haha wat zie je eraan dan ? xDwrote:Die eerste is wel vet. Alleen ik zie iets aan die 2...
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2011
- last seen Sep 2011
Lijkt net een S ofzo. Het lijkt vanuit mijn ooghoek niet echt een S
.
-
SHardtraxx Newbie
- last seen Sep 2011
haha xDwrote:Lijkt net een S ofzo. Het lijkt vanuit mijn ooghoek niet echt een S.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Eerder een -R- waarvan de linkerkant ontbreekt.
of een kleine -e-
of een kleine -e-
idd ik weet niet hoor maar der staat toch gewoon een 2? ik weet niet hoe jullie een 2 maken... bij het 2de ontwerp is het idd wel wat onduidelijk.
die linker-onderkant van die 2 zou ik een rechte hoek maken, misschien helpt dat.
Gast. Maak er niet zo'n groot iets van. Volgens mij mag ik zelf weten wat ik met m'n creatie wil doen, en als ik gewoon zin had om wat textures erover heen te gooien dan doe ik dat. Toevallig is het ook niet eens alleen 'gewoon een lelijk achtergrond patterntje'.wrote:oh en btw: laat die "effecten" achterwege [ookal is het gewoon een lelijk achtergrond patterntje]wrote:Op basis van wat iedereen zegt wil ik hem zeker aanpassen.
Zal zo btw even bezig een geschikt lettertype zoeken. Misschien iemand een suggestie?
Edit/ Heb nu 3 eruitgepikt.

Ik vind m wel nice, denk dat ik de 2e t mooist vind.
vind ze ook wel vet. vind alleen de onderkant van de letters niet zo mooi.
-
SHardtraxx Newbie
- last seen Sep 2011
Hmm vind de eerste het best met dat lettertypewrote:Gast. Maak er niet zo'n groot iets van. Volgens mij mag ik zelf weten wat ik met m'n creatie wil doen, en als ik gewoon zin had om wat textures erover heen te gooien dan doe ik dat. Toevallig is het ook niet eens alleen 'gewoon een lelijk achtergrond patterntje'.wrote:oh en btw: laat die "effecten" achterwege [ookal is het gewoon een lelijk achtergrond patterntje]wrote:Op basis van wat iedereen zegt wil ik hem zeker aanpassen.
Zal zo btw even bezig een geschikt lettertype zoeken. Misschien iemand een suggestie?
Edit/ Heb nu 3 eruitgepikt.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Die letters lijken een beetje veel op dat logo van Coone vroeger :

Lol, die CO gewoon exact hetzelfde. Vind het op zich wel een vet logo.
-
G
Wie maakt er nou iets grootst van :')wrote:Gast. Maak er niet zo'n groot iets van. Volgens mij mag ik zelf weten wat ik met m'n creatie wil doen, en als ik gewoon zin had om wat textures erover heen te gooien dan doe ik dat. Toevallig is het ook niet eens alleen 'gewoon een lelijk achtergrond patterntje'.
Niet op kshoosh letten die denkt dat die de koning van designs is.
-
G
Ik geef gewoon mijn commentaarwrote:Niet op kshoosh letten die denkt dat die de koning van designs is.
De beste? echt niet.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:Niet op kshoosh letten die denkt dat die de koning van designs is.
Nou als ik dit topic doorkijk krijg ik ook wel dat gevoel, ben eigenlijk wel benieuwd waar je zelf mee kan komenwrote:Ik geef gewoon mijn commentaarwrote:Niet op kshoosh letten die denkt dat die de koning van designs is.
De beste? echt niet.
wanneer kom je zelf een keer met een ontwerp aan waar je U tegen zegt? heb nog niks wezenlijks van jou gezien in dit topic?!wrote:Ik geef gewoon mijn commentaarwrote:Niet op kshoosh letten die denkt dat die de koning van designs is.
De beste? echt niet.
Is dat nodig dan om er een mening over te hebben?wrote: wanneer kom je zelf een keer met een ontwerp aan waar je U tegen zegt? heb nog niks wezenlijks van jou gezien in dit topic?!
-
MHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Misschien wel een goed ideewrote:die linker-onderkant van die 2 zou ik een rechte hoek maken, misschien helpt dat.
Danku
Nee, tuyrlijk niet, maar hij is werk vrijwel alleen maar negatief...wrote:Is dat nodig dan om er een mening over te hebben?wrote: wanneer kom je zelf een keer met een ontwerp aan waar je U tegen zegt? heb nog niks wezenlijks van jou gezien in dit topic?!
-
G
Ik heb de afgelopen paar weken wel iets beters te doen gehad als meedoen aan een logo contest voor een stel dj's die geen geld aan een fatsoenlijk logo willen uitgeven.wrote:wanneer kom je zelf een keer met een ontwerp aan waar je U tegen zegt? heb nog niks wezenlijks van jou gezien in dit topic?!wrote:Ik geef gewoon mijn commentaarwrote:Niet op kshoosh letten die denkt dat die de koning van designs is.
De beste? echt niet.
Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven. En daar hoort hardtraxx niet bij.
en dan nog wat dp zegt:
enwrote:Is dat nodig dan om er een mening over te hebben?
Heb je mij ooit horen zeggen dat ik de beste ben en het beter kan als de rest?wrote:Nou als ik dit topic doorkijk krijg ik ook wel dat gevoel, ben eigenlijk wel benieuwd waar je zelf mee kan komenwrote:Ik geef gewoon mijn commentaarwrote:Niet op kshoosh letten die denkt dat die de koning van designs is.
De beste? echt niet.
Nee.
Ik geef alleen aan waar de zwakke punten zitten bij de rest, en waar ze op moeten letten.
Ik snap je standpunt wel, De beste stuurlui staan aan wal.
Maar een logo maken is niet iets wat je in Paint of Photoshop hoort te doen, en al helemaal niet met het kwalitatieve oogpunt dat het een logo moet zijn voor een bekend DJ duo.