Ik schrok. 
Inb4
Photoshop van Sybrand Buma in de vorm van een spook

Waar hoop je dan op? Ondervind je er last van dat iemand anders een track heeft geproduceerd dan in beeld verschijnt?wrote:Zou wat zijn als dit bekend zal worden bij het grote publiek. ik SPECULEER over/ HOOP op een kleine revolutie
Ja joh die TCC maakt zn platen eg nie zelf!wrote:Thera heb ghostproducer confirmed
Dat de kwalitatief goede producers (ongeacht of het je ding is of niet) misschien wat meer respect krijgen van de fanboys die denken dat hun favo artiest, die gehost wordt, helemaal het einde is met de shit die hij/zij zogenaamd produceert. Maargoed.. er is ook al terecht gezegd dat het ze waarschijnlijk niet boeit.wrote:Waar hoop je dan op? Ondervind je er last van dat iemand anders een track heeft geproduceerd dan in beeld verschijnt?wrote:Zou wat zijn als dit bekend zal worden bij het grote publiek. ik SPECULEER over/ HOOP op een kleine revolutie
wrote:Bewust mensen iets anders wijsmaken vind ik een slechte zaak. Zoals het bij Warface is vind ik wel netjes. Gewoon duidelijk wie de platen maakt en wie plaatjes draait.