thx 
Maar wil je dat ook in je werk laten zien?wrote:En amateuristisch, sjahKan moeilijk anders als je in feite amateur bent he
Lijkt me niet.
Maar wil je dat ook in je werk laten zien?wrote:En amateuristisch, sjahKan moeilijk anders als je in feite amateur bent he
Nee, tuurlijk nietwrote:Maar wil je dat ook in je werk laten zien?wrote:En amateuristisch, sjahKan moeilijk anders als je in feite amateur bent he
Lijkt me niet.
Vinny = baas!wrote:Haha, Jersey Shore ftw, nee?wrote:Wat heb jij een irritant profiel plaatjeSolved trouwens.
Die gasten hebben een veel te grote ego. En die wijven zijn zwaar lelijkwrote:Vinny = baas!wrote:Haha, Jersey Shore ftw, nee?wrote:Wat heb jij een irritant profiel plaatjeSolved trouwens.
Precies!wrote:Die gasten hebben een veel te grote ego. En die wijven zijn zwaar lelijk

Ben ik het mee eens, die letters zouden mooier zijn als ze een beetje hetzelfde zijn als de letters CO2 denk ik. Vind dit lettertype niet echt mooi, het ziet er ook een beetje grof afgewerkt uit. Die CO2 vind ik wel heel vet.wrote:Wel vet van Faalhaas, maar vind alleen die letters van Catatonic Overload niet zo mooi. Weet niet waarom.
oh en btw: laat die "effecten" achterwege [ookal is het gewoon een lelijk achtergrond patterntje]wrote:Op basis van wat iedereen zegt wil ik hem zeker aanpassen.