Waarom zit je er dan zo vaak?wrote: Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven. En daar hoort hardtraxx niet bij.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dat vroeg ik me dus ook af... 1-0 voor Dakpan 
-
G
Omdat het leuk en interessant is.wrote:Waarom zit je er dan zo vaak?wrote: Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven. En daar hoort hardtraxx niet bij.
Belangrijk en interesse is wat anders. Zou jij toch van alle mensen wel moeten begrijpen, Mr. Serious.
Oke duidelijk. Maar toch wek je de indruk bij mij dat HT een essentiële rol in je leventje speelt.wrote:Omdat het leuk en interessant is.wrote:Waarom zit je er dan zo vaak?wrote: Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven. En daar hoort hardtraxx niet bij.
Belangrijk en interesse is wat anders. Zou jij toch van alle mensen wel moeten begrijpen, Mr. Serious.
-
G
Shit happens.wrote:Maar toch wek je de indruk bij mij dat HT een essentiële rol in je leventje speelt.
-
S
Moeilijk he, afbeeldingen plaatsenwrote:eerder zow denk![]()
Catatonic Overload zit volgens mij niet te wachten op jullie paint creaties en offtopic geneuzel. Hou het even ontopic, met serieuze inzendingen dus.
Ontopic.
Ontopic.
Persoonlijk vind ik er al aardig wat leuke logo's tussen zitten, er wordt links en rechts wel veel plagiaat gepleegd trouwens 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Valt wel mee volgens mij zijn de fonts (althans als je verwijzing daarop gericht is) allemaal vrij voor gebruik.wrote:Persoonlijk vind ik er al aardig wat leuke logo's tussen zitten, er wordt links en rechts wel veel plagiaat gepleegd trouwens
Deze vindek best nice! Hoe heet het font van die CO2? (zou het graag gebruiken in wat stuff, niet voor deze contest natuurlijkwrote:![]()
-
G
BD Bardust: http://www.ffonts.net/BD-Bardust.fontwrote:Deze vindek best nice! Hoe heet het font van die CO2? (zou het graag gebruiken in wat stuff, niet voor deze contest natuurlijk)
ik heb hier trouwens ook helemaal geen tijd voor gehad, en gaat ook geen tijd voor komen.
moet nog 2 sites ontwerpen in korte periode, maar goed. ik zou hier ook niet echt tijd voor nemen als ik eerlijk mag zijn, leuk een logo maken voor producers, maar wat krijg je er nou voor terug? heb liever geld voor zoiets dan een dagje meekijken in de studio, wat me dus geen reet aan lijkt haha.
maargoed, dat is mijn mening
moet nog 2 sites ontwerpen in korte periode, maar goed. ik zou hier ook niet echt tijd voor nemen als ik eerlijk mag zijn, leuk een logo maken voor producers, maar wat krijg je er nou voor terug? heb liever geld voor zoiets dan een dagje meekijken in de studio, wat me dus geen reet aan lijkt haha.
Dagje in de studio is toch super chill?! Lijkt me echt wel relaxt om eens een keer rond te snuffelen daar in huize Thera
Wat vind je in godsnaam wel leuk dan?wrote:ik heb hier trouwens ook helemaal geen tijd voor gehad, en gaat ook geen tijd voor komen.
-
G
Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt als ik.wrote:ik heb hier trouwens ook helemaal geen tijd voor gehad, en gaat ook geen tijd voor komen.
En talloze andere designswrote:daar was coone z'n oude logo en is de huidige van dirty workz ook mee opgebouwd ...
Ik heb er vroegah zelfs eens een hele poster mee volgegooid
Kep een aantal dingen getekend, maar vind deze denk ik 't mooist. Ga komende week 't in Illustrator gooien met iemand die daar mee om gaan (ik niet dus
). Deze is vrij simpel, maar denk dat dat toch 'simpel' het mooiste is met die tekens; C O 2.
Die Twee kan ook nog wel wat naar rechts geschoven worden misschien, en dan "Catatonic Overload" eronder ofzo, allemaal best wel std. mja ik zal ook posten wat er uit de knutsen sessie komt op de computer.
Die Twee kan ook nog wel wat naar rechts geschoven worden misschien, en dan "Catatonic Overload" eronder ofzo, allemaal best wel std. mja ik zal ook posten wat er uit de knutsen sessie komt op de computer.
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Deze vind ik wel koning, succes met de restwrote:Kep een aantal dingen getekend, maar vind deze denk ik 't mooist. Ga komende week 't in Illustrator gooien met iemand die daar mee om gaan (ik niet dus). Deze is vrij simpel, maar denk dat dat toch 'simpel' het mooiste is met die tekens; C O 2.
![]()
Looking good mr_vertigo! Benieuwd naar de illustrator versie 
Ziet er een beetje verwarrend uit maar we wachten wel op de voltooide versie 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Heeft denk ik eerder te maken met het feit dat het getekend is en niet strak uitgewerkt op een pc.wrote:Ziet er een beetje verwarrend uit maar we wachten wel op de voltooide versie
Vind het overigens het vetste concept wat ik tot nu toe heb gezien. Naja logo's verzinnen is lastig natuurlijk.
Heb een idee in mn hoofd, maar geen tijd meer om het uit te werken. Veel te druk met school enzo..
Heb het snel even in paint geschetst:

Wie m vet vindt mag m uitwerken!

Ik vind hem een beetje lijken op het logo van een collega van James Bond... 002 
vind hem wel vet. alleen moet ik er zelf wel moeite voor doen om te zien wat er staat. en vind persoonlijk dat je dat gelijk moet zienwrote:Kep een aantal dingen getekend, maar vind deze denk ik 't mooist. Ga komende week 't in Illustrator gooien met iemand die daar mee om gaan (ik niet dus). Deze is vrij simpel, maar denk dat dat toch 'simpel' het mooiste is met die tekens; C O 2.
[img]plaatje[/img]
Ja precies, hebben meer mensen last van aan wie ik hem heb laten zien. Dus ga der voor zorgen dat dat iig meer t geval zal zijn.
-
G
lijkt wel veel op:wrote:Heb een idee in mn hoofd, maar geen tijd meer om het uit te werken. Veel te druk met school enzo..![]()
wrote:een ideetje wat ik vandaag had, om het industriële te benadrukken: