Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:23 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven. En daar hoort hardtraxx niet bij.

Waarom zit je er dan zo vaak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:47 

Hardtraxx Veteran

Dat vroeg ik me dus ook af... 1-0 voor Dakpan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:48 

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven. En daar hoort hardtraxx niet bij.

Omdat het leuk en interessant is.
Belangrijk en interesse is wat anders. Zou jij toch van alle mensen wel moeten begrijpen, Mr. Serious.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:58 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:

Omdat het leuk en interessant is.
Belangrijk en interesse is wat anders. Zou jij toch van alle mensen wel moeten begrijpen, Mr. Serious.

Oke duidelijk. Maar toch wek je de indruk bij mij dat HT een essentiële rol in je leventje speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:59 

Dakpan schreef:
Maar toch wek je de indruk bij mij dat HT een essentiële rol in je leventje speelt.

Shit happens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 15:11 

kakbout schreef:
eerder zow denk ;)
Afbeelding

Moeilijk he, afbeeldingen plaatsen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 16:09 

Hardtraxx Beheerder

Catatonic Overload zit volgens mij niet te wachten op jullie paint creaties en offtopic geneuzel. Hou het even ontopic, met serieuze inzendingen dus.

Ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:32 

Hardtraxxer

Persoonlijk vind ik er al aardig wat leuke logo's tussen zitten, er wordt links en rechts wel veel plagiaat gepleegd trouwens :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:49 

Artiest

knotsjebilly schreef:
Persoonlijk vind ik er al aardig wat leuke logo's tussen zitten, er wordt links en rechts wel veel plagiaat gepleegd trouwens :aww:

Valt wel mee volgens mij zijn de fonts (althans als je verwijzing daarop gericht is) allemaal vrij voor gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 20:54 

Hardtraxxer

Faalhaas schreef:
Afbeelding

Deze vindek best nice! Hoe heet het font van die CO2? (zou het graag gebruiken in wat stuff, niet voor deze contest natuurlijk :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:35 

FR3D3R1K schreef:
Deze vindek best nice! Hoe heet het font van die CO2? (zou het graag gebruiken in wat stuff, niet voor deze contest natuurlijk :P)

BD Bardust: http://www.ffonts.net/BD-Bardust.font
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

ik heb hier trouwens ook helemaal geen tijd voor gehad, en gaat ook geen tijd voor komen.
moet nog 2 sites ontwerpen in korte periode, maar goed. ik zou hier ook niet echt tijd voor nemen als ik eerlijk mag zijn, leuk een logo maken voor producers, maar wat krijg je er nou voor terug? heb liever geld voor zoiets dan een dagje meekijken in de studio, wat me dus geen reet aan lijkt haha.

maargoed, dat is mijn mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:55 

Hardtraxx Addict

Dagje in de studio is toch super chill?! Lijkt me echt wel relaxt om eens een keer rond te snuffelen daar in huize Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 00:45 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
ik heb hier trouwens ook helemaal geen tijd voor gehad, en gaat ook geen tijd voor komen.
moet nog 2 sites ontwerpen in korte periode, maar goed. ik zou hier ook niet echt tijd voor nemen als ik eerlijk mag zijn, leuk een logo maken voor producers, maar wat krijg je er nou voor terug? heb liever geld voor zoiets dan een dagje meekijken in de studio, wat me dus geen reet aan lijkt haha.

Wat vind je in godsnaam wel leuk dan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 01:27 

Ravenwood schreef:

Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt als ik.

Qre8ive schreef:
daar was coone z'n oude logo en is de huidige van dirty workz ook mee opgebouwd ... :P

En talloze andere designs :P
Ik heb er vroegah zelfs eens een hele poster mee volgegooid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 03:54 

Hardtraxx Addict

Kep een aantal dingen getekend, maar vind deze denk ik 't mooist. Ga komende week 't in Illustrator gooien met iemand die daar mee om gaan (ik niet dus :P). Deze is vrij simpel, maar denk dat dat toch 'simpel' het mooiste is met die tekens; C O 2.

Afbeelding

Die Twee kan ook nog wel wat naar rechts geschoven worden misschien, en dan "Catatonic Overload" eronder ofzo, allemaal best wel std. mja ik zal ook posten wat er uit de knutsen sessie komt op de computer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 08:36 

Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
Kep een aantal dingen getekend, maar vind deze denk ik 't mooist. Ga komende week 't in Illustrator gooien met iemand die daar mee om gaan (ik niet dus :P). Deze is vrij simpel, maar denk dat dat toch 'simpel' het mooiste is met die tekens; C O 2.

Afbeelding

Die Twee kan ook nog wel wat naar rechts geschoven worden misschien, en dan "Catatonic Overload" eronder ofzo, allemaal best wel std. mja ik zal ook posten wat er uit de knutsen sessie komt op de computer.

Deze vind ik wel koning, succes met de rest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 10:45 

Hardtraxxer

Looking good mr_vertigo! Benieuwd naar de illustrator versie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:58 

Hardtraxxer

Ziet er een beetje verwarrend uit maar we wachten wel op de voltooide versie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 14:20 

Artiest

Antraxus schreef:
Ziet er een beetje verwarrend uit maar we wachten wel op de voltooide versie ^^

Heeft denk ik eerder te maken met het feit dat het getekend is en niet strak uitgewerkt op een pc.
Vind het overigens het vetste concept wat ik tot nu toe heb gezien. Naja logo's verzinnen is lastig natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 17:40 

Artiest

Heb een idee in mn hoofd, maar geen tijd meer om het uit te werken. Veel te druk met school enzo.. :(

Heb het snel even in paint geschetst:
Afbeelding

Wie m vet vindt mag m uitwerken! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

Ik vind hem een beetje lijken op het logo van een collega van James Bond... 002 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:

[img]plaatje[/img]

vind hem wel vet. alleen moet ik er zelf wel moeite voor doen om te zien wat er staat. en vind persoonlijk dat je dat gelijk moet zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:45 

Hardtraxx Addict

Ja precies, hebben meer mensen last van aan wie ik hem heb laten zien. Dus ga der voor zorgen dat dat iig meer t geval zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:04 

Korey schreef:
Heb een idee in mn hoofd, maar geen tijd meer om het uit te werken. Veel te druk met school enzo.. :(

Heb het snel even in paint geschetst:
Afbeelding

Wie m vet vindt mag m uitwerken! ;)

lijkt wel veel op:
Brainweavers schreef:
een ideetje wat ik vandaag had, om het industriële te benadrukken:

Afbeelding
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen