altijd Junodownload :)

Thanks het was inderdaad mijn mastertempo.. eerste wat ik geprobeerd heb haha maar normaal gesproken hou ik hem altijd aan, iedereen bedankt voor jullie hulp ! (ps ik draai alleen met cd's )
Hardtraxxer
last seen Jun 2022
Ook een goeie lijst :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zenda wrote:Bij welke DJ kan ik de meeste early hardstyle verwachten in een liveset? Vooral tracks tussen 2007 en 2009 en bij voorkeur Italian. Ik weet dat Luna nog soms early draait maar verder weet ik het niet...
Nog een tip: Ryfle & Distractor en Lanoz van de Tijdmachine draaien veel SAIFAM spul uit 2005-2009. Aanraders!
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
oude Hardstyle heet het, geen Early Hardstyle. Ik zie steeds vaker mensen die fout maken.