Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 17:46 

Hardtraxxer

Heeft Code Black een zuivere kick van Rip The Jacker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 17:54 

Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Dat mensen hier zo gigantisch over Corey heenvallen zeg.. Eindelijk is een keer iemand die zn mond open trekt wanneer er iets niet klopt, in plaats van iedere keer dat achterkamertjes gedoe! Kicks rippen vind ik 1 van die dingen die je als producer echt niet kan maken... De kick is bepalend voor de track die je maakt, het is het belangrijkste element in een Hardstyle track. Daarnaast is een kick ongeveer het moeilijkste te maken. Wanneer je dan een kick van een ander ript omdat het je zelf niet lukt, ben je in mijn ogen geen echte producer.

Wat betreft melodieën, hoelang luisteren jullie nou Hardstyle? Ik heb nieuws voor jullie, ongeveer de helft van HS melo's worden afgeleid van andere melodieën, soms van andere genres, soms van oudere hardstyle platen. T is niks nieuws dat dit gebeurd, en zelfs de allergrootsten doen dit aan de lopende band zonder dat er gezeik over is. Nu is het ineens een grote ramp omdat Corey zn mond open doet?

Overigens zag ik eerder in dit topic een comment staan waarin iemand zei dat ze wellicht de kick hetzelfde gedistort hebben, en dat ie daarom erop lijkt.. Laat ik je maar gelijk uit die waan halen, geen enkele kicks zijn hetzelfde. Als ik een kick maak, en ik ga er een week later mee aan de gang om exact dezelfde kick te maken, dan klinkt ie al anders. Bij Hardstyle kicks zijn er zoveel variabelen die je op elkaar af moet stemmen, het is nagenoeg onmogelijk om puur op gehoor een kick perfect na te maken.

Ik ben het roerend eens met dit verhaal, maar vind je niet dat Corey een beetje hypocriet is in zijn bewoording enzo wanneer blijkt dat hy zelf ook gewoon zit te jatten. De argumenten die ten grondslag liggen van zijn verhaal maakt hij een stuk minder sterk vind ik, door zelf ook gewoon productie's na te apen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 17:57 

Erg jammer dit, had zo gehoopt op een eventuele samenwerking tussen Code Black & Atmozfears. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 17:58 

TP-Project schreef:
Heeft Code Black een zuivere kick van Rip The Jacker?

Weet niet, zal je even aan Corey moeten vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:01 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
mrazura schreef:
Festuca schreef:
idd als je die kick layert en dan wat eq't wellicht zelf nog wat distortion, krijg je hem makkelijk wat anders.

Dan kan hij nooit zoveel kracht hebben als hij nu heeft. Het zal in ieder geval wat je ook doet nooit zo klinken als het nu doet. Hardstyle is nou eenmaal niet bekend om zijn originaliteit over het algemeen. Deal with it zou ik zeggen.

Tuurlijk wel gewoon bass support effectje ofzo en dat kan met eq ookwel.

Probeer het maar is zou ik zeggen. Ik zeg je bij deze: het is niet mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:38 

Hardtraxxer

Ik hoor nog wel meer overeenkomsten tussen Dotn & Rip the jacker...
De kick van Dotn vind k wat rauwer dan die van Rip the jacker.
Vind rip the jacker wel een lekkere track en de kick past er goed bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 19:35 

Artiest

Gelukkig maak ik mijn eigen kicks en hoef ik mij daardoor nooit te verantwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 19:41 

Tenzij iemand jou kicks jat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

Neilio schreef:
Gelukkig maak ik mijn eigen kicks en hoef ik mij daardoor nooit te verantwoorden.

Ja en?

Sjonge jonge als alle artiesten dat hier komen zeggen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 20:04 

Artiest

Dysphoria schreef:
Tenzij iemand jou kicks jat! :D

Wie wil die :D (geintje neeeilllllll)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 20:57 

Neilio schreef:

Ik ben trots op je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:32 

Hardtraxxer

Danny H schreef:
Dakpan schreef:
Ik denk dat de kick hiervandaan geript is:

ik hoor duidelijk de overeenkomsten.

Dakpan, held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:49 

Hardtraxx Veteran

Neilio schreef:

ik ook :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 23:28 

Hardtraxxer

Misschien even een topicje openen in de producers corner: "wie ript als best een kick!" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 23:35 

Hardtraxx Addict

TP-Project schreef:
Misschien even een topicje openen in de producers corner: "wie ript als best een kick!" :P

Nah dan winnen de Atmozfears het :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 01:22 

Hardtraxx Veteran

Mensen lezen blijkbaar niet alle comments.

Code Black heeft zelf gemeld dat hij Atmozfears al 6 maanden probeert te bereiken over dit probleem. Als dan na 6 maanden dezelfde preview verschijnt bij Scantraxx als degene waarop hij heeft gereageerd kan ik ook best begrijpen dat je best flink pissig bent, zonder erbij te betrekken hoe en wat met Code Black zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 08:55 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Mensen lezen blijkbaar niet alle comments.

Code Black heeft zelf gemeld dat hij Atmozfears al 6 maanden probeert te bereiken over dit probleem. Als dan na 6 maanden dezelfde preview verschijnt bij Scantraxx als degene waarop hij heeft gereageerd kan ik ook best begrijpen dat je best flink pissig bent, zonder erbij te betrekken hoe en wat met Code Black zelf.

Hmmm... Dat is wel een beetje jammer, toch denkmik nog steeds dat de kick niet is geript.
Hij lijkt er wel heel erg veel op
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 13:39 

Hardtraxxer

Maar het is toch onmogelijk om een kick te rippen?

Aangezien de kick nooit los word afgespeelt in het nummer, maar altijd met fx/sounds/melodien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 14:21 

Is de titel 'Rip The Jacker' bewust of onbewust gekozen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 14:23 

Hardtraxx Elite

Luister DOTN maar is, aan t einde zitten op een paar stukken weldegelijk de kale kicks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 14:25 

Hardtraxx Veteran

Jarno schreef:
Maar het is toch onmogelijk om een kick te rippen?

Aangezien de kick nooit los word afgespeelt in het nummer, maar altijd met fx/sounds/melodien.

Soms wel los, en anders kun je met bewerken waarschijnlijk (een deel van) de kick rippen. Wildstylez heeft iig wel een paar free releases waar de kick gewoon zonder fx in zit volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:53 

Artiest

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:56 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Afbeelding

Ik denk, dat wanneer je hem in nog 2 topics plaatst, die heel misschien grappig wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:58 

Hardtraxx Addict

Festuca schreef:
Afbeelding

Trololol :lol:
Niet mee eens overigens, ik blijf erbij dat ze deze kick zelf hebben gemaakt en dat Corey niet zo zielig moet doen.
Moet je je voorstellen (ervanuit gaande dat ze de kick zelfgemaakt is) dat je zulke tracks maakt, een release krijgt op Scantraxx (waarschijnlijk een van hun grootste dromen) en dan onterecht op deze manier beschuldigd worden.. ongeacht of Corey zelf ook dingen jat vind ik dit een hele laffe streek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:28 

Hardtraxxer

De kick uit DOTN heeft een heel andere sinusstructuur dan die uit rip the jacker... Als je er een beetje iets van kent dan kan je dat wel zien.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen